Bella: We have two options..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Bella: We have two options..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 12:10

..give up or fight like hell.
:(:)

Nog maar heel kort geleden is het voor ons 1000% zeker dat Bella CPL heeft. Ja, en dan? Dan moet je je complete management omgooien. Ik kan haar niet genezen hoe graag ik dat ook zou willen maar ik kan haar leven wel makkelijker en fijner maken. Daar knok ik dan ook graag voor.

Ze is nu bijna 2 jaar van mij. Inmiddels kan ik met haar lezen en schrijven. Ik zou me niet kunnen voorstellen hoe het leven is zonder haar. Onze band is enorm sterk. Aan het eind van de shoot heeft ze zelfs compleet los getaan zonder halster of een afgezet stukje. Ook blote voetjes zijn geen probleem, zowel zij als ik passen heel goed op!

Van het weekend zijn Bokkers en vriendinnetjes Britt (Ghostattack) en Caitlin (Caitlin_K) langs geweest om Bellie en mij op de foto te zetten. De shoot was super gezellig en de resultaten mogen er zeker wezen. Van Caitlin krijg ik nog een hoop foto’s maar ik kon niet wachten om alvast een topic aan te maken! <3

De foto’s van Caitlin (@cyakfotografie)
1. Zo trots
Afbeelding

2.
Afbeelding

3. Favoriete trucje!
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

De foto’s van Britt (Ghostattack)

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12. Model :~
Afbeelding

13. Clowntje :+:
Afbeelding

14.
Afbeelding

15.
Afbeelding

Mijn stoere, lieve, knappe en sterke merrie. Ze past altijd zo goed op me en ik wil eigenlijk zo veel meer zeggen over haar. Hoe geweldig ze is, hoe mooi ze van binnen is. Maar ik denk dat foto’s meer kunnen zeggen dan woorden. Bedankt voor het kijken.

Laten jullie een lief berichtje achter? <3

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-07-18 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Re: Bella: We have two options..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 12:27

Wat een rot nieuws lijkt me dat.
Veel sterkte er mee, hopelijk kan je nog lang van haar genieten.
Krijg wel echt een beetje de kriebels van je blote voeten maar geeft ook wel weer de sterke band aan, helaas heb ik dat ook een keer geprobeerd en liep dat ondanks de sterke band wel uit op een hoef op m'n blote voet, maar gelukkig is het bij jou goed gegaan :+ :)

Anoniem

Re: Bella: We have two options..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 13:09

Haar pootjes zien er erg goed uit nog, probeer te genieten van de jaren die je nog met haar hebt, ze is prachtig!


Caitlin_K
Berichten: 3753
Geregistreerd: 04-05-11

Re: Bella: We have two options..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 13:42

<3
Ik heb geen woorden voor hoe jullie band te beschrijven is. Jullie zijn een team, en ik ben zo trots op je hoe je je inzet voor Bell. Bell kan zich echt geen beter baasje bedenken, dat weet ik zeker. Hoe negatief wij ook zijn weggelegd, jij had al het positieve uit Bell. Jullie kunnen dit gevecht aan, dat weet ik zeker. <3 Dikke knuffel, en we spreken gauw weer af lieve Do!

Never make eye contact with anyone while eating a banana

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 15:46

Het was super gezellig Do! Bell is echt een schatje <3 Je bent echt een top baasje voor haar!

Anoniem

Re: Bella: We have two options..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 15:48

Wat een heerlijke foto's Do! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 19:38

Anoniem schreef:
Wat een heerlijke foto's Do! <3


Aaah thanks lieverd! <3

Ghostattack schreef:
Het was super gezellig Do! Bell is echt een schatje <3 Je bent echt een top baasje voor haar!


Thanksie so much! Ik kom snel bij jou langs! :+:

Caitlin_K schreef:
<3
Ik heb geen woorden voor hoe jullie band te beschrijven is. Jullie zijn een team, en ik ben zo trots op je hoe je je inzet voor Bell. Bell kan zich echt geen beter baasje bedenken, dat weet ik zeker. Hoe negatief wij ook zijn weggelegd, jij had al het positieve uit Bell. Jullie kunnen dit gevecht aan, dat weet ik zeker. <3 Dikke knuffel, en we spreken gauw weer af lieve Do!


Echt mega lief Cait dankjewel. :+: Ben zo blij met de foto’s. Ik koester ze enorm!

Anoniem schreef:
Haar pootjes zien er erg goed uit nog, probeer te genieten van de jaren die je nog met haar hebt, ze is prachtig!


Ja gelukkig wel! Moet zeggen dat ik haar vergeleken met 1 jaar geleden erg achteruit vind gegaan. Ze heeft nu 1 kloof en die blijft ook maar open gaan.. :(:) Thanks voor je complimentje Tineke! <3

Annet_Dottie schreef:
Wat een rot nieuws lijkt me dat.
Veel sterkte er mee, hopelijk kan je nog lang van haar genieten.
Krijg wel echt een beetje de kriebels van je blote voeten maar geeft ook wel weer de sterke band aan, helaas heb ik dat ook een keer geprobeerd en liep dat ondanks de sterke band wel uit op een hoef op m'n blote voet, maar gelukkig is het bij jou goed gegaan :+ :)


Haha risico blijft het altijd natuurlijk. Ben regelmatig op blote voetjes met fotoshoots en tot nu toe (klopt af) altijd goed gegaan. Moet eerlijk zijn dat ik dit nooit zou doen bij een ander paard. :D

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 18:07

Jeetje wat naar zeg! Echt niet leuk zulke dingen.. maar wat een prachtige foto's en wat ben jij ook een knappe meid! <3 prachtig stel samen. En Bella is gewoon :~ :~

Enzo Alano

Volg ons op Instagram! @andalusianenzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 18:14

EdkingEnzo schreef:
Jeetje wat naar zeg! Echt niet leuk zulke dingen.. maar wat een prachtige foto's en wat ben jij ook een knappe meid! <3 prachtig stel samen. En Bella is gewoon :~ :~


Wat super lief! Dankjewel! <3

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Bella: We have two options..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 18:20

ERIK DOE RUSTIG

Mooie foto's Do!! <3

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Bella: We have two options..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 18:22

Knap stel! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 13:12

Maanlicht schreef:
Knap stel! :D


Lief! <3

lieveli schreef:
ERIK DOE RUSTIG

Mooie foto's Do!! <3


Erik zo kan ik niet aan je werken.

Lee <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 bezoekers