Welk merk voer voor puppy klein ras.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnnemiekvM

Berichten: 8246
Geregistreerd: 17-07-03

Welk merk voer voor puppy klein ras.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-18 14:14

Hallo allemaal,

Mijn ouders hebben een pup van 11 weken.
Hij eet niet zo graag zijn voer. Ze voeren hem nu puppy brok van Eukanuba.
Het lijkt erop dat hij deze brokken niet zo lekker vindt. Hij is nog goed op gewicht. Is laatst bij de dierenarts geweest voor controle en binnenkort ook weer.
Uit ervaring weet ik dat dierenartsen hun eigen merk voer aanraden. Maar heb het liefst persoonlijke ervaringen over de verschillende merken.

Groetjes Annemiek

Voor altijd in m'n hart, Tommie


_Anke

Berichten: 2052
Geregistreerd: 11-07-14
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 14:20

Wij geven onze hond vlees van petfit. Hij vond brokken vaak halverwege de zak niet meer lekker(en at dan dus ook niet meer). Dit vlees vind hij wel lekker en eet hij dus ook goed

Edit: onze hond is een jackrussel x shih tzu van 9 maanden

Melyoramel

Berichten: 784
Geregistreerd: 13-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 14:25

Ik ben erg tevreden over Farm Food. Maar mijn hondje is nooit een moeilijke eter geweest, maakt hem niet uit welk voer ik voorschotel.

Mijn hondje (sheltie x keeshond), nu 2 jaar, doet het erg goed op deze brokken, goed op gewicht, goede ontlasting. Sinds hij een half jaar oud is zitten wij al op deze brok.

Ze hebben een kleine-brok variant, en de normale brok in verschillende smaken (normaal, zalmolie, glutenvrij). Fijn om af te wisselen. De grootte van de normale brok vind ik nog klein genoeg voor mijn hondje om te eten.

Daarnaast hebben ze ook (diepvries) versvlees en zacht gestoomd ‘vers’ vlees (handig voor op vakantie).

Mijn hondje krijgt standaard brokjes, maar ik probeer in de week wat af te wisselen met de zakjes gestoomd vers vlees. Vooral die zakjes smikkelt hij heerlijk op, daar maak ik hem echt blij mee, maar met de normale brokjes gaat ook super!


Taranes
Berichten: 59
Geregistreerd: 15-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 14:28

Persoonlijk vind ik Eukanuba geen geweldig merk en ook het percentage vlees in de brok laag. Zelf kijk ik naar percentages vlees van minstens 60% en liefst graanvrij. Daar vallen de meeste bekende merken dus al door af. Overigens ook veel wat dierenartsen aanbieden.
Ik heb een pup van een groot ras dus niet helemaal vergelijkbaar. Voer hem ook gedeeltelijk vers, tzt zal ik waarschijnlijk helemaal overstappen op vers want brok vind meneer ook niet geweldig.

mag
Berichten: 1601
Geregistreerd: 09-02-06

Re: Welk merk voer voor puppy klein ras.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 14:44

Ik voer nu canagan en vers vlees. Wil rustig aan helemaal over naar brok (kreeg bij de fokker vers). Ben ook benieuwd wat goede brok is. Canagan is behoorlijk duur.

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 14:47

Hier Real Nature Wilderniss brokjes voor onze kleine honden. De Green Coast is speciaal voor mini hondjes, de brokjes zijn zelfs klein genoeg voor Chihuahua-pups :D Mijn moeilijke eter vreet het op alsof hij dagenlang niets krijgt :=

09/10/2023 <3

Zinzi_jewel

Berichten: 8781
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 14:48

Heb hier nu pups van chihuahua
Deze eten prins geperst mini
En KVV ( deze kook ik wel )
De grote honden Berner sennen en ex Griekse straat hond eten of healthy dog of purzizon en aantal keer per week kvv

Chasing Dreams ...

https://gofund.me/f9794b16

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Welk merk voer voor puppy klein ras.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 14:54

Carnilove heeft nu een hele mooie nieuwe lijn erbij waar naast vleesmeel ook een deel vers vlees aan de brok is toegevoegd. Daar hebben ze een normale pup variant van, maar ook een volwassen variant met een kleiner brokje.

Dat is een heel goed merk om op over te schakelen.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

AnnemiekvM

Berichten: 8246
Geregistreerd: 17-07-03

Re: Welk merk voer voor puppy klein ras.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-18 14:57

Bedankt alvast voor alle tips.

Voor altijd in m'n hart, Tommie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: xLauLaUx en 76 bezoekers