Ervaringen Philips Lumea Prestige

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tazzey
Berichten: 9498
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Ervaringen Philips Lumea Prestige

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-18 11:17

Wie heeft er ervaring met de Philips Lumea, en dan alleen de Prestige? Ik gebruik nu een Braun SilkEpil 7 en op zich ben ik best tevreden maar nu mijn epileerkop aan vervanging toe is na 5 jaar ben ik ook eens gaan kijken naar andere opties. Ik kom de Lumea vaak tegen en de reviews zijn goed echter vaar ik niet blind op de reviews van YouTubers die het product gekregen hebben maar hoor ik liever verhalen van gebruikers.
Ik heb het over dit apparaat.

Wat is jullie ervaring?


desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Re: Ervaringen Philips Lumea Prestige

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 11:19

Ik heb niet precies die uit je link. Maar wel een andere van Philips lumea. Ik ben er erg tevreden over! Merk op aantal plekken wel echt daar haartjes niet of veel minder snel terug komen. Kost wel tijd om alles te doen en je moet het ook wel consequent herhalen. Maar ik merk zeker verschil

Tazzey
Berichten: 9498
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Ervaringen Philips Lumea Prestige

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-18 11:21

@Desi, wat voor kleur huid en haar heb jij? Jouw ervaring komt wel overeen met wat ik vaker lees. Gebruik je het apparaat ook voor je oksels? Het epileren van de oksels kan van tijd tot tijd wat gevoelig zijn en ik vraag me af of de lichtbundel niet te warm wordt voor de gevoelige huid van de oksel. Wat is jouw ervaring daarmee?

desi92
Berichten: 1724
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 11:47

Ik ben type, factor 50 zonnebrand en verbrand nog. Dus hele lichte huid. Maar wel donkere haartjes. Oksels doen het bij mij het beste. Helemaal niet pijnlijk. Tenzij ik een haartje gemist heb met scheren. Schaamstreek is wat gevoeliger daar zet ik het op 4 ipv 5.


Tazzey
Berichten: 9498
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Ervaringen Philips Lumea Prestige

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-18 11:51

Dat klinkt hoopvol! Thanks! Ik neig er wel naar om hem toch te gaan proberen. Ik heb zelf ook een lichte huid maar verbrand gelukkig nauwelijks.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 11:31

Ik heb sinds 2 maanden de prestige. Het is inderdaad zaak van een lange adem. De haartjes zijn nog niet weg maar een stuk dunner en lichter. Maar het kan ook zijn dat ik niet alle plekken in de oksel goed raak. Je moet nl best wel gokken of je alle plekjes meepakt.
Tip: op de website van Philips zelf https://www.philips.nl/shop/persoonlijk ... c/LUMEA_SU is de Prestige in de aanbieding.
Als jij je nu eerst aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je korting op je eerste bestelling. Dubbel voordeel. :D
En je mag het apparaat 60 dagen uitproberen.

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 12:09

Ik heb ook een ander model. Ben een beetje lui met bijhouden maar wanneer je consequent flitst merk je zeker verschil (ik in ieder geval wel).

In 2015 tijdens een week vakantie maar 1x een beetje bijgeschoren (benen, bikini en oksel) en dat is dan omdat je in bikini loopt maar anders had ik nieteens bij hoeven scheren gezien het echt donshaartjes waren.

- In de grond van de zaak zijn we nooit wie we denken te zijn en we herinneren ons slechts wat niet is gebeurd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, chocky84, heidy_wilco en 108 bezoekers