Waar naar toe op vakantie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dabiscui
Berichten: 391
Geregistreerd: 24-06-12

Re: Waar naar toe op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-18 18:08

Dank iedereen voor de reacties! Hebben we zeker wat aan. :D Ik had als eerst de Ardennen voorgesteld aan mijn vriend en dat lijkt hem erg leuk *\o/* dus daar willen we voor gaan dit jaar. Hopelijk kunnen we de auto mee pakken van zijn ouders dus dat zou ook ideaal zijn.

Ik had het idee om wellicht via Brussel te rijden, daar 1 nachtje overnachten en dan door rijden naar de Ardennen en daar 2 a 3 nachtjes slapen. Hebben jullie verder hier nog goede ervaringen of tips? Wat eventueel leuke plaatsjes zijn om te bezoeken etc. :)

En we gaan zeker alle andere ideeën mee nemen naar volgend jaar of eventueel nog ergens een paar daagjes weg in het najaar/ winter. Polen en Azoren klinken ook erg goed!

daantjuhhh

Berichten: 26867
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Waar naar toe op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 20:33

De azoren, lijkt mij ook onwijs mooi en het is daar heel goedkoop (tenminste ik lees: 60 cent voor een bakje koffie)

Aranel
Berichten: 20199
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 18:00

Mwah 60 cent voor een bakkie koffie ga je niet redden op de Azoren hoor, vond de prijzen vergelijkbaar met Nederland, iets goedkoper misschien. Neemt niet weg dat het wel prachtig is!

Scandinavië zou ik absoluut aanraden, maar niet zonder (huur) auto. Dan is het echt zonde om daarheen te gaan en zou ik wat anders kiezen.
De Ardennen zijn ook leuk inderdaad!

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 21:05

Aranel schreef:
Mwah 60 cent voor een bakkie koffie ga je niet redden op de Azoren hoor, vond de prijzen vergelijkbaar met Nederland, iets goedkoper misschien. Neemt niet weg dat het wel prachtig is!

Scandinavië zou ik absoluut aanraden, maar niet zonder (huur) auto. Dan is het echt zonde om daarheen te gaan en zou ik wat anders kiezen.
De Ardennen zijn ook leuk inderdaad!


Ik vond het wel stukken goedkoper! €1,00 voor een glas cola op het terras. Krijg je in Nederland niet. Ik had ook een hoofdgerecht met Kima voor €9,00. En het eten was echt heerlijk!

Sommige restaurants zijn wel een stuk duurder.

Bonnyyyyyy
Berichten: 1934
Geregistreerd: 18-12-08

Re: Waar naar toe op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 08:16

Naar de Ardennen kan je ook met de trein!
Tenminste sommige plekken. Kijk eens bij outdoor camping Barvaux.loop afstand met de trein. Ik vond het geweldig om te doen