Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
xJennifx

Berichten: 1145
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord hollan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 18:04

Aan mannen die in de trein wijdbeens gaan zitten _-:( of ergens anders in openbaar.

Dicha v. Johnson
M1+9


Britta31

Berichten: 13127
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 18:08

Met een korte broek aan.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 18:40

Aan mijn vader die maar blijft rondroepen dat: Als er iets is laat maar weten, ik kom direct helpen! Maar puntje bij paaltje nooit komt helpen.

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 21:40

Mijn vlucht met Ryanair is geannuleerd voor woensdag.. iemand hier ervaring mee?

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 22:02

Mensen die maar blijven roepen dat je niet volledig (financieel) afhankelijk moet worden van iemand (in dit geval van je partner). Word er zo moe van.....

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 23:08

casperzazoe schreef:
Mijn vlucht met Ryanair is geannuleerd voor woensdag.. iemand hier ervaring mee?


Ryanair....

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 08:23

casperzazoe schreef:
Mijn vlucht met Ryanair is geannuleerd voor woensdag.. iemand hier ervaring mee?

Geen idee precies, maar lees via rtl nieuws dat vluchten worden omgeboekt of dat je je geld terugkrijgt..

Nör frá Gimli
Volg ons op Insta @ noppie_the_icelandic

And she lived happily ever after.

cursebreaker

Berichten: 11398
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 09:18

iirrssjjee schreef:
Mensen die maar blijven roepen dat je niet volledig (financieel) afhankelijk moet worden van iemand (in dit geval van je partner). Word er zo moe van.....


O ja, dat herken ik zo goed!
Hier nu 8 jaar getrouwd, 11 jaar samen en sinds een 4-tal jaar werk ik niet meer en ben ik thuismama - dit is toen meer gebeurd omdat ik depressief werd als dat ik er echt bewust voor gekozen heb, maar nu het financieel kan blijft het ook wel nog even zo zodat ik de vrijheid heb om hopelijk nog een opleiding af te maken bv.

De veroordelingen die dan wel eens door zogenaamde 'vriendinnen' dan ook naar me toe geworpen werden.. alsof ik een bloedzuiger ben die teert op manliefs geld bla bla en ze snapten dan niet dat ik zijn geld durfde uit te geven aan leuke dingen als boeken kopen e.d. %) Want HIJ werkt er immers voor he en ik niet!?

Maar tja, zelfs toen we 'alleen maar' een relatie hadden toen we gingen samenwonen, was het ook gewoon allemaal van ons samen en keken we daar nooit naar ; jij betaalt dit of dat. Mensen die dat wel doen; prima. Maar laat anderen dan ook in hun waarde! Je kunt zoveel meer toevoegen aan een relatie als geld, wat ik in mijn geval dan ook doe haha. Gelukkig is mijn man dus ook totaal neit zo ingesteld. En in mijn optiek heeft het ook niks te maken met dat je dan niet meer zelfstandig bent ofzo. Je gaat er immers niet vanuit dat je uit elkaar gaat en MOCHT het wel gebeuren, dan red je jezelf ook wel weer. Mensen zijn veerkrachtig en vinden dan wel een oplossing. In dat geval zou ik bv. weer gaan werken en zorgen dat ik gewoon weer financieel afhankelijk van mezelf kan zijn.

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Britta31

Berichten: 13127
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 10:12

Ik ben ook fulltime moeder en ik denk dat de opvang meer kost dan jou boeken enz.En het geeft ook meer rust in het gezin.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 11:44

Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar als je daar gelukkig bij bent, waarom niet?
Hoewel ik laatst wel een heel curieus verhaal hoorde. Betreffende dame werkt parttime, maar haar man beheert al het geld. En dan ook echt al het geld. Ze moet zelfs toestemming vragen als ze een nieuw rokje wil kopen :=

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 11:45

Dorus schreef:
Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar als je daar gelukkig bij bent, waarom niet?
Hoewel ik laatst wel een heel curieus verhaal hoorde. Betreffende dame werkt parttime, maar haar man beheert al het geld. En dan ook echt al het geld. Ze moet zelfs toestemming vragen als ze een nieuw rokje wil kopen :=


Dat zou ik dus echt niet ok vinden. Mijn vriend verdient meer, maar we hebben allebei onze eigen leuke dingen rekening.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 12:53

Tsja, zij is er dolgelukkig mee naar het schijnt, maar dat gaat mij ook echt te ver. We leven toch niet meer in de middeleeuwen?

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 12:55

HelmerG schreef:
iirrssjjee schreef:
Mensen die maar blijven roepen dat je niet volledig (financieel) afhankelijk moet worden van iemand (in dit geval van je partner). Word er zo moe van.....


O ja, dat herken ik zo goed!
Hier nu 8 jaar getrouwd, 11 jaar samen en sinds een 4-tal jaar werk ik niet meer en ben ik thuismama - dit is toen meer gebeurd omdat ik depressief werd als dat ik er echt bewust voor gekozen heb, maar nu het financieel kan blijft het ook wel nog even zo zodat ik de vrijheid heb om hopelijk nog een opleiding af te maken bv.

De veroordelingen die dan wel eens door zogenaamde 'vriendinnen' dan ook naar me toe geworpen werden.. alsof ik een bloedzuiger ben die teert op manliefs geld bla bla en ze snapten dan niet dat ik zijn geld durfde uit te geven aan leuke dingen als boeken kopen e.d. %) Want HIJ werkt er immers voor he en ik niet!?

Maar tja, zelfs toen we 'alleen maar' een relatie hadden toen we gingen samenwonen, was het ook gewoon allemaal van ons samen en keken we daar nooit naar ; jij betaalt dit of dat. Mensen die dat wel doen; prima. Maar laat anderen dan ook in hun waarde! Je kunt zoveel meer toevoegen aan een relatie als geld, wat ik in mijn geval dan ook doe haha. Gelukkig is mijn man dus ook totaal neit zo ingesteld. En in mijn optiek heeft het ook niks te maken met dat je dan niet meer zelfstandig bent ofzo. Je gaat er immers niet vanuit dat je uit elkaar gaat en MOCHT het wel gebeuren, dan red je jezelf ook wel weer. Mensen zijn veerkrachtig en vinden dan wel een oplossing. In dat geval zou ik bv. weer gaan werken en zorgen dat ik gewoon weer financieel afhankelijk van mezelf kan zijn.


Ik ben inderdaad ook 4 maanden thuis gaan zitten omdat ik depressief was op dat moment. Toen ook allerlei opmerkingen gekregen (vooral van schoonmoeder)... Mijn vriend en ik vonden het op dat moment de beste oplossing, en das maar goed ook! Als ik door was blijven werken had ik nog steeds gemodderd met mijn depressie! Nu ben ik er lekker van af!

Het is ook mijn bedoeling om over een aantal jaren thuisblijfmoeder te worden, mochten wij het geluk hebben om ooit kindjes te krijgen. Lijkt me heeeeerlijk! Ik ben wat dat betreft lekker ouderwets, laat me dan ook lekker! Als partner en ik er allebei over eens zijn dat het goed is, is het toch goed?? Hij had vroeger ook altijd zijn moeder thuis, en wil dat ook voor onze kindjes. En als ik dat ook wil komt dat toch goed uit!?

Als de kindjes naar school gaan kan ik altijd wel weer gaan werken (zeker in mijn vakgebied en in de huidige tijd), zo ook voor als we (ooit misschien ene keer...) uit elkaar gaan.


hagelslag
Berichten: 8990
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 21:15

Mijn snuggere haflinger 8)7 8)7

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 22:00

Aan het feit dat ik 0,6 kg aan overgewicht heb op m’n koffer en ik geen idee heb waarop ik moet bezuinigen :') .

[o]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 22:10

Justme_Lisaa schreef:
Aan het feit dat ik 0,6 kg aan overgewicht heb op m’n koffer en ik geen idee heb waarop ik moet bezuinigen :') .

Stop iets in je handbagage?

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 22:17

Justme_Lisaa schreef:
Aan het feit dat ik 0,6 kg aan overgewicht heb op m’n koffer en ik geen idee heb waarop ik moet bezuinigen :') .


Haal er een trui uit en bind die om je middel en stop inddd iets in je handbagage

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 23:10

Mijn ex. Al bijna 4 maanden uit en zit met een enorme haat liefde verhouding. Om de een of andere reden wil ik niets liever dan samen zijn met hem maar hij haalt het bloed in m'n nagels vandaan en maakt mij helemaal gek omdat het een domme imbeciel is.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 23:22

casperzazoe schreef:
Mijn ex. Al bijna 4 maanden uit en zit met een enorme haat liefde verhouding. Om de een of andere reden wil ik niets liever dan samen zijn met hem maar hij haalt het bloed in m'n nagels vandaan en maakt mij helemaal gek omdat het een domme imbeciel is.


I feel u _/-\o_

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 05:44

iirrssjjee schreef:
Justme_Lisaa schreef:
Aan het feit dat ik 0,6 kg aan overgewicht heb op m’n koffer en ik geen idee heb waarop ik moet bezuinigen :') .


Haal er een trui uit en bind die om je middel en stop inddd iets in je handbagage



Bedankt voor de tips, maar dit heb ik al gedaan haha. Ik ga zo nog eens verder kijken.

[o]

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 06:15


Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 10:15

Dat ik bleef haken aan de bagagedrager vannacht en nu mn lievelingsbroek is gescheurd net onder mn kont. Hoop dat t gemaakt kan worden maar ik betwijfel het

When I thought it was over God sent an angel to help us out. He gave us direction, showed us how to make it last for that long journey ahead

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 10:33

Lievelingsbroeken gaan altijd te vroeg Y;(

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

mystery1980
Berichten: 4221
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 10:33

mensen die geen voorrang geven als ze met een bijzondere verrichting bezig zijn in de auto en vervolgens nog 10x heen en weer steken uit het parkeervlak zodat je er niet gewoon door kunt.

wil je ook lekkere parfum met korting: https://parfumado.com/
gebruik code: ZDXnaNJlb

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 10:35

Dat ik koffie over mijn schone pyjama mors >;)

:D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Annika__, Mar_M, YandexBot en 166 bezoekers