Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 19:38

Boompje1985 schreef:
Aan mn vriend die als we op pad zijn altijd zijn spullen in mijn tas dumpt en dan geïrriteerd raakt als ik ze niet snel kan vinden als hij ze nodig heeft. Ja hallo een dikke middelvinger kun je krijgen en hou je rotzooi lekker zelf bij in het vervolg! ~~}> Krijg ik nog een opmerking erachter aan dat ik dat van te voren dan tegen hem moet zeggen...Whahaha soms leeft hij echt in een andere wereld! Zo die frustratie is er uit! *\o/*

Mijn vriend is ook zo, super irritant. _-:(

cursebreaker

Berichten: 11442
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 19:53

Lau schreef:
Boompje1985 schreef:
Aan mn vriend die als we op pad zijn altijd zijn spullen in mijn tas dumpt en dan geïrriteerd raakt als ik ze niet snel kan vinden als hij ze nodig heeft. Ja hallo een dikke middelvinger kun je krijgen en hou je rotzooi lekker zelf bij in het vervolg! ~~}> Krijg ik nog een opmerking erachter aan dat ik dat van te voren dan tegen hem moet zeggen...Whahaha soms leeft hij echt in een andere wereld! Zo die frustratie is er uit! *\o/*



Ik zou een mooie handtas voor hem kopen :')
Kaartje erbij hier schat hoef ik je spullen niet meer vast te houden.


_/-\o_ :')

hier ook zo'n drama Queen haha. wil wel altijd spullen in mn tas doen maar weigert om mn tas even vast te houden in t openbaar.. stel je voor ze zien dat je je vrouw's handtas vast hebt :')

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 19:55

Een men bag.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 20:01

Britta31 schreef:
Een men bag.


Nee een handtas, als hij zich gedraagt als een wijf krijgt hij ook een wijven tas :j

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 20:04

Ik heb nog wel een k3 tasje liggen.

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 20:18

aan mensen die aan touwtjes gangen en geen eigen mening durven hebben.

En aan mensen die bepaalde verantwoordelijkheden hebben aangenomen maar ze niet opnemen.

Warboel
Berichten: 14682
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 20:45

Dat Matt Smith op de London Film & Comic Con komt, en ik die dag moet werken :')

Nouja, vorig jaar was ik er en toen was Benedict Cumberbatch er ook, schrale troost :')

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 20:47

Mensen die mij dingen vragen via Whatsapp. Ik reageer bijna direct.. en dan 2 uur later nog geen reactie op mijn vraag...

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 20:52

En als laatste aan mensen die niet eerlijk durven te antwoorden omdat ze dan met hun billen bloot gaan...

DeMaJai
Berichten: 281
Geregistreerd: 03-02-10
Woonplaats: Gouda

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 21:40

Werkgever die niet terug antwoord op je e-mails ben al 2 weken bezig en opnemen ho maar!!

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 22:40

Dat ik niet weet wat ik met vriendje aan moet. Het begint me inmiddels een beetje op te breken. ;(

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 22:47

Stress, en dat ik daardoor constant wil vreten. :+

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 22:56

Dat ik 3 muggenbulten op mijn hand heb, waarvan 2 bij mijn duim en het echt met elke handeling gaat jeuken :x

nicole_floor

Berichten: 3245
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 23:13

Mijn paard haar diva gedrag..

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 00:40

Dat paard zich steeds vastdraait in zijn halstertouw als ik hem vast zet. Inmiddels is hij het zelf ook gewend en blijft hij gewoon rustig staan en gaat mij heel zielig aan staan kijken :roll: :')

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 06:19

Aan iemand die van mij iets moet beoordelen en dan echt de grootste onzin verkondigt. Als het niet goedgekeurd wordt, dan gaat alles met naam en toenaam op Facebook. Dan mag en moet en zal iedereen weten wat voor mensen Instructor Trainer bij de NOB zijn. Ik geef op het hoogste niveau les qua trimix/deco en grotduiken. Dus weet absoluut hoe het zit. Als ik dan beschrijf waarom rgbm niet gebruikt wordt in het technisch duiken en vpm b ook achterhaald is, ga dan als IT niet verkondigen dat buhlmann dobbelen is en gelijk aan vpm en dat een 80 30 ( totaal onjuiste notatie gradient factors) gelijk is aan Suunto rgbm A1. Rgbm ( niet te verwarren met suunto rgbm), vpm b en buhlmann zijn 3 totaal verschillende benaderingen met een totaal andere wiskunde er achter.
Ik weet in dit geval exact waar ik het over heb. Is mijn vakgebied. Een sportduiker hoeft dit ook allemaal niet te weten, maar als je toch onwaarheden in een les gaat verkondigen ga ik op mijn achterste poten staan. Ook op lager niveau hoor je geen onwaarheden te vertellen.

Divers

Berichten: 1060
Geregistreerd: 27-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 06:34

germie schreef:
Aan iemand die van mij iets moet beoordelen en dan echt de grootste onzin verkondigt. Als het niet goedgekeurd wordt, dan gaat alles met naam en toenaam op Facebook. Dan mag en moet en zal iedereen weten wat voor mensen Instructor Trainer bij de NOB zijn. Ik geef op het hoogste niveau les qua trimix/deco en grotduiken. Dus weet absoluut hoe het zit. Als ik dan beschrijf waarom rgbm niet gebruikt wordt in het technisch duiken en vpm b ook achterhaald is, ga dan als IT niet verkondigen dat buhlmann dobbelen is en gelijk aan vpm en dat een 80 30 ( totaal onjuiste notatie gradient factors) gelijk is aan Suunto rgbm A1. Rgbm ( niet te verwarren met suunto rgbm), vpm b en buhlmann zijn 3 totaal verschillende benaderingen met een totaal andere wiskunde er achter.
Ik weet in dit geval exact waar ik het over heb. Is mijn vakgebied. Een sportduiker hoeft dit ook allemaal niet te weten, maar als je toch onwaarheden in een les gaat verkondigen ga ik op mijn achterste poten staan. Ook op lager niveau hoor je geen onwaarheden te vertellen.


Dat hoop ik, want ondanks dat ik dáár wel verstand van heb, kon ik hier geen touw aan vast knopen :')

Cowboy55
Berichten: 8489
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 08:55

germie schreef:
Aan iemand die van mij iets moet beoordelen en dan echt de grootste onzin verkondigt. Als het niet goedgekeurd wordt, dan gaat alles met naam en toenaam op Facebook. <KNIP>


Altijd een goed plan. Facebook, HET medium om onenigheden te bespreken...... :roll:

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 13:21

Mijn hypochondrie.. ik kan er de laatste dagen echt totaal niet mee omgaan..

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 15:20

Die eeuwige strijd tussen wat ik moet doen en wat ik wil doen. En dan weer die strijd tegen de klok, want m’n baas ziet toch graag dingen gedaan die ik niet bovenaan m’n doe ik graag lijstje heb staan.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 15:21

Collega’s die helemaal niks uitvoeren en alles maar overlaten aan de twee zonder vast contract 8)7

hagelslag
Berichten: 9018
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 17:12

Hooiboer die nu al de hooiprijs opschroeft naar 35 euro per baal ipv 30 euro per baal

Iejoorr

Berichten: 6255
Geregistreerd: 20-05-10
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 17:45

Aan een opmerking die mijn baas naar me maakt via app.
Ik heb al een enorme poedersuiker en dit maakt het echt niet beter -:(-

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 17:49

Dat ik met mijn jonge paard naar de vereniging ging om te rijden voor de eerste keer binnen en dat er een tractor lekker de hallen aan het slepen is terwijl dat volgens schema een uur geleden al klaar had moeten zijn..

xJennifx

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord hollan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 18:03

xApple schreef:
Dat ik met mijn jonge paard naar de vereniging ging om te rijden voor de eerste keer binnen en dat er een tractor lekker de hallen aan het slepen is terwijl dat volgens schema een uur geleden al klaar had moeten zijn..



Komt me bekend voor.. blijkbaar zelfde vereniging ook :+