Stalling omgeving Amsterdam gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
paardenNL
Berichten: 8
Geregistreerd: 15-07-18

Stalling omgeving Amsterdam gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-18 21:34

Hoi ik krijg waarschijnlijk later een paard en dan wil ik weten of jullie een stal in de buurt van Amsterdam waar de paarden veel buiten kunnen zijn laat het eventjes hier onder weten en niet al te duur bedankt groetjes Willemijn


Nikass

Berichten: 16530
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 21:41

Stallen rondom Amsterdam zijn per definitie duur en de paarden komen over het algemeen te weinig buiten. Het is nou niet echt de ideale regio on een paard te houden.

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 21:46

Tegen de tijd dat je een pony of paard krijgt gewoon wat stallen rondbellen en eens langsgaan. Dan kun je ook gelijk vragen wat de stallingkosten zijn en wat daar allemaal bij zit.


swartbeessie

Berichten: 2142
Geregistreerd: 03-01-08

Re: Aanraading

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 21:49

Je hebt al een topic geopend met een soortgelijke vraag. Daar zijn ook tips gegeven.

Met een beetje Google kom je al een heel eind voor info en kosten van stalling.

fohadie
Berichten: 4258
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 21:54

Welkom op Bokt. En wat tof dat je een paard krijgt, daar kon ik op jouw leeftijd alleen maar van dromen!

Je vraagt om een stalling, liefst niet te duur. Maar hoeveel wil je max. Betalen?

Paarden kosten veel geld, met alleen de stalling ben je er nog niet. Er zijn wat topics hier op Bokt te vinden met wat je zoal kwijt bent aan een paard. Dan weten je ouders alvast een beetje waar ze aan beginnen.

Je zegt dat je later een paard krijgt, over hoe lange tijd hebben we het? :+

(ik ga er even vanuit dat TS serieus 11 is..)

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70433
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Stalling omgeving Amsterdam gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 08:15

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten, daarnaast heb ik de titel aangepast zodat mensen meteen weten wat er gezocht wordt.

boogiezero1
Berichten: 36
Geregistreerd: 01-09-13

Re: Stalling omgeving Amsterdam gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 19:56

Ik heb stal vlakbij Amsterdam en bij mij staan paarden van s morgens8 tot s avonds 11 buiten
Volpension onder de €250

Shenavallie
Berichten: 11516
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 20:52

In Assendelft loop je nog kans dat je iemand treft met een - voor Randstad-begrippen - betaalbare stal waar de paarden de hele dag naar buiten kunnen. Stal Wendy heeft zelfs een kleine paddock paradise bijvoorbeeld. Verder is het niet makkelijk om een stal rond Amsterdam te vinden waar de paarden veel naar buiten kunnen. Buiten de schaarse hoeveelheid aan weilanden die voor paarden beschikbaar zijn, zit je met poldergrond die in het najaar al dusdanig drassig is dat paarden er niet meer fatsoenlijk op kunnen lopen en dus noodgedwongen op stal moeten staan. Dit kan aanhouden tot bijna tegen de zomer. Plus dat je met landeigenaren te maken hebt die zich aan het broedseizoen houden en daarmee hun land pas heel laat openstellen voor paarden. Daarnaast zit je bij de meeste stallen met een beperkte tijd dat de paarden om beurten naar buiten kunnen/mogen (vaak bij maneges), wat niet echt een ideale plek voor een dier is. Kortom: ik denk dat je beter verder kunt kijken dan alleen de omgeving Amsterdam.

In 1963 the Bronx Zoo had an exhibit called "The Most Dangerous Animal in the World". It was a mirror.

I don't understand why when we destroy something created by man we call it vandalism, but when we destroy something created by nature we call it progress. Ed Begley Jr.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dust, Pova, Steppe en 12 bezoekers