Jouw stomste geheim?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Macs

Berichten: 7632
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 21:03

Ik ben 23 en heb geen zwemdiploma. :))

Maks :+:


Anoniem

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 21:09

Ik ben bang voor ratten, en dan echt doodsbang... Handig als je op een boerderij werkt en bij paarden enzo!


Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 21:14

Ik druk soms op de afstandsbediening van de auto om de voordeur van m'n huis open of dicht te doen :o? Vind ik elke keer weer zo dom van mezelf.

xDarkness

Berichten: 480
Geregistreerd: 03-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 21:20

hoikimmmy schreef:
Ik kauw op vla en milkshakes en eigenlijk alle andere toetjes en soepen alleen niet op drinken. :9


Omg, +1 hier :o

Atalja

Berichten: 733
Geregistreerd: 27-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 21:20

Laurora schreef:
Ik ben bang voor ballonnen.
Ik ben altijd zo bang dat ze uit elkaar klappen. Ik durf geen ballonnen op te blazen, en reeds opgeblazen ballonnen durf ik alleen aan te raken als ze heen klein zijn opgeblazen en niet helemaal peervormig zoals sommige mensen doen.
Als iemand een ballon naar me toe gooit duik ik in elkaar en raak ik licht in paniek.
Laatst was er een programma op tv waar ze iemand interviewden met een ballonnen fetisj, en toen lieten ze ook beelden zien van knappende ballonnen. Ik ben gewoon de kamer uitgegaan want ik werd er serieus onpasselijk van.
En het geluid die die dingen maken als je er over heen gaat met je hand... Brrr ik krijg er gewoon serieus kippenvel van als ik er alleen al aan denk :brr:

Overigens ben ik niet bang voor die mooie folie ballonnen waar helium in word gedaan.

Waar het vandaan komt weet ik niet precies, en eigenlijk boeit me dat ook vrij weinig :')
Weinig mensen weten dit van me. Zoals je je misschien wel kunt voorstellen is het niet iets waar ik mee te koop loop :D


Jaaaaaa nog iemand die bang is voor ballonnen -O- (en ook voor clowns, maar die kom ik niet vaak tegen haha)

Ties | Reu | Border Collie | 18.09.2020 | Tricolor
Teun | Reu | Boerenfox | 18.12.2022 | Tricolor
Thackery Binx | Kater | Europese Korthaar | 18.05.2022 | Zwart

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 21:22

Macs schreef:
Ik ben 23 en heb geen zwemdiploma. :))

ik ben 60 en ik heb geen zwemdiploma, sterker nog, ik kan niet eens zwemmen!

Bambi1995

Berichten: 3147
Geregistreerd: 16-10-11

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 21:48

Ik heb een angst voor gif. Als mijn vader onkruid gespoten had dan kwam ik niet in de tuin voor dat het had geregend. Ook vlooiendruppels voor de hond vind ik dood eng.

Ik ben bang voor ramen als het donker is. Ik doe altijd de gordijnen dicht.

'S avonds voor het slapen bedenk ik hele verhalen in mijn hoofd. Meestal gaat dat iedere keer over dat ik een man heb en twee kinderen. Het verhaal word iedere avond vervolgd.

Ik praat veel in mezelf als ik alleen ben. Ik vind dat gewoon fijn ofzo. Als ik nooit tegen mezelf praat voelt het zo alleen.

Ik douche ook niet elke dag. Meestal om de dag of om de twee dagen.

Mon Amie *16-01-1993 † 16-11-2018

Neem een kijkje op mijn blog: Van mier tot olifant. Allerlei leuke dierenweetjes
https://vanmiertotolifant.blogspot.com/

Barron

Berichten: 373
Geregistreerd: 22-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 21:49

Dat ik toen mijn paard niet uit de wei wilde komen en ik verder niks bij me had, mijn BH heb gebruikt als een halster...

Cartouschka: What the heart has once owned and had, it shall never lose.

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 21:55

Barron schreef:
Dat ik toen mijn paard niet uit de wei wilde komen en ik verder niks bij me had, mijn BH heb gebruikt als een halster...


OMG, geweldig :j

genja
Berichten: 3942
Geregistreerd: 12-12-07

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 21:59

Dat ik echt niet kan slapen als mijn dekbed niet helemaal tot boven in het hoes zit en echt tot bovenaan. Mag geen centimeter stof zonder Dekbed zijn.
En als ik ‘s nachts wakker wordt en is naar beneden gezakt sta ik echt op om het weer goed te doen.

Annenas

Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 22:00

genja schreef:
Dat ik echt niet kan slapen als mijn dekbed niet helemaal tot boven in het hoes zit en echt tot bovenaan. Mag geen centimeter stof zonder Dekbed zijn.
En als ik ‘s nachts wakker wordt en is naar beneden gezakt sta ik echt op om het weer goed te doen.


Ik ben echt het tegenovergestelde van jou :+
In m’n slaap haal ik zowat elke nacht mn dekbed uit de hoes en vaak ga ik in de hoes liggen alsof het een slaapzak is. Soms met m’n hoofd bij het voeteneind, soms draai ik het deken om. Tot gróte ergernis van m’n vriend.

create your own sunshine

ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 22:03

Ik heb nog iets op te biechten: Ik lik wel eens mijn bord af. Ik weet dat het absoluut niet netjes is en doe het dan ook niet aan tafel of niet het bijzijn van anderen dan mijn vriend. ( niet zo dat hij er tegenaan hoeft te kijken en hij doet het ook wel eens) Doe het ook alleen als het eten heel lekker was.
Een keer was ik alleen thuis en zou bijna rijles hebben. Had even geluncht en lik mijn bord af. Het was nog 10 minuten voordat mijn les zou starten. Staat mijn rijinstructeur op het raam te kloppen, ik schrok mij dood. Hij moest er gelukkig wel om lachen :')

[o]

Niece
Berichten: 1512
Geregistreerd: 28-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 22:20

SavannahNx schreef:
Niece schreef:
_/-\o_ _/-\o_ ik ben niet de enige! *\%/* *\%/*


Ik ben 19 :') :Y)

Ik ook :+

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 22:29

Paardenfan25 schreef:
Barron schreef:
Dat ik toen mijn paard niet uit de wei wilde komen en ik verder niks bij me had, mijn BH heb gebruikt als een halster...


OMG, geweldig :j


_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_


Wat een geweldige dingen komen hier voorbij. Het niet tegen geluiden van mensen kunnen heb ik ook last van. Maar ik kan me dan ook weer vreselijk irriteren als mensen zich niet aan de 'regels' houden, zoals niet op de stoep fietsen.

Ik controleer altijd zes keer mijn auto of hij op slot staat.
Ik moet in de verlichte zit op mijn fiets over een drempel etc heen

Vroeger durfde ik niet achter mij te kijken omdat ik bang was dat ik achtervolgd werd naar beneden. Ik rende dan ook altijd heel snel de trap af (maar ook op). En ik heb gigantishe nachtmerries gehad over reigers onder mijn stapelbed en ik heb nog steeds een soort 'angst' voor reigers.
Zelfs nu durf ik nog niet echt alleen in huis rond te lopen 's avonds. Zo ben ik op vakantie zelfs een dag eerder naar huis gegaan omdat ik doodsbang was van alle geluiden en ik echt het gevoel had dat er iets op me af kwam. (en toen mijn hond nog zat te piepen en te janken sliep ik helemaal niet meer)

Clownen en poppen zijn not done. Ik wilde altijd een Babyborn maar toen ik een pop had was ik als de dood dat ze ging bewegen. Zo heb ik er ooit voor gezorgd (sorry!) dat de meelopende pop van mijn vriendin in de prullenbak eindigde. Ik had namelijk een nachtmerrie dat ze achter me aan kwam en mij kneep :')

Ennuh … waar ik me best wel voor schaam. Als ik héél héél héél moe ben en ik sukkel in slaap (in bed natuurlijk) dan schrik ik letterlijk wakker omdat ik het idee heb dat ik kwijl :') En heel soms gebeurd dat dus ook wel. Denk dat mijn mond dan open zakt van moeheid ofzo?
Ach ik schijn ook te praten en heb mijn moeder al wel eens uitgelegd hoe zij de paarden in die gang moest voeren en wie welke medicijnen moest.

:') :') Heerlijk topic.

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Lumi

Berichten: 4437
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 22:30

Ik "redde" vroeger mijn gebruikte tandenborstels :')
Ik had ooit gelezen over manegepony's die zomaar afgedankt werden als ze oud en versleten waren en dat vond ik zo zielig dat dat in mijn hoofd is blijven zitten. Tandenborstels die weggegooid moesten worden (alleen mijn eigen) verstopte ik of haalde ik uit de vuilnisbak. Had een hele voorraad :=
Inmiddels gaan ze gewoon in de vuilnisbak als ze versleten zijn hoor.


Nargles don't believe in you either!

• / • / • / •
There are still good people in this world. And if you can't find one, be one.

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 22:32

Dat ik 3 keer controleer of alle ramen en deuren wel op slot zitten. Geregeld mijn moeder op haar vrije dag naar mijn huis laten fietsen om te controleren. Wat natuurlijk netjes dicht zat :j ben daarom ook super blij als vriendlief thuis werkt.

Het woord “world” kan ik niet uitspreken. Wie verzint die combi van “rld” achter elkaar :x

Britta31

Berichten: 13127
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 22:34

Ik drink soms als ik met warm weer in de wei bezig ben uit de waterbak van de paarden.Ik kijk wel eerst of er geen prutjes in rond drijven.

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

FennyPower

Berichten: 1457
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 22:49

Ik kan niet nadat ik natte handen gehad heb gelijk papier vast pakken, geen idee waarom maar krijg het kippenvel/rilling op mijn lijf.

Net als iemand in mijn omgeving op de grond spuugt, Ga ik zelf al compleet over mijn nek qua kokhalzen. (Spuug niet als in de zin van overgeven.maar echt spuug).

Ohja helemaal mijn ergste geheim vergeten.. Het is ook zo'n stom iets dat wil je gewoon vergeten.
Ik doe erg veel in mijn slaap.. zo werd ik eens wakker met een föhn strak tussen mijn armen plat liggend op mijn rug. terwijl ik nooit zo lig, ik was klaar wakker toen ik het op merkte.
Maar ik kan zeggen dat ik inmiddels met een wc rol en een föhn in bed heb gelegen. :o
Laatst bijgewerkt door FennyPower op 17-07-18 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /

FennyPower

Berichten: 1457
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 22:51

xDarkness schreef:
hoikimmmy schreef:
Ik kauw op vla en milkshakes en eigenlijk alle andere toetjes en soepen alleen niet op drinken. :9


Omg, +1 hier :o

Soms gaat dat automatisch maar ik blaas vla/ijs alsof het heet is en soep stop ik zo in mijn mond.
Combinatie moest net andersom. Ik verbrande zo mijn mond. |o

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /

TheWelsh

Berichten: 1599
Geregistreerd: 19-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 23:01

Grappig topic :+

Ik ben bang van lieveheersbeestjes 8)7 Ik vind ze echt vreselijk en ze stinken!

Ook heb ik een afkeer van het geluid van tandenpoetsen. Zelfs nu ik erover schrijf, voel ik mijn kaken samen trekken.
Ik kan niet luisteren naar iemand die zijn tanden poetst en er zelfs niet over praten en aan denken, zonder dat mijn kaken samen trekken en ik kippenvel over mijn lichaam heb. Vreselijk!!
Als ik het zelf doe heb ik er (bijna) nooit last van.

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 23:10

Niece schreef:
Eline_S_S schreef:
Als iemand het volume van de tv of radio op bijv 19 zet wordt ik gek. Alleen 10, 12, 15, 18 en 20 kloppen.

_/-\o_ _/-\o_ ik ben niet de enige! *\%/* *\%/*


Mijn vriend precies hetzelfde.

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 23:21

Ik ben heel erg bang voor clowns. Ik begin dan echt te janken, ik vind ze zo eng :=.

Blue_Monday
Berichten: 581
Geregistreerd: 28-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 23:23

hoikimmmy schreef:
horzieloverr schreef:
Ohja, of dat ik als ik niet ga slapen een verhaal af ga spelen in mijn hoofd..


JAAAAAA dit doe ik ook. Eigenlijk bijna altijd of ik moet al echt kapot zijn. Het schijnt niks raara te zijn maar toch heb ik elke keer zoiets van hmmm best wel vreemd. :')


Ik vind dit soms zo fijn dat ik heel de dag doorga met mijn verhaal...

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 23:31

Ik heb vroeger, basisschooltijd, met mijn bff een klein padje gehad. Gevonden buiten, en we vonden hem zoooo schattig _O- Dus we noemden hem Purdy en verzorgden hem met al onze liefde :+
Op een dag bedachten we dat hij ook educatie moest hebben, en namen we hem mee naar school in zo'n soort speelgoed reisbench _O-
Afbeelding

Tussentijds gingen we samen naar de wc toe, om daar Purdy even in de wasbak te laten zwemmen. Vervolgens is Purdy na schooltijd met mij mee gegaan, en ''logeerde'' hij in de doos onder mijn bed. De volgende dag had ik wat insecten in die doos achter gelaten, en na schooltijd zouden we hem naar de kikkervijver brengen die we gemaakt hadden. Toen ik thuis kwam zat mijn moeder al op me te wachten...waarom ik in godsnaam een pad onder mijn bed had _O-

Tot op de dag van vandaag waren mijn moeder, mijn toenmalige bff en ik de enige die van het bestaan van Purdy af wisten _O-

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 23:42

xDenies schreef:
Ennuh … waar ik me best wel voor schaam. Als ik héél héél héél moe ben en ik sukkel in slaap (in bed natuurlijk) dan schrik ik letterlijk wakker omdat ik het idee heb dat ik kwijl :') En heel soms gebeurd dat dus ook wel. Denk dat mijn mond dan open zakt van moeheid ofzo?
Ach ik schijn ook te praten en heb mijn moeder al wel eens uitgelegd hoe zij de paarden in die gang moest voeren en wie welke medicijnen moest.

:') :') Heerlijk topic.


Dat kwijlen heb ik ook als ik echt moe ben en op mijn buik lig :o niet heel erg gewoon een beetje. Vriendlief kwijlt alles onder dus hoef me er niet voor te schamen ;)

[o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, annelieke92, Clmr, Eefje_Sammy, Emmaa_92, Exorcizamus, Pferdchen, rider, YandexBot en 162 bezoekers