Juridisch administratief dienstverlener of VAVO havo diploma

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
xxBambixx
Berichten: 2
Geregistreerd: 15-06-18

Juridisch administratief dienstverlener of VAVO havo diploma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-18 11:55

Heee bokkers,

Ik heb een vraagje want ben recent gestopt met mijn ICT opleiding omdat ik daar echt niet op mijn plek zat en ik heb nu erg veel interesse van de kant van rechten en dergelijke. Nu had ik het op het begin van de ICT opleiding het ook erg naar mijn zin maar naar omstanden en docenten is mijn motivatie en interesse heel snel achter uit gegaan.

Nu zou ik erg graag de opleidingen doen tot officier van justitie of althans in die richting. Welke weg is denken jullie het beste:

1. MBO 4 Juridisch Administratief dienstverlener(3 jaar) en daarna door naar HBO rechten, mijn propedeuse halen, en daarna naar de universiteit .

of

2. VAVO (havo 2 jaar) daarna hbo rechten en daarna universiteit.

Ergens ben ik bang dat als ik de mbo4 opleiding doe dat ik het zelfde krijg als nu dus dat ik er straks geen zin meer in heb maar als ik eenmaal mijn diploma heb en ik heb dan geen zin meer om te leren zou ik gelijk aan de slag kunnen en werken.

maar als ik de VAVO doe kan ik nog 2 jaar me gaan orienteren wat ik wil gaan doen.

Wat zouden jullie doen?


xxx


Ianthe
Berichten: 1542
Geregistreerd: 24-04-13

Re: Juridisch administratief dienstverlener of VAVO havo diploma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 11:58

Ik heb ooit in de avond nog Havo gedaan, ik vond dat wel fijn. Was gezakt en moest nog wat vakken overdoen. Haalde daar veel betere cijfers;p En werkte er gewoon nog fulltime naast.


xxBambixx
Berichten: 2
Geregistreerd: 15-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-18 12:02

Ianthe schreef:
Ik heb ooit in de avond nog Havo gedaan, ik vond dat wel fijn. Was gezakt en moest nog wat vakken overdoen. Haalde daar veel betere cijfers;p En werkte er gewoon nog fulltime naast.


oo oke super! mijn voorkeur gaat ook om mijn havo diploma te halen maar financieel zit ik dan wat krapper omdat ik geen stuffi meer krijg maar vind het wel fijner om mezelf nog 2 jaar te kunnen orienteren.

SayaJones

Berichten: 11925
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Juridisch administratief dienstverlener of VAVO havo diploma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 12:40

Dit topic hoort op [STW]School, Studie, Werk, maar omdat de TS hier nog niet genoeg bericht voor heeft geplaatst en dus niet op dit forum kan posten, plaats ik hier een slotje.

Jax ♡
You can always tell about somebody by the way they put their hands on an animal


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fnpetter1990, Roulette_, sjaslique en 73 bezoekers