Bokt.nl zoekt reporters en fotografen voor Horse Event 2018

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13986
Geregistreerd: 20-04-16

Bokt.nl zoekt reporters en fotografen voor Horse Event 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-18 16:05

*Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Bastiaan de Recht tijdens Horse Event. Foto door aniek1985.

Zijn we op zoek naar jou?

Al meerdere jaren op rij gaan namens Bokt.nl en Academy Bartels reporters en fotografen op pad op Horse Event om verslag uit te brengen van alles wat er op het evenement gebeurt. Ook voor editie 2018 gaan wij weer op zoek naar enthousiaste duo's die het leuk vinden om voor ons op pad te gaan.

Als reporter (tekstschrijver) doe jij inhoudelijk verslag van de sfeer tijdens het evenement, van de shows die te zien zijn en geef je achtergrondinformatie bij de verschillende clinics. Er zijn vele mogelijkheden om aan deze achtergronden te komen; denk aan research doen maar ook aan het interviewen van een clinicgever of een deelnemer of misschien wel een toeschouwer van de clinic.
Jij laat de mensen op Bokt meegenieten door sfeerimpressies te plaatsen tijdens de dag zelf en door diverse stukken uitgebreider te belichten.

Als fotograaf zal je de artikelen verrijken met beeldmateriaal. Gedurende jouw dag op Horse Event ga je op zoek naar de beste platen om de artikelen te verrijken en om een goede impressie te geven van het evenement.

De artikelen en foto's komen op Bokt.nl en worden ook gebruikt op de Horse Event website en Facebookpagina van zowel Bokt.nl als Horse Event.

Wij zijn op zoek naar 3 duo's bestaande uit een schrijver en een fotograaf. Iedere dag zal er één duo verslag leggen voor Bokt.nl en Academy Bartels.
Voor de aanmelding heb je geen specifieke diploma’s of ervaring nodig, maar wel een minimale leeftijd van 18 jaar. Voor de schrijvers is het hebben van een eigen tablet/laptop handig, maar niet noodzakelijk. Voor de fotografen is het natuurlijk noodzakelijk om in het bezit te zijn van een fotocamera.
Je mag je gezamenlijk als duo opgeven, of individueel voor een van beide functies.

Wat krijg je van ons?

1x een VIP kaart voor de dag dat je voor Bokt als reporter aan de slag gaat op Horse Event;
2x een vrij kaart voor een dag naar keuze zodat je ook een dag met een vriend of vriendin kunt genieten van Horse Event;
1x een parkeerkaart voor de dag dat je aan de slag gaat op Horse Event.

In de aanloop naar Horse Event 2018 voorzien we jullie van een online assessment. Tevens krijgen jullie de mogelijkheid om bij een clinicgever naar keuze op bezoek te gaan in de aanloop naar Horse Event.

Is jouw interesse gewekt?

Ben jij een enthousiaste tekstschrijver of (hobby)fotograaf en lijkt het je leuk om meer ervaring op te doen als verslaglegger? Ben je beschikbaar in het weekend dat Horse Event plaatsvindt (14, 15, 16 september)? Of ben jij misschien samen met een vriend(in) al het perfecte verslagleggende duo (schrijver en fotograaf)? Dan zijn wij naar jou / jullie op zoek!

Je kunt je aanmelden via: boktreporters@bokt.nl

In deze mail vermeld je:
- voor welke functie je wilt meedingen;
- waarom jij vindt dat jij de ideale schrijver of fotograaf (of verslagleggend duo) bent;
- je naam, leeftijd, en je gebruikersnaam op Bokt (minimumleeftijd is 18 jaar);
- heel kort iets over je interesses (Wie ben je? Welke ervaring heb je? Wat spreekt je aan in de paardenwereld, afdelingsdressuur of misschien wel de kleurenfokkerij?);
- welke dagen je naar Horse Event zou kunnen (14, 15 of 16 september);
- je woonplaats.

Stuur een voorbeeldfoto of tekst mee en vermeld hierbij je ervaringen met tekstschrijven of fotograferen.

Inschrijven kan tot 31 juli 2018. Ben je bij een eerdere editie reporter geweest? Ook dan mag je je natuurlijk weer aanmelden, iedereen heeft weer precies dezelfde kansen!
We zullen uiterlijk half augustus de duo's bekend maken.

Let op: je mag jezelf individueel opgeven voor één van beide functies, of je mag samen met een vriend(in) opgeven als duo, waarbij één van jullie schrijft en de ander fotografeert.

Veel succes.

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Eline_S_S

Berichten: 3517
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Re: Bokt.nl zoekt reporters en fotografen voor Horse Event 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 18:34

Er waren vorig jaar toch ook vloggers van bokt op horse event? Jammer, want dat leek mij heel erg leuk om te doen!

Starlight van 't Olle Stee <3
Lucky Luuk <3

rosslover

Berichten: 1131
Geregistreerd: 11-05-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 22:57

Ik heb me opgegeven als fotograaf *\o/*

Volg mij op instagram! -> https://www.instagram.com/winnetoettie

monnikenburg

Berichten: 2448
Geregistreerd: 03-09-10

Re: Bokt.nl zoekt reporters en fotografen voor Horse Event 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 22:59

ikke ook als fotograaf. Lijkt me geweldig om te doen.

Op 21-11-2011 geheel onverwachts afscheid moeten nemen van onze gouden kanjer Bryn Storm. Rust zacht lieve knul, we zullen je nooit vergeten.

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12728
Geregistreerd: 27-09-05

Re: Bokt.nl zoekt reporters en fotografen voor Horse Event 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 23:02

Dit jaar dus geen verplichte 'cursus' dag voor HE en ook geen interview zoals afgelopen jaren?

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Bokt.nl zoekt reporters en fotografen voor Horse Event 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 23:27

Omdat ik het erg leuk vind om te doen ga ik morgen maar weer even een mailtje opstellen! :j

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

FennyPower

Berichten: 1454
Geregistreerd: 06-02-14
Woonplaats: Groningen

Re: Bokt.nl zoekt reporters en fotografen voor Horse Event 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 00:09

Ik twijfel heel erg ivm vervoer. :(
Maar als fotograve lijkt me enorm gaaf

Mijn Nummer: o611derestkomtvanzelf /


YentlShots

Berichten: 3076
Geregistreerd: 28-01-12

Re: Bokt.nl zoekt reporters en fotografen voor Horse Event 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 01:32

Mailtje is verstuurd, lijkt me een enorm toffe ervaring om dit mee te nemen in mijn fotografie ervaringen. Ook tof dat je de kans krijgt samen te werken met een schrijver. Ik ben benieuwd *\o/*

Sera Roth Photography • Events • (Dier)Portretten • Fine Art
Contact: serarothphotography@gmail.com
https://www.seraroth.com/

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 02:31

Ik hoop dat de reporters en fotografen dit jaar beter geselecteerd worden als de andere jaren..

De afgelopen 2 jaar ben ik mee geweest als fotograaf.. beide keren gekoppeld aan iemand die zich speciaal hiervoor aangemeld had..

Jaar 1 kwam mijn reporter niet opdagen bij de kickoff dag. Wat er voor zorgde dat niemand mee kon en ik uiteindelijk iemand over gehaald heb om mee te gaan.

Jaar 2 weer iemand die zich hiervoor aangemeld had op bokt, en dit keer dacht de persoon waar aan ik gekoppeld was lekker de VIP uit te kunnen hangen. Wat tot een hele hoop irritaties geleid heeft. Ze ging liever in de vip lounge zitten, dan fotos maken voor bokt. Met als gevolg voor mijn partner een hoop teleurstelling dat ze niet in de viplounge kon vertoeven maar toch echt kei hard werken moest.

Hoop voor de mensen die meegaan dit jaar net iets beter geselecteerd word. Om een hele hoop teleurstellingen en irritaties te voorkomen!

Om deze reden geef ik me hier niet meer voor op! Maar wens ik iedereen die het wel doet onwijs veel succes.

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Bokt.nl zoekt reporters en fotografen voor Horse Event 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 07:57

Het is dat ik te jong ben, maar misschien over een paar jaar :)

~ The comeback is always stronger than the setback ~

8nnemiek

Berichten: 43371
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Bokt.nl zoekt reporters en fotografen voor Horse Event 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 08:08

Hebben jullie niet ook nog een videograaf nodig?
Dan stel ik me graag beschikbaar :D

Dynamische energie van Tibber? Via deze link krijgen we beide €50 shoptegoed   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎           
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

BB80

Berichten: 897
Geregistreerd: 11-07-13
Woonplaats: ligt in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 18:38

aMomentLT schreef:
Om deze reden geef ik me hier niet meer voor op! Maar wens ik iedereen die het wel doet onwijs veel succes.


Ik begrijp je teleurstelling helemaal. Soms konden dingen beter gecommuniceerd worden andere dingen zoals jouw pechteams waren misschien niet te voorkomen.

Ik hoop heel hard op een herkansing, heb er veel zin in en ga heel hard duimen om weer met veel plezier verslag te doen in Haarlem!
#fingerscrossed

Take a smile :)

HaKuNaMaTa

Berichten: 2405
Geregistreerd: 15-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 19:20

Only2Bianca schreef:
aMomentLT schreef:
Om deze reden geef ik me hier niet meer voor op! Maar wens ik iedereen die het wel doet onwijs veel succes.


Ik begrijp je teleurstelling helemaal. Soms konden dingen beter gecommuniceerd worden andere dingen zoals jouw pechteams waren misschien niet te voorkomen.

Ik hoop heel hard op een herkansing, heb er veel zin in en ga heel hard duimen om weer met veel plezier verslag te doen in Haarlem!
#fingerscrossed


Nouja niet te voorkomen? Dat ben ik het niet helemaal mee eens.

De groep waar wij toen in zaten zijn we geselecteerd uit +/- 100 aanmeldingen. En dan zou ik persoonlijk zeggen pak dan een bokker die wat vaker online is, en al langer lid is, dan een bokker die zich tijdens de aanmeldingen aanmeld. Want de bokkers die er al langer zijn en meer online zijn, toch “vaak” (hoeft niet altijd zo te zijn) trouwere bokkers. En dan voorkom je ook onderling opmerkingen als “ik geef niks om bokt maar dan kan ik wel als vip voor niks naar horse event”

En met die opmerking ben ik inderdaad voor he niet naar de organisatie toe gegaan. Omdat ik mijn eigen dag ook zo gezellig mogelijk wilde houden.

En daarom hoop ik nu na 2 keer dit, dat voor de mensen die mee gaan er wat beter op gelet gaat worden. Want dat zou he zelf toch een stuk leuker maken als fotograaf of reporter.

Anoniem

Re: Bokt.nl zoekt reporters en fotografen voor Horse Event 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 19:48

Dat lijkt me stug. :) De afgelopen 2 jaar hebben we echt geen 100 aanmeldingen gehad!

Selecteren gebeurt op basis van de ervaring die iemand meebrengt, de motivatie etc. Dit proberen we zo goed mogelijk te doen, maar hoe iemand het uiteindelijk doet is altijd afwachten. Ik heb overigens niks meegekregen van jou klachten. Heb je het wel gemeld? Ook op de dag zelf?

Leo

Berichten: 50098
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 20:17

Eline_S_S schreef:
Er waren vorig jaar toch ook vloggers van bokt op horse event? Jammer, want dat leek mij heel erg leuk om te doen!


We hebben vloggers nu inderdaad niet meegenomen in het verhaal, maar je bent wel welkom om je op te geven :j Wie weet kunnen we er een leuke vorm aan geven! Ik sta open voor leuke ideeën!


Mjetterd schreef:
Dit jaar dus geen verplichte 'cursus' dag voor HE en ook geen interview zoals afgelopen jaren?


Nee dit jaar geen kick-off, deze dag is best lastig te plannen (locatie, sprekers en de deelnemers moeten kunnen), en dit jaar bleek het niet realiseerbaar. We kiezen nu voor een online assessment en op de dag zelf een briefing van tevoren. :)
Een bezoek aan een clinicgever kan wel georganiseerd worden.


aMomentLT schreef:
Ik hoop dat de reporters en fotografen dit jaar beter geselecteerd worden als de andere jaren..

De afgelopen 2 jaar ben ik mee geweest als fotograaf.. beide keren gekoppeld aan iemand die zich speciaal hiervoor aangemeld had..

Jaar 1 kwam mijn reporter niet opdagen bij de kickoff dag. Wat er voor zorgde dat niemand mee kon en ik uiteindelijk iemand over gehaald heb om mee te gaan.

Jaar 2 weer iemand die zich hiervoor aangemeld had op bokt, en dit keer dacht de persoon waar aan ik gekoppeld was lekker de VIP uit te kunnen hangen. Wat tot een hele hoop irritaties geleid heeft. Ze ging liever in de vip lounge zitten, dan fotos maken voor bokt. Met als gevolg voor mijn partner een hoop teleurstelling dat ze niet in de viplounge kon vertoeven maar toch echt kei hard werken moest.

Hoop voor de mensen die meegaan dit jaar net iets beter geselecteerd word. Om een hele hoop teleurstellingen en irritaties te voorkomen!

Om deze reden geef ik me hier niet meer voor op! Maar wens ik iedereen die het wel doet onwijs veel succes.


Wat jammer dat ik deze ervaring van vorig jaar nu pas hoor, en niet op de dag zelf zodat ik eventueel nog had kunnen bemiddelen. :) Want dat is inderdaad niet de bedoeling en niet leuk voor de samenwerking. Ook daarvoor zijn wij om de dag in goede banen te leiden. :) Maar deze info is helaas nieuw voor me.
Jaar 1 was inderdaad heel ongelukkig dat er iemand niet kwam opdagen. Helaas is het met online selecteren van mensen heel moeilijk in te schatten of iemand inderdaad zo enthousiast is als ze doen overkomen of uiteindelijk toch verzaken. Dat is voor alle partijen enorm balen. Maar helaas niet altijd te voorkomen (want mensen kunnen online iets heel anders doen overkomen).


8nnemiek schreef:
Hebben jullie niet ook nog een videograaf nodig?
Dan stel ik me graag beschikbaar :D


Ik zou zeggen: geef je zeker op. :D Ik sta overal voor open en neem alle suggesties mee.


aMomentLT schreef:
Nouja niet te voorkomen? Dat ben ik het niet helemaal mee eens.

De groep waar wij toen in zaten zijn we geselecteerd uit +/- 100 aanmeldingen. En dan zou ik persoonlijk zeggen pak dan een bokker die wat vaker online is, en al langer lid is, dan een bokker die zich tijdens de aanmeldingen aanmeld. Want de bokkers die er al langer zijn en meer online zijn, toch “vaak” (hoeft niet altijd zo te zijn) trouwere bokkers. En dan voorkom je ook onderling opmerkingen als “ik geef niks om bokt maar dan kan ik wel als vip voor niks naar horse event”

En met die opmerking ben ik inderdaad voor he niet naar de organisatie toe gegaan. Omdat ik mijn eigen dag ook zo gezellig mogelijk wilde houden.

En daarom hoop ik nu na 2 keer dit, dat voor de mensen die mee gaan er wat beter op gelet gaat worden. Want dat zou he zelf toch een stuk leuker maken als fotograaf of reporter.



Even een misvatting uit de wereld helpen: 100 aanmeldingen hebben we nog nooit gehad, ik weet ook niet waar die info op gebaseerd is. :)
We selecteren op verschillende zaken. Vorig jaar hadden we helaas zeer weinig aanmeldingen waar ik ook heel open over ben geweest. Ook toen is geselecteerd op basis van verschillende zaken maar hadden we helaas minder 'keus'. Maar nogmaals had ik graag gehoord als er problemen waren onderling met de samenwerking, zodat ik er toen iets mee kon doen. :)

Vragen over de functies mogen trouwens bij mij neergelegd worden, mag ook per PB! :)
Ik zag al veel aanmeldingen binnen komen, echt hartstikke leuk allemaal!

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101637
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Bokt.nl zoekt reporters en fotografen voor Horse Event 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 20:22

Ik heb mij toch maar opgegeven dit jaar. :)

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Bokt.nl zoekt reporters en fotografen voor Horse Event 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 22:43

Mijn eerste keer reporten voor HE ging ook niet vlekkeloos. De samenwerking met mijn reporter liep gewoon niet, kwamen nergens overuit en alles wat ik probeerde ging maar niet. Dit is heel fijn op gelost omdat ik een vriendinnetje mee mocht nemen die zou schrijven. Zij bood dit aan, we hebben het voorgesteld en het was geen probleem. Overigens is zij ook een trouwe bokker en nogsteeds actief.

Vorig jaar had ik een hele fijne 'buddy' fotograaf en is de samenwerking vlekkeloos verlopen. Helaas hadden we heeeeeel veel regen.
Volgens mij is nu veel ook overdekt, maar de dag uitzitten in regen en kou was geen pretje. Was er op een gegeven moment ook goed klaar mee. Denk dat Leo zich dat wel kan herinneren :+ allemaal verkleumd bij de bokt stand. Op zo'n dag denk ik wel dat het fijn is om wat soepeler te zijn wbt wat eerder vertrekken. Althans, dat vind ik fijn. :j Ben geen mietje, maar met de regen van vorig jaar en apparatuur als dure camera's.. Uiteindelijk bij de bokt stand blijven zitten omdat het niet meer te doen was. Dat is nu, achteraf gezien mijn enige puntje. (Dan heb ik het wel over extreme regenval als vorig jaar. Een buitje hier en daar laat ik mijn dag niet door beïnvloeden haha)

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 22:47

Bellatrix schreef:
Ik heb mij toch maar opgegeven dit jaar. :)


Als fotograaf? Ik overweeg om mij weer op te geven als reporter en met jou zou ik wel een duo willen vormen. :D :D

Always be yourself. Unless you can be a mermaid. Then... always be a mermaid!

BB80

Berichten: 897
Geregistreerd: 11-07-13
Woonplaats: ligt in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 23:08

Succes met alle aanmeldingen Bokt, dit is en blijft een unieke kans om alles rond HE van zo dichtbij mee te mogen maken en best bijzonder dat dit kan en mag! Denk dat we half niet weten hoeveel werk jullie hier elk jaar aan hebben...

Take a smile :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101637
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 00:04

Adamootje schreef:
Bellatrix schreef:
Ik heb mij toch maar opgegeven dit jaar. :)


Als fotograaf? Ik overweeg om mij weer op te geven als reporter en met jou zou ik wel een duo willen vormen. :D :D

Jaaaa!!! :+:

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

fleurjacbs

Berichten: 5
Geregistreerd: 26-05-17
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-18 12:38

aMomentLT schreef:
Jaar 2 weer iemand die zich hiervoor aangemeld had op bokt, en dit keer dacht de persoon waar aan ik gekoppeld was lekker de VIP uit te kunnen hangen. Wat tot een hele hoop irritaties geleid heeft. Ze ging liever in de vip lounge zitten, dan fotos maken voor bokt. Met als gevolg voor mijn partner een hoop teleurstelling dat ze niet in de viplounge kon vertoeven maar toch echt kei hard werken moest.


Deze informatie is helaas ook nieuw voor mij. Ik heb deze dag helemaal niet zo ervaren en heb het erg leuk gevonden om foto's te maken voor Bokt.

Ik vind het teleurstellend dat je dit nu zo op een openbaar forum zet ipv dit met mij persoonlijk op de dag zelf te bespreken.

'Ze ging liever in de vip lounge zitten dan fotos maken voor bokt.'
Ik weet niet waar dit vandaan komt maar dit is onzin. Ik heb voor Bokt ontzettend mijn best gedaan om een mooie reportage neer te zetten.

Soms is het leven wel een ponykamp :)

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 12:15

aMomentLT schreef:
Nouja niet te voorkomen? Dat ben ik het niet helemaal mee eens.

De groep waar wij toen in zaten zijn we geselecteerd uit +/- 100 aanmeldingen. En dan zou ik persoonlijk zeggen pak dan een bokker die wat vaker online is, en al langer lid is, dan een bokker die zich tijdens de aanmeldingen aanmeld. Want de bokkers die er al langer zijn en meer online zijn, toch “vaak” (hoeft niet altijd zo te zijn) trouwere bokkers. En dan voorkom je ook onderling opmerkingen als “ik geef niks om bokt maar dan kan ik wel als vip voor niks naar horse event”


Het is altijd lastig om mensen te vinden die ook daadwerkelijk komen. Ik heb indertijd voor bokt een clinic gegeven waarvoor we deelnemers zochten die met hun paard naar Horse Event toe wilden komen. We hadden een stuk of 30 aanmeldingen, daar 4 mensen uit gekozen. Slechts 1 van die 4 kwam ook daadwerkelijk, andere allemaal afgemeld en vervolgens nog last moment op zoek naar deelnemers. Echt moeten leuren om mensen te vinden. Terwijl je toch eigenlijk zou verwachten dat heel veel mensen het heel tof zouden vinden om met hun paard naar Horse Event te mogen komen.

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12728
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 12:31

Amable schreef:
Terwijl je toch eigenlijk zou verwachten dat heel veel mensen het heel tof zouden vinden om met hun paard naar Horse Event te mogen komen.


En aan een clinic van jou te mogen deelnemen.

8nnemiek

Berichten: 43371
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Bokt.nl zoekt reporters en fotografen voor Horse Event 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 12:38

Misschien dat het vervoer ook lastig is voor veel mensen.
Dat houdt mij nu ook nog een beetje tegen om me aan te melden.. Helemaal aan de andere kant van het land. Het zal voor veel mensen gewoon te ver zijn.
Wat ik dan niet begrijp is waarom mensen zich aanmelden als ze niet zeker weten of ze wel kunnen komen..

Dynamische energie van Tibber? Via deze link krijgen we beide €50 shoptegoed   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎           
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 12:47

Mjetterd schreef:
Amable schreef:
Terwijl je toch eigenlijk zou verwachten dat heel veel mensen het heel tof zouden vinden om met hun paard naar Horse Event te mogen komen.


En aan een clinic van jou te mogen deelnemen.

Vooral die ja! Lijkt me geweldig !


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Steppe en 125 bezoekers