Jouw stomste geheim?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
senna21

Berichten: 11748
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:21

ShadowFax schreef:
Dat ik vroeger een keer zó boos was op mijn broertje dat ik gezichtswash van oil of Olaz van mijn moeder op zijn tandenborstel had gesmeerd. Mijn ouders poetste nog onze tanden en natuurlijk stond hij te kokken en er vreselijk van te walgen. Mijn moeder (zij wist natuurlijk van niks) vond dat hij moest meewerken en gaf hem nog een extra uitbrander.
Ik vond het zó zielig en zó slecht van mezelf dat ik er tot op de dag van vandaag nooit een woord over gesproken heb :') (hij is nu 32 en ik 35 :+ )

_/-\o_ _/-\o_
Wordt het niet eens tijd om dat te vertellen? Ik ben heel benieuwd naar zijn reactie :+ :D

Books, minds and umbrella's only work when they are open.


hoikimmmy

Berichten: 932
Geregistreerd: 04-05-15

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:46

Ik huppel nog steeds over de witte lijnen van een zebrapad, bij grote tegels ga ik niet op de lijnen staan, in de auto til ikmijn voeten op over schaduwen en ga zo maar door... :')

raket

Berichten: 4077
Geregistreerd: 07-03-06

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:54

Ik vind watjes vies... En vanwege mogelijke sinterklaas surprise etcetera houd ik dat geheim.
Ik krijg al kippenvel als ik denk aan het aanraken van zo'n bolletjeswatje.
Bah....

...

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:58

Dat ik niet tegen geluiden kan van andere mensen. Vooral als het stil is en bij mensen die ik goed ken vind ik het erger dan van mensen die ik helemaal niet ken. Dit zijn dus echt geluiden zoals eet geluiden. Met mond open eten, of juist binnen monds smakken. Maar ook geluiden zoals ademen met een fluitje in iemands neus, of gewoon luid ademen in het algemeen. Maar ook geluiden zoals tikken met een vinger of een voet of zoiets.
Ik ben een heel vredelievend persoon, maar op zulke momenten wil ik zo'n persoon echt slaan... En eigenlijk weet niemand dat van me

IK BEN REINIER!

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.

Caitlin_K
Berichten: 3746
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 22:21

ierusju schreef:
Dat ik niet tegen geluiden kan van andere mensen. Vooral als het stil is en bij mensen die ik goed ken vind ik het erger dan van mensen die ik helemaal niet ken. Dit zijn dus echt geluiden zoals eet geluiden. Met mond open eten, of juist binnen monds smakken. Maar ook geluiden zoals ademen met een fluitje in iemands neus, of gewoon luid ademen in het algemeen. Maar ook geluiden zoals tikken met een vinger of een voet of zoiets.
Ik ben een heel vredelievend persoon, maar op zulke momenten wil ik zo'n persoon echt slaan... En eigenlijk weet niemand dat van me

O. Dit ben ik. Precies, ik.

Never make eye contact with anyone while eating a banana

Vealosz

Berichten: 4556
Geregistreerd: 16-07-07
Woonplaats: ‘s-Heerenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 22:41

Ik slaap nog steeds met een olifanten knuffel genaamd Ollie. En mijn vriend weet nog steeds niet dat ik hem ook elke dag mee naar beneden sjouw voor als ik moe word. :') :o

:¨·.·¨:
`·.
Kaya

Anastasia24

Berichten: 2678
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 22:42

Ik heb er zo veel, wat eigenlijk ook niemand weet. Ik dronk uit een flesje ( Met jawel babymelk of warme melk erin ) tot m'n 10e. Daar sliep ik goed van! Ik sliep bij mn moeder tot m'n 10e, want nouja, ik was doodsbang voor alles en we wonen toch maar met z'n 2e. ( Niet officieel maar voor m'n gevoel. ). Altijd als ik naar de wc ben geweest en doorspoel ren ik weg, ( Vraag me niet waarom. :') ) Ik moet op m'n rechter zij slapen want; zo kan ik heel de kamer in de gaten houden en ja, soms houd ik uren m'n ogen open om heel m'n kamer te checken. Ik kan inderdaad ook niet tegen de kleinste geluiden van mensen óf dieren. Waar de rillingen over m'n lijf van lopen is het gesmek of gelik van een hond! _O- . Op school word ik ook helemaal gek van al die kinderen om me heen die simpel weg praten en nouja, mens zijn. Maar ik krijg al snel verschikkelijke koppijn ervan. |o . En zo kan ik nog wel láng door gaan. *\%/*

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 22:44

ierusju schreef:
Dat ik niet tegen geluiden kan van andere mensen. Vooral als het stil is en bij mensen die ik goed ken vind ik het erger dan van mensen die ik helemaal niet ken. Dit zijn dus echt geluiden zoals eet geluiden. Met mond open eten, of juist binnen monds smakken. Maar ook geluiden zoals ademen met een fluitje in iemands neus, of gewoon luid ademen in het algemeen. Maar ook geluiden zoals tikken met een vinger of een voet of zoiets.
Ik ben een heel vredelievend persoon, maar op zulke momenten wil ik zo'n persoon echt slaan... En eigenlijk weet niemand dat van me


Ik heb een collega die blaast binnenmonds kaugombellen en knapt ze. Dit klinkt als gruwelijk tandenknarsen, alsof ze dr tanden stuk knarst :+ ik probeer er niet op te letten maar ik irriteer me gruwelijk, kan zij niks aan doen maar ik doe t wel hahah :Y)

Nala

Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 22:47

Inderdaad hierboven, ik word ontzettend agressief van het gelik van mijn hond :o en hij likt zich ook nog heel veel en luidruchtig...

❤ Nala 29/06/2019 ❤
❤ Bayron 06/04/2014 ❤ Titan 06/07/2016 ❤

Zuidpool29
Berichten: 325
Geregistreerd: 10-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 22:51

Paris_ schreef:
Tja niet echt een geheim, maar wel een leuke..
Ik heb een echte vlinderfobie (gehad). :') Ja, die zgn vredige beestjes die geen vlieg kwaad doen.
Ben er nu 80% overheen, maar in een vlindertuin (wat ik vooral probeer te mijden) verdwijn ik nog het liefst door de grond. _O-
Echt een niet te omschrijven gevoel, pure angst, dat je er bijna waanzinnig van wordt. Stom he. :+
In Wildlands zitten er van die gigagrote vlinders; zo groot als je hand. Ik werd lichtelijk niet goed. :wow:


Dit vind ik nog niet zo gek!
Ik heb pas een gekke fobie......
Ben bang - echt doodsbang- voor..beelden..
Ja echt.
En dan voornamelijk van de godsdienstgelijke beelden zoals Jezus aan een kruis, een boedha beeld.
Ik ga op vakantie nooit een kerk in of museum. Als ik al een huis in ga waar men dingen kan bekijken, dan stuur ik iemand vooruit die om elke hoek eerst kijkt of er een beeld staat..
Het is zelfs zo erg dat, wanneer ik bv in een attractiepark in een rij sta (al lang), en er plots zo'n grieks beeld staat ofzo bij een attractie, ik niet weet hoe snel ik weg moet komen en de rij uit loop (ren dus)
Volledig in paniek. Echt doodsangst.
Ik snap zelf ook niet waarom...Als ik er alleen maar aan denk dat ik langs een beeld zou moeten lopen dan breekt me het zweet al uit..
Dit heb ik trouwens ook met opgezette dieren..
_O-

Walkure

Berichten: 1395
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 22:55

lisaguus schreef:
Ik ben echt extreem bang voor spiegels als het donker is. (Vooral handig als je 3 spiegels in je kamer hebt waar je langs moet komen om bij mijn bed te komen :') ) Komt vast van al die bloody Mary verhalen van vroeger. Ik weet wel dat er niks kan gebeuren maar toch blijf ik er elke avond voorbij rennen :') :')


Dit heb ik ook :wow:
Het wordt wel steeds minder, denk ik, soms..

Ben ook heel bang om naar buiten te kijken als het donker is, thanks to the strangers 8)7

Iemand die verongelijkt in het leven staat slaagt nooit.

Laurora

Berichten: 2630
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 22:57

Oh, ik weet nog een hele leuke...
Ik haal af en toe zo'n potje fruithapje voor baby's. :')
Ik vind het zooo lekker <3

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

Qimm

Berichten: 15112
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 23:00

Ma_n0n schreef:
Dit vind ik nog niet zo gek!
Ik heb pas een gekke fobie......
Ben bang - echt doodsbang- voor..beelden..
Ja echt.
En dan voornamelijk van de godsdienstgelijke beelden zoals Jezus aan een kruis, een boedha beeld.
Ik ga op vakantie nooit een kerk in of museum. Als ik al een huis in ga waar men dingen kan bekijken, dan stuur ik iemand vooruit die om elke hoek eerst kijkt of er een beeld staat..
Het is zelfs zo erg dat, wanneer ik bv in een attractiepark in een rij sta (al lang), en er plots zo'n grieks beeld staat ofzo bij een attractie, ik niet weet hoe snel ik weg moet komen en de rij uit loop (ren dus)
Volledig in paniek. Echt doodsangst.
Ik snap zelf ook niet waarom...Als ik er alleen maar aan denk dat ik langs een beeld zou moeten lopen dan breekt me het zweet al uit..
Dit heb ik trouwens ook met opgezette dieren..
_O-


Vriendelijke tip, vermijd de serie dr. Who :')

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

SecretLIN
Berichten: 11859
Geregistreerd: 08-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 23:00

raket schreef:
Ik vind watjes vies... En vanwege mogelijke sinterklaas surprise etcetera houd ik dat geheim.
Ik krijg al kippenvel als ik denk aan het aanraken van zo'n bolletjeswatje.
Bah....



dit heb im dus ook.. brr bij tandarts krijg je dat ook met gaatjes vullen

Zuidpool29
Berichten: 325
Geregistreerd: 10-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 23:05

Ik ben trouwens ook bang voor waterslangen in games..zoals in mario en zelda..die levels sla ik over; wat dus betekend dat ik nooit verder kom dan dat punt in de game. of ik laat ze door mn broertje spelen.. :') (daar moet ik voor naar zijn huis)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 23:07

Qimm schreef:
Ma_n0n schreef:
Dit vind ik nog niet zo gek!
Ik heb pas een gekke fobie......
Ben bang - echt doodsbang- voor..beelden..
Ja echt.
En dan voornamelijk van de godsdienstgelijke beelden zoals Jezus aan een kruis, een boedha beeld.
Ik ga op vakantie nooit een kerk in of museum. Als ik al een huis in ga waar men dingen kan bekijken, dan stuur ik iemand vooruit die om elke hoek eerst kijkt of er een beeld staat..
Het is zelfs zo erg dat, wanneer ik bv in een attractiepark in een rij sta (al lang), en er plots zo'n grieks beeld staat ofzo bij een attractie, ik niet weet hoe snel ik weg moet komen en de rij uit loop (ren dus)
Volledig in paniek. Echt doodsangst.
Ik snap zelf ook niet waarom...Als ik er alleen maar aan denk dat ik langs een beeld zou moeten lopen dan breekt me het zweet al uit..
Dit heb ik trouwens ook met opgezette dieren..
_O-


Vriendelijke tip, vermijd de serie dr. Who :')


_O-

Eline_S_S

Berichten: 3517
Geregistreerd: 13-12-11
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 23:18

Er komen hier zoveel bekende dingen voorbij _O-
Ik ben ook altijd bang dat de auto/fiets/scooter uit de bocht vliegt dus ik rem altijd gigantisch af bij bochten. Rotondes vermijd ik dan ook liever.

Bij grote tegels mag ik niet op de lijntjes staan. Ook niet op schaduwen trouwens.

Als iemand het volume van de tv of radio op bijv 19 zet wordt ik gek. Alleen 10, 12, 15, 18 en 20 kloppen.

Ik gebruik elke avond make-up doekjes en dit gaat in een vaste volgorde. Eerst rechter oog, dan linker oog, m’n lippen, m’n kin en bovenlip, rechter kant van m’n gezicht en dan links. Heb ook een vaste douch- en paardenpoets routine etc. Doe veel in een vaste routine :=

Ik kan er ook heel slecht tegen als mensen aan mijn spullen zitten. Ik heb namelijk overal een vaste plek voor.

En ohja, als ik een bh koop moet er ook een bijpassend broekje bij. Hebben ze die niet, laat ik de bh liggen. Ben ook heel erg van de setjes :o
Laatst bijgewerkt door Eline_S_S op 16-07-18 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Starlight van 't Olle Stee <3
Lucky Luuk <3

xNK

Berichten: 3037
Geregistreerd: 28-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 23:18

raket schreef:
Ik vind watjes vies... En vanwege mogelijke sinterklaas surprise etcetera houd ik dat geheim.
Ik krijg al kippenvel als ik denk aan het aanraken van zo'n bolletjeswatje.
Bah....


Ik heb werkelijk overal op mijn lichaam kippenvel, alleen het lezen al... Ik voel die vieze watjes tussen mijn vingers, bah!

Dat heb ik ook met ruw porselein, daar kan ik zelfs enorm misselijk van worden. :=

L U C K Y ♥


xPabloBokt

Berichten: 9305
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 23:23

Ik was/ben altijd bang voor rode lampjes in het donker. Specifiek rode. Groen ofzo maakt niet uit.

Maar rood.. damn, ik moest altijd alles afdekken vroeger. Handdoeken erover, soms meerdere want het mochr absoluut niet doorschijnen. Wekker PC, stereotoren, alles met een rood lampje.. weg ermee :+

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 23:53

Ik stoor me vreselijk aan het gelik van mijn hond en kat ( en ik hou echt die beesten maar dat luide geslik brr)
Ik slaap nog met een knuffel..
En ik ben stiekem toch wel een beetje bang voor spinnen ook al doe ik me voor van niet :')
En ik vind het heel vervelend om mensen 3 kussen te geven met een verjaardag oid of als iemand mij aanraakt

Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 00:08

Ik durfde vroeger nooit alleen in bad omdat ik dacht dat er dan haaien in kwamen

En met Sinterklaas durfde ik ‘s avonds niet meer boven naar de wc omdat ik dacht dat ik dan zwarte piet zou zien bij het schuine dakraam

Brainfail

Berichten: 1438
Geregistreerd: 24-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 00:09

Ik ben nog steeds net zoals heel mijn leven verslaafd aan knuffeldieren, (nouja verslaafd verslaafd het blijft gewoon lekker vertrouwd die dingen) vind ze zo leuk en als ik alleen moet slapen neem ik er altijd een zooitje mee naar bed. :o

Ik heb ook altijd last van dat ik bang ben dat mijn haar er vettig uitziet..
1 keer mijn conditioner niet goed uitgewassen vlak voor ik naar school moest, heb toen heel de dag met super vettig haar rondgelopen, schaamde me dood. (dus nu ga ik echt de deur niet meer uit als ik denk dat het ook aar een beetje vettig is)

Spoiler:
Life is a dick, sometimes it gets hard for no reason.

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 00:19

Vliendertje schreef:
Yanaa schreef:
Dat ik met bijna 27 jaar nog steeds duim en alleen mijn vriend er vanaf weet :+


Ik tot mijn 18e fanatiek en nu betrap ik mij er soms op als ik heel moe ben :')
Om te schamen !


Nee joh, niks schamen. Deed het als kind juist opvallend weinig tot niet en begon heel laat, ben er nog niet vanaf (24).

Connie, oftewel in leuke buien: sponsje :D I will never forget you! Mijn lieve konijntje voor altijd in mijn hart..
01-09-2001
30-05-2010

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 00:31

Peanutbutter schreef:
Ik ga elke maand 20 minuutjes onder de zonnebank.

De eerste 2 minuten ben ik altijd aan het inbeelden wat ik zou doen als er ineens fik invliegt en ik naakt eruit moet rennen.

Alles ligt altijd klaar in starthouding om wat aan te kunnen trekken..

Just in case :')


Hahaha. Ik moet onder de zonnebank altijd aan een film denken (volgens mij "I still know what you did last summer") waarin iemand tiewraps om de handvaten van de zonnebank doet en hem op de heetste stand zet, in een poging de vrouw die eronder ligt te verbranden. Scary! Kan er niks aan doen maar af en toe moet ik dan even opzij gluren.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 00:44

Ik heb echt een dwangneurose denk ik, maar met dingen op slot doen, moet ik er 3 keer aan trekken (hangslot op stal bij de kast waar mijn spullen in hangen) en thuis als ik de knip op de deur doe knik ik altijd 3 keer ter bevestiging dat ie op slot zit. Het was vroeger veel erger en kreeg echt zo’n naar gevoel als ik het niet deed dat ik stalgenootjes ging appen als ik dan al thuis was met een naar gevoel of ie wel echt echt op slot zat. Ik was meestal 15 minuten bezig om 3 of soms 9 of 12 keer aan het slotje te trekken op de perfecte manier en dan 3 of meer keren te knikken naar het slotje. Nu trek ik er 1 keer aan en zeg ik tegen mezelf dat ie dicht zit, en thuis hetzelfde met de knip op de deur.

Het is echt alleen met dingen op slot doen en zeker te willen zijn dat het op slot zit. Heb namelijk eens de knip erop gedaan toen mn moeder een avondje uit was en die kon er niet meer in en heeft de nacht in de schuur doorgebracht dus als zij bvb weg is dan knik ik weer een keer of 9/12 naar de knip dat ie WEL open is. Heeel vermoeiend maar het geeft zo’n oliebol gevoel als je het niet doet :+
Schaam me echt rot.
Ook omdat ze me op stal zo aankeken van nou die is niet goed die staat al een minuut of 5 aan het slotje van haa eigen kast te trekken :')

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, callass, GoogleAdsense, MirjamRobin, Nicje87, Queijo, teunis001 en 50 bezoekers