Jouw bruidsjurk

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
xNicolx

Berichten: 1195
Geregistreerd: 29-12-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 19:15

Hebben jullie nog wat advies voor mij :D

Ben zaterdag in Arnhem geweest bij 3 winkels.
Voor wie ze kent: d'amore, de sluijer en assepoester.

Bij d'amore waren de mooiste jurken die mij het mooiste stonden en 1 topper. Toch wil ik niet over 1 nacht ijs gaan. Wil nog graag tenminste 1 vergelijkbare winkel, want bij de Sluijer en Assepoester zat echt niets voor mij bij, totaal andere modellen en materialen.

Dus nu wil ik woensdag gaan, dus vrij kort dag. En nog naar 1 winkel. evnt. daarna nog naar Arnhem om terug te gaan voor die ene jurk.

Nu heb ik geen idee waar ik heen moet, het mag best een uurtje rijden van Arnhem zijn.

Koonings zegt de grootste zaak van de wereld te zijn. Heeft onder de €1500,- 193 jurken volgens de site.

Daarnaast kwam ik een winkel in Amersfoort tegen, Valkengoed.

En Beijer Besseling in Beltrum.

Spoiler:
Ik zoek een jurk met een wijde rok, mooie sleep. Bovenlijf mag kant hoeft niet, zonder of minimaal kralen, open rug én beetje decolleté.


Heeft iemand enig idee wat overeen gaat komen met mijn wensen?

Andere ideeën zijn ook welkom :o


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:02

Ik ben Beijer besselink geweest en heb daar mijn jurk gevonden. Dus ik zou zeggrn ga daar heen. Al weet ik niet of ze op korte termijn plek hebben, maar dat zal bij alle winkels op afspraak zo zijn.

xNicolx

Berichten: 1195
Geregistreerd: 29-12-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 20:39

Bij Koonings kan het nog woensdag als ik online een afspraak maak.

Wat voor een jurk had jij? Heb je en foto? En van welk merk? :D :D

Ladyson

Berichten: 3211
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 22:24

Ik heb gister een rondje outlets gedaan, in de hoop voor weinig te slagen :D . Eerst de Bruidsmode Outlet in Rotterdam. Erg veel mooie jurken, maar dé jurk zat er niet bij. Vriendelijke eigenaresse ook, prettige ervaring! Vervolgens naar de outlet van het Bruidspaleis in Den Haag. Ondertussen wist ik goed wat ik wilde dus trok ik maar 1 jurk uit het rek die ik wilde passen.. Ook een prachtige jurk, maar niet dé jurk. Doorgereden naar de outlet in Leiden. Dat was helemaal niks. Echt alleen jurken van minimaal 10 jaar geleden ofzo denk ik?

Bruidsmodezaak in mijn woonplaats heeft heel veel korting spotte ik net, en mooie jurken, dus ik ga daar nog langs deze week hoop ik. En daarna overweeg ik toch om bij Anastasi een jurk te laten maken. Dit komt toch een stuk goedkoper uit dan de reguliere winkels. Al vind ik het wel lastig dat je de jurk dan dus niet kan aandoen, maar moet gaan bedenken.

@ xNicolx, ik kan je niet helpen helaas.. Ik zou voor Koonings gaan denk ik? Die hebben dus op korte termijn in ieder geval nog plek en een groot assortiment dus daar zit vast wat bij. Misschien trouwens een idee om de collectie te bekijken op de website en te kijken of ze vergelijkbare jurken hebben?

xNicolx

Berichten: 1195
Geregistreerd: 29-12-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 23:17

@ladyson: heb je al wel een beetje een idee wat je wil? Je hebt dus ook al een hoop aangehad..

Alle websites hebben mooie jurken! Idd maar gewoon heen gaan waar plek is.

Maar zon Anastasi jurk, je brengt me op ideeen! Hoe kan t zo goedkoop, in vergelijking met de rest! Lastig dat je hem niet aan kan zien, maar klinkt wel heel gaaf zelf ontwerpen

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 08:44

Ik kon het niet laten om al wat rond te snuffelen op internet...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110478
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 08:46

Ik heb twee vriendinnen die bij Anastasi zijn geweest, maar beiden waren uiteindelijk niet tevreden over de kwaliteit en het eindresultaat was toch anders als besproken.
Zelf zou ik het niet aandurven in ieder geval.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

fohadie
Berichten: 4258
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 08:52

Mijn jurk komt ook bijj Anastasi vandaan. Eerst was ik niet tevreden, maar dat kwam omdat de kleuren er bij haar veel donkerder uitzagen dan in werkelijkheid. Het is in een donkere ruimte met tlverlichting. Nu had ik laatst mijn jurk aan bij mijn moeder thuis en vond ik hem wel geslaagd.

Zij is goedkoper omdat ze geen opslagkosten heeft en zij zelf de jurk maakt ipv de jurk vanuit het buitenland te laten komen en het is geen dure designjurk. Je krijgt de jurk meteen mee naar huis als ie af is.

Ik moest wel apart voor de hoepel betalen en natuurlijk voor de torselet en sluier. Dus was duurder uit dan wat er op haar site staat.

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 09:59

Begrijp ik goed dat zij bij Anastasia jurken maken naar wens?

fohadie
Berichten: 4258
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 10:03

vec schreef:
Begrijp ik goed dat zij bij Anastasia jurken maken naar wens?



Anastasi maakt alle jurken zelf naar wens idd. Zij heeft een klein boetiekje in een woonhuis waaruit je uit bestaande modellen kan kiezen voor je ze "oppimpt" maar ze kan ook iets heel anders maken. Zelfs als je alleen masr een plaatje of tekening bij je hebt, snapt ze al wat je bedoelt.

Cayenne: hoe bedoel je dat de kwaliteit tegen viel? Was de jurk snel stuk, oogde het goedkoop? Want die ervaring heb ik niet. Wel dat het eindresultaat tegen leek te vallen, maar ook dat lijkt opgelost.

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 10:30

Oké! Dat zou ik echt heel spannend vinden...

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 10:35

Betaald parkeren zou ik wel heel jammer vinden. Wil mijn gasten niet op kosten jagen.

Wij zullen hier in het dorp blijven. Hier is alles gratis parkeren.

fohadie
Berichten: 4258
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 14:35

vec schreef:
Betaald parkeren zou ik wel heel jammer vinden. Wil mijn gasten niet op kosten jagen.

Wij zullen hier in het dorp blijven. Hier is alles gratis parkeren.



Das vast voor het andere topic bedoelt? ;)

En ja, het was superspannend maar uiteindelijk is alles goedgekomen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110478
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 15:27

fohadie schreef:
vec schreef:
Begrijp ik goed dat zij bij Anastasia jurken maken naar wens?



Anastasi maakt alle jurken zelf naar wens idd. Zij heeft een klein boetiekje in een woonhuis waaruit je uit bestaande modellen kan kiezen voor je ze "oppimpt" maar ze kan ook iets heel anders maken. Zelfs als je alleen masr een plaatje of tekening bij je hebt, snapt ze al wat je bedoelt.

Cayenne: hoe bedoel je dat de kwaliteit tegen viel? Was de jurk snel stuk, oogde het goedkoop? Want die ervaring heb ik niet. Wel dat het eindresultaat tegen leek te vallen, maar ook dat lijkt opgelost.


Bij de ene vriendin klopte tijdens de laatste passessie de maat helemaal niet en was er te veel van de onderkant afgehaald. Dus dat was nog even heel spannend. Uiteindelijk hebben ze het met een andere hoepel opgelost, maar hij was ook niet zo mooi afgewerkt als mijn vriendin had gehoopt. Tijdens de bruiloft strooide ze ook glitters enzo :o Het zat gewoon niet goed vast.

Bij de ander voldeed het complete beeld van de jurk eigenlijk niet. Uiteindelijk was ze wel tevreden, maar het was niet wat ze voor ogen had.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

fohadie
Berichten: 4258
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 15:40

Dat klinkt idd niet erg netjes! Bij mij leek alleen de kleur niet goed (gelukkig is dat het uiteindelijk wel!) en de rok had iets meer borduursels gemogen, maar dit heb ik denk ik zelf niet goed aangegeven..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 16:15

fohadie schreef:
vec schreef:
Betaald parkeren zou ik wel heel jammer vinden. Wil mijn gasten niet op kosten jagen.

Wij zullen hier in het dorp blijven. Hier is alles gratis parkeren.



Das vast voor het andere topic bedoelt? ;)

En ja, het was superspannend maar uiteindelijk is alles goedgekomen.


Haha knap dat het hier staat idd.

Ladyson

Berichten: 3211
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 20:47

Hmmm.. Ik vond op de website van haar niet alle jurken even mooi zitten bij de modellen/bruidjes, maar haar facebook recensies zijn wel weer super goed. Ik vond dat ik niet zo wantrouwig moest zijn dus. Thanks voor het delen van deze ervaringen cayenne en fohadie! Roept toch wel weer wat twijfel op. Ik ga donderdag iig nu eerst bij Miracle Marriage langs.

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:18

Heb net even op haar fb gekeken en moet zeggen dat ze wel heel knap werk aflevert!

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:47

Ik zou alleen naar haar toe gaan als je iets unieks zoekt wat niet in de winkel te vinden is of boven budget is. Ik merk al dat ik het met de bruidsmeisjes jurken spannend vond of het uiteindelijk wordt zoals we willen. Gelukkig stelt mn schoonmoeder niet teleur en heb ik geen zorgen meer, maar ik zou dat echt heel spannend vinden met een trouwjurk.


__danielle__

Berichten: 1783
Geregistreerd: 27-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:50

Eindelijk mag ik showen! Afgelopen vrijdag getrouwd <3

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Zomaar voor iemand aardig zijn... Is voor jezelf, maar ook voor de ander fijn!

xNicolx

Berichten: 1195
Geregistreerd: 29-12-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 22:20

Gefeliciteerd Danielle!! Prachtig zien jullie eruit. Hoe was de dag?

fohadie
Berichten: 4258
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 22:28

Gefeliciteerd! Vooral de foto in de kerk(?) vind ik mooi. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 22:46

Joolien schreef:
Ik zou alleen naar haar toe gaan als je iets unieks zoekt wat niet in de winkel te vinden is of boven budget is. Ik merk al dat ik het met de bruidsmeisjes jurken spannend vond of het uiteindelijk wordt zoals we willen. Gelukkig stelt mn schoonmoeder niet teleur en heb ik geen zorgen meer, maar ik zou dat echt heel spannend vinden met een trouwjurk.


Ik zou het zelf ook niet aandurven denk ik.

Jolien, wanneer is jouw datum?

Anoniem

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 22:47

Daniëlle, war zie je er prachtig uit!!

Ladyson

Berichten: 3211
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 06:00

Prachtig Danielle!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Aard, Eve_16, GoogleAdsense, HeleneDas, Lalidan, lizard, ManonGrr, Unit, Wescha, YandexBot en 48 bezoekers