Jouw stomste geheim?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 17:49

Ik tel alles. Traptrede, bomen, stoeptegels, lantaarnpalen, alles. En ja, daar wordt je moe van :')

Douchen doe ik wel elke dag, werk in de dierverzorging. Maar ik douche nooit lang, hooguit 2 minuten. Soms neem ik een iets uitgebreidere douche, 5 minuten :=


ElsieC

Berichten: 223
Geregistreerd: 08-09-16
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 17:51

Ik heb toch wel tot zeker mijn 15 jaar geloofd dat het tussen 12 en 1 uur 's nachts spookuur was. Dan durfde ik niet meer wakker zijn en als het wel zo was lag ik zo stil mogelijk in bed met mijn ogen stijf dicht.
Ik heb ook een tijdje met een opengeknipt zakmes onder mijn kussen geslapen uit angst voor moordenaars of inbrekers in mijn huis en vond het vreselijk eng als er niemand anders thuis was.
Nu slaap ik gewoon met het raam open zonder zakmes O:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101662
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 18:08

Ik en mijn vriendinnen belde vroeger toen we 12 waren ofzo vaak de sekslijn. :') En dan deden we alsof we 18+ waren en die kerels vonden het geweldig. _O- En als ze het doorhadden snel ophangen. :=

❤️ Elizabeth Olsen ❤️ Scarlet Witch ❤️
KLIK --> Volg mijn verhuizing naar een nieuwbouw woning!
Bestelpagina Equiday 13 april 2024 --> https://marliestrapfotografie.pixieset. ... april2024/

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 19:08

Ik was vroeger bang dat als ik het toilet doorspoelde, het zou overstromen en het hele huis zou onderstromen. Maak me nu nog steeds snel uit de voeten als ik doortrek :')

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 19:38

Dat ik vroeger een keer zó boos was op mijn broertje dat ik gezichtswash van oil of Olaz van mijn moeder op zijn tandenborstel had gesmeerd. Mijn ouders poetste nog onze tanden en natuurlijk stond hij te kokken en er vreselijk van te walgen. Mijn moeder (zij wist natuurlijk van niks) vond dat hij moest meewerken en gaf hem nog een extra uitbrander.
Ik vond het zó zielig en zó slecht van mezelf dat ik er tot op de dag van vandaag nooit een woord over gesproken heb :') (hij is nu 32 en ik 35 :+ )

Caitlin_K
Berichten: 3753
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 19:51

Ik heb tot mijn 10e met een speen geslapen en ik slaap nu nogsteeds, op mijn 21e, met de knuffel die ik van mijn moeder en oma heb gehad toen ik een baby was. Wel een speciale betekenis, want mama is overleden en ik hecht er waarde aan. Al schaam ik me er wel voor, want zelfs als ik een avondje uitga en bij een vriendin crash moet “Poppeday” (zo heet ze, het is een soort van baby met mutsje) mee.
Laatst bijgewerkt door Caitlin_K op 16-07-18 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Never make eye contact with anyone while eating a banana

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 19:54

Ik doe alles in even getallen.

De geluidsvolume op 2 4 6 ect..

Altijd twee snoepjes het liefst ook even aantal stukjes pepernootjes ect. Ook fruit. Minimaal twee mandarijnen.
Koekjes ook per twee.

Zelfs de boodschappen wel een tijdje per twee gedaan :')

The end

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 19:56

vikawiek schreef:
Dat ik heel weinig douche en in dezelfde kleren slaap als die ik overdag aan heb. Allebei door dwang en genderdysphorie. Het gaat nu best goed en probeer me minstens 1x in de week om te kleden en minstens 1x in de 2 weken te douchen. Toen ik op mijn slechts was heb ik 3 maanden niet gedouched. Ik schaam me er kapot voor


Ik douche ook heel weinig en durf dat echt aan niemand te vertellen, ik kan me wel wassen met natte doekjes, maar met de was handje wassen kan ik ook niet. Niet omdat ik problemen heb met mijn lichaam, maar omdat ik een intens hekel heb aan water. Water op mijn lichaam.. alleen de gedachte al maakte me oncomfortabel. Het liefst was ik mijn handen ook niet en gebruik ik anti bacteriële hand spul, want dan hoef je geen water te gebruiken.

Het is niet een hygiëne issue, want ik MOET mijn gezicht een stuk of 8 keer per dag met een nat doekje af doen omdat ik wel schoon aan wil voelen. En gebruik het elke dag om mezelf mee te wassen, maar no way dat er water bij mij in de buurt komt!

Maar goed, tis awkward om te vertellen dat je water haat, dus dan houd ik het maar geheim :o


Ook heb ik tot mijn zesde een speen gehad.. maar mijn moeder had er genoeg van en heeft toen mijn speen weggegooid, en niks tegen mij gezegd.... oh wat heb ik gehuild en naar mijn speen gezocht. Nu heb ik weer een speen gekocht laatst... :+

gerpiegorp

Berichten: 1586
Geregistreerd: 15-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 19:56

Ik was vroeger ook intens bang voor vlinders, met name als we dan in de oude dierentuin de vlindertuin in gingen, mijn hart stopte gewoon. Moet zeggen dat het nu veeeeel minder erg is dan vroeger, maar als ik geen kant op kan en ze komen zo naar me toe gefladderd dan voel ik wel paniek hoor :')

Oh en eentje waar ik mij echt intens voor schaam. Ik durf 's nachts de wc niet door te spoelen :o Ik ben namelijk echt bang dat er vanuit de achterkamer (deur zit naar de wc-deur) een zwart mens-achtig monster achter mij aan komt. Als ik 's avonds de wc moet doorspoelen (als alleen mijn broer nog boven zit en nee alleen als ik moet plassen hoor), ren ik de wc uit zo hard als ik kan naar de kamer, want daar pakt hij mij niet :j Maar ook niet altijd hoor, soms heb ik daar echt teveel angst voor en voelt het echt gewoon alsof er iemand achter me aan zit. Dit heb ik altijd al gehad, die kamer vind ik gewoon helemaal niks. Heb zelfs een keer zo ontzettend hard mijn kleine teen gestoten tegen een deur toen ik uit de wc rende, dat ik een week niet kon lopen op mijn voet door de kneuzing := Ik durf dit bijna niet te posten :')

...
Ik ben gerpiegorp

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 20:00

gerpiegorp schreef:
Ik was vroeger ook intens bang voor vlinders, met name als we dan in de oude dierentuin de vlindertuin in gingen, mijn hart stopte gewoon. Moet zeggen dat het nu veeeeel minder erg is dan vroeger, maar als ik geen kant op kan en ze komen zo naar me toe gefladderd dan voel ik wel paniek hoor :')

Oh en eentje waar ik mij echt intens voor schaam. Ik durf 's nachts de wc niet door te spoelen :o Ik ben namelijk echt bang dat er vanuit de achterkamer (deur zit naar de wc-deur) een zwart mens-achtig monster achter mij aan komt. Als ik 's avonds de wc moet doorspoelen (als alleen mijn broer nog boven zit en nee alleen als ik moet plassen hoor), ren ik de wc uit zo hard als ik kan naar de kamer, want daar pakt hij mij niet :j Maar ook niet altijd hoor, soms heb ik daar echt teveel angst voor en voelt het echt gewoon alsof er iemand achter me aan zit. Dit heb ik altijd al gehad, die kamer vind ik gewoon helemaal niks. Heb zelfs een keer zo ontzettend hard mijn kleine teen gestoten tegen een deur toen ik uit de wc rende, dat ik een week niet kon lopen op mijn voet door de kneuzing := Ik durf dit bijna niet te posten :')



Ik heb preciés dit!!! Vooral als het licht beneden al uit is. Ik ren paniekerig achter me om kijkend naar boven, en ben pas weer rustig als mijn slaapkamerdeur dicht is en ik in bed lig.

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 20:05

ElsieC schreef:
Ik heb toch wel tot zeker mijn 15 jaar geloofd dat het tussen 12 en 1 uur 's nachts spookuur was.

Hahaha ik ook! En kwam altijd in de knel als de klok weer een uur voor- of achteruit moest :') Je weet tenslotte maar nooit of spoken daar rekening mee houden.

LiannePuthzy

Berichten: 6943
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 20:07

O ja, ik moet bij elke hobbel die ik tegen kom van mezelf in de “verlichte zit”

Puthzy 1996~07-07-2020
Pinokio 15-05-2015

Strooigoed

Caitlin_K
Berichten: 3753
Geregistreerd: 04-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 20:07

Resistance schreef:
gerpiegorp schreef:
Ik was vroeger ook intens bang voor vlinders, met name als we dan in de oude dierentuin de vlindertuin in gingen, mijn hart stopte gewoon. Moet zeggen dat het nu veeeeel minder erg is dan vroeger, maar als ik geen kant op kan en ze komen zo naar me toe gefladderd dan voel ik wel paniek hoor :')

Oh en eentje waar ik mij echt intens voor schaam. Ik durf 's nachts de wc niet door te spoelen :o Ik ben namelijk echt bang dat er vanuit de achterkamer (deur zit naar de wc-deur) een zwart mens-achtig monster achter mij aan komt. Als ik 's avonds de wc moet doorspoelen (als alleen mijn broer nog boven zit en nee alleen als ik moet plassen hoor), ren ik de wc uit zo hard als ik kan naar de kamer, want daar pakt hij mij niet :j Maar ook niet altijd hoor, soms heb ik daar echt teveel angst voor en voelt het echt gewoon alsof er iemand achter me aan zit. Dit heb ik altijd al gehad, die kamer vind ik gewoon helemaal niks. Heb zelfs een keer zo ontzettend hard mijn kleine teen gestoten tegen een deur toen ik uit de wc rende, dat ik een week niet kon lopen op mijn voet door de kneuzing := Ik durf dit bijna niet te posten :')


Ik heb preciés dit!!! Vooral als het licht beneden al uit is. Ik ren paniekerig achter me om kijkend naar boven, en ben pas weer rustig als mijn slaapkamerdeur dicht is en ik in bed lig.

Ook héél herkenbaar, ik heb het ook als ik de lichten beneden uit doe, of ‘s nachts moet plassen. Man man man, ik ren alsof ik opgegeten wordt keihard naar boven. Heb het trouwens ook als ik uit mijn avonddienst (23.00/23.30) uit mijn werk loop naar de bus. Het is nogal een donker stukje en vaak ga ik heel hard rennen ookal bel ik me stiefvader en op luidspreker laat horen dat ik hem aan de telefoon heb. Ga altijd rennen :’)

Never make eye contact with anyone while eating a banana

Yltje
Berichten: 1275
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 20:19

Tivoli schreef:
Voor mij heel normaal, maar ik heb nogal eens verbaasde reacties gekregen :o
Als mijn vriend ‘s nachts uit bed moet voor zijn vroege dienst, dan moet hij van mij zijn gedragen T-shirt afgeven, die houd ik dan vast voor m’n borst. Ik knuffel ermee en ruik aan het randje van de hals :+
Meestal friemel ik ook met een hoekje.
Soms is hij het vergeten en krijg ik een T-shirt uit de kast naar me toe geworpen. Deze keur ik af :o
Hij is er inmiddels aan gewend,maar als andere mensen hiervan horen kijken ze me altijd aan alsof ik gek ben :(:) >;)

Overigens staat er ook een drakenknuffel op m’n hoofdeind (hij heet Cinder)

Ik was maar 1 keer per week m’n haar met shampoo, als ik het vaker doe,ben ik net een ragebol met coupe windhoos.


Toen ik net scharrelde met mn huidige vriend heb ik een keer na een "gezellig" avondje (:+) het hemd wat hij die avond aanhad meegenomen en heel lang mee geslapen en inderdaad aan de hals ruiken, eigenlijk tot hij echt iedere nacht gewoon naast me lag haha.


mavantos schreef:
Ik rijd altijd heel rustig door bochten heen met de auto, omdat ik bang ben dat anders de auto omvalt :+


Geen geheim, maar dat is wel wat ik altijd roep (wellicht enigsinds geïrriteerd :Y) ) als mensen langzaam door de bocht gaan hahaha

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 20:28

Ik ben echt als de dood om met een nieuw iemand te slapen. Ik praat namelijk in mijn slaap, geef ook antwoord en heb gewoon mijn ogen open en beweeg mijn handen. Enige verschil is dat ik dus slaap en er zelf niets meer van weet. Is echt wel een dingetje :').

♥ Rewrite the Stars ♥

xXxXsasxXxX
Berichten: 830
Geregistreerd: 22-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 20:29

Resistance schreef:
gerpiegorp schreef:
Ik was vroeger ook intens bang voor vlinders, met name als we dan in de oude dierentuin de vlindertuin in gingen, mijn hart stopte gewoon. Moet zeggen dat het nu veeeeel minder erg is dan vroeger, maar als ik geen kant op kan en ze komen zo naar me toe gefladderd dan voel ik wel paniek hoor :')

Oh en eentje waar ik mij echt intens voor schaam. Ik durf 's nachts de wc niet door te spoelen :o Ik ben namelijk echt bang dat er vanuit de achterkamer (deur zit naar de wc-deur) een zwart mens-achtig monster achter mij aan komt. Als ik 's avonds de wc moet doorspoelen (als alleen mijn broer nog boven zit en nee alleen als ik moet plassen hoor), ren ik de wc uit zo hard als ik kan naar de kamer, want daar pakt hij mij niet :j Maar ook niet altijd hoor, soms heb ik daar echt teveel angst voor en voelt het echt gewoon alsof er iemand achter me aan zit. Dit heb ik altijd al gehad, die kamer vind ik gewoon helemaal niks. Heb zelfs een keer zo ontzettend hard mijn kleine teen gestoten tegen een deur toen ik uit de wc rende, dat ik een week niet kon lopen op mijn voet door de kneuzing := Ik durf dit bijna niet te posten :')



Ik heb preciés dit!!! Vooral als het licht beneden al uit is. Ik ren paniekerig achter me om kijkend naar boven, en ben pas weer rustig als mijn slaapkamerdeur dicht is en ik in bed lig.


Hier nog een... Ik woon nu gelijkvloers waardoor ik er minder/geen last van heb. Bij mij is de angst het grootst als ik de trap op moet en het beneden donker is en boven wel licht brand. Ooit zal er hoogstwaarschijnlijk toch een huis komen wat niet gelijkvloers is, maar hoop er dan toch wel wat overheen te zijn.

Ik heb hele lange tijd (jarenlang) gehad dat ik van een afstand mijn bed in sprong aangezien ik bang was dat er iets onder mijn bed zat en mijn enkels zou grijpen.

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 20:48

Christiene schreef:
Ik doe alles in even getallen.

De geluidsvolume op 2 4 6 ect..

Altijd twee snoepjes het liefst ook even aantal stukjes pepernootjes ect. Ook fruit. Minimaal twee mandarijnen.
Koekjes ook per twee.

Zelfs de boodschappen wel een tijdje per twee gedaan :')



Precies dit! Ik doe ook alles in even getallen. Tot grote irritatie van mijn vriend soms := .
Maar volume van de radio is een vereiste inderdaad. Soms ‘moet’ ik zelfs de honden extra uitlaten om op een even getal aan wandelingen te komen. Af en toe wordt ik er gek van maar ik kan er gewoon niet mee stoppen. Het is echt mijn levensstijl :')

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

Christiene
Berichten: 7715
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:07

dat
LoeOrange schreef:
Christiene schreef:
Ik doe alles in even getallen.

De geluidsvolume op 2 4 6 ect..

Altijd twee snoepjes het liefst ook even aantal stukjes pepernootjes ect. Ook fruit. Minimaal twee mandarijnen.
Koekjes ook per twee.

Zelfs de boodschappen wel een tijdje per twee gedaan :')



Precies dit! Ik doe ook alles in even getallen. Tot grote irritatie van mijn vriend soms := .
Maar volume van de radio is een vereiste inderdaad. Soms ‘moet’ ik zelfs de honden extra uitlaten om op een even getal aan wandelingen te komen. Af en toe wordt ik er gek van maar ik kan er gewoon niet mee stoppen. Het is echt mijn levensstijl :')
.. ik zie meer geïrriteerde gezicht als ik de radio een harder of zachter zet in de auto

The end


PowerPoef

Berichten: 1200
Geregistreerd: 05-05-16
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:12

Ik vind het heel lastig om schoenen weg te gooien :o . Ik heb dus ook een gigantische hekel aan schoenen kopen, omdat ik echt maar 1 paar schoenen heel lang draag. Als ik nieuwe koop voel ik me heel stom 8)7 Toen ik acht was heb ik tot einde lente in mijn snowboots gelopen omdat ze zo comfortabel waren. Die dingen vielen bijna uit elkaar. :')

Dessa
Cooper
Queeny
Ulkje

Annenas

Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:16

Als ik ruzie had met mn zusje tekende ik op haar kamer op t behang en kreeg zij op dr flikker van mn ouders :+

create your own sunshine

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:19

Yv_ schreef:
Ik ben echt als de dood om met een nieuw iemand te slapen. Ik praat namelijk in mijn slaap, geef ook antwoord en heb gewoon mijn ogen open en beweeg mijn handen. Enige verschil is dat ik dus slaap en er zelf niets meer van weet. Is echt wel een dingetje :').


Naast mij zou je rustig kunnen slapen. Als ik naar bed ga doe ik mijn gehoorapparaten uit en hoor ik niets meer.

Ehh...
Ik snurk soms.... en hard ook.
Ik doe aan tandenknarsen.

Ik heb een voorliefde voor gebakken ei met spek en mayonaise. T is zo slecht en vet voor je dat ik t maar zelden eet. En als ik t dan eet. Nja laat ik zeggen dat as we speak t water me alweer in de mond loopt.

Winterbuitenrit in de sneeuw. Daarna warme chocolademelk met slagroom.

Yanaa

Berichten: 485
Geregistreerd: 15-12-09
Woonplaats: Groenlo

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:22

Dat ik met bijna 27 jaar nog steeds duim en alleen mijn vriend er vanaf weet :+

* Jorine G
* Rotan's Parvani
* Blacky

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:25

Yanaa schreef:
Dat ik met bijna 27 jaar nog steeds duim en alleen mijn vriend er vanaf weet :+


Ik tot mijn 18e fanatiek en nu betrap ik mij er soms op als ik heel moe ben :')
Om te schamen !

*\o/*

Myfairytale
Berichten: 5384
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:30

LoeOrange schreef:
Christiene schreef:
Ik doe alles in even getallen.

De geluidsvolume op 2 4 6 ect..

Altijd twee snoepjes het liefst ook even aantal stukjes pepernootjes ect. Ook fruit. Minimaal twee mandarijnen.
Koekjes ook per twee.

Zelfs de boodschappen wel een tijdje per twee gedaan :')



Precies dit! Ik doe ook alles in even getallen. Tot grote irritatie van mijn vriend soms := .
Maar volume van de radio is een vereiste inderdaad. Soms ‘moet’ ik zelfs de honden extra uitlaten om op een even getal aan wandelingen te komen. Af en toe wordt ik er gek van maar ik kan er gewoon niet mee stoppen. Het is echt mijn levensstijl :')


Ik doe ook veel in even getallen.
En... stom geheim, maar ik koop/heb het liefst heel veel voorraad in huis.
Dat met boodschappen, verzorgingsproducten zoals douchegel/shampoo/deo/pleisters/pijnstillers en wc-papier, dierenvoer, etc.

Mijn vriend irriteert zich daar soms echt aan. Probeer het wel te beperken door alleen houdbare producten op voorraad te hebben en verder alleen droge of diepvriesproducten.

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Re: Jouw stomste geheim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 21:36

O en ik kien het met sommige producten zo uit dat ik het alleen maar in de aanbieding koop.
Robijn wasmiddel en wasverzachter, wc papier, keukenpapier, hondenvoer.
Dreft afwasmiddel.
Als het dan op raakt is er weer een nieuwe aanbieding.
En ik pluis ook serieus de folders uit zodat ik weet in welke winkel ik boodschappen ga doen die dag.
Want reclame.

Winterbuitenrit in de sneeuw. Daarna warme chocolademelk met slagroom.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, Danseresje, Facebook, GrapeshotBot, hooi, IASCrawler, Jintexx, mriek1990, ynskek en 193 bezoekers