[VOLG]Europees Kampioenschap Traditionele Working Equitation

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
kionasuppie

Berichten: 1746
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

[VOLG]Europees Kampioenschap Traditionele Working Equitation

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-18 14:19

Hoi allemaal!
Allereerst had ik geen idee waar ik dit kon plaatsen dus sorry als het verkeerd staat.

Na aanleiding van het [VN] Bokker achter het topic: kionasuppie topic waar de vraag kwam of wij te volgen zijn heb ik toch besloten om een volgtopic te maken!


In dat topic kan je alles lezen over Working equitation maar in het kort

Working Equitation is een nog wat onbekendere tak van de paardensport waarin 4 klasses zijn en er 4 onderdelen gereden worden. De klasses zijn B (Alleen stap/draf) L (Stap, draf, galop en trail in galop) M (Stap/Galop dus alleen de werkgangen) En als laatste de Z (M maar dan Eenhandig gereden)

Dan heb je nog de 4 verschillende onderdelen. Dressuur: Wel iets anders dan KNHS Dressuur. De Stijltrail: een parcours met bijvoorbeeld een hek, brug of slalom welke zo netjes mogelijk gereden moet worden. De Speedtrail: Lijkt erg op de stijltrail qua parcours alleen dit moet zo snel mogelijk afgelegd worden. En Last but not least het runderwerk: Je krijgt 2x 90 seconden om een rund uit de kudde te scheiden en deze voor 15 seconden gescheiden te houden.

In het Bokker achter het topic vertelde ik dat ons doel voor dit jaar was om mee te doen met het EK, en dit is ons gelukt! Wij zijn in korte tijd erg ver gekomen en ondanks dat we niet heen gaan om te winnen gaan we wel ontzettend veel lol hebben op het EK...


Voor de beeldvorming even een fototje van mij en Mare


Afbeelding

En de poster voor het EK dit jaar!

Afbeelding


Tijdens het EK heeft WendyBZ hier op bokt belooft om foto's te posten dus jullie worden prima op de hoogte gehouden door ons!

Vragen stellen mag uiteraard! alleen maar leuk :D
Wie volgt ons?

Mare: Trec T2
Working Equitation Klasse Z (Master)


Foreverkliek

Berichten: 1353
Geregistreerd: 24-07-15
Woonplaats: Naast Twix

Re: [VOLG]Europees Kampioenschap Traditionele Working Equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 14:45

Ik ga volgen!
Lijkt me een leuke discipline om eens te proberen. Moet dus alleen paardlief er even van zien te overtuigen dat galopperen in een rijbak niet onder paarden mishandeling valt.

i am the black furred cat, no evil is within, i am the same as other cats, underneath my skin, please help me to dispel, this black myth i bear, not just for me i pray, but for black cats everywhere - in loving memory of doerak

kionasuppie

Berichten: 1746
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-18 16:09

@Natalie36, leuk dat je volgt!
ik ben zelf helemaal gek van deze dicipline. het zijn leuke mensen en geweldige onderdelen.
en tja... met de tijd komt ze er vast wel achter dat dr leven niet zo zwaar is :+

Voor de mensen die het verslag van onze tweede officiële wedstrijd willen zien:
[RIJ-ITP] Working Equitation Wedstrijd Eersel

Ook heb ik op YouTube van deze wedstrijd en eerdere alle video's staan die ik hier even wil linken. let wel op dit is de klasse B en M, dus op het EK moeten wij dit op een hand doen zoals de laatste video.

December, klasse B (WE0)
Dressuur:

Stijltrail:

April, Klasse M
Dressuur:
Stijltrail:
Speedtrail:
Runderwerk:

Juni, Klasse Z (Eenhandig)
Speedtrail:

Mare: Trec T2
Working Equitation Klasse Z (Master)

sunny44

Berichten: 837
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: ergens in het noorden van ons kikkerlandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 20:29

Supergaaf! Ik volg *D

Kawendy (v. Eye Catcher) PsG + 3 -
Magente (v. Regente x Rubi AR) ZZL + 2
Madelivia (v. Ferdinand) Z2 + 1
Orthello (v. For Final) - zadelmak

kionasuppie

Berichten: 1746
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: [VOLG]Europees Kampioenschap Traditionele Working Equitation

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-18 09:57

Leuk Sunny!

Gister hebben mare en ik wat springtraining gedaan... In principe mogen de sprongen niet hoger zijn dan een strobaal maar hier word wel eens wat op gevarieerd.. dus ik dacht als we thuis wat hoger durven worden de sprongen op wedstrijd makkelijker.
Uiteindelijk 60 cm gesprongen. Op 2 handen springen gaat erg goed maar het recht houden op 1 hand is nog wel echt even oefenen..

Mare: Trec T2
Working Equitation Klasse Z (Master)

kionasuppie

Berichten: 1746
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-18 14:45

Wij zijn weer onderweg van de Countrymill naar huis. Laatst bij een informatieavond van de Trec club Nederland hadden we een bon gewonnen voor een digitaal zadelpasconsult en vandaag gingen we dat doen.

Paard ingeladen zadels mee en anderhalf uur in de auto naar Nijkerk.


Afbeelding

Daar aangekomen werd eerst gekeken naar Mare haar lichaam hoe het zat met de bespiering en soepelheid
Op een plekje aan de achterkant van het zadel na was alles helemaal goed. Voor dat plekje laten we een osteopaat komen binnenkort.

Toen ging hij kijken naar de boommaat. Wijd was nog te smal en ze kwam dus uit op een extra wijd. Opzich prima maar ik wist niet precies wat mijn eigen zadel was.

Afbeelding


Gelukkig kwamen we erachter dat mijn eigen zadel ook een extra wijd was en deze lag opzich goed. Links voor moest hij wat opgevuld worden zodat hij helemaal horizontaal in balans lag. Dit is gelijk gebeurd

Toen even een rondje gereden en ik merkte dat ze me wat minder makkelijk naar links kan gooien nu hij helemaal in balans lag. Erg fijn dus!

Daarna hebben we de drukmeter eronder gelegd en zijn we daar mee gaan rijden. En de resultaten zijn eigenlijk super! Nergens meer druk dan 3.6 op het algemene plaatje waar 5.5 ook nog acceptabel is!


Afbeelding

Dus dit was zeker een geslaagd consult als je er achter komt dat je zadel gewoon nu perfect ligt en je geen andere nodig hebt!

Afbeelding

Ook liet het zwarte zien dat ik mooi in het midden van het zadel zit maar wel iets naar links neig. Dit is dus voor mezelf een verbeterpuntje maar de zadelpasser gaf aan dat hij het zelden zo minimaal ziet dus dat is fijn om te horen!

Afbeelding

Mare: Trec T2
Working Equitation Klasse Z (Master)

kionasuppie

Berichten: 1746
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: [VOLG]Europees Kampioenschap Traditionele Working Equitation

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-18 20:20

Weet niet of er nog volgers bij zijn maar even een mini update.. ga morgen weer wat foto's proberen te maken

We zouden morgen naar een JeugdStimuleringsPlan Working Equitation dag gaan maar deze is helaas door te weinig deelname niet doorgegaan! dat betekend dat de training iets anders gaat dan geplant. ik denk dat ik dit weekend even tussen de koeien ga rijden omdat we over twee weken een koeienclinic hebben! ook gaan we even kijken of we morgen avond als het is afgekoeld de dressuurproef kunnen oefenen met 1 hand :D

Mare: Trec T2
Working Equitation Klasse Z (Master)

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Re: [VOLG]Europees Kampioenschap Traditionele Working Equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 21:49

Jammer van het JSP. Ik kom binnenkort ook een keer tussen de koeien rijden hoor :D

Seltje

Berichten: 3306
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Antwerpen

Re: [VOLG]Europees Kampioenschap Traditionele Working Equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 22:10

Leuke sport is het toch, ik twijfel al lang om het eens te proberen maar hier in België is er heel weinig aan clinics en dergelijke

kionasuppie

Berichten: 1746
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-18 22:12

WendyBZ schreef:
Jammer van het JSP. Ik kom binnenkort ook een keer tussen de koeien rijden hoor :D


Altijd welkom! maar dat weet je :D ik zal een paar lieve uitzoeken voor je haha!

@seltje, gewoon proberen! weet niet waar uit België je komt maar in Eersel worden regelmatig wedstrijden gehouden ligt op de grens... kan nooit verder zijn voor jou als voor mij denk ik... haha!

Mare: Trec T2
Working Equitation Klasse Z (Master)

Foreverkliek

Berichten: 1353
Geregistreerd: 24-07-15
Woonplaats: Naast Twix

Re: [VOLG]Europees Kampioenschap Traditionele Working Equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 16:09

Ik volg ook nog! Ben alleen meestal te lui om te reageren :+

Is er ergens iets van een kalender te vinden waar en wanneer er wedstrijden, clinics of demonstraties zijn? Ik zou het wel leuk vinden om het een keer live te zien.

i am the black furred cat, no evil is within, i am the same as other cats, underneath my skin, please help me to dispel, this black myth i bear, not just for me i pray, but for black cats everywhere - in loving memory of doerak

Sequinoa

Berichten: 570
Geregistreerd: 01-04-12

Re: [VOLG]Europees Kampioenschap Traditionele Working Equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 16:15

Ik volg zeker! Vind deze discipline heel gaaf om te zien.

mabellean

Berichten: 818
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: breda

Re: [VOLG]Europees Kampioenschap Traditionele Working Equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 16:22

Leuk topic ga ik zeker volgen.

De paarden hemel heeft 3 sterren extra. Ylean mabel en wjerbo. Voor altijd in mijn hart ❤

kionasuppie

Berichten: 1746
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-18 18:06

Gister hebben Mare en ik heerlijk getraind. fijn rond kunnen rijden ook op een hand en enkele fijne galopswissels kunnen springen.. alleen de Roundpen van 6m diameter is nog erg moeilijk..

Vanochtend zijn we op een buitenritje geweest van 2 uur. Zoals altijd was pony super braaf en vond ze het een heerlijke afwisseling!

Ik wou jullie graag laten zien hoe wij ons trailparcours hebben opgezet! Misschien kunnen mensen hier nog inspiratie uit opdoen en ik wil laten zien dat je niet alles hoeft te hebben zoals het officieel hoort om te kunnen trainen!


als eerste. de ton voor de Garrocha. nu staat er gewoon een bezemsteel in maar ik heb ook een echte garrocha. deze trainen we af en toe mee.
We zijn druk bezig om een goeie constructie te maken waar het ringsteken geoefend kan worden maar voor nu oefenen we alleen het rijden en handig worden met de garrocha
Afbeelding

Onze roundpen. Deze heeft een diameter van 6 meter. de binnenring is 3 meter en het pad dus 1.5 m. De binnenste ring heb ik expres met prikpaaltjes gemaakt omdat we hier echt nog in oefenen en zowel ik en mijn paard geen gevaar lopen als we wat uitwijken.
Afbeelding

De Bel. Deze kunnen we gemakkelijk van een rechte achterwaars zoals op de foto omtoveren tot een L achterwaarts. welke op wedstrijd vaak gevraagd word. Ook mag er op wedstrijd een Z achterwaarts gevraagd worden maar ik denk als je in beide richtingen de L goed beheerst dat de Z geen probleem moet zijn.
Afbeelding

De enkele en parralelslalom. De enkele is op de foto de linker rij, deze heeft 4 pionnen. ze staan op 6 meter afstand.
Bij de parralelslalom geld hetzelfde. 6 meter afstand en 3 pionnen erbij.
Afbeelding

De traversbalk. 2 bakstenen en een springbalk erop. kan ook in een L vorm gevraagd worden maar we oefen deze nu eerst recht zowel links als rechtsom. Ik ben hier nog druk bezig om het in de goede stelling en buiging aan te leren voor we een bocht gaan maken.
Afbeelding

De sprong. Mag maximaal strobaalhoogte zijn. we oefenen kruisjes, stijltjes en gewoon letterlijk een strobaal soms.
Afbeelding

en als laatste het hek.
Zelf gefabriceerd en lager dan die op wedstrijden. maar het gaat om het idee. deze kan zowel voor als achterwaarts gevraagd worden.

Afbeelding


Alle vragen mogen uiteraard gesteld worden! ik vind het leuk dat er weer nieuwe mensen volgen :D

Mare: Trec T2
Working Equitation Klasse Z (Master)

kionasuppie

Berichten: 1746
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-18 18:07

Natalie36 schreef:
Ik volg ook nog! Ben alleen meestal te lui om te reageren :+

Is er ergens iets van een kalender te vinden waar en wanneer er wedstrijden, clinics of demonstraties zijn? Ik zou het wel leuk vinden om het een keer live te zien.


www.trec-club.nl/agenda-twe/
Hier vind je alle wedstrijden die aangesloten zijn bij de Trec Club Nederland!

Mare: Trec T2
Working Equitation Klasse Z (Master)


Evelienepien

Berichten: 3304
Geregistreerd: 18-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 22:17

Het ringsteken kan je ook heel gemakkelijk zelf maken:
Staander neerzetten met houder, op de houder een rolletje schilderstape neerzetten en oefenen maar...
Touwpoort is ook te maken dmv 2 staanders of bakrand / vaste paal en longeerlijn.
Heel veel suc6 met de voorbereiding iig! Het is een leuke sport!

16 feb21: Gui ... kanjer - wolf in schaapskleren - clown - ubercoole pown; geheel onverwachts..nu ben je weer samen met Un! 30-05-2017: Un, doe de groeten aan Pars!20-06-2006: Pars, I´ll never forget you! 10-4-13: Eefje (mijn alleszie) bedankt !

kionasuppie

Berichten: 1746
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-18 19:35

Al even niks laten horen. Heb eergisteren op werk een stuk glas in mijn linkerhand gekregen.. echter start ik normaal mijn wedstrijden ook met mijn teugels in mijn linkerhand

Volgend week zaterdag heb ik een runder clinic nabij Eersel en zondag is daar een traildag. Een wedstrijd met alleen stijl en speedtrail.

Heb besloten om wel heen te gaan en gewoon met rechts in plaats van links te startten... Tegen die tijd moet ik hem genoeg kunnen gebruiken om m'n teugels in te korten.

Alleen de garrocha is nog een dingetje :')

Mare: Trec T2
Working Equitation Klasse Z (Master)

kionasuppie

Berichten: 1746
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-18 21:53

weer een update!

Het EK komt steeds dichterbij! woensdag 22 augustus vertrekken Mare, WendyBZ en ik richting Eersel!


Ook dit weekend waren we hier te vinden. we hebben een echte WE Trainingsweek achter de rug!

Dinsdag kwam er een ruiter mijn kant op die tevens het EK start bij de Senioren. Zij kwam enkele dagen bij mij om mij te helpen met een aantal dingen. De roundpen en de bel kunnen wij nu in galop bijna altijd doorrijden en we hebben veel gehad aan hoe zij zelf losrijd.

Vrijdag gingen we opweg naar Eersel. Door de hitte zijn we erg vroeg vertrokken en onderweg nog even gestopt voor wat water. Aangekomen daar waren de paarden niet eens warm dus dit hebben we goed geplant.
Vrijdag middag hebben de paarden in de koele box gestaan en hebben wij een siësta gehouden... wat was het warm..


's avonds hebben Mare en ik nog een rondje over het trailterrein gestapt. op touwhalstertje en zonder zadel lekker rondkijken en afkoelen in de waterbak. heeerlijk <3

Zaterdag hadden we een drukke dag voor de boeg. begin van de middag heb ik op nog een ander paard mogen rijden welke ook deelneemt aan het EK een knappe haflinger ruin. Deze is zo ontzettend op zit gereden dat ik echt het idee had niet meer te kunnen rijden. hij heeft me heel bewust gemaakt over wat ik met mijn lichaam doe en waarom Mare soms zo reageert als ze dat doet. Echt een eye opener.


Rond half 3 zijn we naar een manege in de buurt gereden waar koeien ter beschikking stonden om te oefenen. om half 5 zijn we begonnen en man wat een leuke koeien waren dat!

De koeien waren erg vrolijk en moeilijk bij de kudde weg te drijven. ook waren ze erg snel en behendig. dit zorgde ervoor dat wij echt flink tactisch hebben moeten rijden om een over de lijn te krijgen en daar te houden. erg leuk en leerzaam om te doen!


Afbeelding


Dan de zondag. De dag waar we in eerste instantie voor naar Eersel zouden gaan. Er was een try out georganiseerd voor het EK op het terrein. Hier werd dan een Stijltrail en een Speedtrail gereden. geen volledige wedstrijd dus maar een halve.
Het was een erg gaaf parcours met lange lijnen en bijna alle hindernissen die je maar kan bedenken!

In de stijltrail was mare erg druk. ik was zelf vrij moe van de intensieve week en dan ben ik soms net te laat met aangeven wat wel of niet de bedoeling is. Deze zijn we dus gewoon met een big smile op mijn gezicht doorgereden onder het mom van: 'We doen het toch voor de lol en oefening'

Hierna was het tijd voor de speedtrail. Hier heb ik mijn verstand op 0 gekregen en ben ik gewoon lekker gaan rijden. Dit resulteerde in een tijd van maarliefst 1.58 seconden! wat erg snel was voor zo'n groot terrein.

De dag hebben we mogen afsluiten met een 2e plaats van de L en ZY samengevoegd. 5 deelnemers waren dit. We zijn daar dus zoals jullie begrijpen hardstikke blij mee!

Hieronder nog wat foto's van de trail :D


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mare: Trec T2
Working Equitation Klasse Z (Master)

sunny44

Berichten: 837
Geregistreerd: 04-08-08
Woonplaats: ergens in het noorden van ons kikkerlandje

Re: [VOLG]Europees Kampioenschap Traditionele Working Equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 21:59

Leuke update! Hoe verloopt eigenlijk zo'n wedstrijd met losrijden enzo? Zit er veel tijd tussen de onderdelen? En hoe rij je los voor de verschillende onderdelen? Is er ook een soort baanverkennen?

Kawendy (v. Eye Catcher) PsG + 3 -
Magente (v. Regente x Rubi AR) ZZL + 2
Madelivia (v. Ferdinand) Z2 + 1
Orthello (v. For Final) - zadelmak

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Re: [VOLG]Europees Kampioenschap Traditionele Working Equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 22:19

Ik heb er zin in! En ik heb echt een vet leuk cadeautje voor je :D :D :D

kionasuppie

Berichten: 1746
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Re: [VOLG]Europees Kampioenschap Traditionele Working Equitation

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-18 12:41

@WendyBZ... ik heb er ook ontzettend veel zin in! maar nu maak je me heeeel nieuwschierig. kan me echt geen voorstelling maken wat jij voor me zou hebben hahah!

@Sunny44
Een wedstrijd is eigenlijk altijd meerdere dagen, uitzonderingen daar gelaten.
Meestal heb je dag 1 dressuur, dag 2 stijltrail en eventueel speedtrail en dag 3 runderwerk en eventueel speedtrail.
Op een dag waar twee onderdelen zijn kan het zijn dat deze onderdelen direct na elkaar verreden worden zoals afgelopen weekend. dan hoef je dus niet af te zadelen en heb je hooguit een halfuurtje ertussen.
of het ene onderdeel is 's ochtends en het andere eind van de middag.

Baan verkennen heb ik nog niet gehad. dit word eigenlijk nooit gedaan bij de TWE. De dressuurbaan mag je pas in als het belletje is geluid en dan begin je over de middenlijn direct je proef. je mag er dan wel omheen rijden. Zelfde met trails. Ze willen graag een onverschrokken paard die naar de ruiter luistert en genoeg vertrouwen heeft dat wat er ook in de bak staat dat ze erlangs kunnen.

Wat betreft losrijden: Voor de dressuur rijd ik eigenlijk los als een gewone dressuurproef. lekker rekken en strekken, zijgangen en dan een stukje oppaken. daarna lange teugel stappen tot ik de ring in kan.

Bij de stijltrail staat er meestal een hindernisje in de bak en een traversbalk. Dit rijd ik hetzelfde in als dressuur maar dan pak ik die twee ook even mee.

De speedtrail en runderwerk rijd ik persoonlijk anders voor in. Even wakker maken voor je been dat er direct reactie is. een paar keer langzamer en harder en een paar korte bochten. dat is na warmstappen 5 minuten werk.. Mare weet wat van haar verwacht word en die hoef ik niet echt 'aan' te zetten verder. spieren los en warm is genoeg.

Uiteraard verschilt dit ontzettend per combinatie. afgelopen weekend heb ik met losrijden heel veel stilgestaan... ze was erg druk en dan heeft het voor mij geen zin om moeilijke oefeningen door te nemen. dan is ook spieren los en warm ruim voldoende.

Mare: Trec T2
Working Equitation Klasse Z (Master)


kionasuppie

Berichten: 1746
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-18 18:31

Nog 8 dagen te gaan en dan vertrekken wij richting Eersel!

Afgelopen weekend hebben we nog een druk trainingsweekend gehad. ik mocht op twee volledig geschoolde paarden oefeningen aanvoelen. hier heb ik zo ontzettend veel van geleerd...


Ook heb ik twee keer les gehad met mare en zijn we nog in een lekker tempo ons hoofd wezen leegmaken op de veluwe. dit was echt heerlijk tussen alle hectiek door.

De laatste spullen zijn binnen, had nog een kinkettingbeschermer nodig. nu word het langzaamaan al inpakken. de paklijst bijhouden en dan is het zo ver!


Ik kan het bijna niet bevatten. in zo'n korte tijd zijn mare en ik zo ontzettend gegroeid. En nee we zijn er nog langer niet. Maar wij gaan op het EK laten zien dat we daar wel horen en we gaan een geweldige tijd hebben. dat staat vast.


Deze week komt waarschijnlijk het tijdsschema en dan kunnen we ook beginnen met planningen maken. ik ben erg benieuwd!

Mare: Trec T2
Working Equitation Klasse Z (Master)

kionasuppie

Berichten: 1746
Geregistreerd: 18-05-11
Woonplaats: vledder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-18 07:13

*\o/* Het is zover! Over iets minder dan 2 u vertrekken Wendy, Mare en ik naar Eersel!

Heb gister een hele boel spullen klaargelegd die we vanmorgen in gaan pakken. Ook mijn eigen spul ligt klaar in een veel te grote tas :')

Ik ga mijn best doen jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden en Wendy helpt me daar wat bij :) dus updates nu van haar is niet gek haha!

Mare: Trec T2
Working Equitation Klasse Z (Master)

Skippy01
Berichten: 6498
Geregistreerd: 01-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 07:21

kionasuppie schreef:
*\o/* Het is zover! Over iets minder dan 2 u vertrekken Wendy, Mare en ik naar Eersel!

Heb gister een hele boel spullen klaargelegd die we vanmorgen in gaan pakken. Ook mijn eigen spul ligt klaar in een veel te grote tas :')

Ik ga mijn best doen jullie zo veel mogelijk op de hoogte te houden en Wendy helpt me daar wat bij :) dus updates nu van haar is niet gek haha!


Veel succes en veel plezier!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: sallinara en 38 bezoekers