Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 21:00

Dat ik eigenlijk met m’n lapjes willen prullen, maar dat ik de tafel achter op moet ruimen omdat ik morgen visite krijg.
En al m’n lapjes en onderhanden projecten en nog te starten projecten liggen daar uitgestald waardoor ik iedere keer weer met iets in m’n handen zit waar ik heeeeeeel graag aan wil beginnen.

Nog een week en dan heb ik vakantie en kan ik zoveel met m’n lapjes prullen als ik wil.

Legoblokje
Berichten: 2201
Geregistreerd: 24-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 21:10

Mijn zoontje van 2,5 die nog klaarwakker is *\%/*
Die emoticon omschrijft hem wel een beetje..

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 21:20

Mensen die denken dat 1 uur in de nacht vast ook nog wel gaat tellen als avond... Guess who's got to stay up late :(
Niet dat ik dan waarschijnlijk al slaap maar nu móét ik wakker blijven.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 22:11

Dat we verhuist zijn maar ik ons oude plekje echt mis.

Yenni
Berichten: 5457
Geregistreerd: 01-07-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 23:21

Aan mijn "vrienden"groep waar ik opeens uit ben verwijderd om een poedersuiker reden.. pffff baal hier zo van

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 00:01

Dat het 26 graden op slaapkamer is en ik daardoor niet kan slapen. Terwijl de wekker vroeg staat.

Lig nu maar op de bank en laat de airco vol blazen want met dat ding aan kan ik al helemaal niet slapen

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 03:41

Ik slaap eindelijk, komt de kat op mijn kamer spoken. Klaar wakker nu natuurlijk:')

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 05:44

Mensen die op berichten van de politie op facebook altijd maar reageren met; laat ze lekker, zijn jullie nooit jong geweest. Of een vergelijkbare opmerking....

Kom op zeg, als je jong bent, hoeft dat niet te betekenen dat je je misdraagt toch? (Ging in dit geval om de politie op het water om te beboeten voor te hard varen, of zonder vaarbewijs enz. enz. Ook weer de opmerking dat ze een paar jongeren hebben aangesproken op hun opvallende rijgedrag met hun scooters, wheelies maken, keihard door woonwijken heen crossen, geen helm op, enz)

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 09:26

Asvinia schreef:
Ik slaap eindelijk, komt de kat op mijn kamer spoken. Klaar wakker nu natuurlijk:')


Herkenbaar :+

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 10:00

Aan die vervelende chihuahua van de buren die alweer drie uur buiten aan het blaffen is. Buren gaan klagen maar nee hoor, hun chihuahua blaft niet! Nog even en ik ga met ductape aan de slag.

Zelfs mijn hond en kat kijken geïrriteerd door het raam >;)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 11:58

Aan dat ik me heb verslapen (wilde vroeg gaan) en nog twee knollen moet doen met dit weer phoe

Zilfstar

Berichten: 7546
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 12:03

Dat ik moet werken... op een warm kantoor thuis.. en geen zin heb. En ook nog naar stal moet met het hete weer en boodschappen doen en en en.... **voelt zichzelf even heel zielig**

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 12:06

Dat ik net te horen krijg dat mijn wettelijke en bovenwettelijke vakantieuren,eindejaarsuitkering en beetje vakantiegeld pas in periode 8 krijg. (Baan opzegd in mei en verleden week mijn laatste dag gewerkt)
Had er op gerekend en was destijds ook toegezegd dat het bij de laatste betaling zou zitten...
Niet dus...

cursebreaker

Berichten: 11405
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 12:09

Florale schreef:
Dat ik net te horen krijg dat mijn wettelijke en bovenwettelijke vakantieuren,eindejaarsuitkering en beetje vakantiegeld pas in periode 8 krijg. (Baan opzegd in mei en verleden week mijn laatste dag gewerkt)
Had er op gerekend en was destijds ook toegezegd dat het bij de laatste betaling zou zitten...
Niet dus...


Mogen ze dat wettelijk doen dan, het niet bij de laatste betaling uitkeren en dan zoveel later? :n
Echt zuur zeg!! -O-

Sequinoa

Berichten: 570
Geregistreerd: 01-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 12:21

Heb dadelijk een mondeling, ik erger me aan mijn stress en onzekerheid. Ik voel me nu zo dom terwijl ik gisteren nog oefententamens aan het acen was. Ga voor de 6, maar mijn gemiddelde is blijer met een hoger punt :+

Mars

Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 12:27

Oude mensjes in de supermarkt, de een dringt voor, de ander komt aan mijn kassa waar ik eindelijk aan de beurt ben terug piepen over 12 cent dat ze teveel heeft betaald :roll:

Opzouten Bep, je krijgt desnoods van mij die 12 cent, heb nog meer te doen -:(-

Bhriseis

Berichten: 6869
Geregistreerd: 22-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 12:28

Sequinoa, je heel erg groot maken voor een minuut of vijf. Google even op Powerposes, helpt echt!

cursebreaker

Berichten: 11405
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 12:31

Irritatiefactor:
Mensen die de leeftijd van hun kind blijven aanduiden in maanden terwijl het kind nagenoeg 2 jaar is..
#almost23months. zucht.

Sintara

Berichten: 7385
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 12:32

Aan mijn collega die mijn en haar eigen bureau in ontplofte staat heeft achter gelaten (staan tegen elkaar aan). Ik was afgelopen vrijdag vrij, en zij is een maand weg met vakantie.
Ze heeft ook haar werk niet af of overgedragen.. Kom er wel achter als mensen boos mailen of bellen ofzo?

Beetje onaardig is het wel.

Cowboy55
Berichten: 8482
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 13:17

Florale schreef:
Dat ik net te horen krijg dat mijn wettelijke en bovenwettelijke vakantieuren,eindejaarsuitkering en beetje vakantiegeld pas in periode 8 krijg. (Baan opzegd in mei en verleden week mijn laatste dag gewerkt)
Had er op gerekend en was destijds ook toegezegd dat het bij de laatste betaling zou zitten...
Niet dus...


Vraag effe of ze de wettelijke rente erbij doen. Die is sinds 1/7/18 8%. :D

Florale
Berichten: 2787
Geregistreerd: 04-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 13:36

Cowboy55 schreef:
Florale schreef:
Dat ik net te horen krijg dat mijn wettelijke en bovenwettelijke vakantieuren,eindejaarsuitkering en beetje vakantiegeld pas in periode 8 krijg. (Baan opzegd in mei en verleden week mijn laatste dag gewerkt)
Had er op gerekend en was destijds ook toegezegd dat het bij de laatste betaling zou zitten...
Niet dus...


Vraag effe of ze de wettelijke rente erbij doen. Die is sinds 1/7/18 8%. :D



Haha had alweer een mail gestuurd... Maar nog niks gehoord.
Moet mijn lens maar wachten had hem graag gehad voor de vakantie. Was een leuk extraatje geweest.
We kunnen overigens wel gewoon op vakantie.
Maar toch... Maak dan die afspraken niet,dan reken ik er ook niet op.

Sequinoa

Berichten: 570
Geregistreerd: 01-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 13:57

Bhriseis schreef:
Sequinoa, je heel erg groot maken voor een minuut of vijf. Google even op Powerposes, helpt echt!


Heb je advies helaas niet kunnen opvolgen, maar ik heb een 8 dus ik had me helemaal niet hoeven te stressen :')

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 14:01

Dat ik mijn oude pony dame van 35 per ongeluk een elleboogstoot op haar oog gaf :(
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 16-07-18 14:06, in het totaal 2 keer bewerkt

Sintara

Berichten: 7385
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 14:03

Sequinoa schreef:
Bhriseis schreef:
Sequinoa, je heel erg groot maken voor een minuut of vijf. Google even op Powerposes, helpt echt!


Heb je advies helaas niet kunnen opvolgen, maar ik heb een 8 dus ik had me helemaal niet hoeven te stressen :')


goed gedaaaan!

Mandarijn
Berichten: 9063
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 02:25

Dat ik voor de tweede nacht op rij niet kan slapen en de wekker gewoon om 6.30u gaat... :7