Subtop - Wie nog meer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 20:43

Wel fijn dat je weer samen aan het werk kan, en die plekken achja komt wel goed. Dan zien jullie er weer gelikt uit :D

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 22:03

Dat is een nadeel van een schimmel je ziet het gelijk als het nog een beetje kaal is. Hopelijk zit er snel weer haar op en fijn dat je in ieder geval kunt trainen.

Gefeliciteerd met je eerste punten Haasje, op naar meer!!

Jonnekee
Berichten: 753
Geregistreerd: 18-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 23:40

Gaat er iemand 22 juli naar Liempde?

Bij een schimmel zie je inderdaad alles de mijne heeft oo sommige plekken ook nog eens een roze huid, maar aluminimum spray doet wonderen :j

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:34


suikermeisje

Berichten: 8345
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:37

Netjes hoor mirjam.

Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon op wedstrijd kan. De plekken waren eerst pikzwart en nu al grijzig door de dunne laag met haartjes.

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 09:43

Zou moeten kunnen dan, is pas over 3 weken. Haartjes groeien hard eenmaal begonnen. :D

peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 12:08

mirjamalvaro schreef:
Ik ga zondag bij Oud-Beijerland kijken. :D

Gisteren lekker getraind. Series gaan nu mooi en meeste tijd goed.
https://youtu.be/PwGLbXzJpcc


Ik ook! Mijn merrie loopt mee maakt haar Inter II debuut. Heb mezelf in het ZZ-Z van de lijst gehaald aangezien ik mn winst in Houten al had gereden.
WIlde nog even thuis aan de slag en over anderhalve week loopt ze de CK mee voor evt KEUR dus wil ze tussendoor ook even aan de longe enz.

Kan je filmpje nu even niet bekijken maar zal ik vanavond nog eens proberen, ik ben benieuwd.

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 12:24

Aaah ik ga het ZZ-zwaar kijken, had ik je kunnen zien. :P Even kijken hoe laat inter2 is.

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-18 12:25

mirjamalvaro schreef:
Ik ga zondag bij Oud-Beijerland kijken. :D

Gisteren lekker getraind. Series gaan nu mooi en meeste tijd goed.
https://youtu.be/PwGLbXzJpcc



Ziet er netjes uit!! :D

Oh leukk!! Ik ben zondag niet in de buurt, anders was ik ook eventjes langs gekomen :D

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 18:22

Hoe ging het peetje?

Ik zit te denken aan 7 oktober ons debuut te rijden. Hebben we nog mooi een aantal maanden om te trainen. Laatste training had hij de verzamelknop opeens door en meestal gaat hij na zo'n lichtje op weer met reuze sprongen vooruit. :))

peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 09:37

Diva liep gister naar 63 en een beetje %.
Pirouettes waren niet goed en 1 piaffe moeizaam bij A, bodem was erg droog en dus heeeeeel zwaar.
Verder keurig proefje met hele mooie series en een keurige passage!
Jury bij C 58% en jury H 67% , dat is dan weer diep bedroevend eigenlijk.

Losrijden was echt goed,was gewoon jammer dat t buiten ze zwaar lag.

Al met al over amazone en paard heel tevreden hoor, je ziet ze groeien dus dat is gewoon heel leuk!

hopelijk over 2 wkn U25 debuut.

7 okt, dan heb je nog mooi even om er naartoe te werken!

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 10:02

Ja de banen lagen er weer slecht bij, had ik mijn laatste wedstrijd daar ook. Toen ging Zorro in een hoek zelfs bijna onderuit.
Gefeliciteerd met de winst, wel erg dat juryverschil.

Priscilla_90
Berichten: 1602
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Rotterdam , nederland

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 11:03

@Peetje je paard liep super hoor. Jammer idd dat het vooral in de hoeken erg zwaar was.

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 21:13

Balen dat de bodem zo slecht was dat is zeker in de ZT wel een ding vind ik dan kom je met piaffe en passage echt niet meer door de baan heen.
Ik had al gezien dat er veel verschil zat tussen de juryleden terwijl degene die laag zat voor mijn gevoel normaal heel realistisch punt.

Ik heb afgelopen weekend in Emmeloord voor de laatste keer prix gereden. Hij liep echt zo ontzettend fijn en het gevoel was helemaal top. Op film viel de draf me iets tegen maar het was zeker niet slecht maar voelde beter. Galop was echt heel fijn maar bij één van de juryleden kwam ik niet aan mijn punten in de galop terwijl hij daar eigenlijk altijd goed op scoort en zoals hij nu ging zeker. Dus tegenover 7, 7.5 en 8 stonden vooral 6 en 6.5. Beetje jammer want ik had gedacht wel richting de 67% te rijden en bleef nu hangen op 64 nog wat.

Nu eerst een poosje trainen op de nieuwe oefeningen en dan nog een keertje inter1 starten voor ik hopelijk de inter2 in kan.

Sanet

Berichten: 7943
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 22:11

Lekker juryverschil Peetje. Ik heb wel heel regelmatig dat de jury per onderdeel erg wisselen. Dan zegt de ene 5 en de ander 7. Zeg, kunnen jullie onderling even uitvechten of het best wel oké is of eigenlijk net niet?! :/
Je totaal score loopt dan niet heel erg uit elkaar, maar qua onderdelen wel. Ik heb wel eens echt alle onvoldoendes en voldoendes omgedraaid gehad. Dan rij ik wel monsterscores als we alleen de voldoendes bij elkaar optellen :D

peetje82
Berichten: 3515
Geregistreerd: 19-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 08:21

Priscilla_90 schreef:
@Peetje je paard liep super hoor. Jammer idd dat het vooral in de hoeken erg zwaar was.



Heb ik jou gezien? vlgd keer even roepen hoor!
Was wel knap gereden,paard kan zo gruwelijk heet worden en totaal afsluiten als gevolg.
Ik kon daar niet tegen, M blijft daar heel rustig onder en dat werkt echt :j

Gaat er iemand van jullie naar Houten in augustus? Ik heb me gister ingeschreven met Golden Girl,samen met een vriendin dus dat is wel leuk!

@ Sanet, idd normaal heel realistisch , waar dit nu vandaan kwam weet ik ook niet maar wel jammer want het drukt de score enorm.

haasje20
Berichten: 500
Geregistreerd: 29-05-08

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 11:43

Ik ga in augustus niet naar houten, maar ben net geweest. Was alleen al een paar dagen grieperig en het viel allemaal nog niet mee. Had jammer genoeg een paar dure fouten, toch lastig ophalen. Uiteindelijk 59,65 en 60,3. Blij met de zevens die we rijden, nu de fouten er nog uit halen... beide proeven nog wel tweede, we blijven lekker oefenen!

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 12:11

Balen dat de bodem zo slecht was.. voor dit niveau verwacht je toch eigenlijk wel dat je in goede bodems mag rijden :)

Hebben jullie nog foto's van de afgelopen wedstrijden? :D

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 12:49

Mijn instructrice jureert in houten dus ik kam helaas niet meerijden met de driedaagse.

Gefeliciteerd met weer een puntje erbij Haasje!!

haasje20
Berichten: 500
Geregistreerd: 29-05-08

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 13:47

Wat jammer trouwens dat bij een selectie de bodem zo zwaar is, dat helpt nou niet bepaald mee...

In houten hadden ze wel een leuke middaggroep met goede paarden, even kort gekeken maar die mensen konden echt proeven rijden haha. Motivatie motivatie :D

suikermeisje

Berichten: 8345
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 14:28

Vandaag weer met Dakar gestart in Velddriel. Eerste proef 209 bij beide jurys dus helaas net niet goed genoeg. Maakt opzich niet zoveel uit. T moet gewoon beter allemaal en moet er in de proef zelf meer aan durven rijden IPV op safe te rijden.
Tweede proef wel winst met 61,07% en een 4e prijs. Alweer 7 winstpunten met m'n springpaard. Jury in de tweede proef zei dat ook PSG wel moet gaan lukken als me dit ook al lukt. Wel leuk als je dat gezegd wordt.

Mirranda

Berichten: 1719
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 14:50

Gefeliciteerd Suikermeisje !!
Klinkt dan in ieder geval hoopvol voor de PSG ;)

Liquorice

Berichten: 3238
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Thuis

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 21:44

Gefeliciteerd Suikermeisje!
Leuk commentaar van de jury!

Ik heb ook gestart in Velddriel, ging niet echt naar mijn zin. Paard begon weer even mooi te bokken met binnenkomen. Rest van de proef naar mijn gevoel teveel spanning, .aar hoorde van mensen langs de kant dat het er wel goed uitzag, 2e proef wat teveel rommeltjes en een serie die heel goed begon, maar in de laatste wissel een fout (van mijn kant, kon paard niks aan doen)
1e proef een 3e prijs met bijna 63% en de 2e proef net buiten de prijzen met iets meer 60,..%
In de eerste proef wel mooie 8en voor mijn wissels en serie, dus daar was ik wel heel blij mee.

suikermeisje

Berichten: 8345
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 22:35

Gefeliciteerd met je prijs en punten. Netjes hoor! Wij zitten tot nu toe elke x nog op t randje van winst of geen winst. Wil graag nog wel meer gaan scoren voordat we ooit PSG gaan starten.

mirjamalvaro

Berichten: 14649
Geregistreerd: 19-08-04

Re: Subtop - Wie nog meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 10:15

Gefeliciteerd beide :D