Laatste moment reservering geannuleerd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Laatste moment reservering geannuleerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-18 14:53

Hoi,
Van 9 tot 14 augustus hadden ik en twee andere vriendinnen een hotel geboekt in Barcelona, daarna zouden we de trein nemen naar Valencia. De vlucht op 9 augustus is al geboekt en de treinreis op 14 augustus ook al, met daarbij een hotel in Valencia. We zitten dus aan die tijdsperiode vast.
Het hotel in Barcelona is geboekt via booking.com. Nu is het hotel dus falliet en is onze boeking geannuleerd.
Daar kan booking.com natuurlijk niet écht iets aan doen, maar wij hebben toch echt wel overnachting nodig van 9 tot 14 augustus. En wij zijn zo verstandig om al in maart te boeken, zodat we geen stress hadden, ruime keuze hadden en nog een beetje fatsoenlijke prijzen.
Maar nu zitten wij dus zonder slaappplek en alles wat nog beschikbaar is, ligt heel ver buiten het centrum, of is ver boven ons buget.
Nu was mijn vraag dus of booking.com ons nog ergens mee hoort te helpen, of ons tegemoet hoort te komen, of dat wij gewoon dikke pech hebben?

IK BEN REINIER!

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.


laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Laatste moment reservering geannuleerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 14:54

Ik denk dat je dat het beste aan hun zelf kunt gaan vragen...

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

upendo

Berichten: 22272
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 14:54

Staat daar niks over in de voorwaarden?
Booking.com is trouwens echt bagger qua bereikbaarheid, dus ik zou er strak achteraan gaan als je er iets mee zou willen.

N0a
Berichten: 4770
Geregistreerd: 11-02-07

Re: Laatste moment reservering geannuleerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 15:02

Nee booking.com hoeft je daar niet mee te helpen. Dit zijn bijzondere omstandigheden. Booking is ook geen reisorganisatie.

Als ik even snel op booking kijk zijn er nog ruim 300 accommodaties beschikbaar voor jou periode met 3 personen in het centrum. Ik weet niet wat je budget is uiteraard. Maar voor 50 euro p.p.p.n kan je genoeg vinden.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-18 15:05

laraxXxemma schreef:
Ik denk dat je dat het beste aan hun zelf kunt gaan vragen...


Haha ja sorry snap ik ook. Maar alle bevestigingen zijn naar een vriendin gegaan en het telefonisch contact is ook via haar gegaan. Het is een superlieve meid, maar als ze het ergens niet mee eens is/boos is, blijft ze niet altijd even vriendelijk. Zij heeft dus wel telefonisch contact met hen gehad, maar ze zei dat ze daar geen antwoord op heeft gehad. Dus voordat ik zelf bel, wil ik eerst weten of ze ons überhaupt iets verschuldigd zijn

IK BEN REINIER!

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.

YellowLeaf

Berichten: 455
Geregistreerd: 03-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 15:09

Check AirBnB. Ik heb in Barcelona gewoond en buiten het centrum zitten is echt geen punt. Je bent overal binnen no time.

Overigens is dit een superleuk hostel, vlakbij de hoofdstraat en zit zelf ook in een top straat. Bij hun heb je een driespersoonskamer voor €120 per nacht.
https://www.hostelbcn-sunmoon.com/en/bo ... w3tc#rooms
Als dit binnen het budget valt, écht doen.

We saw brilliance when the world was asleep

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Laatste moment reservering geannuleerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-18 17:53

Ik snap dat dat mooie prijzen zijn, maar wij hebben de rest van onze reis gebasseerd op ons totaal buget. In eerste instantie hebben we namelijk maar €365 betaald voor die 5 nachten. Dat is natuurlijk voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar wij zijn ook maar 3 arme studenten die niet een heel rekbaar buget hebben, omdat er nog een hele vakantie achteraan komt nu...

IK BEN REINIER!

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.

suffie
Berichten: 5711
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 17:58

ierusju schreef:
Ik snap dat dat mooie prijzen zijn, maar wij hebben de rest van onze reis gebasseerd op ons totaal buget. In eerste instantie hebben we namelijk maar €365 betaald voor die 5 nachten. Dat is natuurlijk voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar wij zijn ook maar 3 arme studenten die niet een heel rekbaar buget hebben, omdat er nog een hele vakantie achteraan komt nu...


Ik neem aan per persoon die €365? Dan valt die kamer van €120 per nacht toch nog mee, kun je delen door 3, is €40 per persoon. Kom je op €200 voor die 5 dagen. Blijft er nog €165 p.p. over voor eten en andere dingen, dat moet toch best te doen zijn voor dat geld?

Cioccolato

Berichten: 6598
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Laatste moment reservering geannuleerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 18:02

Beter nu geannuleerd dan tee plekke! Maar wat poedersuiker. Gelukkig niet zelf meegemaakt maar ik denk idd dat je gewoon iets moet zoeken wat of duurder is of iets buiten 't centrum ligt. Meestal is alles prima te bereiken via openbaar vervoer, dus dat even in de gaten houden. Dat kan er wel vanaf als de accomodatie goedkoper is.
Ik zou ook even andere sites bekijken. Airbnb wat genoemd wordt is meestal leuk geprijsd. En totaal prijzen moet je dus nog delen door personen waardoor het meevalt.

Denk dat ze verder niks kunnen doen. Maar ik zou zeker even vragen of ze iets kunnen betekenen voor jullie. Niet geschoten is altijd mis


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 18:12

suffie schreef:
ierusju schreef:
Ik snap dat dat mooie prijzen zijn, maar wij hebben de rest van onze reis gebasseerd op ons totaal buget. In eerste instantie hebben we namelijk maar €365 betaald voor die 5 nachten. Dat is natuurlijk voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar wij zijn ook maar 3 arme studenten die niet een heel rekbaar buget hebben, omdat er nog een hele vakantie achteraan komt nu...


Ik neem aan per persoon die €365? Dan valt die kamer van €120 per nacht toch nog mee, kun je delen door 3, is €40 per persoon. Kom je op €200 voor die 5 dagen. Blijft er nog €165 p.p. over voor eten en andere dingen, dat moet toch best te doen zijn voor dat geld?


Ik denk dat het voor hun 3’en zoveel was in totaal. Dan ga je natuurlijk flink omhoog in prijs als er geen ruimte meer is.

anjali
Berichten: 15043
Geregistreerd: 25-07-15

Re: Laatste moment reservering geannuleerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 18:29

Het is altijd beter te boeken bij een reisbureau die bij SGR\ANVR zijn aangesloten.Dan heb je de garantie dat zoiets netjes voor je wordt opgelost.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 18:33

ik zou ergens blij zijn denk ik met de annulering.. Ik zou niet graag overnachten in een hotel dat op het randje van faillissement staat. Dat hotel is vast niet zomaar failliet gegaan..

Spoiler:
Ziet allerlei beelden voor zich van gore hotels, met schimmel in de badkamer en de lichaamssappen nog in het tapijt en de gordijnen... :x


ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-18 18:48

suffie schreef:
ierusju schreef:
Ik snap dat dat mooie prijzen zijn, maar wij hebben de rest van onze reis gebasseerd op ons totaal buget. In eerste instantie hebben we namelijk maar €365 betaald voor die 5 nachten. Dat is natuurlijk voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar wij zijn ook maar 3 arme studenten die niet een heel rekbaar buget hebben, omdat er nog een hele vakantie achteraan komt nu...


Ik neem aan per persoon die €365? Dan valt die kamer van €120 per nacht toch nog mee, kun je delen door 3, is €40 per persoon. Kom je op €200 voor die 5 dagen. Blijft er nog €165 p.p. over voor eten en andere dingen, dat moet toch best te doen zijn voor dat geld?


Nee niet per persoon, maar het totaal bedrag voor 3 personen voor die 5 nachten. Dat is het nadeel dis van een studenten buget. Het was namelijk nog met gedeelde badkamer, dus vandaar dat het zo goedkoop was.

Nini_roosje. Ja ergens idd wel blij, wil niet weten wat de staat van het hotel was. Maar overal waar we keken stonden redelijke revieuws. Dat je iig een prima kamer kreeg voor wat je er voor betaalde.

IK BEN REINIER!

Birthdays are good for your health. Studies show that people who have more birthdays live longer.

N0a
Berichten: 4770
Geregistreerd: 11-02-07

Re: Laatste moment reservering geannuleerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 18:54



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kabayo, maaikemuis, meniekske, Oehlala en 174 bezoekers