Wat is jou meest bizarre vakantie ervaring?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Anoniem

Wat is jou meest bizarre vakantie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 22:39

Nu we toch zo lekker in alle bizarre verhalen zitten met bezorgers, bijrijdpaarden, pensionstallen etc, dan ook maar een topic over bizarre vakantieverhalen.
Dus brand los, wat is het meest aparte wat jij ooit heb meegemaakt toen je op vakantie was?

Zelf dan maar de aftrapper:
Op vakantie naar Tunesië, waar een Nederlands stel was waarvan de meid een blondine was.
We waren met zn allen op een uitje en de vriend van de blondine kreeg van een man uit Tunesië een aanbod van zoveel kamelen in ruil voor zijn vriendin.
Niet heel gek maar die vriend ging er redelijk serieus op in tot grote frustratie van zijn vriendin uiteraard, waarop het stel ruzie kreeg.
De dingen die hij zei vond ik toch wel vrij heftig, helemaal in het bijzijn van veel andere mensen.
O.a dat ze het toch niet waard was, ze slecht in bed was, een zeikwijf was en noem maar op, zij werd volledig afgebrand, echt heel zielig.
Dag erna zag ik hem alleen op het strand liggen te sjansen met een meid die daar werkte.
Had echt medelijden met zijn vriendin.


Christiene
Berichten: 7714
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 22:55

Bizar was dat ik in Boedapest een city tour deed met een groep Amerikanen en een amerikaan die ook dat alleen deed dus dan spreek je elkaar aan. Ik was later die week in Wenen.. en wie stapt daar de hop on hop off bus uit.. waar ik er net in stap.. diezelfde Amerikaan. Ik was eerst na Bratislava en hij was naar Praag. Komen we elkaar in Wenen tegen daarna

The end

daantjuhhh

Berichten: 26847
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Wat is jou meest bizarre vakantie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 10:25

Dat ik gedumpt werd op dag 2 van de vakantie in Cuba.

Wat een banketstaaf was dat zeg.

Gelukkig kwam ik een groep Engelsen tegen. ( echt van die typische tikkie ordinaire Engelsen.)
Die hadden mijn verhaal gehoord en namen mij helemaal in de groep op.
En van hem moesten ze niks weten.
Heb echt zoveel lol met hun gehad en hij heeft uit eindelijk een poedersuiker vakantie gehad.

[o] [o] [o]
Andoy's legacy: M1 + 10 http://www.wanicare.com


mvdende

Berichten: 5683
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 11:13

Op een zaterdag ochtend vroeg op de parking bij Freyr (klimgebied in België) uit de auto stappen en daar te horen krijgen van een jonge Belg: volgens mij hebben we elkaar eerder gezien! Huhu wtf.! Maar het klopte! We zijn elkaar iid eerder tegen gekomen: in een hut op de Tongariro Northern Circuit wandelroute in Nieuw Zeeland.

In het hostel in Cape Tribulation aanschuiven bij een andere single reizigster. En dan na de standaard vraag: Where are you from? Erachter komen dat we nog geen 6 km bij elkaar vandaan wonen in het Westland.

Sheran

Berichten: 17234
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 11:16

Met een groep docenten op vakantie in Marokko een leerlinge tegenkomen in de souk van Marrakech :') Die leerling wist niet hoe ze het had toen ze 14 van haar docenten, inclusief haar mentor, daar zag :')

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!

KayC

Berichten: 3822
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Friesland

Re: Wat is jou meest bizarre vakantie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 11:29

Toen ik nog heel jong was, was ik met mijn familie op vakantie naar Luxemburg.
Midden in de nacht hoorden we een paar mensen ruziën.
Even later hoorden we 2x een kogelschot. We zijn de volgende ochtend meteen vertrokken!

Kijk niet naar het verleden, maar richt je op het heden.

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 11:32

KayC schreef:
Toen ik nog heel jong was, was ik met mijn familie op vakantie naar Luxemburg.
Midden in de nacht hoorden we een paar mensen ruziën.
Even later hoorden we 2x een kogelschot. We zijn de volgende ochtend meteen vertrokken!


Omg nee... :x

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

topsylover

Berichten: 5638
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Wat is jou meest bizarre vakantie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 11:46

Wauw Daantjuhhh, wat een banketstaaf! Heerlijk dat je nog een leuke vakantie hebt gehad en hij niet. ~~}>

Mijn meest bizarre vakantie ervaring was toch wel dat mijn vader een ernstig ongeluk kreeg tijdens het wielrennen en overleed. Het was een verschrikkelijke tijd, maar omdat de hele familie bij ons op de camping kwam staan met alle neefjes en nichtjes hebben we toch een hele gezellige tijd gehad tussen de ziekenhuisbezoeken door. Mijn opa die op een tandartsstoel in de wachtkamer sliep omdat hij weigerde zijn zoon te verlaten, urenlang pingpong spelen met alle kinderen van de camping om vervolgens weer op bezoekuur te gaan in het ziekenhuis. Het was een mix van emoties 5 dagen lang.
Op de terugweg werden we gereden door een hele lieve ANWB-chauffeur en landde er bijna een traumaheli op ons dak! Die moest naar een ongeluk aan de andere kant van de snelweg.

Telpeva

Berichten: 14671
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 11:56

Een hotel in Los Angeles, het was al laat in de avond en alles was vol, en we moesten toch ergens slapen... geen keuze. Beestjes overal, kakkerlakken over de vloer, beestjes op de meubels, in de bedden... overal beestjes.

We zijn niet bang in het donker, maar hebben die nacht met alle lampen aan geslapen om de kakkerlakken nog een beetje op afstand te houden. Koffers hebben we in de auto laten liggen, we hebben niet eens pyama's e.d. gepakt. We hebben alle kleren aangehouden, al het beddengoed aan de kant gegooid, en half panisch zijn we in slaap gevallen. Na een paar uurtjes slaap vonden we dat we genoeg nachtrust hadden gehad, het was nog enorm vroeg maar we waren er helemaal klaar mee. Binnen een paar minuten zaten we weer 'veilig' in de schone veilige auto, volgens mij ben ik nog nooit zó snel mijn bed uit gekomen en de deur uit gegaan _O- . Ieee het was zo vies...


Heb in Turkije ook een apart hotel gehad, daar kwam bruin water uit de douchekraan, beddengoed lag er nog op van de vorige gasten (was gewoon niet afgehaald, was vies en gebruikt), er lagen ook muizenkeutels in de broodmandjes met het ontbijt. Dat hotel was ook helemaal rijp voor een aflevering 'red mijn vakantie' :')

Ever make mistakes in life? Let's make them birds. Yeah, they're birds now.
http://www.migaria.com/popcorn.gif

ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Re: Wat is jou meest bizarre vakantie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 12:18

Jeejtje wat een bizarre verhalen. Die van mij is gelukkig alleen maar leuk.
Ik was in Myanmar, in Mandalay samen met mijn vriend. Op een gegeven moment vroegen mensen of ze met ons op de foto mochten. Vonden we goed. Maar vervolgens wilde meer mensen met ons op de foto en stond er op een gegeven moment een hele rij :=
Ik voelde me net beroemd, maar het was ook wel heel apart. Ze omarmde je ook echt alsof je beste maatjes met ze was :')

[o]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 12:24

ArankaM schreef:
Jeejtje wat een bizarre verhalen. Die van mij is gelukkig alleen maar leuk.
Ik was in Myanmar, in Mandalay samen met mijn vriend. Op een gegeven moment vroegen mensen of ze met ons op de foto mochten. Vonden we goed. Maar vervolgens wilde meer mensen met ons op de foto en stond er op een gegeven moment een hele rij :=
Ik voelde me net beroemd, maar het was ook wel heel apart. Ze omarmde je ook echt alsof je beste maatjes met ze was :')


Heb je er geen geld voor gevraagd? *\%/*

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 12:32

ArankaM schreef:
Jeejtje wat een bizarre verhalen. Die van mij is gelukkig alleen maar leuk.
Ik was in Myanmar, in Mandalay samen met mijn vriend. Op een gegeven moment vroegen mensen of ze met ons op de foto mochten. Vonden we goed. Maar vervolgens wilde meer mensen met ons op de foto en stond er op een gegeven moment een hele rij :=
Ik voelde me net beroemd, maar het was ook wel heel apart. Ze omarmde je ook echt alsof je beste maatjes met ze was :')


Dit hebben mijn zus en ik op Bali ook meegemaakt. Met een hele groep Aziatische toeristen. :+

Geen verhaal wat ik mee gemaakt hebt, maar mijn zus.
Zij stond met haar vriend op een camping in de Vogezen. Ze zaten op hun gaspitje voor de tent eten te koken en tegenover hun zet een stelletje hun tent op. Vervolgens kruipen ze erin en hebben ze seks. Met de deur van de tent open. Zus en vriend hadden full view. :wow:

Cowboy55
Berichten: 8474
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 12:41

ArankaM schreef:
Jeejtje wat een bizarre verhalen. Die van mij is gelukkig alleen maar leuk.
Ik was in Myanmar, in Mandalay samen met mijn vriend. Op een gegeven moment vroegen mensen of ze met ons op de foto mochten. Vonden we goed. Maar vervolgens wilde meer mensen met ons op de foto en stond er op een gegeven moment een hele rij :=
Ik voelde me net beroemd, maar het was ook wel heel apart. Ze omarmde je ook echt alsof je beste maatjes met ze was :')


Ik ben ook even beroemd geweest zo’n 20 jaar geleden. We waren op een golfvakantie in Egypte. Goed hotel, elke dag met het busje naar de golfbaan, 18 holes golfen en weer met het busje terug naar het hotel.

Op dag 4 stonden er ineens elke 50 meter zwaargewapende soldaten langs de route van het busje. Toen we golfbaan op wilden moesten we van een militair (met spiegelzonnebril) even omlopen, want: “Today we have Peace Talks in the clubhouse. PLO Chairman mister Arafat, Israeli Prime Minister Begin and our President Mubarak. You cannot go into the clubhouse today.”

OK, duidelijk. Dus wij pakken onze golfspullen en onze golfkar en gaan lekker spelen.

2 uur golfen leidde de golfbaan ons weer richting het clubhuis. En bij het clubhuis zien we een enorme groep mensen staan. Toen we dichterbij kwamen zagen we cameraploegen, fotografen en journalisten, die allemaal buiten stonden te wachten op de persconferentie.

Toen we nog dichterbij kwamen begonnen de cameraploegen en fotografen -die zich ook maar wat stonden te vervelen- steeds meer interesse in ons te krijgen. Het eind van het verhaal was dat elke slag die we maakten vergezeld werd van het geklik van tientallen fototoestellen. En dan echt van klikkerdeklikkerdeklikkerdeklik zoals je normaal op televisie ziet. Uiteindelijk was er zelfs een applausje toen we klaar waren met spelen. Serieus bizar: Twee (matige) Hollandse golfers die door de wereldpers op een golfbaan in Egypte een paar honderd keer gefotografeerd worden! :D

.
"Hey O'Neill, take a break. You don't have to be a prick every day of your life you know" Sgt. Elias

Foaly

Berichten: 4812
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Wat is jou meest bizarre vakantie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 12:52

Heerlijk al die bizarre topics :D

Mijn meest bizarre ervaring (alhoewel niet zo bizar als die van sommige hier) was op wandelvakantie langs Hadrian's Wall, in het noorden van Engeland. Het was 's avonds en ik was even een rondje lopen door het dorp waar de B&B stond (want ja, had nog niet genoeg gelopen die dag blijkbaar :') ), komt er een motormuis naar me toe.

MM: 'Do you know how to get to the Wall from here?'
Ik: 'Nope, sorry. I'm not from here.' (wist op zich de weg wel te voet, maar niet hoe je er met de motor kon komen)
MM:'Oh, OK. Where are you from?'
Ik: 'The Netherlands'
MM:...

Stilte.

Doet helm omhoog.

MM: 'What the fiets, ik ook!'

Nog een tijdje mee staan kletsen, hij kwam uit Rotterdam? en wilde nog 'even' naar de Wall kijken voordat ie met de motor verder ging Schotland in. Was een leuke en aparte ervaring!

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

melody7

Berichten: 13684
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 18:39

Heerlijk topic!

Hier staat een overnachting op doorreis in Zwitserland met stip op 1, dit was een jaar of 6 geleden. We waren een spelletje aan het doen toen mijn moeder dacht dat ze een hond hoorde janken.. Het was alleen geen hond, maar de buurvrouw.

Al vrij snel klonk onze buurvrouw als een speenvarken (echt zooo hard. Ik wist niet dat mensen zo'n harde geluiden kunnen maken :+ ), en dat heeft zich die nacht zo'n 15-20 keer herhaald. Mijn ouders sliepen in de kamer ernaast, en wij er tegenover dus we konden de hele nacht meegenieten. 's ochtends kwamen er ook nog een vrouw en twee mannen naar buiten. Toen hadden we het helemaal niet meer :')

Op twee staat een vakantie in de Dolomieten. Wij gingen altijd op vakantie naar boerderijen met paarden, dat was jaar 6 geloof ik. Mijn zus en ik konden dus allebei wel wat Duits, maar niet heel goed. Als het op paardentermen aankwam kwamen we er prima uit, want we gingen al jaren met groepen naar buiten. Vooraf was dit duidelijk gecommuniceerd en dat zou geen probleem zijn, maar toen we daar aankwamen begon de man des huizes al vrij snel moeilijk te doen, evenals zijn dochter. (Ze weigerden om langzamer te praten zodat wij het konden volgen en zeiden vervolgens dat we geen woord Duits spraken..) Die twee bleken echt helemaal gek te zijn, en eigenlijk gewoon discriminerend richting Nederlanders. Wij mochten de paarden niet aaien, want dat vonden ze niet fijn (maar de Duitse en Oostenrijkse meisjes wel.) We mochten eigenlijk ook niet rijden, totdat mijn ouders zeiden dat we dan weer zouden gaan. Toen mochten we toch voorrijden, waarna ik wel mee mocht, maar mijn zus aan een touwtje moest. We mochten de paarden dus niet aanraken omdat ze dat vervelend zouden vinden, maar de dochter heeft het paard van mijn zus wel de hele weg met een zweep op zijn neus geslagen zodat hij haar niet inhaalde.. Dat rijden is dus bij 1 keer gebleven. Ze zeiden ook heel nare dingen tegen ons en hun 'binnenbak' was 4 bij 10 meter. Toen we gingen heeft de vrouw/moeder echt met tranen in haar ogen mijn moeders hand vast staan houden omdat ze het zo verschrikkelijk vond dat haar man/dochter zo tegen ons hadden gedaan. Ze zei zelf ook dat ze helemaal doorgedraaid waren bij die paarden :=

Op drie staat de 'gijzeling' van onze auto. De airco was kapot, en een lokale garage zou dat maken. We hebben daar bijna de hele dag gezeten zonder eten/drinken en de prijs (en tijd) werden continue opgehoogd. Uiteindelijk kregen we dan toch een leenauto mee, maar vervolgens werden we gebeld en was de prijs voor de reparatie verdrievoudigt. Mijn ouders wilden de auto dus toch met kapotte airco ophalen, maar ze gaven hem niet mee voordat ze een flink bedrag hadden gegeven. Ik meen dat het om €500 ging, terwijl ze dus alleen maar hadden gekeken. Het was echt bizar, en super onbeschoft.. Ik ken Oostenrijkers als super vriendelijke, behulpzame en sociale mensen maar daar hadden ze echt een blik met het tegenovergestelde rondlopen.

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik

purny

Berichten: 27450
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Wat is jou meest bizarre vakantie ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 19:06

In het ziekenhuis terecht komen nadat ik van de trap gemieterd was. En nog gewoon naar de ambu lopen en in de ambu een kraag omkrijgen

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

mellamoshan

Berichten: 4256
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 19:18

Was met twee vriendinnen op vakantie op mallorca. Zaten buiten op een bankje in de hele vroege uurtjes, zon kwam al op.
Hoorden een paar knallen, maar schonken er zelf geen aandacht aan.
Waarop de propper waar we die vakantie veel mee optrokken, ons heel snel mee de kroeg terug in trok.

Wij echt, wtf, waarom sleur je ons mee.

Was geen vuurwerk, was 15 meter verderop een van de uitsmijters van de discotheek neergeschoten.

Lekker naïef, wij dachten vuurwerk ofzo... :+

Met vlagen ben ik geniaal, helaas is het nu windstil...

Boras
Berichten: 9945
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 19:26

Mijn vakantieliefde die al 14 jaar duurt.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 19:31

Dit.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gelukkig meeste spullen eruit kunnen halen.
Laatst bijgewerkt door poes op 14-07-18 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 19:33

Topsylover wat erg.
Dat vergeet je nooit meer.

Poes wat erg.

Ik was 18 jaar en met mijn vriendin in Spanje op vakantie.
Kennelijk was ons hotel de thuisbasis voor Dries Roelvink.
Dagelijks zat hij er in een knalroze zwemslip.
Mijn vriendin en ik vermoedden platjes vanwege het gekrab aan zijn slip.

Ik was 20 jaar en met een vriendin in Tunesie.
Meneer van een wi kel had 2000 kamelen, zijn winkel en een auto voor mij over als ik met zijn zoon zou trouwen. Dat heb ik niet gedaan. Al vond mijn vriendin het reuze grappig.

In 2012 naar Curacao op vakantie.
Bij de dolfijnen academy kwam ik iemand van het orkest tegen.
Haar zus liet precies op dat moment trouwfoto’s maken bij en met de dolfijnen.
En bij Porto Mari liep Edwin Smulders, forograaf, met vrouw en kinderen rond.

[o]

Koper

Berichten: 30220
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 19:51

Op weg naar vakantie aan de kust in Uruguay reden wij vlak voor de Argentijns/Uruguayaanse grens een benzinestationnetje annex garage binnen om nog in Argentinië even te kunnen tanken. Ik zat op de achterbank aan de rechterkant en zie wanneer wij daar het terrein op rijden een jongen mee rennen langs de auto en een lage beweging maken met zijn arm.
Toen we getankt hadden merkte hij op dat we een lekke band hadden. Het lek zat aan de zijkant van het wiel, heel merkwaardig natuurlijk :')

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

roxiie

Berichten: 7825
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 19:54

Mijn vader werd vroeger (+- 20 jaar geleden) heel vaak voor Ronald Koeman aangezien.
Toen we mijn opa en oma een x wegbrachten naar schiphol hadden we een hele horde mensen achter ons aan die foto’s en handtekeningen wouden...

Maar het spande wel de kroon dat we in Frankrijk op de camping stonden en een stel jongens er op stond om de afwas bij ‘Ronald Koeman’ te doen :')
Mijn ouders kregen ze niet aan het verstand dat mijn vader Ronald Koeman niet was....
Ook werden mijn broertje en ik constant door iedereen achtervolgd en hadden we altijd hordes mensen bij de stacaravan, waardoor de beveiliging van de camping regelmatig in moest grijpen...

Dat was toen echt niet grappig, maar is nu wel een leuk verhaal

Winnaars hebben een doel, verliezers slechts een excuus..

Bloodymary
Berichten: 4529
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 19:55

We weren in Berlijn en vroegen ons af waarom er steeds mensen foto's maakten van die lelijke betonnen schutting tegenover ons hotel (East Side Gallery). Na twee dagen kwamen we er achter dat dat nog een laatste stukje van "De Muur" was.

Westhof

Berichten: 2900
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 19:57

Zit nu in Griekenland, toevallig vorige week iets “bizars” meegemaakt, maar wel leuk!

We hadden een mobiel gevonden op straat. Gloednieuwe iPhone 8 plus, dus die kon daar nog niet lang liggen. Stonden we daar met een mobiel die van een Turks iemand was en waar we dus niks op konden lezen. We twijfelden of we hem bij een winkel af moesten geven, maar daar zou niemand hem nog vinden. Toch maar meegenomen in de hoop dat de eigenaar zou bellen.

Na ongeveer een uur werd er gebeld. We zaten net aan de cocktails. Eigenaar super blij dat we opnamen, afgesproken om de mobiel in de haven aan haar terug te geven. Bleek het een super rijke Turkse familie te zijn met mega jacht in de haven. Jacuzzi op het dak, 2 obers aan boord, dat soort toestanden. Ze waren zó blij dat die mobiel terug was. Hadden overduidelijk makkelijk een nieuwe kunnen betalen, maar er stonden foto’s van haar zoontje op die onbetaalbaar zijn. Hebben daar de hele avond op de boot gezeten en werden overladen met eten/drinken :D Ze blijkt ook op enkele magazine covers te staan, dus misschien is het in Turkije wel een celeb haha.

Urbiezira

Berichten: 2918
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 20:02

Mijn raarste verhaal is toch wel dat ik, heel smakelijk, een flinke voedselvergiftiging te pakken had ik Kenia. We waren onderweg terug van safari naar Nairobi, toen ik ineens heel nodig naar de WC moest.

Wij een gebouw binnen: groot gebouw, vlakbij de verharde weg, en ze deden volgens hun spandoek feestjes en ze waren een hotel. Oké, wij naar binnen. Hangen er allerlei glow in de dark stickers op het plafond van de trap, en een 18+ sticker. Beetje raar, maar ja, ik moest naar de wc dus huppa, gewoon door naar boven.

Mocht ik daar naar de wc, hartstikke fijn, hoor ik op de achtergrond mijn schoonfamilie met elkaar praten over en weer. Even wat uitleg: ik was daar met mijn schoonouders, mijn vriend, de broer van mijn vriend en diens vrouw. Uitleg die er ook bij hoort: we waren in Kenia omdat mijn schoonvader daar werkte. Afijn, ik was klaar, wij weer naar buiten, begint mijn schoonfamilie te lachen.

Bleek het een bordeel te zijn :') en het allermooiste was nog het gesprek wat ik dus hoorde tussen mijn schoonouders. Blijkbaar hadden ze mijn schoonvader (en mijn vriend) meerdere keren aangeboden om de kamers te laten zien, waardoor ze dus tot de conclusie kwamen dat het een bordeel was.

Mijn schoonfamilie is Frans, en het grappige is dat ze in het Frans nog wel eens “c’est un bordel” willen zeggen als iets een zooitje ongeregeld is. Dus mijn schoonvader was naar mijn schoonmoeder gegaan en had dat gezegd, waarop zij antwoorde “ja, natuurlijk, we zijn in de middle of nowhere in Kenia! Natuurlijk is het een bordel (zooitje)!” Totdat mijn schoonvader herhaalde dat het écht een bordeel was :')

Dus dat was hoe ik mijn schoonfamilie een Keniaans bordeel in heb gekregen! :') we maken er nog geregeld grappen over.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Suusw, Utixo en 87 bezoekers