tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 17:40

SavannahNx schreef:
Zo ik kan mij hier ook melden.. Ik denk dat sommige bokkers waarbij ik ooit mn verhaal heb gedaan heel blij zullen zijn dat ik weg ben bij hem.

2,5 bijna 3 jaar hebben wij eigenlijk elke week wel ruzie gehad. Hij is ontzettend jaloers en vrienden waar ik jaren mee omging moest ik laten vallen omdat het jongens zijn.. Elke keer was er wel wat. De enige jongen die ik nog op instagram en snapchat had was mn broertje..

Ik verwijderde iedereen om aan hem te laten zien dat ik niks om ze gaf maar vertelde hierbij wel dat het vrienden zijn en dat ik dit echt alleen voor hem deed.. (ben ook gek ook).

Meerdere keren ben ik tijdens de ruzies höer of slët genoemd met het woordje kanker ervoor. En telkens kwam ik weer bij hem terug.

Ik ben gisteren gaan lazergamen met een vriendin en een groep meiden waarbij 4 jongens waren en 1 daarvan zo gay is als wat. Ik vertelde dat en hij is zo uit zn pan gegaan.

Hij zei vanochtend aan de telefoon dat ik een kanker slêt was en dat ie wilde dat ik heel snel dood zou zijn.

Tijdens de ruzies heb ik hem nooit uitgescholden en altijd normaa willen praten, maar dat kon hij niet opbrengen..

Gisteren was echt de druppel (voor hem :') ) hij vind me stiekem en dat ik me niet focus op onze relatie maar op leuke dingen doen met vrienden.

Ik mag alleen maar met 1 vriendin omgaan omdat hij haar ook al wat langer kent. En verder mag ik eigenlijk alleen maar bij hem zijn of op stal.

Ik ben echt gek dat ik dit zo lang heb toegestaan. En ondanks alle goede adviezen van bokkers, mensen om mij heen en familie, dat ik telkens weer terug ging..

Hij kwam net hier om mijn spullen te brengen en wilde dat alles wat ik van hem heb gekregen dat aan hem gaf. Ik liep op hem af en vroeg gewoon dus ik ben een kankerslêt?! Dus ik moet dood?! Zoals altijd kwam hij weer agressief op mij aflopen (altijd erg agressief maar hij heeft mij nooit geslagen!) ik gaf hem een duw omdat ie weer met zn voorhoofd tegen het mijne stond.. en toen gooide die beide tassen naar mij toe.

Ik denk dat het prima afgesloten is nu.

Ik zeg niet dat ik nooit wat fout deed, maar hij wilde mij wel van alles en iedereen isoleren en dat heb ik ook 2,5 bijna 3 jaar laten gebeuren.. Hij kan zo goed en zo lief zijn. En toen hij twee weken geleden mij hoër noemde omdat ik een snapchat had verstuurd naar een mannelijke klasgenoot wist ie niet hoe snel ie het goed moest maken en kreeg ik boekwerken aan smsjes.

Nu zit ik helemaal fout volgens hem omdat ik dus een gezellige avond heb gelazergamed met vrienden.

Toch te sneu eigenlijk?
En dan heel hard roepen dat ie mij 100% vertrouwd. Hij vertrouwd me voor nog geen milimeter anders was dit echt niet zo’n probleem geweest..

Ik ben vooral heel boos en vind het jammer dat ik hem net niet op zn muil geslagen heb, en voel (nog) geen verdriet.. Ik ben het zo gewend dat we eigenlijk altijd ruzie hebben en hooguit een week niet..

Ben zo boos.. en teleurgesteld in mezelf..

Om nog even toe te voegen;
Ik krijg net een appje van zijn moeder dat ik dingen achter zijn rug om doe en hem niet trouw ben geweest. Dit is toch niet te geloven...

Exact hetzelfde meegemaakt, en heel blij dat ik er ook na 2,5 jaar vanaf ben. Je mag mij een pb sturen als je er wat meer over kwijt wil!

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 18:12

CalipsoLover schreef:
SavannahNx schreef:
Zo ik kan mij hier ook melden.. Ik denk dat sommige bokkers waarbij ik ooit mn verhaal heb gedaan heel blij zullen zijn dat ik weg ben bij hem.

2,5 bijna 3 jaar hebben wij eigenlijk elke week wel ruzie gehad. Hij is ontzettend jaloers en vrienden waar ik jaren mee omging moest ik laten vallen omdat het jongens zijn.. Elke keer was er wel wat. De enige jongen die ik nog op instagram en snapchat had was mn broertje..

Ik verwijderde iedereen om aan hem te laten zien dat ik niks om ze gaf maar vertelde hierbij wel dat het vrienden zijn en dat ik dit echt alleen voor hem deed.. (ben ook gek ook).

Meerdere keren ben ik tijdens de ruzies höer of slët genoemd met het woordje kanker ervoor. En telkens kwam ik weer bij hem terug.

Ik ben gisteren gaan lazergamen met een vriendin en een groep meiden waarbij 4 jongens waren en 1 daarvan zo gay is als wat. Ik vertelde dat en hij is zo uit zn pan gegaan.

Hij zei vanochtend aan de telefoon dat ik een kanker slêt was en dat ie wilde dat ik heel snel dood zou zijn.

Tijdens de ruzies heb ik hem nooit uitgescholden en altijd normaa willen praten, maar dat kon hij niet opbrengen..

Gisteren was echt de druppel (voor hem :') ) hij vind me stiekem en dat ik me niet focus op onze relatie maar op leuke dingen doen met vrienden.

Ik mag alleen maar met 1 vriendin omgaan omdat hij haar ook al wat langer kent. En verder mag ik eigenlijk alleen maar bij hem zijn of op stal.

Ik ben echt gek dat ik dit zo lang heb toegestaan. En ondanks alle goede adviezen van bokkers, mensen om mij heen en familie, dat ik telkens weer terug ging..

Hij kwam net hier om mijn spullen te brengen en wilde dat alles wat ik van hem heb gekregen dat aan hem gaf. Ik liep op hem af en vroeg gewoon dus ik ben een kankerslêt?! Dus ik moet dood?! Zoals altijd kwam hij weer agressief op mij aflopen (altijd erg agressief maar hij heeft mij nooit geslagen!) ik gaf hem een duw omdat ie weer met zn voorhoofd tegen het mijne stond.. en toen gooide die beide tassen naar mij toe.

Ik denk dat het prima afgesloten is nu.

Ik zeg niet dat ik nooit wat fout deed, maar hij wilde mij wel van alles en iedereen isoleren en dat heb ik ook 2,5 bijna 3 jaar laten gebeuren.. Hij kan zo goed en zo lief zijn. En toen hij twee weken geleden mij hoër noemde omdat ik een snapchat had verstuurd naar een mannelijke klasgenoot wist ie niet hoe snel ie het goed moest maken en kreeg ik boekwerken aan smsjes.

Nu zit ik helemaal fout volgens hem omdat ik dus een gezellige avond heb gelazergamed met vrienden.

Toch te sneu eigenlijk?
En dan heel hard roepen dat ie mij 100% vertrouwd. Hij vertrouwd me voor nog geen milimeter anders was dit echt niet zo’n probleem geweest..

Ik ben vooral heel boos en vind het jammer dat ik hem net niet op zn muil geslagen heb, en voel (nog) geen verdriet.. Ik ben het zo gewend dat we eigenlijk altijd ruzie hebben en hooguit een week niet..

Ben zo boos.. en teleurgesteld in mezelf..

Om nog even toe te voegen;
Ik krijg net een appje van zijn moeder dat ik dingen achter zijn rug om doe en hem niet trouw ben geweest. Dit is toch niet te geloven...

Exact hetzelfde meegemaakt, en heel blij dat ik er ook na 2,5 jaar vanaf ben. Je mag mij een pb sturen als je er wat meer over kwijt wil!


Dankjewel heel lief. Ben met een vriendinnetje onderweg naar Enschede al 1,5 uur in de trein :+ Eindelijk wat leuks doen..

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier


Diertjec

Berichten: 4619
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 18:40

Savannah, wat een bizarre situatie eigenlijk en dan die moeder. Goed dat je van hem af bent. Sterkte!

Callisto, wat een fijne posts! Ik heb hier ook zeker wat aan, aangezien ik weer contact heb met mn vorige ex. Meer details hierover alleen in pb ivm privacy

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 19:14

Diertjec schreef:
Savannah, wat een bizarre situatie eigenlijk en dan die moeder. Goed dat je van hem af bent. Sterkte!


Ja echt he.. beetje simpele mensen. Daarbij zegt hij altijd dat ik aandacht zoek via snapchat of instagram maar ik heb nog nooit iets gepost als wij ruzie hadden ofzo en hij is nu constant op instagram quotes over vreemdgaande vriendinnen te posten. Ik ben natuurlijk vreemdgegaan want anders is zijn reden natuurlijk heel raar, want ik heb alleen maar gelazergamed en daar kan je niet mee aankomen :') En selfies te maken terwijl hij op zijn profiel geen 1 selfie ooit heeft geplaatst. Hahaha :+

En dan vraag ik om aandacht?

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

SophievdV
Berichten: 14715
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 19:21

Ik zou ze allemaal volledig blokkeren. Wat een droeftoeters.

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

Diertjec

Berichten: 4619
Geregistreerd: 17-03-08
Woonplaats: Omgeving Gouda

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 19:34

Ik kan niet anders dan om hem lachen. Wat een zielig figuur :n

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 21:14

Ja maar echt.. Hoop dat ik snel niet meer aan hem denk..

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 21:31

Hier juist een moeder gehad die smeekte om haar zoon te vergeven... Ik mis haar wel :')

Alhoewel ik mijn ex echt volledig een plek heb kunnen geven en het voor mij al maanden gedaan was, voel ik me ontzettend poedersuiker. Ik had dus met mijn alll-time crush gekust, die ontzettend lief was voor mij, tenslotte is hij ook iemand die ik nog redelijk vaak moet zien, maar hij negeert me nu compleet. Juist ook een snap gezien dat hij bij mijn andere ex zit te chillen (ik wist dat ze elkaar kende, maar dat ze echt met elkaar om gingen had ik geen idee van, hij weet ook heel goed dat ik met hem te doen heb gehad vorig jaar) Ik voel me een beetje gebruikt en gekwetst :(

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 22:14

Dat is die van mij ook aan het doen. Opeens allemaal dingen doen zoals een eigen huis zoeken en dat delen op insta. terwijl hij nooit wilde samenwonen. (Reden voor mij dat ik twijfel). :+
En dan via een site voor deze regio terwijl hij 70km verder bij zijn ouders woont en 30 km verderop werkt.

Heel sneu dat hij het gevoel heeft dat dit moet en een schreeuw om aandacht.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 22:28

MarlindeRooz schreef:
Dat is die van mij ook aan het doen. Opeens allemaal dingen doen zoals een eigen huis zoeken en dat delen op insta. terwijl hij nooit wilde samenwonen. (Reden voor mij dat ik twijfel). :+
En dan via een site voor deze regio terwijl hij 70km verder bij zijn ouders woont en 30 km verderop werkt.

Heel sneu dat hij het gevoel heeft dat dit moet en een schreeuw om aandacht.


Sneu. Ook heeft die van mij bijzonder goeie stalk skills ben ik achter want ik heb hem geblokkeerd en kreeg ineens een telefoontje van hem waarom ik een foto van een bepaald persoon heb geliked en waarom ik hem volg :+ ik heb hem overal geblokkeerd dus hoe kan die dat weten/zien :+

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 22:33

Het is gelukkig niet stalken. Hij wil mij HEEEL graag terug en wil alles doen om te bewijzen dat hij er aan werkt. Schrikt mij alleen maar af dat extreme. :o

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33748
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 22:34

SavannahNx schreef:
MarlindeRooz schreef:
Dat is die van mij ook aan het doen. Opeens allemaal dingen doen zoals een eigen huis zoeken en dat delen op insta. terwijl hij nooit wilde samenwonen. (Reden voor mij dat ik twijfel). :+
En dan via een site voor deze regio terwijl hij 70km verder bij zijn ouders woont en 30 km verderop werkt.

Heel sneu dat hij het gevoel heeft dat dit moet en een schreeuw om aandacht.


Sneu. Ook heeft die van mij bijzonder goeie stalk skills ben ik achter want ik heb hem geblokkeerd en kreeg ineens een telefoontje van hem waarom ik een foto van een bepaald persoon heb geliked en waarom ik hem volg :+ ik heb hem overal geblokkeerd dus hoe kan die dat weten/zien :+

Die kreeg bij mij een “hoef ik niet aan mijn ex te verantwoorden” of een “heb ik net enorm goede seks mee gehad 3x op een dag”. :r

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 22:47

Hahahaha echt he. Nee zoiets kan ik mn strot niet uitkrijgen :+

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

xDenies

Berichten: 13489
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 07:52

De vader van mijn ex die hoopte zo dat ik hem geen pijn zou doen. Tot zijn zoon gewoon overduidelijk vreemd ging en ik heb ook hele messenger gesprekken gelezen met dat hij haar zo mistte en haar mooie koppie weer wilde zien enzovoort. :') Dus uiteindelijk ben ik er mee gestopt en toen heeft zn vader nog gezegd van ja ik weet niet wat er is maar vind het jammer dat het niet meer goed komt en hij verdriet heeft.

Ik heb toen gezegd dat ik mijn best heb gedaan en hij maar eens aan zn zoon moest vragen wat er gebeurd is :')

Wel sneu want hij woonde bij zn pa. Mocht bij ma alles wat god verboden had en deed alles stiekem thuis bij zn pa. En loog heel veel tegen hem. Zo sneu, zn pa had zo het beste met hem voor.
Die man mis ik nog wel tot op de dag van vandaag. Zo'n goede man, zo'n misselijkmakende zoon.


Als het klaar is, dan is het klaar. :)

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 22:25

Ik zit er echt zo doorheen nu.. Kreeg een belletje dat ie zijn excuus wilde maken voor kankerslët en de doodswens maar dat ie het wel echt wilde beëindigen en dat ie het wel graag even face to face wilde afsluiten.

Ik voel ineens zo’n oneerlijkheid en onterrechtheid (is geen woord geloof ik) omdat het zo’n onnozele k*t reden is om een relatie te beëindigen omdat ik met vrienden wat ben gaan doen.. zo oneerlijk en ik kan er niks aan doen. Ik heb zoveel geaccepteerd en getolereerd en dan word ik door zoiets stoms gewoon aan de kant geschoven en die woorden van zijn moeder waar ik ook heel erg voor heb klaar gestaan hakken er ook zo erg in.. Nu pas komt alle boosheid en verdriet ik heb zo hard zitten huilen net..

Ik moet t even van me afschrijven hoor..

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 22:32

Snap ik! Wat een banketstaaf. Laat hem maar even lekker met een poedersuiker zitten, is ie helemaal betoeterd.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 22:43

lieveli schreef:
Snap ik! Wat een banketstaaf. Laat hem maar even lekker met een poedersuiker zitten, is ie helemaal betoeterd.


Pff.. :(

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 22:51

Haal je censuur eraf, muts :')

Luister, dit kanspareltje is gewoon een banketstaaf. Dus huil, wees boos maar laat hem lekker stikken verder. Heb jij al je spullen die nog bij hem lagen?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 22:53

lieveli schreef:
Haal je censuur eraf, muts :')

Luister, dit kanspareltje is gewoon een banketstaaf. Dus huil, wees boos maar laat hem lekker stikken verder. Heb jij al je spullen die nog bij hem lagen?


Ik zag idd alleen maar banketstaaf en poedersuiker :+ maar ik snap hem nu.

I know.. Zo lastig zo lastig.. Ook dat hij altijd zegt dat de buitenwereld niks met ons of onze relatie te maken heeft en nu om de haverklap alles op instagram zetten.. Ik krijg het heel de dag te horen van vriendinnen..

Jaa hij gooide alles naar mn hoofd dus dat heb ik allemaal :j

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 23:53

Nou mooi. Lekker blokkeren en hij kan fluiten naar z'n gesprek.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 01:03

Precies. Wat valt er nog te bespreken :roll:

“Bedankt voor je excuus maar voor mij is het verder klaar zo”.

- In de grond van de zaak zijn we nooit wie we denken te zijn en we herinneren ons slechts wat niet is gebeurd

SophievdV
Berichten: 14715
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 05:48

Het gesprek niet meer aangaan hoor. Het klinkt mij ziekelijk in de oren. Eigenlijk als een narcist. Zeker nu hij weer zo doet.

Het is nu tijd om goed voor jezelf te zorgen :(:) En onderschat nooit de impact van geestelijke mishandeling. Jij bent over heel veel grenzen gegaan uit je liefde voor hem. Hij heeft niet goed voor je gezorgd. Je gekleineerd en bij vrienden weg gehouden. Je hebt op je kop gekregen voor dingen die je niet verkeerd hebt gedaan. Dat heeft invoed op je geestelijke gesteldheid :(:)

Veel sterkte.

[VVDD] [VOLG] Van tuigpaard naar menpaard
Volg ons ook op Instagram @teamruigetuigers

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 06:30

Ik vroeg me ookal af wat er dan nog te bespreken valt. De keus is al gemaakt dus praten leid tot niets.

Dank jullie wel allemaal voor de steun!
Sophie bedankt voor je berichtje ook, mijn begeleider van school heeft ook al eens gezegd dat het narcistische trekjes heeft en ik kan dat ook wel in hem terug zien. Hij is heel egoïstisch..

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 08:57

xDenies schreef:
De vader van mijn ex die hoopte zo dat ik hem geen pijn zou doen. Tot zijn zoon gewoon overduidelijk vreemd ging en ik heb ook hele messenger gesprekken gelezen met dat hij haar zo mistte en haar mooie koppie weer wilde zien enzovoort. :') Dus uiteindelijk ben ik er mee gestopt en toen heeft zn vader nog gezegd van ja ik weet niet wat er is maar vind het jammer dat het niet meer goed komt en hij verdriet heeft.

Ik heb toen gezegd dat ik mijn best heb gedaan en hij maar eens aan zn zoon moest vragen wat er gebeurd is :')

Wel sneu want hij woonde bij zn pa. Mocht bij ma alles wat god verboden had en deed alles stiekem thuis bij zn pa. En loog heel veel tegen hem. Zo sneu, zn pa had zo het beste met hem voor.
Die man mis ik nog wel tot op de dag van vandaag. Zo'n goede man, zo'n misselijkmakende zoon.


Als het klaar is, dan is het klaar. :)


Same here. Ex vertelde ook echt niets tegen zijn moeder, hij heeft zelfs nog maanden zitten liegen dat we nog samen waren terwijl het gedaan was. Enkele weken later nadat ze het wist, heeft ze mij dan ook gebeld. Hij had ook echt een beeld geschept dat ik nog helemaal tot over mijn oren verliefd was op hem terwijl hij een andere vriendin had etc etc. Terwijl ik op dat moment ook een andere vriend had en niet echt meer met hem in zat. Hij heeft dan enkele weken geleden ook gezegd dat we terug samen waren tegen zijn ouders, terwijl dat niet het geval was.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

Lieszje
Berichten: 7176
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 18:55

Ondanks dat ik het topic nog niet uit was mag ik mezelf hier opnieuw melden..
Hoe gelukkig ik ook was met mijn nieuwe vriend, vandaag heeft hij het uitgemaakt..
Ben er kapot van, weet echt even niet wat ik met mezelf aan moet op dit moment..
Voelt zo onwerkelijk dit.. :'(

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, BingBot, Britta31, carina, ChanelR, ComscoreBot, Corien_, Duhelo, Eefsel2109, Emmaa_92, Evilou, Firebug, GrapeshotBot, karelien, Laure, LuCa88, Luxorvalkje, Meliaforever, nathe, Paardjes83, Winged, Wopkebrok en 62 bezoekers