[ENQ] Paardendekens

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

[ENQ] Paardendekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-18 17:12

Hoi!

Voor mijn werk heb ik deze enquete opgesteld over Dominick dekens. Ken je dit merk niet? Dan ben ik er alsnog mee geholpen als je de vragenlijst invult, je krijgt dan na de eerste vraag een verkorte versie te zien. Ken je het merk wel, dan is ieder verbeterpunt of aandachtspunt welkom. Dit is geen tijdsverdrijf-enquete, we willen er serieus mee aan de slag!

Hier een link naar de enquete:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... A/viewform

Alvast bedankt voor het helpen!

maudx7

Berichten: 185
Geregistreerd: 22-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 20:20

Ingevuld! Succes met je enquĂȘte *D

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Re: [ENQ] Paardendekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 20:24

Ingevuld :)

Nog wel even een aanvulling:

'Welke discipline van de paardensport beoefent u? Heeft u interesse in meerdere van deze disciplines, maak dan een keuze welke het meest op u van toepassing is. *'

Hier staat alleen reining als optie binnen de westernsport, maar het westernrijden is veel meer als alleen reining (ook pleasure, horsemanship, showmanship, in hand trail, trail, western riding, ranch riding, ranch trail) :) Dus ik heb reining ingevuld maar ik beoefen een handje meer onderdelen binnen de westernsport :)

x_Milou

Berichten: 2699
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-18 20:27

xxwienekexx schreef:
Ingevuld :)

Nog wel even een aanvulling:

'Welke discipline van de paardensport beoefent u? Heeft u interesse in meerdere van deze disciplines, maak dan een keuze welke het meest op u van toepassing is. *'

Hier staat alleen reining als optie binnen de westernsport, maar het westernrijden is veel meer als alleen reining (ook pleasure, horsemanship, showmanship, in hand trail, trail, western riding, ranch riding, ranch trail) :) Dus ik heb reining ingevuld maar ik beoefen een handje meer onderdelen binnen de westernsport :)


Heb deze indeling letterlijk van de KNHS overgenomen, maar ik snap je punt! Bedankt voor het invullen en je aanvulling :)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 20:29

x_Milou schreef:
xxwienekexx schreef:
Ingevuld :)

Nog wel even een aanvulling:

'Welke discipline van de paardensport beoefent u? Heeft u interesse in meerdere van deze disciplines, maak dan een keuze welke het meest op u van toepassing is. *'

Hier staat alleen reining als optie binnen de westernsport, maar het westernrijden is veel meer als alleen reining (ook pleasure, horsemanship, showmanship, in hand trail, trail, western riding, ranch riding, ranch trail) :) Dus ik heb reining ingevuld maar ik beoefen een handje meer onderdelen binnen de westernsport :)


Heb deze indeling letterlijk van de KNHS overgenomen, maar ik snap je punt! Bedankt voor het invullen en je aanvulling :)


Ja ik ben m via de KNHS al vaker tegengekomen, maar vond het toch even fijn om er op in te haken, het kan namelijk goed zijn dat je weinig/geen idee hebt dat er ook nog andere dingen binnen de westernsport zijn :)

Graag gedaan en succes :D