voor iedereen eigenlijk....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 14:41

mijn nieuwe werk bevalt super-goed, en het is ook helemaal niet zo, dat ik niet MAG i-netten (geloof ik, hihi!), maar ik heb het zoo ontzettend bere-druk, dat ik gewoon geen tijd heb om te bokken!

ik kijk wel 1x per dag even snel pb's, dus als jullie me iets willen vertellen/vragen etcetc: ik BEN er wel, alleen niet zo veel!!!

Liefs voor iedereen!

(ps: morgen ben ik er lekker niet, want dan ben ik vrij!!!! ga lekker klussen in huis, als de vee-arts geweest is voor de jaarlijkse geldklopperij (entingen))



Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 14:51

ahh arme jij, we zullen aan je denken hoor! Schijnheilig Haha! Veel sterkte op je werk inieder geval, hihi..

Vandaag even geen achterhaalde quotes

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 14:54

c
Laatst bijgewerkt door janna op 25-02-22 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

-

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 15:06

he nou nie leuk hoor!wel leuk voor jou maar niet voor ons.

Knipoog Knipoog Knipoog Knipoog

soms is het beter om te zwijgen

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 15:22

Inderdaad lang niets meer gehoord en same here... weet niet of er ge-inet mag worden en weinig tijd. They sure keep me busy!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 16:15

Same here... Hartstikke leuke drukke nieuwe baan, thuis ff tijdelijk geen internet, dus ik bok ook niet zoveel meer. Het lijkt wel of ik vaak op Bokt zit omdat mijn naam onderin staat, maar dat komt omdat ik tussendoor steeds ff de startpagina vernieuw om te zien of er nog iets is geplaatst (vooral op wat sinds gisteren mijn 'eigen' forumpje is). En ik lees natuurlijk ook m'n PB's. Maar van lezen en schrijven komt niet zo veel meer, helaas.

Maareh... Tender, goed om te horen dat je baan je zo lekker bevalt! Cool

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 08:53

Iedereen is zo te lezen dus net of bijna met iets nieuws doende. Tis toch veel fijner om ergens te werken waar het leuk is dus dat je met plezier naar je werk toe gaat ipv tegenzin...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, AhrefsBot, Carr_friesje, Esmee_RS, gigil, lanouska, ManonGrr, Nikkii026, ontherun, RoronaZorro, Shivatjuh01, Suusoi en 181 bezoekers