Sporthorloge Garmin 235, help!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Sporthorloge Garmin 235, help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-18 22:55

Hi,

Ik heb vandaag een Garmin Forerunner 235 gekocht. Na de hele handleiding te hebben gelezen en er al mijn eerste training mee te hebben gedaan ben ik er super tevreden over. Ik irriteer me alleen mateloos aan het volgende en weet niet hoe ik het op moet lossen (en kan er ook niets over vinden...) :

Mijn horloge geeft gewoon dit beeld gedurende de dag
http://i67.tinypic.com/2meeq9u.jpg

Als ik op het knopje rechtsboven klik, krijg ik dit beeld
http://i63.tinypic.com/97l7a1.jpg

Vervolgens begint ie uit zichzelf naar een GPS signaal te zoeken en start ie een workout in de categorie overig. Super irritant... Eerst had ik dit namelijk niet. Maar sinds ik mijn training heb gedaan vanavond, blijft ie maar op overig staan.

Help help help hoe krijg ik dit weg???

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8294
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Sporthorloge Garmin 235, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 23:53

Ik kan je foto's niet zien dus veel kan ik niet zeggen er over. Heb je al wel geprobeerd om hem aan en uit te zetten? Klinkt heel stom maar vaak helpt het wel.

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16138
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: Sporthorloge Garmin 235, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 09:18

Omdat dit topic beter op Huis, Tuin, Techniek past verplaats ik hem daar naar toe.

Danseresje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 09-10-10
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 23:06

Als je een andere activiteit wil selecteren (hardlopen, fietsen of overig), druk je, nadat je op het knopje rechtsboven hebt gedrukt en overig in beeld hebt, op het middelste knopje links. Je scrolt dan door de verschillende sporten heen.
Je basis klok en scherm kan je wijzigen via de app op je telefoon en dan widgets etc selecteren. Dan kan je daar een front selecteren. Ik heb een aftel-front voor ingevoerde evenementen.

Ik heb het horloge sinds februari en ben er super blij mee!