Welke betaalbare jodphurs zijn goed?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kimm4

Berichten: 792
Geregistreerd: 19-02-14

Welke betaalbare jodphurs zijn goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-18 17:24

Hallo allemaal!

Ik ben al een tijdje op zoek naar jodphurs. Ik heb een jaar horka, Harry's Horse en epplejeck gedragen. Echter waren deze drie binnen een jaar gesneuveld. De epplejeck en harrys horse zaten wel echt fijn.

Ik rijd niet, ik zal ze alleen aanhebben op stal, in de wei e.d.
Ik wil er niet meer aan uitgeven dan 80,-.
Dus Ariat valt al af. (ik weet dat daar veel goede reacties over zijn, maar het gaat me wat te ver om dat bij de pony's te dragen). Ik kijk regelmatig naar tweedehands jodphurs maar dat valt ook best tegen. Zijn er niet zo veel.

Welk merk en model is fijn en gaat niet snel kapot? Benieuwd naar jullie reacties want ik zie door de bomen het bos niet meer....
Laatst bijgewerkt door Kimm4 op 10-07-18 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

http://www.stalscheerdonk.weebly.com
Welsh mountain pony's
Ter dekking: de super bewegende, zwarte welsh A hengst, Perlhof Gable! (V. Kampioenshengst Powys Shon)


Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Re: Welke betaalbare jodphurs zijn goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 17:27

Ariat Heritage zijn super.. maar ik zie nu je budget. Bij Kramer zijn ze 109,-... die 30 euro meer zijn ze echt waard! Anders eens tweedehands?

nine1987

Berichten: 8321
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Welke betaalbare jodphurs zijn goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 17:30

Ik heb al sinds jaar en dag de jodphurs van decathlon.. Super.. Niet kapot te krijgen die dingen.. :)

<3 Sneakers <3

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Re: Welke betaalbare jodphurs zijn goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 17:46

Ik heb jodphurs van QHP, met veters. Die waren 80 euro meende ik en heb ze al 3 jaar ofzo :j

You can't have a positive life and a negative mind.

Granoek
Blogger

Berichten: 10468
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Welke betaalbare jodphurs zijn goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 18:01

Ik heb ook die met veters van de decathlon. Al 5 jaar ofzo, kan me ook niet herinneren dat ik ze ooit gepoetst of ingevet heb (oepsie) en gaan jaarlijks mee in zee. Goed de tuinslang er op en laten drogen, komt goed :P

Heb ze in het zwart en in het bruin omdat ik een impulsieve koper ben :Y)

Pippaa

Berichten: 1617
Geregistreerd: 28-08-11
Woonplaats: Dichtbij het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 18:05

Ik heb de zwarte van Decathlon met veters nu een jaar. Ik rijd ermee maar wandel er ook vele kilometers op. Ik vet ze wel en ze zien er nog super uit! Op verkleuring van de sporen op de hak na. Het enige nadeel is dat je ze erg in moet lopen, in het begin zijn ze erg stug bij die "kreukel" op de neus, maar als je daar doorheen bent zijn ze geweldig <3

~ Pippa† ~ Jara ~ Auri ~

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 18:15


Endurance: Impulsklasse + 1 (22,4 goedgekeurde km’s) | Klasse 1 + 5 (163,6 goedgekeurde km’s) | Klasse 2 + 1 (47,8 goedgekeurde km’s)
_mjwb @ [WN-ITP] Dutch Dynamite goes western

Laurievc

Berichten: 4414
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Welke betaalbare jodphurs zijn goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 18:16

Hier ook decathlon :) Lederen met veters. Poets ze nooit, altijd in de mest en modder en na 5 jaar begonnen ze wat stuk te gaan :+

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Welke betaalbare jodphurs zijn goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 18:27

Ik heb deze jodhpurs;
https://m.kramer.nl/Ruiter/Schoenen-laa ... purs-Urban

Zitten en lopen lekker en blijven tot nu toe erg netjes maar heb ze nog maar een maand. Wel loop ik er veel op en dat is er nu nog niet aan te zien, het kunstleer is heel soepel dus ik denk dat het niet snel zal ‘brokkelen’!

[o]

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 18:36

Ik heb die van Harry's Horse met smart air system.
Vorige paar heb ik 4 jaar intensief gedragen, aantal weken geleden nieuwe gekocht. Deed er alles mee van rijden; stallen, modder baggeren,... door de jaren heen wel eens de ritsen laten vervangen voor een tientje.

Kosten geloof ik wel 90 euro, al moet ik dat eens even nakijken.

En daarbij is het aantrekken en weglopen en je kan er echt een dag op lopen door het air system voetbed loop je gewoon hemels.

Anoniem

Re: Welke betaalbare jodphurs zijn goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 18:39

Ik heb ariat laarzen, zoo fijn en echt topkwaliteit. Is het geld meer dan waard! Misschien kun je ze op marktplaats vinden voor jouw budget? Er staan vaak (bijna) nieuwe ariats op voor prima prijsjes.

Marie111
Berichten: 4666
Geregistreerd: 15-07-10

Re: Welke betaalbare jodphurs zijn goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 18:27

Je rijdt niet, waarom dan Jodhpurs?
Kun je dan niet beter kijken naar stal schoenen of bergschoenen?

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Welke betaalbare jodphurs zijn goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 18:29

Ik heb de leren jodphurs van de decathlon, alleen zonder veters. Prima jodphurs, ik vet ze een keer of vijf per jaar in, als ik zin heb en ze zijn niet stuk te krijgen idd. Gaan ook een keer per jaar in het water, in een bak met afwasmiddel, goed drogen, geur er weer af x)

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kimm4

Berichten: 792
Geregistreerd: 19-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-18 22:44

Nooit geweten dat Decathlon fijne jodhpurs had. Ga ik eens naar kijken!


Jodhpurs vind ik makkelijk. Snel aantrekken en lopen fijn (die ik tot nu gehad heb). :)

http://www.stalscheerdonk.weebly.com
Welsh mountain pony's
Ter dekking: de super bewegende, zwarte welsh A hengst, Perlhof Gable! (V. Kampioenshengst Powys Shon)

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: Welke betaalbare jodphurs zijn goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 22:48

Ik heb die van 60 euro van de decathlon, ze zijn waterdicht en lopen de hele dag goed. Makkelijk aan en uit te trekken door de rits in de achterkant.

Sidenote, ik ben Autistisch dus alvast mijn excuus als ik tekst ietwat te letterlijk neem.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CharlieVM, desi92, Flip00, Larissa123, lina1998, Roulette_, Selina, snorkel1986, Theeglas en 40 bezoekers