irisdepony schreef:Ik heb de bestelling wel geprobeerd te annuleren, maar hun zeggen dat ze nog willen leveren en dat ze afhankelijk zijn van de leverancier
ik geloof het niet, omdat andere wel kunnen leveren. Ik voel dat er iets niet in de haak is.
Iejoorr schreef:Ahh Divoza, breek me de bek niet open. Ik haal nu alles gewoon in de winkel, bestellen gaat werkelijk al-tijd mis.
Blijven bellen en mailen is het enige wat helpt. Duurt soms erg lang voor ze ergens mee komen, maar meestal lossen ze het wel op!
roekes schreef:Zo wacht ik al 4 maanden op een leidsel... stuur ongeveer elke 3 weken een mail en krijg elke keer het antwoord dat ik hem over ongeveer 2 weken kan verwachten.... het is dat ik hem al heb betaald anders had ik het leidsel ergens anders besteld
tinkert_tje schreef:Hoezo zou het niet in de haak zijn
Divoza is een goed en erkend bedrijf er is vast een verklaring voor.
Ik ben al jaren klant nooit een negatieve ervaring met ze gehad.
Klantenservice is ook gewoon heel helder en regelen dingen direct als je er om vraagt.
Gebruikers op dit forum: saltshaker23, Sjors050 en 48 bezoekers