Ervaringen gezocht Stal Phoenix in Echtenerbrug

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Matheno

Berichten: 7939
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Ervaringen gezocht Stal Phoenix in Echtenerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-18 10:36


If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*



HappyL
Berichten: 1
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 16:29

Paarden zien er goed uit. Maar de eigenaar is erg weinig aanwezig. Gemiddeld 3 uren op een dag. En niet bereikbaar. Stallen zien er goed uit. De rest is veroudert. geen stroom op de bedrading.regelmatig gehad dat de paarden door de bedrading vlogen.(lopen ook hengsten) prijs is te hoog voor wat je krijgt. Oude prijzen staan nog op de site. Ik zou mijn paard daar niet weer stallen. Zo zijn er nog een aantal punten maar ik zet niet alles online haha. Ik hoop dat je er wat aan hebt en anders gewoon een keer kijken wat je er zelf van vind.

Cyrina

Berichten: 3214
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 16:24

Deze stal gaat nu verder onder een andere naam, namelijk stal de veenpolder...
Nog net zo dramatisch. Ik had er 2 twenters en hun 26 jarige opvoedende ruin heen gebracht voor opfok. Dit met de afspraak dat ze de boxen schoon zouden houden, indien nodig wilde ik meer betalen zodat dit goed zou gebeuren ( bij locatie bekijken stonden de paarden die niet door hun eigenaar zelf werden gedaan op een schone laat stro maar ik kon aan de poep op hun buik zien dat dit geregeld niet zo was).

Ook de afspraak gemaakt dat ze alleen droog voordroog en hooi mochten, geen kuil.

Wat een drama. Na 2.5 week heb ik ze opgehaald.
Ze stonden in de drek, kregen beschimmeld kuil en werden als koeien naar binnen en buiten gejaagd terwijl er een groot pak stro en kuil in de deuropening stonden. Daar klapte de hele kudde dan vol in en kwam vast te zitten etc. .. en dat met de hooivroken er nog in. Paarden waren in die korte tijd ook erg afgevallen.

Eigenaar had denk ik niet verwacht dat ik geregeld even langs zou komen ..maar ik had al een beetje een vreemd gevoel erbij en woon niet ver weg.
Laatst bijgewerkt door Cyrina op 17-04-19 16:57, in het totaal 1 keer bewerkt

https://www.stal-hereditas.nl
Bobby M2+1(RIP), Cantaor WH M2+4 (RIP), Galina Z1+1, Jerez L1+2, Nino M2 +2, Afanoso L2+1

Marie111
Berichten: 4665
Geregistreerd: 15-07-10

Re: Ervaringen gezocht Stal Phoenix in Echtenerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 16:27

We zijn nu bijna een jaar verder. hebben jullie ondertussen een plek gevonden voor jullie paarden?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers