Pretparken & uitjes.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 17:44

Nee hoor. Efteling sprookjes bos te vaak gezien, veel geweest maar niet meer zo dat ik er vaak heenga. Plus peperduur ook. De waar ik inkan is villa volta, de wild waterbaan en de bootjes de pagode die kookpotten en mits geen lange wachtrij droomvlucht en de stoomcaroussel natuurlijk. dat was het. Winter efteling is wel leuk om te doen maar gewoon teveel geweest denk ik. Om naar de achtbanen te kijken is eigenlijk alleen de python en stukje baron goed te zien de rest is te ver weg waardoor zwaaien lastiger is. Moeilijk uit te leggen dus

walibi ook lang niet geweest nu een keer omdat we goedkoop kaartjes hebben. Maar ook die probeer ik minder vaak te doen al is voor niet achtbaan gangers het wel leuker om naar te kijken.

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 19:46

karuna schreef:
Ik zit natuurlijk met mijn korting/gratis ivm rolstoel. :j we hebben wel gekeken naar eventuele combinaties maar het is gewoon niet lonend. Vooral omdat we naast pretparken nog meer dingen hebben die we leuk vinden, dan wordt het o we moeten naar een pretpark want anders... zo bevalt het beter en is het ook betaalbaar juist door de rolstoel. En geen moeten verplichtingen of wat ook. :j


ja dat scheelt natuurlijk behoorlijk inderdaad..
als je de volle toegang moet betalen, dan is een efteling abo al snel lonend

dalena

Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 10:18

Ik sta in toverland *\o/*

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 10:23

Waa mazzelaar wij rijden er langs vanmiddag. Veel plezier

Wij zijn woensdag in Phantasialand geweest kunnen voor eind augustus weer kregen gratis entree voor nog een keer

dalena

Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 22:43

Wauw die nieuwe gebieden zijn ontzettend mooi! <3
En Fenix is echt geweldig! Wel erg lange storing in begin

Opening was leuk.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 15:49

Heeft ie wel gedaan uiteindelijk. Lazen er geen leuke berichten over.

dalena

Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 15:51

Wij hebben 3 uur gewacht voor fenix. Hij deed het niet en er werd ook gezegd dat het 5min kon duren of dat hij zelfs niet open kon. Ze zijn heel vaak langsgekomen met water en de mensen die zolang hebben gewacht kregen een vip bandje zodat, als fenix open ging, je een stuk van de rij over kon slaan! Dus dat vond ik heel netjes. Wij hadden er dus ook 1 :)

purny

Berichten: 27462
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 15:56

Komt even reclame maken. Vanaf vandaag kun je bingo sparen voor 2e kaartje gratis

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 18:34

purny schreef:
Komt even reclame maken. Vanaf vandaag kun je bingo sparen voor 2e kaartje gratis


Ook wel handig te vermelden waar ;)

purny

Berichten: 27462
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 18:42

Oh ja sorry. Bij de appie

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 15:30

Even schop omhoog. Komende vakantie is de bedoeling als het weer meewerkt. Phantasialand ivm de vrijkaarten nog, gardaland of een waterpark daar in de regio eventueel een in frankrijk en toverland. Hangende het weer dan. Is het echt te prut gaan we op een andere manier op vakantie of passen we de regio/land aan

dieseltje09

Berichten: 1856
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 16:02

Mochten er hier echte thrill seekers zijn die best het over hebben om een stukje verder te kijken kan ik alleen maar Thorpe park in Engeland aanraden! Toegang kost in vergelijking niet veel 33£ normaal maar heel vaak leuke deals te vinden voor rond de 20/25£ en de atracties zijn het wat mij betreft waard.

Vorig jaar 2 dagen geweest en favoriet waren toch wel stealt waar je gelanceerd word tot 130 km.pu en dan net zo'n baan volgt als kingda ka. Andere is the swarm, achtbaan net zoals de net geopende fenix maar dan met 2 inversies meer ;)

Oow en natuurlijk waar het park bekend om is geworden colosus, 10x over de kop haha

x_Jeanine_x

Berichten: 9085
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 16:04

Iemand ervaringen met Madurodam?
Heb kaartjes vanuit de postcodeloterij, mocht het nou niet leuk zijn.... gaan wij door naar Scheveningen.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 16:24

Madurodam lang niet geweest. Maar ik heb me er destijds wel vermaakt. Is veel verandert sinds die tijd geloof ook interactiever geworden

Dieseltje. Niks voor mij :+ maar denk dat gv daar heel blij van zou worden. :)) en ik word weer blij van het ernaar kijken, is er voor geen helden zoals ik ook nog eea te doen?

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 16:27

x_Jeanine_x schreef:
Iemand ervaringen met Madurodam?
Heb kaartjes vanuit de postcodeloterij, mocht het nou niet leuk zijn.... gaan wij door naar Scheveningen.


Toevallig 2 weken geleden geweest, ook met de postcodeloterij. Aan de hand daarvan: gewoon doen. Lekker vroeg gaan, dan kun je op je gemakje rondlopen. Ik vond het best grappig!

x_Jeanine_x

Berichten: 9085
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 16:31

Punt is... vroeg gaan lukt niet :+ Iets met tandarts afspraak die al tig keer verzet is :D
haha.

Ik ben heel benieuwd en laat mij verrassen, ga met schoonouders en zwager :+

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 16:35

En het is gratis hoe erg kan het dan zijn :+

x_Jeanine_x

Berichten: 9085
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 16:37

Ja bijna :D
Moet 1 kaartje bij kopen, maar die is via het land van ANWB het goedkoopst!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 16:37

Dat delen door drie en dan ben je lekker goedkoop uit :D

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 11:28

Hier zocht ik naar, een topic over pretparken. Mag ik een beroep doen op jullie ervaring?

Wij willen in de vakantie (week 34) nog een uitje doen naar een pretpark. Wat is leuker, Phantasialand of Europapark? Wij = ik, man, stiefdochter van 13. We willen naar een mooi park waar voor thrillseekers genoeg te doen is.

dalena

Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 11:43

Ik vind ze alle 2 echt top! Europapark is heel erg groot, om alles te doen heb je wel langer nodig dan 1 dag ;)
Phantasialand is ook erg mooi, je hebt er nu ook een actie dat je 2e bezoek gratis krijgt!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 11:45

Klopt tot eind augustus overigens, daarom gaan wij 31 8 erheen. Beide parken is gaaf europapark groter, maar deel ook afgebrand. Dat is meer voor paar dagen ook gezien de afstand

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 14:35

Europapark is groter en heeft heel veel. Inderdaad veel voor 1 dag. Phantasia is naar verhouding duur maar is ook echt leuk en mooi met leuke attracties.

Wij zijn gisteren naar Walibi Holland geweest. Lekker goedkoop binnen voor 27,50 en in de ochtend heel rustig. Haast alles kunnen doen tegen 18:00. Wel veel verouderde attracties, wat tammer of lelijker of minder comfortabel dan Europapark/phantasia. Zeker in die laatste is zoveel vernieuwd. Dat merk je dan wel.

Goliath was nog net zo super als jaren geleden en ook Robin good en lost gravity waren top. Neurogen was wel grappig en bij Express is de thematisering heel mooi.

Vond het eten ook prima geregeld!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 14:47

Neurogen is idd echt grappig. Leuke is dat een training automatisch naar bovenkwam. Zeg niet wanneer om niks te verpesten. Maar mijn eerste reflex was doen wat ik geleerd heb :') lost gravity ziet er gaaf uit. Hoop gegil ook.

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-18 15:13

JoT schreef:
Hier zocht ik naar, een topic over pretparken. Mag ik een beroep doen op jullie ervaring?

Wij willen in de vakantie (week 34) nog een uitje doen naar een pretpark. Wat is leuker, Phantasialand of Europapark? Wij = ik, man, stiefdochter van 13. We willen naar een mooi park waar voor thrillseekers genoeg te doen is.


Europapark. :j

Maar ja, dat ligt wel een heeeeel stuk verder weg dan Phantasialand.