[P/M] Fotomeeting Surae (Dorst) - 12 augustus 2018

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

[P/M] Fotomeeting Surae (Dorst) - 12 augustus 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-18 16:35

Het moodboard. Enkele foto’s gemaakt op de locatie tijdens een eerdere fotomeeting met mijn pas overleden merrie:
Afbeelding

Het idee:
Het idee is uiteraard om een fotomeeting te organiseren.
De prachtige natuurlocatie in Surae is een ideale omgeving om een fotomeeting te organiseren. Het is een locatie met 2 meertjes waarin je vrij diep kan gaan met je paard, met een stuk zand en een stuk bossen. Ik vind dit de prachtigste locatie met diverse achtergronden die ik tot nu toe heb gezien.

Ik ben zelf aanwezig in een westernthema (aangezien ik western rijd, lijkt dit me een mooie toevoeging). Mocht je als model in thema willen komen, geef dit dan graag aan, altijd leuk!


De datum:
12 augustus 2018


Kiezen fotografen:
De fotografen worden door mijzelf geselecteerd, er kunnen 8 fotografen meegaan.
Uiteraard let ik bij mijn selectie op een diversiteit aan ervaring en kunde, dit zodat we een leuke diverse groep fotografen krijgen.

Van de fotografen wordt verwacht dat iedere fotograaf binnen 48 uur na het einde van de fotomeeting 1 voorproefje heeft geleverd aan ieder model.
Binnen 10 werkdagen (2 weken) wordt er verwacht dat iedere fotograaf een selectie van de foto’s (vul het zelf netjes in, maar laten we een minimaal aantal foto’s van 6 neerzetten) naar de modellen heeft gestuurd op lage resolutie met eventueel copyright.

Wanneer de keuzes gemaakt gaan worden laten we afhangen van de snelheid van aanmeldingen, maar uiteraard gebeurt dit ruim van te voren!

Enthousiast geworden? :D Meld je dan in dit topic aan door het volgende lijstje in te vullen:
Boktnaam:
Naam:
Website/facebook:
Ervaring: (weinig/gemiddeld/veel)


Kiezen modellen:
De modellen worden gekozen door de fotografen. Er gaan 8 fotografen mee, deze worden verdeeld in groepjes van 2. Dit betekend dat er in de ochtend en in de middaggroep ruimte is voor 4 modellen. Wat 8 modellen in totaal maakt, zelf ga ik ook met mijn paard mee als model, dus er is nog ruimte voor 7 gave modellen!

Van de modellen wordt verwacht dat zowel model als eigenaar er tip top in orde uitzien. Gepoetst paard, schoongemaakt harnachement en natuurlijk mooi in combinatie met elkaar, om de perfecte foto te maken!

Wanneer de keuzes gemaakt gaan worden laten we afhangen van de snelheid van aanmeldingen, maar uiteraard gebeurt dit ruim van te voren!

Enthousiast? :D Meld je dan in het topic aan door het volgende lijstje in te vullen:
Boktnaam:
Naam:
Naam paard:
Ras:
Soort foto’s: (portret/portret en actie/portret, actie en rij)
Thema (optioneel):
Foto's:

Let wel, vorige keer viel het mee (en waren alle loslopende honden die er waren onder controle) maar ik heb vernomen dat het mogelijk is dat er flink wat honden lopen. Belangrijk om te weten denk ik, voor je je opgeeft. :)


Locatie:
Natuurgebied Surae in Dorst.

Adres: wethouder van dijklaan 17, Dorst

De parkeerplaats is voor het restaurantje aan je rechterhand. Vanaf daar lopen we ongeveer 10 tot 15 minuutjes naar het natuurgebied.


Dagindeling:
De tijden zijn nog nader overeen te komen maar een kleine dagindeling zodat zowel fotografen als modellen ongeveer een idee hebben welke tijd ze ongeveer kwijt zijn.

• Aankomst ochtendgroep + fotografen – verzamelen ca. 9.30, start ca. 10.00 uur
• Fotograferen portret groep ochtend (totaal 40 min, ieder model 10 min)
• Fotograferen actie groep ochtend (ieder paard 10 min) – mits gewenst
• Fotograferen rijden groep ochtend (ieder paard 10 min) – mits gewenst
• Pauze voor fotografen (eigen lunch meenemen) – ca 12.00 uur
• Aankomst middaggroep + middaggroep ophalen parkeerplaats
• Fotograferen portret groep middag (totaal 40 min, ieder model 10 min)
• Fotograferen actie groep middag (ieder paard 10 min) – mits gewenst
• Fotograferen rijden groep middag (ieder paard 10 min) – mits gewenst
• Einde dag – ca. 14.00 uur


Ik ben benieuwd naar de aanmeldingen en hopelijk tot ziens! :D :D


xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-18 16:39

Fotografen


Modellen
xxwienekexx (wieneke) - Footworkdunitgreat - Quarter Horse - portret, actie en rijfoto's (actie aan longeerlijn) - thema western - Foto 1 Foto 2 Foto 3

Eeffjjuuhh
Berichten: 312
Geregistreerd: 28-02-09
Woonplaats: CULEMBORG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 16:58


Doe gezellig mee met mijn niet automatische spel: My New Ranch!
Website: https://mynewranch.weebly.com/ | Forum Bokt: [LN] My New Ranch (Niet-automatisch paardenspel)

EvBeusichem Fotografie: https://www.facebook.com/EvBeusichemFotografie

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-18 17:08


Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Re: [P/M] Fotomeeting Surae (Dorst) - 12 augustus 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 18:29

Ik ga graag mee, maar ik durf niet te beloven of ik binnen 2 weken de foto's af kan hebben. Ik heb namelijk 2 dagen ervoor een bruiloft en tja dat gaat voor O:) (mede omdat dat natuurlijk betaald is)
Ik probeer wel uiterlijk begin september de foto's af te hebben en zal wel een voorproefje regelen :j

Boktnaam: suuszels
Website: www.suzannefotografie.nl (wordt vernieuwd, daarom beter Instagram: www.instagram.com/Suzanne_fotografie )

Ervaring: ruim/ervaren

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?


Sharon_Jims

Berichten: 3451
Geregistreerd: 05-10-06
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 18:37

Hee Wieneke wat leuk! Ik zou wel graag met Mooni meedoen!
Boktnaam: Sharon_Jims
Naam: Sharon
Naam paard: Mooni aka Ive Bin Mega Framed
Ras: APHA
Soort foto’s: (portret/portret en actie/portret, actie en rij) mag alles
Thema (optioneel): Western
Foto's: staan in profiel en anders op Facebook Ive Bin mega Framed of in topics op bokt.

Ninatjuh01

Berichten: 117
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 20:15


Isa
||B+17-L1+0
Inshallah V.S. (Eye Catcher x Houston)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-18 20:32

xxwienekexx schreef:
Fotografen


- Eeffjjuuhh (Eveline) - http://www.facebook.com/evbeusichemfotografie - gemiddeld/veel
- suuszels (Suzanne) - http://www.suzannefotografie.nl/www.ins ... fotografie - gemiddeld/veel
- Ninatjuh01 (Nina) - https://www.facebook.com/ninabraatfotografie of instagram:
https://www.instagram.com/ninabraat.fotografie/ - weinig/gemiddeld

Modellen
- xxwienekexx (wieneke) - Footworkdunitgreat (Grace) - Quarter Horse (AQHA) - portret, actie en rijfoto's (actie aan longeerlijn) - thema western - Foto 1 Foto 2 Foto 3

- Sharon_Jims (Sharon) - Ive Bin Mega Framed (Mooni) - Paint Horse (APHA) - portret, actie en rijfoto's - thema western - Foto 1 Foto 2 Foto 3
Laatst bijgewerkt door xxwienekexx op 07-07-18 20:39, in het totaal 2 keer bewerkt

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-18 20:32

Suuszels schreef:
Ik ga graag mee, maar ik durf niet te beloven of ik binnen 2 weken de foto's af kan hebben. Ik heb namelijk 2 dagen ervoor een bruiloft en tja dat gaat voor O:) (mede omdat dat natuurlijk betaald is)
Ik probeer wel uiterlijk begin september de foto's af te hebben en zal wel een voorproefje regelen :j

Boktnaam: suuszels
Website: http://www.suzannefotografie.nl (wordt vernieuwd, daarom beter Instagram: http://www.instagram.com/Suzanne_fotografie )

Ervaring: ruim/ervaren


Fijn dat je het alvast aangeeft! Dan kunnen de modellen daar in ieder geval rekening mee houden :D

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 20:36

xxwienekexx schreef:
Suuszels schreef:
Ik ga graag mee, maar ik durf niet te beloven of ik binnen 2 weken de foto's af kan hebben. Ik heb namelijk 2 dagen ervoor een bruiloft en tja dat gaat voor O:) (mede omdat dat natuurlijk betaald is)
Ik probeer wel uiterlijk begin september de foto's af te hebben en zal wel een voorproefje regelen :j

Boktnaam: suuszels
Website: http://www.suzannefotografie.nl (wordt vernieuwd, daarom beter Instagram: http://www.instagram.com/Suzanne_fotografie )

Ervaring: ruim/ervaren


Fijn dat je het alvast aangeeft! Dan kunnen de modellen daar in ieder geval rekening mee houden :D

Graag gedaan, vind het anders ook zo vervelend!
Zou je nog een spatie tussen mijn website en Instagram kunnen plaatsen :o dan werkt alles weer :j

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-18 20:40

Citaat:
Fotografen
- Eeffjjuuhh (Eveline) - Klik - gemiddeld/veel
- suuszels (Suzanne) - Klik Klik - gemiddeld/veel
- Ninatjuh01 (Nina) - Klik Klik - weinig/gemiddeld

Modellen
- xxwienekexx (wieneke) - Footworkdunitgreat (Grace) - Quarter Horse (AQHA) - portret, actie en rijfoto's (actie aan longeerlijn) - thema western - Foto 1 Foto 2 Foto 3

- Sharon_Jims (Sharon) - Ive Bin Mega Framed (Mooni) - Paint Horse (APHA) - portret, actie en rijfoto's - thema western - Foto 1 Foto 2 Foto 3
Laatst bijgewerkt door xxwienekexx op 07-07-18 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-18 20:41

Suuszels schreef:
Graag gedaan, vind het anders ook zo vervelend!
Zou je nog een spatie tussen mijn website en Instagram kunnen plaatsen :o dan werkt alles weer :j


Even anders gedaan ;) Zo is het wat overzichtelijker :)

wilmatj

Berichten: 2414
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 22:07

Boktnaam: wilmatj
Naam: wilma
Naam paard: selve
Ras: haflingee
Soort foto’s: actie, portret, rijfotos weet ik niet of mij nog gaat lukken
Thema (optioneel): ben dan 25 weken zwanger, niet echt een thema, maar een detail
Foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Instagram van mijn paardjesdikkebillenponys

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-18 12:45

Leuk weer een aanmelding! *\o/* *\o/*

Citaat:
Fotografen
- Eeffjjuuhh (Eveline) - Klik - gemiddeld/veel
- suuszels (Suzanne) - Klik Klik - gemiddeld/veel
- Ninatjuh01 (Nina) - Klik Klik - weinig/gemiddeld

Modellen
- xxwienekexx (wieneke) - Footworkdunitgreat (Grace) - Quarter Horse (AQHA) - portret, actie en rijfoto's (actie aan longeerlijn) - thema western - Foto 1 Foto 2 Foto 3

- Sharon_Jims (Sharon) - Ive Bin Mega Framed (Mooni) - Paint Horse (APHA) - portret, actie en rijfoto's - thema western - Foto 1 Foto 2 Foto 3
- wilmatj (Wilma) - Selve - Haflinger - portret en actiefoto's (wanneer nog mogelijk rijfoto's) - eigenaresse 25 weken zwanger - Foto 1 Foto 2 Foto 3

xMini
Berichten: 126
Geregistreerd: 20-09-10
Woonplaats: rotterdam

Re: [P/M] Fotomeeting Surae (Dorst) - 12 augustus 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 13:36


R A G N A R

cheeky

Berichten: 1185
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Hoeksche Waard

Re: [P/M] Fotomeeting Surae (Dorst) - 12 augustus 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 20:17

Graag zou ik als fotograaf ook deze mee willen doen, als er nog plek is... Ik las later deze datum hihihi ( shame on me )

Boktnaam:
Cheeky
Naam: Mariska
Website/ Facebook: http://www.yourowndesigners.nl
Ervaring: veel

xxVeraa

Berichten: 83
Geregistreerd: 11-08-11
Woonplaats: Tiel

Re: [P/M] Fotomeeting Surae (Dorst) - 12 augustus 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 21:10

Ik wil mij ook graag opgeven als fotograaf. Wel onder voorbehoud, want ik heb geen eigen auto en moet dus regelen dat ik de auto van mijn moeder kan gebruiken.

Boktnaam: xxVeraa
Naam: Vera
Website/facebook: veramarjoleinefotografie.weebly.com (geen facebook, wel instagram @veramarjoleinefotografie)
Ervaring: gemiddeld

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-18 09:56

Citaat:
Fotografen
- Eeffjjuuhh (Eveline) - Klik - gemiddeld/veel
- suuszels (Suzanne) - Klik Klik - gemiddeld/veel
- Ninatjuh01 (Nina) - Klik Klik - weinig/gemiddeld
- xMini (Michelle) - Klik - ?
- cheeky (Mariska) - Klik - veel
- xxVeraa (Vera) - Klik - gemiddeld

Modellen
- xxwienekexx (wieneke) - Footworkdunitgreat (Grace) - Quarter Horse (AQHA) - portret, actie en rijfoto's (actie aan longeerlijn) - thema western - Foto 1 Foto 2 Foto 3

- Sharon_Jims (Sharon) - Ive Bin Mega Framed (Mooni) - Paint Horse (APHA) - portret, actie en rijfoto's - thema western - Foto 1 Foto 2 Foto 3
- wilmatj (Wilma) - Selve - Haflinger - portret en actiefoto's (wanneer nog mogelijk rijfoto's) - eigenaresse 25 weken zwanger - Foto 1 Foto 2 Foto 3


Welkom weer nieuwe aanmeldingen! Leuk !! *\o/* *\o/*



xMini schreef:
ik doe graag mee als fotograaf
michelle - michelle laats photography - http://www.michellelaatsphotography.nl

Wat is je ervaring? :)

Eveyy

Berichten: 1655
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 10:15

Ik meld me graag aan als model! Ik sta met mijn Paint in Rijen, dus dat is om de hoek!

Boktnaam: Eveyy
Naam: Eva
Naam paard: Indian Fifty Kid
Ras: American Paint Horse
Soort foto’s: Portret, actie (aan lange lijn) en rij foto's
Thema: Western
Foto's: (meer foto's te vinden in mijn profiel)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Eveyy op 10-07-18 10:42, in het totaal 2 keer bewerkt

Whatever works

Eveyy

Berichten: 1655
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-18 10:37

xxwienekexx schreef:
Let wel, vorige keer viel het mee (en waren alle loslopende honden die er waren onder controle) maar ik heb vernomen dat het mogelijk is dat er flink wat honden lopen. Belangrijk om te weten denk ik, voor je je opgeeft. :)

Interessant wel, aangezien honden in Surae juist niet los mogen lopen ;)

Wat wellicht ook wel belangrijk is om te weten, is dat er schotse hooglanders (koeien) lopen.. die lopen dus wel los :j
Ze doen niets.. maar je kunt ze dus wel tegen komen..

Whatever works

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-18 11:18

Eveyy schreef:
xxwienekexx schreef:
Let wel, vorige keer viel het mee (en waren alle loslopende honden die er waren onder controle) maar ik heb vernomen dat het mogelijk is dat er flink wat honden lopen. Belangrijk om te weten denk ik, voor je je opgeeft. :)

Interessant wel, aangezien honden in Surae juist niet los mogen lopen ;)

Wat wellicht ook wel belangrijk is om te weten, is dat er schotse hooglanders (koeien) lopen.. die lopen dus wel los :j
Ze doen niets.. maar je kunt ze dus wel tegen komen..


Oh vorige keer hadden we er toch wel wat los om ons heen lopen :) Naja gewaarschuwd mens telt voor 2 :Y) }:0

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-18 11:20

Citaat:
Fotografen
- Eeffjjuuhh (Eveline) - Klik - gemiddeld/veel
- suuszels (Suzanne) - Klik Klik - gemiddeld/veel
- Ninatjuh01 (Nina) - Klik Klik - weinig/gemiddeld
- xMini (Michelle) - Klik - ?
- cheeky (Mariska) - Klik - veel
- xxVeraa (Vera) - Klik - gemiddeld

Modellen
- xxwienekexx (wieneke) - Footworkdunitgreat (Grace) - Quarter Horse (AQHA) - portret, actie en rijfoto's (actie aan longeerlijn) - thema western - Foto 1 Foto 2 Foto 3

- Sharon_Jims (Sharon) - Ive Bin Mega Framed (Mooni) - Paint Horse (APHA) - portret, actie en rijfoto's - thema western - Foto 1 Foto 2 Foto 3
- wilmatj (Wilma) - Selve - Haflinger - portret en actiefoto's (wanneer nog mogelijk rijfoto's) - eigenaresse 25 weken zwanger - Foto 1 Foto 2 Foto 3
- Eveyy (Eva) - Indian Fifty Kid - Paint horse (APHA) - Portret, actie aan lange lijn en rijfoto's - thema western - Foto 1 Foto 2 Foto 3

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-18 12:50

Ik wil (mits er niet meer aanmeldingen via bokt komen) deze meeting vanavond vanaf 20.00 uur openstellen voor niet bokkers.

Hierin zullen bokkers voorgaan op de fotografen én modellenlijst :) Dit betekend dus dat opgegeven modellen en fotografen voorrang hebben en bij aanmeldingen buiten bokt dus zeker mee kunnen.

Zoals dit er nu naar uit ziet kunnen dus alle tot nu toe opgegeven modellen en fotografen mee en ga ik kijken of we de lijsten vol kunnen krijgen met modellen en fotografen van buiten bokt.

Allemaal mee eens? :)

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 13:13

Op zich vind ik zelf 4 modellen ook wel relaxed, dat je bijvoorbeeld alleen een ochtendgroep hebt O:)
Maar dat is natuurlijk niet je vraag haha. Dan is het goed om ook buiten bokt te kijken :)

Op zoek naar een fotograaf voor... je bruiloft, newborn, gezin of dier?

Eveyy

Berichten: 1655
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Tilburg

Re: [P/M] Fotomeeting Surae (Dorst) - 12 augustus 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 13:51

Mee eens, 1 groep is natuurlijk ook prima, maar als je buiten bokt mensen kunt vinden die ook mee willen, ook prima!

Miss wel voor zorgen dat je de mensen kent dan al dan niet via via, je weet nooit wat je anders uitnodigd..? Las hier ergens een waarschuwing over?

Whatever works


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 12 bezoekers