Model worden/hoe? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-18 17:06

Thanks! :) Fotograaf fotografeert normaal vooral bruiloften. :)

Courses

Berichten: 9933
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-18 11:21

Afbeelding

Ik loop zo achter met editen, maar alles is zo mooi. Ik ben van de week ook naar Scheveningen gegaan en daar heb ik ook een hele toffe set kunnen schieten, ook op een vintage draaimolen <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

LilChar

Berichten: 1251
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 20:03

Hoi!
Ik wilde ook graag mee kijken en kletsen als dat goed is :) Vorige week had een kennis van mij gevraagd of hij foto's van mij mocht maken, dat is een hobby van hem. Dat had ik nog nooit gedaan dus ik vond het wel spannend maar ook super leuk!
Nu had ik de foto's terug gekregen en laten we zeggen dat ik er een hoop van kan leren hahaha :')
Ik zie dat ik heel vaak een redelijk lui oog heb. Ik wil graag een paar foto's laten zien, maar ik ben zoals jullie wel zien geen model en had dit ook nog nooit gedaan, het zijn misschien meer 'kiekjes' dan zulke mooie foto's als ik hier tegen kom. Mocht iemand tips hebben hoor ik ze graag!

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding


Resistance, ik vind het hele mooie foto's! De tweede vind ik het mooist.
De pin-up achtige foto's zijn ook mooi, ik vind dat altijd een hele mooie style.

Flying_Angel

Berichten: 15706
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 20:36

Ik heb er niet veel verstand van, maar ik zou proberen je mond te ontspannen en een meer natuurlijke vorm aan te nemen hierin.

Je bent wel echt heel knap!!

Live free <3 [o]

LilChar

Berichten: 1251
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 10:14

Flying_Angel schreef:
Ik heb er niet veel verstand van, maar ik zou proberen je mond te ontspannen en een meer natuurlijke vorm aan te nemen hierin.

Je bent wel echt heel knap!!


Dankjewel!! Leuk om te horen :D

Ja dat denk ik ook haha dat ik dat moet doen :Y) Ik ga heel erg knijpen met mijn mond en ogen ook vind ik! Best lastig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-18 14:31

Hier nog een foto ontvangen van de vorige shoot! :)

Ben benieuwd wat jullie vinden! :)


Afbeelding

Anouk_H

Berichten: 2166
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: Bij de paarden tussen het hooi

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 17:41

Ik heb er 0 profesioneel verstand van maar ik vind het een erg gave foto!

Insta: @anouk.hermsen voor foto's en filmpjes van mijn huisdieren <3

LilChar

Berichten: 1251
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 18:54

Je ziet er prachtig uit!

TheNovelist

Berichten: 1492
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 18:58

Wauw je ziet er super gaaf uit! <3

time flies when you throw a clock

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-18 19:47

Dankjulliewel! :D Leuk om te horen, was m'n eerste "officiele" shoot (samen met die foto's die ik eerder stuurde in dit topic), dus had af en toe nog wel echt het idee van what am I doing. :')

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 10:16

Hey Thirsa, ik zag dat je in den Haag had geshoot met een meisje waar ik laatst een shoot mee had! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 10:20

Resistance die is tof!

Ik heb ook weer een hele toffe shoot gehad :D In een melkbad!
Afbeelding

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 10:24

Wat een ongelofelijk gaaf beeld! :D

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 10:30

Thanks, ik wacht echt met smart op de rest! :D 2x eerder met deze fotograaf geshoot (Martin Ortze) en hij doet nu een vrij-werk project "Tattoo's in milk", maar dit wel mijn favo shoot :D

donnar

Berichten: 2195
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Provincie Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 11:04

Resistance, je bent echt prachtig, je staat er mooi op zo! :)

Super tof dreamer, ik ben ook zo verliefd op je sleeve!

Ik heb nu zaterdag echt een mega gave shoot staan, kan echt niet wachten. Fotografe is echt mega goed en het is een romantisch thema op de bloeiende hei. Nog nooit op de hei geshoot dus vind dat erg tof.

Ook bij DBA geweest afgelopen keer en ook dat was een mega gave ervaring. Nog geen resultaten ontvangen maar natuurlijk zelf de foto’s mogen kiezen die geleverd gaan worden en die vond ik al erg gaaf zo uit de camera dus bewerkt en alles zal dit alleen nog maar mooier worden! :D

Dit zijn wat platen van afgelopen shoots waar ik weg blij mee ben :)


Afbeelding

Afbeelding

Arc_En_Ciel

Berichten: 4219
Geregistreerd: 02-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 00:16

Hoi alemaal! Is er in dit topic toevallig iemand in de omgeving van Amsterdam die geïnteresseerd is in een TFP shoot (als fotograaf bedoel ik dan :) )? Ik heb een hele lange tijd geleden al nagedacht over het doen van fotoshoots maar ik was toen wat jonger, dikker en had nog een beugel. Ik zou het nu wel heel leuk vinden maar weet niet zo goed waar ik op zoek moet gaan naar een fotograaf (ik weet dat er heel veel gure types zijn die zich voordoen als fotograaf) en aangezien hier wel wat mensen in het topic zitten die fotograferen en die ik vaker voorbij zie komen probeer ik het hier. Foto’s van mezelf wil ik op aanvraag natuurlijk sturen in een pb :) en als iemand me door kan verwijzen naar iemand hier op bokt die geen creep is en TFP shoots doet als fotograaf dan hoor ik dat ook heel graag :)

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 10:06

@Donnar die laatste vind ik erg mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 09:58

Weer wat foto's binnen van m'n laatste shoot!
Ben er blij mee, maar ben zelf toch wel meer van de outdoor-shoots :)
Afbeelding
Afbeelding

En de rest van m'n milk-bath shoot ook!
Afbeelding

Gianti

Berichten: 10940
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 16:47

Wat super leuk dat jullie nog zo actief bezig zijn!! Ik heb helaas zo weinig tijd :( wel de DBA foto's binnengekregen. En vooral de eerste betekend zoveel voor mij <3


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gianti fotografie - http://Www.gianti-fotografie.nl - online basis fotografie cursus - PB voor info!
glamour&beauty: http://www.instagram.com/gianti_photography
Honden&paarden: http://Www.instagram.com/gianti_fotografie

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 16:57

Die zijn heeeeeeuuuuul leuk!

Een koude trui, is geen goede trui.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 20:12

Vandaag helaas veel wolken.. toch nog leuk geworden!

Dit is een gedeelte van alle fotos, geen idee hoeveel er in een post mogen?

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.

Afbeelding

4.

Afbeelding

5.

Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9. Let vooral op t hoofd van de geit :’)

Afbeelding

10.

Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13

Afbeelding

Een koude trui, is geen goede trui.

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 12:06

Hoihoi ik meld me weer eens :D

Voor diegenen die me niet meer herkennen:

Ik ben Sterre en ben inmiddels 20 jaar. Heb vooral ervaring als haarmodel, heb onder andere meegedaan met de coiffure als model.
Verder doe ik zo af en toe nog shoots voor een handmade schorten bedrijf.

Eigenlijk zat ik afgelopen week te denken dat ik weer wat vaker wil shooten, maar mijn onzekerheid komt weer terug..
Heb niet de ideale maten en heb een alternatief uiterlijk.
Ik ben lid van een Facebook groep, maar ik vind de stappen nemen nog best wel spannend..

Iemand tips?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

donnar

Berichten: 2195
Geregistreerd: 03-06-11
Woonplaats: Provincie Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 19:35

Sterre, wat zonde dat je zo’n last heb van onzekerheid. Echt totaal niet nodig, ben groot fan van je looks en juist nu is het “in” om met modellen te shooten die niet de juiste maten hebben. Ook ik heb niet de juiste maten, maat 38/40 bij 1.75m om precies te zijn. Houdt mij niet tegen en ben eigenlijk nog geen een fotograaf tegengekomen waarbij dit wel een probleem was. Ook heb ik een neuspiercing, wat mij ook geen problemen geeft.

Maak voor jezelf een moodboard met wat je graag uit zou willen werken, zet wat goede recente foto’s van jezelf erbij en plaats een oproepje :) Mocht je willen overleggen oid kan je mij altijd een berichtje sturen, niet dat ik een “pro” ben maar een beetje mental support kan nooit kwaad :P


Ik heb zulke ontzettend gave resultaten mogen ontvangen! Mag deze eindelijk plaatsen, er is nog een deel maar die collectie is nog niet uit dus die mogen nog niet online :)

Was een shoot met de nieuwe collectie van Marlies Dekkers, heel gaaf om de setjes al te mogen shooten voordat de collectie gelanceerd was. Ook hebben we kleding mogen gebruiken van een winkel uit de buurt (Las Lunas) en de locatie was bij een supertoffe brasserie (juffrouw Jacoba)

De foto’s zijn gemaakt door Josefien Hoekstra.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:13

Ik vind die laatste foto echt prachtig, Donnar! :)

Anoniem

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 13:44

Ik kom hier ook weer eens om de hoek zeilen :)

@Donnar, wauw, die laatste is heel erg mooi.

@Sterre, nergens voor nodig, gewoon doen! Als je het leuk vind, maakt het geen piep uit hoe je er uit ziet. Dat je toevallig een geweldige kop hebt voor de foto's is enkel mooi meegenomen. :D Je hebt een onwijs toffe uitstraling, dat is belangrijker dan de juiste maten hoor :)

@Trui, ik vind het 'gewone' kiekjes, dat kan beter, maar dan vooral als fotograaf ;) Wat ik voor jou als tip mee wil geven, je oogt nu nog heel kinderlijk, je mag wat stoerder worden in je uitstraling. Misschien iets met make-up doen, dat geeft vaak automatisch een boost voor je uitstraling, kijk mij eens, ik voel me goed! En verder, door je onzekerheid kruip je wat in elkaar en heb je geen nek, prober dus je nek lang te maken, schouders omlaag. Niet de kin omhoog, want dan sla je door :P
Oefen in de Spiegel, kijk naar bladen, hoe 'de meiden' poseren en doe het na. Leer je lichaam kennen :)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, SemrushBot, SentiBot en 31 bezoekers