Ben ik mislukt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 12:05

Ik was 18 met de eerste keer zoenen en (ik geloof) bijna 5-6 jaar later pas echt intiem met een man. Ik was tot die tijd gewoon te druk met paarden, studeren, werk en de rest. Ook was ik bleu en had ik echt niet door als iemand mij leuk vond. Ik vond mijzelf nooit echt heel knap, had te weinig zelfvertrouwen, dat hielp natuurlijk ook niet. Mijn eerste vriendje gaf me wel zelfvertrouwen en ik heb de ‘achterstand’ daarna ruimschoots ingehaald.

Heb geen haast, geniet van het leven, mannen en seks kan echt nog wel even wachten! Ik heb nooit spijt gehad dat ik een laatbloeier was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 12:09

Myrthe64 schreef:
Inney schreef:
De gemiddelde leeftijd voor een eerste keer seks ligt ook rond de 17, dus je bent zeer zeker niet laat!

De gemiddelde leeftijd is zelfs opgeschoven naar boven!

https://www.google.nl/amp/s/nos.nl/googleamp/artikel/2179042-jongeren-beginnen-later-aan-seks.html

En Kim, ik heb je de laatste jaren via het vwo-topic leren kennen als een hele aardige en gezellige meid! Ook voor jou komt de juiste uiteindelijk op je pad!


En daar is deze kantekening ook nog bij te plaatsen
http://www.vrijeliefde.nl/gemiddelde-leeftijd-seks.html


En verder; ik ben 30 en heb sinds kort een vriend (mijn eerste relatie!), hij is behoorlijk wat ouder heeft een lange relatie gehad en zegt nog steeds regelmatig: "Dit heb ik echt nog noooooit met iemand gedaan!" :))
(en het is echt niet dat we nu zulke bijzondere of extreme dingen doen, hahaha)

Moraal van het verhaal; er blijven altijd nieuwe 'eerste keren', op elke leeftijd :)

xxwienekexx
Berichten: 3131
Geregistreerd: 26-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 12:09

Kimmie25501 schreef:
Dankjewel! Ik vermaak me zeker heel goed op tinder :')



Da's leuk he! Ik ken mijn huidige vriend via tinder waar ik nu mee samenwoon, dus wie weet :D

Suzanne F.

Berichten: 49201
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 14:59

Liesje1611 schreef:
Suzanne F. schreef:
Het is juist alleen maar goed dat je er niet zo vroeg bij bent. Daar kan je later echt nog last van krijgen. Vaak denk je dat je daar al aan toe bent en dat je al heel volwassen bent maar eigenlijk ben je nog een kind, zeker met 14/15. Dan moet je je ook eigenlijk niet met volwassen dingen inlaten. Pas veel later kom je erachter dat dat niet slim was en dat kan best gevolgen hebben voor een gezonde sociale ontwikkeling, ook op relatievlak.

Dus je doet het hartstikke goed! En je bent totaal niet mislukt, je bent helemaal gelukt!


Ik breek even in, maar dit valt ook wel weer mee hoor :=
Ik was nog nét geen 16 (en dus 15) toen ik het voor het eerst deed met mijn vriendje. Ik heb daar echt niks aan over gehouden hoor :') We waren er allebei gewoon aan toe, dat is per persoon zo verschillend dat je daar, naar mijn mening niet zo veel over kan zeggen. Zolang het met beide partijen’s toestemming gebeurd en de één niet 12 en de ander 46 is, ach.


Dan was jouw vriendje inderdaad van dezelfde leeftijd en dat zal ook meespelen. Verkeerde machtsverhoudingen door leeftijdsverschil zijn veel gevaarlijker. Maar daar gaat dit topic gelukkig niet over.
Maar toch ben ik van mening dat je eerst beter steviger in je schoenen kan staan en er niet te vroeg aan moet beginnen.

trustHim
Berichten: 6343
Geregistreerd: 28-04-06

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 15:32

Ik ben bijna 36 en nog nooit een echte relatie gehad. Eerste keer seks was ik in de 20. Doe rustig aan. Je bent nog jong genoeg

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-18 16:25

Ah bedankt weer allemaal! Wat lief!
Ik heb me ooit wel in het Tinder topic gemeld en ik lees ook wel mee, maar ik merk dat iedereen daar al wat ouder is en al een stuk meer doet dan ik haha

Lynnepinny

Berichten: 2700
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 16:36

Tinder kan best werken! Mijn zusje heeft haar super leuke vriend van Tinder, alleen woont ie wel 80 km verderop :7 Gevalletje vergeten om een afstandslimiet in te stellen, haha.

98xsophiex98

Berichten: 788
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 17:12

Jammer dat het hier zo stil is.

Ik heb rustig aan gedaan en doe dat nogsteeds.
Wel altijd onzeker geweest over mijzelf waardoor ik mensen afstootte.

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-18 17:28

Verkeerde topic denk ik haha

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-18 18:00

Hoe gaat het met tinderen dan ts :D

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Ben ik mislukt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-18 21:08

Al een tijdje niet gedaan ivm vakantie en het Superdruk hebben. Ik merk ook dat ik er nu Door de drukte eigenlijk geen behoefte aan heb. Als ik het weer wat rustiger heb, ga ik er weer lekker mee beginnen haha