[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 09:43

Fijne vakantie Lillian!

Ik heb eind juli 3,5week vrij. Voor het eerst in m’n leven dat ik niet op vakantie ga. Wou heel graag weer naar Aruba maar net een huis gekocht en een andere auto wordt dat een beetje te gek.


Indi_Vito

Berichten: 2742
Geregistreerd: 06-10-09

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 09:44

Frummels ja dat zeker, maar met 2 kids en 2 pony's begint het wel op te breken nu hoor ben een beetje aan het einde van mn latijn vandaar ook dat we het verkopen, we draaien niet goed genoeg om personeel aan te nemen dat is het meest vervelende.

Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 10:04

Patty, een huis kopen is ook erg leuk lijkt me! Heb laatst ook gekeken voor koophuis, maar alleen is dat niet te doen..
Hopelijk andere keer weer vakantie.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 10:10

Lekker iedereen met vakantie. Ik heb ook nog 4 weken staan voor dit jaar. Ben nu weer opbouwen op mijn werk. Weet iemand of je met opbouwen ook wat vrij kan/mag nemen?
Jullie gaan echt snel met kletsen. Patty een huis en auto zijn ook heel leuk.
Van Romy zag ik leuke hondjes langskomen. Ik was 28 toen ik uit huis ging. Eerst in een chalet bij de ponys gewoond en nu een huisje via de woningbouw.
Susanne gek op de eilanden. Ik ben er nog nooit geweest lijkt mij wel erg mooi.
Frummels lekker veel vrije dagen en ervan genieten.
( zit op telefoon en kan nu de 2 vorige pagina niet meer terug kijken , sorry als ik iemand vergeet..)

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 10:29

Patricia_86 schreef:
Lekker iedereen met vakantie. Ik heb ook nog 4 weken staan voor dit jaar. Ben nu weer opbouwen op mijn werk. Weet iemand of je met opbouwen ook wat vrij kan/mag nemen?
Jullie gaan echt snel met kletsen. Patty een huis en auto zijn ook heel leuk.
Van Romy zag ik leuke hondjes langskomen. Ik was 28 toen ik uit huis ging. Eerst in een chalet bij de ponys gewoond en nu een huisje via de woningbouw.
Susanne gek op de eilanden. Ik ben er nog nooit geweest lijkt mij wel erg mooi.
Frummels lekker veel vrije dagen en ervan genieten.
( zit op telefoon en kan nu de 2 vorige pagina niet meer terug kijken , sorry als ik iemand vergeet..)


Ja hoor, ook tijdens het opbouwen heb je gewoon recht op vrije dagen en vakantie :)

Volg mijn avonturen met welshpony Charlie in Portugal op Instagram

StalNollie

Berichten: 9105
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Brabant

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 10:31

Frummels oooh lekker geniet ervan zolang het kan er lekker van nemen

Wij gaan ook lekker op de camping
Me zusje doer de paarden ( probeer dan altijd wel ponys te verkopen zo dat ze er geen 9 hoeft te doen, zoals het er nu uit ziet word het 3 (excl +2veulens)

Mees is niet het veulen met moeilijke start dat is de andere maar daar is niks van te zien of merken.

Kiekeboefje

Berichten: 1796
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 10:38

Iedereen vakantieplannen! Leuk hoor :)

Susanne, de eilanden zijn ook erg mooi! Ik ga er zelf te weinig naar toe vind ik zelf, maar nu ik er zo over nadenk... is wel tijd om dat eens te doen!

Romy wat een super lieve foto's van je hondjes <3

Kymberly, veel plezier alvast op je vakantie! Lekker genieten.

Patty, hier hetzelfde, maar ook niet erg toch? Ons huis word 19 juli opgeleverd als alles volgens planning gaat. Volgende week de laatste schouw, echt heel veel zin in. Ze hebben alleen een smerig foutje gemaakt... Hier ga je toch niet mee akkoord? Ik ben een erg relaxt en kalm persoon, maar ze hebben nu echt een verkeerde aan mij. :P
Afbeelding

Edit: Ik zal het even weerleggen, dit huis is prefab gebouwd, maar met de hand gemetseld. De schoorsteen daar in tegen is wel prefab.... Oeps, foutje! :P Hun antwoord op mijn commentaar was niet wat ik wenste, ze wuiven het weg.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 10:41

Kiekeboefje schreef:
Iedereen vakantieplannen! Leuk hoor :)

Susanne, de eilanden zijn ook erg mooi! Ik ga er zelf te weinig naar toe vind ik zelf, maar nu ik er zo over nadenk... is wel tijd om dat eens te doen!

Romy wat een super lieve foto's van je hondjes <3

Kymberly, veel plezier alvast op je vakantie! Lekker genieten.

Patty, hier hetzelfde, maar ook niet erg toch? Ons huis word 19 juli opgeleverd als alles volgens planning gaat. Volgende week de laatste schouw, echt heel veel zin in. Ze hebben alleen een smerig foutje gemaakt... Hier ga je toch niet mee akkoord? Ik ben een erg relaxt en kalm persoon, maar ze hebben nu echt een verkeerde aan mij. :P
[ [url=m/ZhLJ6w.png]Afbeelding[/url] ]
dit ziet er wel raar uit inderdaad!
Edit: Ik zal het even weerleggen, dit huis is prefab gebouwd, maar met de hand gemetseld. De schoorsteen daar in tegen is wel prefab.... Oeps, foutje! :P Hun antwoord op mijn commentaar was niet wat ik wenste, ze wuiven het weg.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 11:21

Balen Jenny! :oo

Ik ben wel blij met zoveel vakantie dagen want ik heb ook net een huis gekocht en daar moet een boel aan verbouwd worden. Dus dan is het wel lekker als ik nog wat daagjes vrij kan nemen :j

Indi_vito: Dat snap ik helemaal hoor, lijkt me erg zwaar. Goed dat jullie die stap hebben genomen! :)

Patty: Lekker, 3,5 week vrij en nergens heen! Vind het heerlijk om een beetje thuis te rommelen als ik vrij ben en lekker rustig aan te doen.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 11:40

Niet mee akkoord gaan hoor Kiekeboefje!

Ik ga over 3,5 week op vakantie, lekker naar de Provence/Cote d'Azur voor 3 weken. Zoooooo'n zin in!!! :-)
Eerst komende week nog DE drukste week van het jaar overleven. Ik maak de diploma's voor de hele school dus dat is altijd DRUK :-) Maar ook altijd wel weer een soort van gezelligheid

Omdat ik op een MBO school werk heb ik veel vakantie maar nooit wanneer ik wil. Dat is erg jammer. Maar ja, je kan niet alles hebben he.

Kiekeboefje gaat het een beetje met je?

Susanne; ik zag van de week trouwens nog een foto van Willem die ik echt schattig vond. Je noemde hem een giraffe geloof ik. Die vond ik echt leuk!!

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 11:48

Wat heerlijk Ingrid, maar jammer dat je dan inderdaad aan de schoolvakanties vast zit.

Toliene is gister weer behandeld door de osteopaat, ze zat weer wat vast in de achterhand en een klein beetje in haar hals. Dus even kijken hoe ze de komende weken weer doorpakt. Ze moet over 6 maandjes pas weer, tenzij ze eerder terugvalt. Dus even afwachten hoe en wat :)

Toliene van de Dwarsweg: Mennen dressuur Z+14 Vaardigheid ZZ+7

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 11:51

Haha Ingrid, wat lief! Was inderdaad de giraf :j Heerlijke vakantiebestemming heb je trouwens! Het is daar adembenemend mooi vind ik altijd.

Jenny oh jeetje bijzondere constructie inderdaad! Zou ik ook niet zomaar mee akkoord gaan.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 12:37

Ohh heerlijk vooruitzicht Ingrid! <3 Zeker na zo een drukke periode!

Linsey: Fijn, weer even een kleine beurt gehad dus haha.

Jorex

Berichten: 9927
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 13:47

Wat jammer van de schoorsteen Jenny.


Leuke bestemmingen allemaal. Krijg al helemaal zin in vakantie, maar ik moet nog tot midden augustus wachten.


Hier Jorie vanochtend even weer kort opgepakt en desondanks wat vrachtwagens mega dichtbij, bleef hij bij me. Hij moet het er alleen na de tijd wel even uit draven, in stap raakt hij de spanning niet kwijt en in draf wel. Dus stukken stap afgewisseld met draf werkt het beste voor zijn spanningsboog. Hij zag op de foto een eendenvijver bij mensen in de tuin en hij dacht 'misschien kan ik zo in de berm wel een pluk gras pakken'. Hij is wel een apekop wat dat betreft, draait ook zomaar opeens om van ik wil terug die kant op, maar reageert dan wel prima op mijn stuur weer terug de juiste kant op.
Afbeelding

Alex en Jorie <3

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 13:50

Jenny dat ziet er inderdaad echt niet uit. Gewoon blijven zeuren.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Indi_Vito

Berichten: 2742
Geregistreerd: 06-10-09

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 14:12

Oh jenny, dat is echt niet mooi!

fenna wat is hij dan braaf! rijd je altijd alleen? vind je dat niet eng?

Hebben jullie pony's ijzertjes of gebruiken jullie hoefschoenen? ben ik wel benieuwd naar en hoe lang doen jullie met een paar hoefschoenen?

Sunshinedaan

Berichten: 640
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 14:16

Jeetje Jenny, wat erg :x
Daar zou ik inderdaad ook niet mee akkoord gaan.

Fijn dat het goed is gegaan Fenna!

Linsey hopen dat Toliene er nu wat langer baat bij heeft...

Ps: ik rij blootvoets.. heb hoefschoenen voor de langere ritten.
Laatst bijgewerkt door Sunshinedaan op 28-06-18 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Volg mijn avonturen met welshpony Charlie in Portugal op Instagram

Kcinarual
Berichten: 455
Geregistreerd: 17-07-15

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 14:16

Hier gewoon blootvoets, vind ijzers maar niks. Sinds Nick zo bekapt wordt dat zijn zool en straal meedragen, slijten zijn hoeven amper. Eerst waren zijn hoeven na 1 rit al scheef gesleten en overwoog ik hoefschoenen, maar nu niet nodig :)

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 14:38

Hier rondom op ijzers, het hele jaar door. In de zomer met stiftgaten.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 14:41

Pep is blootvoets, maar die loopt niet voor de wagen en wandelt alleen aan de hand over asfalt. Gaat eigenlijk prima, maar is ook zo bekapt dat zijn zool en straal meedragen.


Mandyy

Berichten: 30477
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 14:41

Max staat op blote voeten.

Het is helemaal niet zo warm op het strand. Balen!

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 14:46

Mandyy schreef:
Max staat op blote voeten.

Het is helemaal niet zo warm op het strand. Balen!


Oh echt waar? Ik had het wel heet verwacht. Ons kantoor zit vlakbij het strand (scheveningen) en hier buiten is het wel echt heel erg warm :=

Susanne

Berichten: 11611
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 14:49

Hier is het echt heerlijk. Ik lig in de tuin maar de zee is hemelsbreed denk ik een kilometer verderop? Het is noordoostenwind dus achter de duintjes op strand is het denk ik goed vertoeven.

Ik houd van dit weer <3

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 14:51

Hier is het ook heerlijk maar ben dan ook niet oo het strand

Mijn ponys hebben ook blote voeten en die lopen heel wat kilometers.

sometimes the smallest

things take up the most room

in your heart

Lori

Berichten: 3564
Geregistreerd: 11-08-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 15:04

Hier ook blote voetjes.

Ik zit wat vast met mijzelf, mijn studie gaat niet goed en doe eigenlijk iets die niet enorm veel jobkansen heeft nu sowieso. Zit erg in twijfel wat te doen, ben echt een doener van persoon.. niet het type om achter een bureau te zitten heel de dag. Vind het erg lastig. |o


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers