Ervaringen met Lesara

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Ervaringen met Lesara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-18 16:17

Hallo! :)

Ik zag zojuist iets leuks op een banner, klikte en kwam uit bij Lesara. Het product is niet vreselijk duur, maar geld weggooien is nooit leuk, dus ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze webshop?

Er staan wel wat spelfouten op namelijk, dit kan natuurlijk een gevalletje ‘ongelukkige vertaling’ zijn, maar het wekt niet echt vertrouwen, haha :

Op de ene reviewsite zie ik 4 uit 5 sterren, op de andere 4,5 uit 10, dus dat zegt niet veel...


Anoniem

Re: Ervaringen met Lesara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:37

Ik heb er wel eens een jas/jack gekocht. Beetje zelfde kwaliteit als Wish of Aliexpress... Goed aangekomen maar was eenmalig.

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-18 20:27

Op zich had ik al geen geweldige kwaliteit verwacht met zulke prijzen, maar met Wish en Ali heb ik qua kwaliteit wel erg slechte ervaringen, haha :+
Het kwam dus wel aan? In veel recensies lees ik dat dat überhaupt niet het geval was, of pas na wekenlang wachten...

Anoniem

Re: Ervaringen met Lesara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 20:31

Ja bij mij wel maar ik las dat achteraf ook idd.. Goeie kwaliteit wel ja. Heb het jack nogsteeds.

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Ervaringen met Lesara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 20:47

Paar jaar terug een trui besteld, de levertijd is wel wat langer, en de kwaliteit is niet super, heb de trui wel nog steeds alleen is wel gaan pillen. Maar imo is de kwaliteit wel beter dan wish of Ali

Silly1972

Berichten: 14775
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Almere

Re: Ervaringen met Lesara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 20:52

Ik heb er pas besteld een jurk in maat M maar die viel veel te klein maar xl besteld, groter hadden ze niet en alsnog was hij te klein (ik heb maat 40)

2x retour gestuurd en 1e is nu binnen na 3 weken.
Wel netjes geld terug gehad.
2e moet nog binnenkomen die heb ik 2 weken geleden retour gestuurd.

Ik ga er niet meer bestellen

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren


fohadie
Berichten: 4289
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 21:03

Hier slechte ervaring: Had schoenen besteld. Kwamen pas na een maand. Heel slecht verpakt en kwamen dus zwaar beschadigt binnen. Heb er fotos van gemaakt en retour gestuurd. Kreeg weer een maand later mijn geld terug. Heb besloten er nooit meer wat te bestellen,vertrouw het niet meer.

CestLaVie_97

Berichten: 139
Geregistreerd: 16-03-15

Re: Ervaringen met Lesara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 21:05

Heb er ooit eens een trui besteld, prima kwaliteit en de levertijd viel me ook alles mee. Draag hem nu nog steeds en ziet er nog uit als nieuw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 22:24

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-11-22 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Re: Ervaringen met Lesara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-18 08:14

Het is wisselend dus... Ik denk toch dat ik het niet aandurf, zou het jammer vinden als ik me erop verheug en het komt niet :P


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Britta31, chinnie, eva1969, Kirrietje, laura_estee, ManonGrr, MiSzNiTa, Mutti, nano, Rooss_24, supervon78 en 158 bezoekers