[HK] Het grote fjordentopic

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:32

Hier gaat het ook wel goed! Weinig te melden gehad alleen de laatste tijd. :)

Pamba is vandaag wel weer naar de dierenarts geweest voor controle of het draven goed gaat. Ze heeft een dikke schieffel waarvan ik me ook afvroeg of dat goed ging, want ik vond haar soms wat stijf lopen, maar dit kon net zo goed van het zadel komen. Nu ze dikker is en minder Spieren heeft zal het vast niet top meer liggen. Ik vond het dus weer hartstikke spannend, maar het zag er allemaal heel goed uit! Dus Pamba mag lekker verder opbouwen met wat minuutjes draf totdat het mij niet meer lukt en na mijn bevalling als ik weer op de rit ben mag ze dan voor een echo en hopelijk vanaf dan ook op gaan bouwen met galop. Superblij dus weer met dit nieuws :) Verder hupst Elza nog lekker naast ons mee en gaat het allemaal zijn gangetje wat betreft de paarden.

Fabster, hoe was het dagje strand?
Sanso, wat een schrik met Viking! Gelukkig was het maar een virus.. Hoe gaat het nu met hem? Helemaal herstelt? Je laatste update klonk lig goed!
Ingrid, fijn dat het zo goed gaat met Kasper! Heb even gekeken en het gaat duidelijk heel goed inderdaad!

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]


s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 19:47

Hoi :wave:

Het was hier inderdaad plots stil zeg, iedereen heeft het vast druk nu met het mooie weer {:} !

Ik ga jou en Kasper volgen Ingrid, altijd interessant om een paard zo te zien groeien en evolueren :j ! Ga straks even tijd nemen om je topic door te lezen :)

Fijn dat met Pamba alles oké is Robin, toch altijd even spannend als de VA moet komen he, gelukkig mag je weer op gaan bouwen, komt helemaal goed zo te lezen *\o/*
Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens <3 ! Hoe ver ben je opweg?

Hier een paar drukke weken achter de rug, maar wel kei fijn bezig geweest met de paardjes nog :)
Jammer genoeg wel wat medische probleempjes gehad, met Jules alles oké, maar zijn kleine vriendinnetje ligt even in de lappenmand :(:)
Vorige week de DA laten komen voor een hoestend paardje, die constateerde dat het aan het hooi lag... Dus hooi gaan weken en inderdaad lichte verbetering...
Helaas sinds dit weekend weer minder, veearts voor de koeien even laten luisteren en die hoorde al ruis op dr longen... Had gelukkig al een nieuwe afspraak gemaakt dus vandaag een andere DA erbij (de vorige heeft enkel gekeken en laten hoesten, niet geluisterd naar de longen oid) die stelde na een half minuutje luisteren RAO vast -O- Ze krijgt nu stevige medicatie voor een aantal weken, om de storingen op haar longen en luchtwegen weg te werken. Daarnaast moet ze vanaf nu 24/7 buiten (ze staan hier overdag 15u buiten, de rest op stal) en geen hooi meer maar voordroog...
Ik heb het geluk dat we dat hier allemaal zo maar snel even kunnen regelen en dat we hier standaard pakken voor droog hebben liggen, dus vanaf vandaag gelijk een aangepast klimaat voor dr... Enkel over de weide moeten we nu goed na gaan denken, want het stukje wat ze nu hebben is echt te klein om 24/7 op buiten te lopen, maar daar komen we wel weer uit!

Bij het vorige DA bezoekje is er ook bloed getrokken ivm PPID (vond dat ze niet zo lekker uit dr vacht kwam, dus wilde even zekerheid) en daarop testte ze niet positief, maar ook niet negatief en valt ze binnen de risico groep (met waarden van 37,9 terwijl het onder de 30 moet zijn, boven de 50 is het positief). Dus ook daarvoor gestart met medicatie sinds een weekje :(:)

Ze kan er zelf gelukkig nog wel mee lachen :D
Afbeelding

Met Jules gaat het prima, wij zijn lekker aan de slag met grondwerk en ik ben ook weer rustig aan het rijden :) Vorige week hebben we ons eerste buiten ritje terug gemaakt samen (mini ritje, van zo'n 500m maar hey, we zijn weer begonnen) <3
Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:02

heidiLOVER schreef:
Hier gaat het ook wel goed! Weinig te melden gehad alleen de laatste tijd. :)

Pamba is vandaag wel weer naar de dierenarts geweest voor controle of het draven goed gaat. Ze heeft een dikke schieffel waarvan ik me ook afvroeg of dat goed ging, want ik vond haar soms wat stijf lopen, maar dit kon net zo goed van het zadel komen. Nu ze dikker is en minder Spieren heeft zal het vast niet top meer liggen. Ik vond het dus weer hartstikke spannend, maar het zag er allemaal heel goed uit! Dus Pamba mag lekker verder opbouwen met wat minuutjes draf totdat het mij niet meer lukt en na mijn bevalling als ik weer op de rit ben mag ze dan voor een echo en hopelijk vanaf dan ook op gaan bouwen met galop. Superblij dus weer met dit nieuws :) Verder hupst Elza nog lekker naast ons mee en gaat het allemaal zijn gangetje wat betreft de paarden.

Fabster, hoe was het dagje strand?
Sanso, wat een schrik met Viking! Gelukkig was het maar een virus.. Hoe gaat het nu met hem? Helemaal herstelt? Je laatste update klonk lig goed!
Ingrid, fijn dat het zo goed gaat met Kasper! Heb even gekeken en het gaat duidelijk heel goed inderdaad!


Geen dagje strand voor mij. Alles kreupel en ik ook (zweepslag). Helaas. Gelukkig is nu alles wwer op de been. Ik ook :+

Ingrid_92

Berichten: 2828
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:03

Goed nieuws van Pamba! En wat leuk dat je in verwachting bent, gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend?

Ahh altijd vervelend, je beestjes in de lappenmand. Gelukkig geen PPID dan. Maar wel iets met de lever gevonden gezien de equisolon? Mijn shet kreeg dat geloof ik toen hij een vergiftiging leek te hebben gezien de leverwaarden. Of helpt dat spul voor nog meer dingen?

En wat een heerlijk, weer kunnen rijden! :)

SnowFlipje
Berichten: 2
Geregistreerd: 14-05-18

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:04

Wat een mooie paarden hebben jullie toch allemaal. Jammer van alle kwaaltjes en sterlte er mee.

SnowFlipje
Berichten: 2
Geregistreerd: 14-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:06

Afbeelding
Dit is mijn favoriete paard op de manege, maar helaas is ze nu al een half jaar ernstog ziek en is er een kans dat ze geslacht moet worden

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:34

Caja ook weer helemaal oke dan Fabster? Dat zal een hele opluchting zijn :j !

Medicatie die ze nu heeft gekregen is puur voor het hoestten en de ontstekingen in haar longen, dus zal vast wel voor meer dingen werken? Voor de PPID heeft ze pracend, voorlopig in een hele lage dosering, om het echte doorkomen van de ziekte te vermeiden...

Zo ben net mijn kersverse 24/7 buiten paardjes hooi gaan geven op de weide, toch wennen om ze niet binnen te halen, ze redden zichzelf natuurlijk prima buiten, maar mijn routine is plots helemaal anders :=

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 21:29

Cajra inderdaad weer ok. Wou er vandaag eigenlijk weer op, maar was zelf te moe. Osteo is 2 wkn geleden geweest en ontdekte een blokkade van het sesambeentje. Heeft ze los gemaakt. Volgende dag liep ze slechter, maar daarna weer helemaal goed en nie meer beroerd gelopen. Ook niet na allerlei vreemde bokkesprongen. Dus ik ben tevreden. Donderdag er dan maar op. Klein rondje stappen en zo langzamerhand weer wat opbouwen. Kunnen we volgend jaar weer echt aan de slag.

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 11:12

Éíndelijk, na 4-5 maanden blessure er weer eens op. Kort rondje van 3 km langs de weg in stap. Stelt natuurlijk nog geen ruk voor, maar het begin is er. Nu eens kijken hoe haar poot t houdt. Als het goed gaat, kunnen we van de zomer uitbreiden naar 7-10 km. Kunnen we na de zomer tenminste weer aan de slag.

Afbeelding

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 16:01

Wat fijn dat jullie weer op pad kunnen Fabster :j Heerlijk gevoel is dat he, als je er eindelijk weer op kan en mag *\o/*

Ik heb de mijne vandaag wat extra verwend met heerlijke bamboetakken :9
Afbeelding
Afbeelding

En verder ben ik in mijn hoofd heel erg bezig met hoe moeten we het 24/7 buiten gaan organiseren, opzich zijn er super veel mogelijkheden, maar de grond is hier nogal 'heilig' en dient vooral voor de koeien, dus ik moet gaan zoeken naar goede compromissen :=
Hoofd zit even zo vol, dat ik de les met Jules van vandaag meer even af heb gezegd, instructrice begreep mij helemaal en stelde zelf voor om het een weekje uit te stellen gelukkig! Even wat rust nemen en rustig na denken nu :j

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:50

s__v Ja het blijft altijd spannend natuurlijk, maar we gaan er nu wel vanuit dat het goed gaat komen! :)
Dank je wel! Ik ben ondertussen 28 weken. Gaat best snel! Gelukkig ben ik nog niet heel erg dik, dus ik kan zonder moeite nog alles mbt de paarden doen :)

Wat een gedoe met de hoest van de oude dame! Gelukkig weet je nu wel wat het is en hoe je het kan oplossen. Het is inderdaad best een gedoe 24/7 buiten als je niet zo'n groot stuk hebt. Het is dan wel jammer dat alleen hooi weken niet genoeg is! Maar je kunt haar wel helpen en dat is toch wel heel fijn voor je oude dametje! Goed bezig met Jules trouwens! En elke meter telt of dat nou een ritje van een paar km is of iets van 500m, je hebt het toch weer gedaan :D

Ingrid, dank je wel! Ik ben nu precies 28 weken zwanger en 10 september ben ik uitgerekend. Mag nog even een zomertje door dus, maar ik vind het supersnel gaan! :)

Fabster, superfijn dat het met Caja eindelijk beter gaat en het zoiets 'simpels' is geweest en gelukkig geen peesblessure of andere nare dingen met lange behandelingen. Hopelijk blijft ze het goed doen!

Hier erg druk met mijn werk en ondertussen stop ik de rest van de tijd Pamba en natuurlijk Elza en probeer ik tijd te maken voor vriendlief dus we maken weinig interessants mee. :Y)

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 22:06

Kom weer even binnen vallen, ben op vakantie geweest. heb wel alles gelezen maar beetje veel om te reageren. Voor alle mensen met hun fjord in de lappenmand, heel veel beterschap gewenst.

Ik wil Bente volgend jaar laten dekken (ze wordt dan 14, maar is geen maiden meer, hengstveulen gehad in 2008) ze is een Sverre x Havstad. Ik zou t fijn vinden als de hengst goede benen en hoeven doorgeeft (Bente staat bodem nauw) en net een maatje groter (Bente is 1.41). Bente heeft een goede rug en een mooi elegant koppie, flinke voorpluk en braaf maar goede looplust. Hebben jullie een advies voor een hengst? Ik heb niet zoveel verstand van de foklijnen.


Afbeelding

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 08:27

Ik vind Gio echt mooi, maar ik heb ook geen verstand van foklijnen....

Gast Caj weer beter, ben ik stuk ;( . Gisteren van mijn Barok Pinto afgevallen. We gingen bijna met zijn2-en achterover, maar dat gebeurde gelukkig niet. Ik rij met een airbagvest, maar die gebeurde ook niet -:(- . Dus nu een flink beschadigde schouder....

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 09:56

Fabster schreef:
Ik vind Gio echt mooi, maar ik heb ook geen verstand van foklijnen....

Gast Caj weer beter, ben ik stuk ;( . Gisteren van mijn Barok Pinto afgevallen. We gingen bijna met zijn2-en achterover, maar dat gebeurde gelukkig niet. Ik rij met een airbagvest, maar die gebeurde ook niet -:(- . Dus nu een flink beschadigde schouder....


Beterschap :( Echt balen.

Ja Gio is knap, maar die dekt niet meer en voor t kleurtje hoef ik het niet tedoen, er komt toch alleen bruin uit. Zat naar zn broer Jelte te kijken, of Flurry, die komt uit het buitenland, dus compleet andere afstamming

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 11:29

Waarom dekt Gio niet meer?

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 11:45

Fabster schreef:
Waarom dekt Gio niet meer?


Dat moet je eigenlijk aan Amber vragen, maar (als ik het goed heb) is Gio met zn sport carriere bezig nu en allebei kost teveel energie.

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 11:49

Nou, Als Amber meeleest, ik ben benieuwd :j . Maar die reden zou logisch zijn, natuurlijk.

Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 12:49

Ja klopt hoor :D

Ik vind jammer dat er nog geen KI is. ;( Maar het natuurlijk dekken is niet goed te combineren met sport. Ik wil toch graag met hem, nu hij uitgegroeid is met zijn 8jaar, fanatiek de wedstrijden in. Hij is nu M2 dressuur, B springen en B sgw met winst. Ik vind het voor hem niet eerlijk om beide te vragen.

Daarnaast heb ik er zelf geen tijd voor om alle merrie s te dekken. Er gaat veel tijd inzitten, meerdere per dag schouwen, dekken, scannen etc..... Niet te combineren met mijn onregelmatige baan :+

Nu staat hij lekker met zijn trouwe dame haha

Afbeelding


Ik vind Bente een mooi dier trouwens!! Ik vind beide keuzes wel passend, ze zijn vergelijkbaar aan bouw vind ik. :j Jelte vind ik wel een wauw factor hebben ten opzichte van Flurry. Maar die viel mij ook zeker positief op dit jaar.

Fjunicorn Meadow en FjorYou: Fjorden kleur fokkerij.
Volg onze Rod, Gra en Gull dames op Facebook!
Insta: http://www.instagram.com/amber__1989

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 14:01

@ Amber, Thanks voor het compliment, ik vind Bente ook geweldig.. maar ik zal wel bevooroordeeld zijn ;) Ze had wel 1e premie gehaald vorig jaar, ik moet nog ergends tijd te vinden om de ABOP te doen. Als het een beetje meezit voldoet ze in September aan het sportpredicaat voor de endurance (fingers crossed)

Ja ik vind Jelte ook wel wow factor hebben en (net zoals Hermanssen en Gio) geweldig veel behang. Maar om heel eerlijk te zijn, wil ik een goed gebruikspaard die correct in elkaar steekt als opvolger van Bente en Flurry krijgt wel hele goede punten op de keuringen.

Zoiezo moet ik de hengsten persoonlijk nog zien/een hengstenkeuring bezoeken.

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /

Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 15:03

Ja, het gaat om volgend jaar begrijp ik? Kom lekker kijken op HK! Gezellig, wij zijn er dan ook.

"Probleem" is met nakomelingen dat je ook moet kijken wat voor moeder er achter zit.... Flurry heeft meer goede merrie s gehad ten opzichte van Jelte. Alleen moet je denk ik ook even bekijken, voor welk doel wol je het veulen gebruiken? Als je zegt voor Endurance bijvoorbeeld, zou ik geen zwaar gebouwde hengst pakken :D het veulen mag blijven?

Super stoer!! :)) Stiekem zou ik het met Gio ook willen behalen haha... Dressuur en Springen is binnen. Nu onderweg voor de SGW. Misschien doel erna de Endurance haha. Ik vind leuk dat je ook sportief bent met Bente!

Fjunicorn Meadow en FjorYou: Fjorden kleur fokkerij.
Volg onze Rod, Gra en Gull dames op Facebook!
Insta: http://www.instagram.com/amber__1989


Marcella

Berichten: 36579
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 15:26

Weet niet waarom maar ik vind Kventin een mooie combi met je merrie.....voorgevoel.

RIP Hero (Sunhild) 21-05-1997 - 17-05-2019 Leven met reuma is waardeloos.[HTT] We wecken een eind door met antieke potten en nieuwe potten. Informatie over wecken.
https://www.unitedconsumers.com/vriende ... id=6JRwR!P = Vriendenbonus

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 15:26

Amber_ schreef:
Ja, het gaat om volgend jaar begrijp ik? Kom lekker kijken op HK! Gezellig, wij zijn er dan ook.

"Probleem" is met nakomelingen dat je ook moet kijken wat voor moeder er achter zit.... Flurry heeft meer goede merrie s gehad ten opzichte van Jelte. Alleen moet je denk ik ook even bekijken, voor welk doel wol je het veulen gebruiken? Als je zegt voor Endurance bijvoorbeeld, zou ik geen zwaar gebouwde hengst pakken :D het veulen mag blijven?

Super stoer!! :)) Stiekem zou ik het met Gio ook willen behalen haha... Dressuur en Springen is binnen. Nu onderweg voor de SGW. Misschien doel erna de Endurance haha. Ik vind leuk dat je ook sportief bent met Bente!


Ja, zeer waarschijnlijk volgend jaar en veulen mag blijven B-)

Bedoel je met de merries, de merries die Flurry gedekt heeft of de merries in zijn stamboom? Zoiezo kan ik nog niet zoveel nakomelingen vinden van Flurry.

Bente zelf is best wel stevig gebouwd (mag ook wel met een Sverre x Havstad) maar ze loop het allemaal prima. Ben beetje bang als ik een heel rijtypische hengst (bv, Balony) op haar zet ik straks een paard krijg met een zware romp en iele pootjes :brr:

Dressuur zijn we ook mee bezig en dat gaat goed, maar springen :x Bente banjerd overal doorheen ipv overheen, dus dat heb ik een beetje opgegeven.. vandaar dat we de ABOP ook nog niet gedaan hebben.. dat spring gedeelte zit me dwars.

Marcella schreef:
Weet niet waarom maar ik vind Kventin een mooie combi met je merrie.....voorgevoel.


Kventin is ook een mooie, maar niet (meer) beschikbaar.

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /

Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 16:29

Er is kans dat Kventin volgend jaar weer beschikbaar is. Het is even afwachten wie en waar er volgend jaar ter dekking staan. :j

Ik snap wat je bedoeld hoor, maar ik ou persoonlijk geen hele zware (zoals Havik) erop zetten. Kventin is idd wel weer stuk smaller. Ik zou ook voor Flurry of Jelte gaan.

En net bedoelde ik dat Flurry goede merries ter dekking heeft gehad. Dit jaar komen zijn 2de jaargang veulens op de keuring.

Fjunicorn Meadow en FjorYou: Fjorden kleur fokkerij.
Volg onze Rod, Gra en Gull dames op Facebook!
Insta: http://www.instagram.com/amber__1989

Maris_

Berichten: 1441
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 20:57

Ik vind de hengsten die je aangeeft ook leuk en ook qua nakomelingen. Tis idd voor beide heren de 2e jaargang qua nakomelingen dit jaar. Mocht je een beter beeld daarvan willen hebben zou ik eens wat keuringen afgaan en nakomelingen bekijken.

Dat is natuurlijk belangrijk om te weten om hoe een hengst fokt. Zo zijn er een aantal hengsten (naar mijn mening, heb t niet over bovenstaande hengsten) die erg leuk zelf zijn maar qua nakomelingen mwah.. Geen wauw factor en wat gewoontjes/geen uitblinkers op punten (zoals type, beweging, lichaamsbouw etc.)

Kamillas Tord vind ik naast die hengsten die je al noemde ook erg leuk zelf en qua fokken van wat ik gezien heb, maar ook voor hem wordt dit zijn 2e lichting veulens dit jaar :j

Verder ben ik blij met al mijn gefokte veulentjes met name van Gio :j maar helaas niet particulier nu meer zoals Amber zegt :j anders had ik hem.zeker aan geraden en idd niet vanwege kleur , 1 merrie van mijn merries heeft nu 3 veulens gehad van hem en heeft ook geen kans op kleur, althans niet in combinatie met Gio maar dat is niet t belangrijkste.


(Sorry kom ook even binnenvallen :') lees wel trouw mee hihi)

Hinde, Preben, Lysne, Oryza & Perle
Fjordenfokkerij FjorYou

m1992

Berichten: 4796
Geregistreerd: 17-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 10:51

Ik heb momenteel vakantie *\o/*

Heerlijk om buiten te rijden, maar samen is leuker dan alleen! :)
Ik heb een jonge maar brave fjord en ben in het bezit van een trailer.
Wie lijkt het leuk om samen een ritje te maken volgende week of die week er op? Meerdere mensen is ook gezellig! Ik zoek wel iemand die zelf ook een braaf paard heeft zodat we lekker ontspannen kunnen rijden.
Ik woon in Flevoland en sta zelf bij het kuinderbos, daar rijden kan dus ook. Verder kan ik naar Friesland, Overijssel of Drenthe komen. Wie wil?! *D

Enjoy the little things of life, one day you'll look back and realize they were the big things.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athelas en 1 bezoeker