lidl webshop

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

lidl webshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-18 13:28

Ik zie vaak de Lidl webshop voorbij komen als ik google en heb er al eens zitten neuzen. Wat is de ervaring met allerlei spullen van hun? Je hebt bijv keuken spullen, tuin spullen, gereedschap, kleding, huidverzorging etc.

Iemand zei tegen mij dat hun spullen echt goed zijn, dus ben erg benieuwd, omdat de prijzen best laag liggen.
Bij de Gamma nam even geleden iemand de rotzooi van Lidl als voorbeeld, toen we naar een stuk gereedschap kijken. Zou ik ook zeggen als ik de Gamma was natuurlijk.

En hoe zit het met onderdelen? Als je bijv gereedschap of iets voor de tuin, keuken koopt?



Anoniem

Re: lidl webshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:30

Hier wisselend tevreden. De wortelschillers, hondenspeeltjes en broodbakmachine zijn goed :) De frietsnijder is niets waard. Met de rest geen ervaring.

DubbelFun

Berichten: 88619
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:32

Ik heb al diverse dingen bij de Lidl gekocht en ben er erg tevreden over.
Bijv. ik heb daar een Japanse trekzaag gekocht voor nog geen 10 euro. Het ding zaagt als een tierelier. En ook mijn decoupeerzaag en schroef/boormachine komen er vandaan. En die worden écht vaak (en 'hard) gebruikt.
Ik koop er ook regelmatig kleding en wat niet bevalt/past gaat terug en je krijgt ook vlot je geld terug.
Verder zijn de verzendkosten héél redelijk.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-18 13:33

Oke, hondenspeeltjes worden hier altijd gesloopt :( Ik heb wel ooit 2 rolbanden van Lidl meegenomen en eentje is nog heel, maar gewoon in de winkel.

Bij Action en Bazar heb je ook van alles, maar is me de kwaliteit al eens tegen gevallen. Niet bij alles, want ook zij hebben prima dingen als je goed oplet.

Bij Lidl webshop kun je alleen niet kijken in het echt.

Gister gekeken naar een bosmaaier en kwam de Lidl naar boven, dus vandaar dat ik erover begon te denken. Hoeveel betaal je elders voor een merkje?

Pieneappel

Berichten: 485
Geregistreerd: 29-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:34

Ik heb zo'n 2 jaar terug een softshell jas gekocht, bevalt nog steeds! Vind het een hele fijne jas.

~ ~

[o]

8nnemiek

Berichten: 43376
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:34

Over het algemeen is het prima spul, alleen de elektronica zoals computers zou ik laten liggen.
Laatst een schijnwerper gekocht, echt een super ding voor die prijs!!

Dynamische energie van Tibber? Via deze link krijgen we beide €50 shoptegoed   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎           
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Sussie85

Berichten: 1528
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:35

Ik heb de compressie (hardloop)sokken van de Lidl. Vindt het persoonlijk fijnere sokken als de vaak dure sokken uit de sportzaken. Goed betaalbaar, zitten fijn en blijven lang goed. En ook in de lengte goed rekbaar waardoor ze hoog genoeg komen aan mijn lange benen.

Ook een aantal jaren terug een zeilpak gekocht. Deed echt niet onder voor de dure merkpakken. Hield mij goed droog en warm.

Verder geen ervaring met huis/tuin/keuken gereedschap.

Sabbientje
stokpaard connaisseur

Berichten: 4692
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:36

Over het algemeen vind ik de gereedschappen/spullen van de Lidl een goede prijs/kwaliteitsverhouding hebben.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-18 13:36

DubbelDun schreef:
Ik heb al diverse dingen bij de Lidl gekocht en ben er erg tevreden over.
Bijv. ik heb daar een Japanse trekzaag gekocht voor nog geen 10 euro. Het ding zaagt als een tierelier. En ook mijn decoupeerzaag en schroef/boormachine komen er vandaan. En die worden écht vaak (en 'hard) gebruikt.
Ik koop er ook regelmatig kleding en wat niet bevalt/past gaat terug en je krijgt ook vlot je geld terug.
Verder zijn de verzendkosten héél redelijk.


Ow, echt? MIjn man klaagt over zijn schroefboor machine. 2 accu's bij, maar zwaar gebruikt tijdens verbouwen en klussen, dus accu's lopen op het einde en zijn steeds snel leeg. We keken naar nog zwaardere en automatisch ook duurdere.

DubbelFun

Berichten: 88619
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: lidl webshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:41

Geen problemen mee; accu's gaan lang mee, maar eenmaal 'leeg' zijn ze ook echt ineens leeg ook :D Wel dankzij de snellader ook weer snel vol.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: lidl webshop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-18 13:44

Oke, we hebben er 2 en zijn beiden gewoon op. We laden ze vol, maar ze lopen vrijwel direct leeg tegenwoordig. Maar ze zijn ook echt heel intensief gebruikt. Het is een hele goede middenklasser, dus we durven eigenlijk geen goedkoop model te nemen en keken naar duurdere.

Rest klinkt ook best goed. Hoorde al dat de spullen best goed zijn. Ik zie ook weleens wat in de winkel liggen en ook weleens iets meegepakt zoals de rolbanden, maar verder ben ik altijd wat voorzichtig.

DubbelFun

Berichten: 88619
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:47

Batterijen hebben natuurlijk ook niet een eindeloos leven.
https://www.klium.nl/blog/accu-gereedsc ... ntwoorden/
Citaat:
Hoe lang gaat een accu mee?

Op deze vraag is moeilijk een concreet antwoord te geven. Het ligt aan het type accu, de intensiteit van het gebruik en de manier waarop je hem bewaart.

NiMH accu’s kunnen tussen de 400 en 700 keer worden opgeladen,
NiCd accu’s 500 tot 1000 keer en
Li-ion accu’s tot 1000 keer.

Deze cijfers gelden onder optimale omstandigheden. Tijdens de levensduur neemt de capaciteit van een accu geleidelijk af. Een accu met minder dan 70% van zijn nominale capaciteit wordt als versleten beschouwd. In zijn algemeenheid kun je zeggen dat bij regelmatig gebruik van het gereedschap een accu een levensduur heeft van ongeveer drie jaar.
Laatst bijgewerkt door DubbelFun op 19-06-18 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt

linky

Berichten: 3625
Geregistreerd: 29-08-05
Woonplaats: Grun'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:47

Wij hebben verscheidene (electrische/accu-)tuingereedschappen, voldoen prima. Ook sportkleding is goed.

In the circle of life, you should never take more than you need....................

Britta31

Berichten: 13125
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: lidl webshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:49

Hoe blijft de kleding in de was?

Britta, OUWE TAAIE.Mijn kerstmutsje.Old but still going samen met onze knuffelruin Nappie.Britt, ik mis je.

wendyh

Berichten: 236
Geregistreerd: 28-02-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:52

Heb een maand geleden een bestelling geplaatst bij de Lidl. De bestelling werd in 3 delen geleverd. Het eerste deel had ik na een paar dagen in huis. Op de rest van de bestelling heb ik erg lang moeten wachten. Na wat googlen kwam ik er achter dat ik niet de enige was. Lidl kan niet op tijd leveren en geeft de schuld aan DHL. Dus als je het niet erg vind om bijv. 2 weken op je bestelling te wachten dan kan je gerust bij ze bestellen.

Hylanthe (Westenwind x Santano) B+2
https://www.instagram.com/Hylanthe/

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-18 13:53

DD, nee, maar mijn man werkt op zijn werk met heel goed gereedschap en is gewoon erg verwend. Wordt ook vervangen als het op is.

Maar laatst had de eigenaar van stal een OK slijptol gehaald waar mn man een klusje mee moest doen en die viel wel mee. Wij zouden er eentje kiezen waar grotere schijven op kunnen, maar het deed zijn werk.
Die neemt hij voor thuis bijv mee van zn werk.

WE hebben een cirkelzaag van Gamma eigen merk en die doet het prima verder.

Ik had nu de bosmaaier gezien, maar vind hem erg goedkoop, helemaal vanwege de extra hulpstukken er ook nog bij. Maar bij Stihl betaal je ook voor merk en ik hoef geen heel bos te doen.

DubbelFun

Berichten: 88619
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:53

Britta31 schreef:
Hoe blijft de kleding in de was?

Goed, ook in de droger. Dingen van katoen wel even oprekken.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: lidl webshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 13:58

Ze hebben toen eens boormachines getest bij Kassa, die van de lidl (40 euro!) kwam als tweede uit de test!

https://kassa.bnnvara.nl/gemist/nieuws/ ... s-het-best

Ik heb zelf een keukenmachine van Lidl, best een fijn ding, alleen soms niet krachtig genoeg, dan heeft ie het wel even moeilijk. Maar voor die paar keer dat ik hem gebruik echt dikke prima. Heb ook wel bakblikken en koekenpannen van de Lidl, ook allen erg fijn.

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

Winged

Berichten: 33003
Geregistreerd: 28-12-05

Re: lidl webshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 14:00

Pfff... Barslecht.

Ik heb een kussenbak bij hun gekocht, voor de stoelkussens etc. Eerste levering: Ding was stuk. Doos was ook opengehaald. Tweede levering was ook kapot, maar wel te plakken dus dat maar gedaan. Maar het eerste pakket moet nog steeds terug. En ik moet volgens de webcare maar thuis blijven zodat dhl het pakket kan ophalen óf ik moet het pakket zelf even naar een lidl brengen. Bij hele grote uitzondering. Wat een service :+

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: lidl webshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 14:03

Heb regelmatig wat kleding bij hun gekocht en dat is allemaal prima spul, waren we eigenlijk nog verbaasd over.

Sidenote, ik ben Autistisch dus alvast mijn excuus als ik tekst ietwat te letterlijk neem.

_l_amanda_l_

Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 14:07

Ik bestel vaker wat bij de webshop en heb alles altijd binnen drie dagen in huis.. Dus je hoeft niet standaard twee weken te wachten :=
Ook met retourzenden (iets stuk gegaan aan zo'n plastic tuinkussen-box tijdens de verzending) geen problemen gehad, even met de klantenservice gemaild, gewoon retour gestuurd en binnen twee dagen mn geld terug gehad :j

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 15:04

Ik koop mijn sportshirtjes bij de lidl, online en in de winkel, ik gebruik deze om mee paard te rijden, buitenom dat het leuke kleurtjes zijn, vind ik ze ook heel fijn en gaan lang mee :)

AfricanLady

Berichten: 8003
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 15:21

Ik heb de broodbakmachine, ijsmachine, hondenbed van Lidle en tot nu toe erg tevreden.
Machines zijn alweer ruim jaar oud en worden elke week gebruijt.
Hondenbed is mijn rottweiler erg blij mee

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 15:49

Die tuinkussenbox is een dramading :+
Wij hebben hem ook, hij sluit niet goed, maar hij was moeilijk in elkaar te zetten en gaat nog moeilijker terug uit elkaar, dus we hebben het er maar bij gelaten.
Verder goede ervaringen met Lidl, zowel qua kwaliteit van de artikelen als qua verzendtijd. Retourneren heb ik geen ervaring mee, is nog nooit nodig geweest.

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Re: lidl webshop

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 15:53

Ik werk bij Lidl, maar bepaalde producten zijn altijd binnen no-time uitverkocht en worden nauwelijks retour gedaan. (Meestal alleen retour omdat een kozijn bijvoorbeeld niet past, of de klant twee kleuren mee had genomen, etc.)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kreekie, Myka, YandexBot en 76 bezoekers

cron