Bokt vriendschappen: Peelie & Sure_lee

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48358
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Bokt vriendschappen: Peelie & Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-18 12:37

*Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Peelie en Sure_lee tijdens een westernmeeting.

Deze maand vertellen Peelie en Sure_lee over hun vriendschap. Wil je weten hoe ze elkaar hebben leren kennen, welke gemeenschappelijke interesses ze hebben en hoe lang ze al vriendinnen zijn? Hieronder lees je het.

Sure_lee schreef:
Gail en ik hebben elkaar leren kennen via mensen uit het gooi topic.
Ik ging in het gooi wonen en heb me daar gemeld. Ik ben wel van het meeten dus ik gooide er gelijk een borrel voorstel in. Dat werd uiteindelijk gourmetten bij mij thuis.
Gail kwam ook met haar vriend.
Het klikte meteen. Ze is een no nonsense chick die zegt wat ze vindt. Dat vind ik fijn en zo ben ik zelf ook.
Onze mannen kunnen het ook goed vinden dus dat komt mooi uit.
Dat resulteert in spontane barbecues bij elkaar thuis. Vaak haken er dan ook nog andere Bokkers aan. Super gezellig.
Onze eerste kennismaking bij mij thuis was volgens mij in januari. Nu zien we elkaar regelmatig want we wonen op ongeveer 20 minuten van elkaar.
Het leuke is dat we beide 2 haflingers hebben. Een ruin en een merrie. Gail rijdt fanatiek dressuur en ik hobbel rond in het bos. Dus soms wil ze het hebben met mij over dressuur dingen maar daar weet ik echt niks van haha.
Gisteren hebben we reining les gehad. Georganiseerd door Marlies. Dat was echt top. Hier onze foto samen!


Peelie schreef:
* Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Ik had de boktnaam Sure_Lee al wel vaker voorbij zien komen. Ik vond het zo grappig hoe het geschreven wordt en dan de uitspraak erbij. Voor mij viel ze daar al in op. Een beetje humor moet kunnen. :P

We zijn elkaar echt tegen het lijf gelopen toen er een groep meiden was die een babes and animals kalender wilde gaan maken voor het goede doel. Daar zijn Shirley en ik met elkaar in contact gekomen, maar toen hebben we nog niet afgesproken.

Ook was er een topic voor Bokkers uit het Gooi. Nu woon ik inmiddels al ruim 2 jaar niet meer in 't Gooi, maar in Almere, maar mijn paarden staan nog in Eemnes en ik ben ook veel in Blaricum waar mijn ouders wonen. Zodoende dat ik mij toch in het topic aanmeldde.

Toen Shirley en ik elkaar daar weer tegen kwamen raakte we via WhatsApp wel een beetje aan de klets. Vanuit 't Gooi topic kwam het idee voor een nieuwjaarsborrel/meeting. Dit was bij Shirley thuis.

Toen klikte het eigenlijk heel erg goed en sinds dien hebben we regelmatig contact. We gaan samen eten, leuke dingen doen enz.

* Hoe lang zijn jullie al vriendinnen?
Dat verklap ik dus eigenlijk hierboven al een beetje. Sinds het nieuwe jaar. Nog niet zo lang dus.

* Wat was jullie eerste indruk van elkaar?
Goede vraag. Ik ben iemand van "don't judge a book by it's cover.". Ik dacht eigenlijk vrij weinig van Shirley, gewoon een leuke meid. Lekker recht door zee, wat ik zelf ook ben, en niet te veel opsmuk. Daar hou ik wel van.

* Hebben jullie elkaar in het echt ontmoet? Hoe ging dat?
Dat was tijdens de nieuwjaarsmeeting bij Shirley thuis. Er waren nog wat andere Bokkers bij die ik ook nog niet eerder had gezien. De aandacht werd dus verdeeld over het hele groepje.

We hebben gezellig gegourmet met zijn alle en gekletst. Mijn vriend was ook mee en de vriend van Shirley was er ook. Nadat iedereen weg was gegaan bleven mijn vriend en ik nog hangen bij Shirley en haar vriend. Het is erg laat geworden! :')

* Welke interesses delen jullie?
Uiteraard de paarden. Maar dat is ook niet te missen als je elkaar ontmoet via een topic op bokt.

Verder vinden we shoppen allebei leuk, we houden van een drankje, gezelligheid.

Waarin we vooral overeenstemmen is het karakter. We denken veel het zelfde over dingen en ik denk dat dat erg goed werkt.

* Mochten jullie ver uit elkaar wonen: Hoe houden jullie contact?
We wonen niet zo ver uit elkaar. Ongeveer 20 min. met de auto. Maar we spreken elkaar regelmatig via de app. Op Bokt.nl spreken we elkaar eigenlijk weinig, grappig genoeg.



Rocamor

Berichten: 10830
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Bokt vriendschappen: Peelie & Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 22:48

Ploink, ineens valt het muntje mbt tot de boktnaam van Sure_Lee :+

Leuk stukje!

Rockes <3

Maris_

Berichten: 1447
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 00:07

Rocamor schreef:
Ploink, ineens valt het muntje mbt tot de boktnaam van Sure_Lee :+


Dit. :')

♥ Hinde, Preben, Lysne, Oryza & Perle
Fjordenfokkerij FjorYou

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Bokt vriendschappen: Peelie & Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 07:07

Wat een leuk stukje!

Dat van die boktnaam wist ik al, echt grappig! :+

Niet perfect is ook goed

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 07:14

Ik vind het zo grappig dat we onafhankelijk van elkaar het zelfde schrijven over elkaar.

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

Sure_lee

Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Bokt vriendschappen: Peelie & Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 09:10

Hahaha wat grappig dat mijn boktnaam dus niet gelezen wordt zoals ik heb bedoeld had. Ben dan wel benieuwd wat jullie dan lezen...

Ja zeker grappig dat we nagenoeg hetzelfde schrijven!

Autumnn

Berichten: 8028
Geregistreerd: 26-03-10

Re: Bokt vriendschappen: Peelie & Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 09:13

Oke wauw, ik moest echt even 3 keer lezen voor het lampen ging branden bij de boktnaam :+

Ik lees gewoon Sure (als hoe het hoort :+ ) en dan Lee. Weet ik veel, ik dacht het zijn twee paarden of iets _O-

Sure_lee

Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Bokt vriendschappen: Peelie & Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 09:49

Zijn wel leuke namen. Mocht ik ooit een veulen krijgen hahaha


Anoniem

Re: Bokt vriendschappen: Peelie & Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 10:42

Haha ik had je boktnaam meteen door toen in het Tindertopic eens je echte naam langs kwam, goed bedacht! ;)
Sure kun je toch alleen maar lezen als "Sjeur" en Lee als "Lie"? Dat is toch gewoon normaal engels? :')

Sure_lee

Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Bokt vriendschappen: Peelie & Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 19:54

Haha volgens mij ook. Dus daarom vind ik het apart dat mensen het dan in hun hoofd niet linken aan mijn naam.

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 22:02

Sure_lee schreef:
Haha volgens mij ook. Dus daarom vind ik het apart dat mensen het dan in hun hoofd niet linken aan mijn naam.

Haha. Dat vind ik ook appart :P

Het is heel duidelijk en toch zo heerlijk fonetisch geschreven :P

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Clien_, _San87_, Absolem, Cemlys, DotBot, Kabayo, Knoek, Laarvv, Luna2013, majemalo, MerelV, moonfish13, Natasja22, Oelly, Prins85, RenskeFrea, rozebadeend, sonnie81, Tzatziki, vierhoef en 53 bezoekers