Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
egnie

Berichten: 2369
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: oet ut Oosten

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 14:28

Hmmm dan ga nog even verder nadenken of ik het de moeite waard vind om die gok te nemen.

Heb zojuist schoenen binnen gekregen voor mijn zoontje. Helaas veels te klein. Heb er een bericht naartoe gestuurd. Ik heb ze opgemeten en toen besteld. Hij draagt maat 26 en dacht ik maat 27 had besteld. Staat er onder maat 21, dat gaat niet passen. Ben benieuwd of ze met een oplossing komen, anders neem ik mijn verlies. Heb ze ook nog niet beoordeeld, daar wacht ik nog even mee.

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 13:55

Sorry dat ik zo kom binnen vallen maar kent iemand leuke Aliexpress groepen met leuke linkjes die niet fake merken zijn? Dus echt een gewone groep met leuke dingen? Ik kan echt alleen maar van die groepen vinden waar alleen neppe chanel enz opstaat. Dat zoek ik niet :o

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 14:02

Aliexpress: tips & tricks (dutch) NL/BE ben ik lid van en vind ik wel fijn!

'Verborgen' linkjes zijn daar niet toegestaan, en zie er ook niet veel nep merken voorbij komen. Sowieso erg duidelijke regels en elk bericht moet eerst goedgekeurd worden door een beheerder, dus niet teveel gezeik en onnodige vragen/posts :)

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 14:05

Thanks!! Ik ben platinum member dus ik dacht alle Fb groepen weg want ik bestel te veel :') Maar ik wil zo nu en dan toch wel eens neuzen alleen ben ik alle groepen nu kwijt.

Jorinda

Berichten: 13460
Geregistreerd: 01-05-10
Woonplaats: Groningen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 00:00

Wat zijn verborgen linkjes? :7

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 00:33

Linkjes waarbij je product A kan kopen (merk) maar waarbij product B wordt afgebeeld

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 09:30

Korte vraag:
Gisteren heb ik een bestelling geplaatst en ging het niet goed met de Ideal betaling. Betaling geannuleerd en vervolgens was ik de bestelling kwijt en heb ik de artikelen opnieuw opgezocht en besteld en toen ook betaald, dit ging de tweede keer wel goed goed.

Nu keek ik net en zag ik dat de artikelen uit de eerste bestelling nog wachten op betaling.... Ik kan niet vinden dat ik deze artikelen kan verwijderen. Kan ik ze gewoon laten staan en verdwijnen ze dan, of moet ik contact opnemen met de verkopers om de bestellingen te annuleren?

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 11:40

Je kan altijd contact opnemen met de verkopers of ze de bestelling willen annuleren, anders gebeurd dat automatisch wel denk ik. Zou je geen zorgen maken, ze gaan sowieso het niet dubbel versturen als er geen betaling voor de ene order binnen is.

Ik bestel niet meer zoveel de laatste tijd. Maar wacht nu nog op een leuke haarclip, een tshirt (gokje), zonnebril en een squishy voor dochterlief. Merk van alles wat ik heb besteld er toch een hoop weer de prullebak in gaat omdat het net niet is dus probeer nu wel wat selectiever te bestellen en niet alleen maar te kopen omdat het zo goedkoop is. Maar heeft misschien ook te maken dat ik niet zo van prulletjes houd en in mijn opruimwoedes alles de kliko in gaat :+ Er zijn wel dingen bij waar ik heel enthousiast over ben en na maanden nog steeds gebruik en van goede kwaliteit is, oa ondergoed en telefoonhoesjes.

MarliesV

Berichten: 15173
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 11:44

Even contact opnemen met de verkoper inderdaad.

Hier nog een aantal zonnekappen voor mijn lenzen (camera), fietslampjes voor de MTB van lief, tempered glass voor mijn mobiel in bestelling en dat is het wel geloof ik.

maessie

Berichten: 5741
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 12:56

Hier voor het eerst een dispute geopend. Had een verkeerde lengte binnen gekregen. 2yard ipv 5yard. Had eerst de verkoper bericht gestuurd, fout zit hem waarschijnlijk ook in het vertalen, maar bij de omschrijving stond duidelijk 5 yard. Verkoper wilde er niet in mee gaan, en had de advertentie aangepast. Gelukkig had ik screenshots :D heb gemeld dat ik een dispute ging openen, gedaan en gelijk gekregen gelukkig.

Nu maar weer wat nieuws bestellen. :+ heb nog sokken onderweg, ook al een set binnen, supermooie pasvorm :D

Biebz

Berichten: 5499
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 15:04

Ik heb een vraagje over een dispute openen.
Mij werd verteld dat ik die moest openen voordat de protectie tijd om is. Maar dat kan niet alleen als ik het artikel terug stuur. Maar deze heb ik niet ontvangen.

Lynn_Nikita

Berichten: 25453
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 17:17

aantal t shirts binnen , 3 voor mijzelf voor op het werk, een paardenhoofd met hartslag, een paardenhoofd en een tekst I only talk to my horse today, allemaal rond de 6 euro pst en ze zitten prima.Voor mijn zoon die fortnite gek is ook een aantal shirts en een sweater. Hij is er blij mee en voor die paar euro kon ik ze niet laten liggen

vevina
Berichten: 1640
Geregistreerd: 27-10-09
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 17:49

Heeft hier iemand al eens een beveiligingscamera gekocht?

Afbeelding

Lijkt me wel fijn om de hond in de gaten te houden als we weg zijn.

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 17:59

Aldi heeft er komende week ook 1 in de verkoop, schijnt een goede te zijn :j

Eleionomae

Berichten: 19598
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 18:01

SANNCE Home Security IP Camera Wi-Fi Draadloze Mini Netwerk Camera Surveillance Wifi 720 P Nachtzicht CCTV Camera Babyfoon
http://s.aliexpress.com/M7fAfqEN?fromSns=Copy to Clipboard

Ik heb deze. Bevalt me prima. Was even gedoe om hem aan de praat te krijgen (lees de app die je moest installeren werkt niet met de camera, de app cam360 werkt wel) ik heb m voor in de baby kamer.

Lynn_Nikita

Berichten: 25453
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 18:36

Relaxed schreef:
Aldi heeft er komende week ook 1 in de verkoop, schijnt een goede te zijn :j


Ik weet niet of het dezelfde is maar wij hebben er 2 van de aldi en die zij hem fijn. Ook erg snel uitverkocht daar

belindaap88

Berichten: 300
Geregistreerd: 22-04-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 00:22

Eleionomae schreef:
SANNCE Home Security IP Camera Wi-Fi Draadloze Mini Netwerk Camera Surveillance Wifi 720 P Nachtzicht CCTV Camera Babyfoon
http://s.aliexpress.com/M7fAfqEN?fromSns=Copy to Clipboard

Ik heb deze. Bevalt me prima. Was even gedoe om hem aan de praat te krijgen (lees de app die je moest installeren werkt niet met de camera, de app cam360 werkt wel) ik heb m voor in de baby kamer.


Ik heb deze ook, zeer tevreden over!

vevina
Berichten: 1640
Geregistreerd: 27-10-09
Woonplaats: Dongen

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 09:32

Bedankt voor de reacties! Ik heb zojuist via aliexpres die camera gekocht. Levering wordt al verwacht tussen 22 en 25 juni *\o/*

Zirkonia

Berichten: 3632
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:44

Ik heb een fantatische bikini gezien op een andere site waarvan ik al een aantal gespot heb op alie.. Alleen juist dé bikini kan ik niet vinden op alie... Is hier iemand handig mee? O:)

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:49

Heb je hem met de foto proberen te zoeken?

Zirkonia

Berichten: 3632
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 18:05

Ik ben niet zo bekend met Alie.. Ook nog nooit besteld, maar heb hem gevonden! Hier vanaf 4 euro en op de nederlandse website 24 :=

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 18:07

Mooi :D

PeerAppel

Berichten: 3942
Geregistreerd: 06-09-11

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 19:00

Linkjes van leuke bikini's mogen altijd gedeeld worden! *\o/*

Anoniem

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 19:03

Ik prik er ondertussen redelijk makkelijk doorheen. Al die kleine webshops die tegenwoordig uit de grond spruiten kopen meestal groothandel in op Aliexpress of vergelijkbare sites en checken het vervolgens op kwaliteit en pasvorm. Natuurlijk heb je dan iets meer zekerheid dan als je het direct bij Ali bestelt, maar ik vind het ergens wel echt belachelijk dat er jurkjes van 3 euro verkocht worden voor 40+.

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Aliexpress, blijdschappen en ergernissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 19:10

Ja echt bizar. Kwam een hele tijd terug een advertentie tegen in zo'n paardenspullen-verkoop-groep op Facebook, van een meisje die paardenkettinkjes verkocht. Werden verkocht voor €6 per stuk terwijl die van Ali komen aan 20 cent oid per stuk. Heb daaronder gereageerd, kreeg meteen een PB dat ik me met mijn eigen zaken moest bemoeien, dat ik kinderachtig ben en dat bijna alle webshops hun spul via Ali en dergelijke kopen _O- Zwaar triest.

volgens mij is meisje in kwestie een bokker, dus hoop dat ik dadelijk niet weer zo'n happy PB krijg :')