Eper paardenvierdaagse 2018

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Suzan_bobar

Berichten: 4248
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 22:54

Ik ben zelf geen deelnemer, maar zal savonds wel op het terrein aanwezig zijn. Ik ga dit weekend een leuke korting actie op Facebook zetten om je paard te laten masseren (lymfedrainage). Deze is alleen geldig tijdens de vierdaagse en in Epe. Het ondersteunt het lymfesysteem en zal zorgen dat de afvalstoffen sneller afgevoerd worden. Hoe fijn is dat voor je paard?
https://www.facebook.com/mldvoorpaarden/ of http://www.suzanabbink.nl

Equine Lymfe Drainage Therapeut
Myofacial Equine Therapeut
Paardensportmasseur
Hirudotherapie (bloedzuigers)
http://Www.suzanabbink.nl


bzquinto

Berichten: 233
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 23:50

Vreemd dat sommige nog geen boekje hebben heb mijne een week geleden al gekregen

Quinto

turtlelito

Berichten: 1696
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 23:55

Ja heel vreemd, hier ook nog geen boekje, vriendin in de regio wel. Vandaag een mailtje naar de organisatie gedaan, heel snel antwoord (begeleidende brief in pdf, link naar download van het boekje).

Otti1977

Berichten: 3040
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 00:04

Dat doen ze wel netjes Claudia. Ze zullen er ook wel van balen.

turtlelito

Berichten: 1696
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 00:11

Ja, er is vast iets mis gegaan met een heel pakket boekjes/brieven denk ik. Grote kans dat die volgende week allemaal arriveren als iedereen in Epe zit. Kan gebeuren, de organisatie lost het heel mooi op.

Suzan_bobar

Berichten: 4248
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Veluwe

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 00:24


Equine Lymfe Drainage Therapeut
Myofacial Equine Therapeut
Paardensportmasseur
Hirudotherapie (bloedzuigers)
http://Www.suzanabbink.nl

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 08:11

Het komt echt al heel dichtbij!

Wij vertrekken dinsdagmorgen pas naar Epe. Moet maandag zelfs nog een avond werken :j zondag ga ik mijn tas inpakken dat ik nog een wasje kan draaien indien nodig.

Heb alleen sinds vorige week een superfijne decathlon rijlegging en Marit en ik dachten dan halen we nog een blauwe erbij. Zijn ze helemaal op. Jammer want die leggings zijn echt zo fijn en na een rit met zweet spoel je hem af en is ie zo weer droog..

Sure_lee

Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-18 08:13

Haha ja ook hier lopen meerdere topics over die legging. Er is een run op denk ik. Ik heb hem ook sinds vorige week. Heerlijk!

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 08:14

Dayanaera schreef:
Het komt echt al heel dichtbij!

Wij vertrekken dinsdagmorgen pas naar Epe. Moet maandag zelfs nog een avond werken :j zondag ga ik mijn tas inpakken dat ik nog een wasje kan draaien indien nodig.

Heb alleen sinds vorige week een superfijne decathlon rijlegging en Marit en ik dachten dan halen we nog een blauwe erbij. Zijn ze helemaal op. Jammer want die leggings zijn echt zo fijn en na een rit met zweet spoel je hem af en is ie zo weer droog..


Die heb ik ook voor Epe gekocht :) volgens mij gingen ze heel snel na een topic over decathlon en een over rijleggings :')

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 08:15

Sure_lee schreef:
Haha ja ook hier lopen meerdere topics over die legging. Er is een run op denk ik. Ik heb hem ook sinds vorige week. Heerlijk!


Ja en zo fijn ook met je telefoon :j

Straks rijdt iedereen met zo’ n legging in Epe :))

Sure_lee

Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-18 08:17

Ja, en dat voor maar 20 euro.....

carolina1278

Berichten: 4327
Geregistreerd: 09-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 08:30

Ach 2 jaar geleden hebben we meer als 1 dag veel regen gehad (en heel veel regen ervoor), voordat het afgelast werd de 4e dag en aangezien het nu lang droog is geweest kan het terrein nu best veel water hebben voordat het verzadigd is hoor.
Maar dat is pas dinsdag en het weer is zo verandelijk dat ik maandagavond wel zie wat er evt dinsdag gaat vallen :+

Hier ook 2 rijleggings aangeschaft bij horze en ik vind ze ideaal bij lange tochten *\o/*

Verlang niet al te zeer naar succes, doe gewoon wat je graag doet en waarin je gelooft en het succes komt vanzelf!
B+17 / L1+18 / L2+11 / M1+30 / M2 +19 / Z1+4 / SGM Klasse 1 + 13

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 08:53

Sure_lee schreef:
Ja, en dat voor maar 20 euro.....


Ja echt he, ongelooflijk

Josien_

Berichten: 8998
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 09:06

Haha, zo heb ik een paardrijshirt van de Decathlon met zakje op de rug. Ben er helemaal gek op, maar is zo vaak uitverkocht.

Zit er op die legging ook grip? En geen zakken natuurlijk haha.

"Welsh Cobs are like patato chips, you can't have just one!" /3 =:)


Sure_lee

Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-18 09:21

Grip op de knieen en een super handig zakje op het been voor je telefoon.
(foto's gemaakt voor het rijlegging topic en Jets wilde een foto van mijn kont....)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Josien_

Berichten: 8998
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 09:28

Haha ziet er wel relaxed uit! Zelf heb ik het liefst ook grip op de billen, bij voorkeur siliconen :D .
Liefst ook nog zakken om snoepjes, telefoon en sleutels ergens te laten. Maar dat is bij de huidige paardrijbroeken ook al lastig tegenwoordig -O- .
Maar tijdens de Eper ga ik wat tasjes etc. bij Dabo ophalen dus dan hebben we dat probleem ook weer opgelost *\o/* .

"Welsh Cobs are like patato chips, you can't have just one!" /3 =:)

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 10:08

Josien_ schreef:
Haha ziet er wel relaxed uit! Zelf heb ik het liefst ook grip op de billen, bij voorkeur siliconen :D .
Liefst ook nog zakken om snoepjes, telefoon en sleutels ergens te laten. Maar dat is bij de huidige paardrijbroeken ook al lastig tegenwoordig -O- .
Maar tijdens de Eper ga ik wat tasjes etc. bij Dabo ophalen dus dan hebben we dat probleem ook weer opgelost *\o/* .

+:)+ +:)+

Heb trouwens ook een leuke teugel actie. Gewoon voor de fun (of.. je zal er maar om verlegen zitten) In allerlei leuke kleurtjes :-) € 10 euro per stuk

Afbeelding

Ik heb zelf zo'n rijlegging van HH met siliconen.. wat ZIT die lekker maar met rijden.. nahh, die siliconen schuren, nee niet fijn. Grip is fijn, maar dit is TE hahaha

@Suzan_bobar: Er is een masseuse op het terrein, Marjan Brandon.. of doe jij alleen lymfedrainage?

[I Narbella, mijn dressuurdraver (eindstand) L2+7] <3 <klik>
[www.dabo-design.nl] <klik> Voor al je Biothane (bitloos) hoofdstellen, halsters, teugels..
Maar ook voor hondenlijnen, halsbanden, tuigjes enzzz!

Nair75

Berichten: 13
Geregistreerd: 25-01-18
Woonplaats: Bodegraven

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 10:42

Al met al valt het dan gelukkig wel mee met de regen (behalve dinsdagochtend hihi)... Ik en Cilla vertrekken zondag.......Zo'n zin in

annebe

Berichten: 5925
Geregistreerd: 08-05-05
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 11:04

Suzan_bobar schreef:
Ik ben zelf geen deelnemer, maar zal savonds wel op het terrein aanwezig zijn. Ik ga dit weekend een leuke korting actie op Facebook zetten om je paard te laten masseren (lymfedrainage). Deze is alleen geldig tijdens de vierdaagse en in Epe. Het ondersteunt het lymfesysteem en zal zorgen dat de afvalstoffen sneller afgevoerd worden. Hoe fijn is dat voor je paard?
https://www.facebook.com/mldvoorpaarden/ of http://www.suzanabbink.nl


Wat vraag je voor deze actie?! Zeer geinteresseerd

Brainless

Berichten: 29720
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 11:07

annebe schreef:
Wat vraag je voor deze actie?! Zeer geinteresseerd

Op FB staat 50E ipv normaal 65E.

Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.
;)

Shephard

Berichten: 429
Geregistreerd: 23-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 12:34

Jaja nog even en dan is het al zo ver! Alle weitjes van jagtlust zien er al weer goed uit!!

Het aandenken dit jaar is ook super mooi. Stond al een voorbeeld van op facebook

~if the world falls apart, just fall in to space~

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:07

Suzan_Bobar, Ik sta nu a een aantal jaren als sportmasseur op de Eper4daagsen paarden te masseren. Ik heb elk jaar een goed lopende aktie betreft het masseren van paarden en de eigenaren. Hiervoor heb ik mij aangemeld als standhouder en netjes hiervoor de kosten betaald betreft adverteren en een plek als standhouder. Als jij daar wilt gaan rondlopen als masseur vind ik dat niet zo netjes en kun je beter eerst contakt opnemen met de leiding van de organisatie.
Mijn aktie is Een goede massage voor het paard waardoor de afvalstoffen goed af kunnen vloeien en de spieren weer ertegen aan kunnen de volgende dag voor 35 euro. Stoelmassage voor de eigenaar 25 euro. De massages samen komen op 55 euro en ik kom op lokatie.

Paardensportmassage
Zirano Z1 R.I.P. 16-09-2013 Je was een topper, mannetje.
Gently Charmeur x Rolex ZZZ 6-2011

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:10

annebe schreef:
Suzan_bobar schreef:
Ik ben zelf geen deelnemer, maar zal savonds wel op het terrein aanwezig zijn. Ik ga dit weekend een leuke korting actie op Facebook zetten om je paard te laten masseren (lymfedrainage). Deze is alleen geldig tijdens de vierdaagse en in Epe. Het ondersteunt het lymfesysteem en zal zorgen dat de afvalstoffen sneller afgevoerd worden. Hoe fijn is dat voor je paard?
https://www.facebook.com/mldvoorpaarden/ of http://www.suzanabbink.nl


Wat vraag je voor deze actie?! Zeer geinteresseerd


Op de eper 4 daagse ben ik net zoals voorgaan de jaren aanwezig op de Eper4daagse. Ik ben daar als standhouder en als gediplomeerd sportmasseur aanwezig. Ik heb betaald als standhouder en heb net zoals andere jaren een leuke aktie Zie hieronder bij mededelingen de prijzen. Ik sta in de tent van Dabo design en als ik even op pad ben omdat ik op lokatie paarden masseer neemt zij mijn agenda waar.

Paardensportmassage
Zirano Z1 R.I.P. 16-09-2013 Je was een topper, mannetje.
Gently Charmeur x Rolex ZZZ 6-2011

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:14

Zirano ik trek jouw dinsdag even aan je mouw (als je er bent) ik wil mijn groom een massage als bedankje geven :j

Sure_lee

Berichten: 10385
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-18 14:14

Ik zou het raar vinden dat je alleen als je standhouder bent je een leuke actie voor Epe mag bedenken.
Lijkt mij dat iedereen dat mag.

En zeker voor ondernemers die uit de omgeving komen is het een mooie kans toch?

Zo heb je bijvoorbeeld in de buurt ook Dabo en hippe hoofdzaken die nagenoeg hetzelfde leveren (biothane hoofdstellen)

En niet de fotografen te vergeten.... Dat zijn er ook ieder jaar meer en meer.
Belang van degene die meedoen en dus keuze hebben vind ik persoonlijk belangrijker dan een standhouder die het alleenrecht zou willen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot en 48 bezoekers