Pretparken & uitjes.

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 21:49

Wat een nachtmerrie brand in europapark nederland en scandinavie volledig verwoest ;( -O-

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


mbkaatje
Berichten: 8681
Geregistreerd: 07-12-05
Woonplaats: Alkmaar

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 09:19

Ik hoorde het op het journaal. Vreselijk

moonsparkle
Berichten: 21656
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 09:20

Het lijkt wel of alles waar ik naartoe ga met een ramp te maken krijgt :( twin towers, vulcano park hawaii, vorig jaar naar europapark geweest.

Wist je dat veel planten eetbaar zijn en dat sommige ook heel gezond zijn? Je leert er meer over tijdens een wildplukwandeling

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 09:22

Ik kom even binnen vallen. Ik ga met kerst naar Disneyland Parijs. Zijn er mensen die daar zijn geweest en die DE tip hebben voor de drukte? Naar meet & greets hoef ik sowieso niet dus scheelt weer tijd

Een koude trui, is geen goede trui.

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 09:58

Trui schreef:
Ik kom even binnen vallen. Ik ga met kerst naar Disneyland Parijs. Zijn er mensen die daar zijn geweest en die DE tip hebben voor de drukte? Naar meet & greets hoef ik sowieso niet dus scheelt weer tijd


Hoe lang ben je er?
Je moet zorgen dat je zo vroeg mogelijk er bent. En dan meteen naar de populaire attracties gaat (Big thunder mountain, peter pan, buzz lightyear) want daar sta je smiddags anders gerust 2 uur te wachten. Of een fast pass, maar ja dat kost nogal wat.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 10:01

3 dagen. We zitten in de buurt in een hotel. Maar hebben dus drie dagen dat we kunnen gaan als we willen. En ik denk dat ik alle drie de dagen ga

Een koude trui, is geen goede trui.

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 10:20

Trui schreef:
3 dagen. We zitten in de buurt in een hotel. Maar hebben dus drie dagen dat we kunnen gaan als we willen. En ik denk dat ik alle drie de dagen ga


Wij gingen ook aan het einde can de dag naar its a a small world enz. Konden we gewoon nog n rondje blijven zitten. Want iedereen was al een plekje aan het zoeken voor de vuurwerkshow. Zo kun je ook maar 1x naar de parade gaan kijken en de andere 2 dagen op dat moment weer in de attracties gaan want dan is het ook rustiger.

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 13027
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Schagen

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 10:24

Toen wij er waren kon je in de avond veel attracties doen met korte wachtrijen.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 13:15

moonsparkle schreef:
Het lijkt wel of alles waar ik naartoe ga met een ramp te maken krijgt :( twin towers, vulcano park hawaii, vorig jaar naar europapark geweest.


Eh? Dat vind ik echt een gekke redenering. Zo kan ik ook heel wat rampen aan mij linken :’)

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Jildau

Berichten: 9395
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 13:34

iirrssjjee schreef:
Trui schreef:
Ik kom even binnen vallen. Ik ga met kerst naar Disneyland Parijs. Zijn er mensen die daar zijn geweest en die DE tip hebben voor de drukte? Naar meet & greets hoef ik sowieso niet dus scheelt weer tijd


Hoe lang ben je er?
Je moet zorgen dat je zo vroeg mogelijk er bent. En dan meteen naar de populaire attracties gaat (Big thunder mountain, peter pan, buzz lightyear) want daar sta je smiddags anders gerust 2 uur te wachten. Of een fast pass, maar ja dat kost nogal wat.


Vorig jaar augustus waren fast pass kaartjes gratis?

_Marjon_
Berichten: 10656
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 14:46

Vreselijk wat er in Europa-Park is gebeurd. Zo in en in triest :\.
Ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren aangezien Piraten ook al een oudere darkride was.


Over 2 weekjes naar Disney :D.
Wij slapen in Villages nature Paris, ben zo benieuwd!

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 15:24

Nederland stuk was wel idd al ouder maar wel hier en daar nieuwe dingen erbij gedaan. Dat zou mooi kunnen worden bij opbouw. Het scandinavie stuk echt zonde. Ook dat museumpje met oude spullen is weg,

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-18 22:44

CP bij disney lijkt me te gek.

Liefdee.
~~Vul bokt met liefde
....................................................................Nomar <3 Baccio

dalena

Berichten: 3082
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 10:46

_Marjon_ schreef:
Vreselijk wat er in Europa-Park is gebeurd. Zo in en in triest :\.
Ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren aangezien Piraten ook al een oudere darkride was.


Ik vond Piraten juist wel een mooie darkride. Ook leuk dat restaurant er omheen. Maar ben inderdaad wel benieuwd wat ze er nu mee gaan doen.

En verder is het langzaam aftellen tot de opening van Avalon en Port Laguna bij Toverland :D Kan echt niet meer wachten. Bij de making of ziet het er al zo gaaf uit!

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten


_Marjon_
Berichten: 10656
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 19:42

Jaa ik ben zoooo benieuwd naar Fenix :D :D.

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23

dalena

Berichten: 3082
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 17:45

<3 *\o/*

"We're all stories in the end. Just make it a good one"
[BB-HK] [VOLG] Onze eerste kitten

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-18 16:54

poes schreef:
moonsparkle schreef:
Het lijkt wel of alles waar ik naartoe ga met een ramp te maken krijgt :( twin towers, vulcano park hawaii, vorig jaar naar europapark geweest.


Eh? Dat vind ik echt een gekke redenering. Zo kan ik ook heel wat rampen aan mij linken :’)


lol, wellicht ga je naar teveel pretparken.

overigens als je een schade traject wilt volgen, moet je mijn leven hebben.
we hebben op de lagere school letterlijk iedere docent overspannen de klas laten verlaten..
behalve in de 5e+6e .. maar die moest er nog even over nadenken, die raakte twee jaar na dat we van school waren overspannen..


ik heb bij mijn oom gewerkt, dat bedrijf was bijna geheel door brand verwoest, een jaartje nadat ik er voor t laatst gewerkt had.
ik heb bij een plantenlaberatorium gewerkt waar een windhoos overheen is gegaan toen ik er een jaartje weg was
ik heb bij avero achmea gewerkt waar spontaan de gevelplaten naar beneden kwamen zeilen (toen ik er werkte).
ik werkte bij Nuon toen er ze op de noordzee door de SAP kabel geboord hebben.. en werkte er nog toen bij een brandoefening de poederblussers in de serverruimte per ongeluk afgingen (das niet best.. het hele bedrijf heeft een maand op de testservers gedraaid ipv de liveservers).

ohh ja grijnss en ik ben ook naar europapark geweest de afgelopen twee jaar.. dus voel jezelf niet schuldig.. waarschijnlijk komt t door mijn aanwezigheid :P:P... aankomende vrijdag ben ik er weer heen..

neem ook alvast maar afscheid van tripsdrill ;).. ga ik voor het eerst heen aankomende donderdag..

tis een wonder dat de efteling nog overeind staat :P

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 12:26

Ah ja ik laat een spoor van failiete, oogeheven en gestopte bedrijven achter. Op een na zijn alle bedrijven waar ik ooit voor gewerkt heb en steeds met ziekte ben uitgevallen vrij kort erna verloren gegaan. Ns stopte kort nadat ik ziek werd met het onderzoekslab, bedrijf erna werd de eigenaar ziek bedrijf verkocht (fourniturenhandel) en vrij snel daarna ontmanteld. Daarna samengegaan met ander incassoburo (incassoburo voor textiel en kleding) en daarna over de kop gegaan. Bouwvaria, edah (heb de sleutel vsn het verkoop kantoor nog aan de sleutelbos hangen), halfords (al doen die het nu weer een beetje), een uitzendburo, starlift liften, veromco glas is na stoppen overgenomen door saint gobain maar fabriek waar ik zat is gestopt. Super de boer ooit vakken gevuld en kassa werk gedaan is ook al niet meer. :') Enige die het nu nog doet is een parketproductiebedrijf.

Was voor uwv bij de laatet herkeuring ook een probleem. Ze dachten meer wao te kunnen geven maar alle werkgegevens van en waren dus niet meer te achterhalen. TOen ben ik ook achter aantal bedrijven gekomen dat die ook al niet meer waren.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Re: Pretparken & uitjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 12:28

rofl... we zijn samen verantwoordelijk voor de ondergang van nederland :D

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 12:39

Zoiets ja :+

Maar eeh gv verheugd zich heel erg op de wingcoaster in toverland. En we hebben nog kaartjes voor walibi. *\o/*

Maar eerst manana en zwarte cross, een andere liefhebberij van beiden

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 12:50

karuna schreef:
Zoiets ja :+

Maar eeh gv verheugd zich heel erg op de wingcoaster in toverland. En we hebben nog kaartjes voor walibi. *\o/*

Maar eerst manana en zwarte cross, een andere liefhebberij van beiden


ohhh helemaal vergeten, daar ben ik pas geleden een weekend heen geweest, dus ik zou maar opschieten, voor t failliet is of instort :P..


trouwens, als je veel pretparken meepakt, heb je een efteling abo ook? want daarmee kun je tegenwoordig ook naar tripsdrill, laat zich prima combineren met t eveneens gratis entree van europapark

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 12:52

Nee efteling kom ik zelden. Vind er niet veel aan als je niet van achtbanen houd. Geen abbonementen meer maar we gaan hier en daar gewoon heen. :D maar thripsdrill staat wel op de lijst inmiddels :j

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 12:59

karuna schreef:
Nee efteling kom ik zelden. Vind er niet veel aan als je niet van achtbanen houd. Geen abbonementen meer maar we gaan hier en daar gewoon heen. :D maar thripsdrill staat wel op de lijst inmiddels :j


lol, efteling is juist een sfeerpark.. walibi heb je weinig aan al s je niet van achtbanen houdt rofl..
voordeel van de efteling is alle gratis en korting op andere parken..

als je tripsdrill, europapark en phantasia meeneemt, dan heb je nog 3x toegang tot de efteling nodig om gelijk uit te komen.. minder als je ook nog bijvoorbeeld port abentura mee zou nemen. en de korting op holliday park (mooi op de route naar europapark) en bobbejaan (op de weg terug lol).. dan hoef je nog maar 1x of zelfs niet meer naar de efteling lol.. maar dan moet je er wel heel veel in een jaar tijd doen..

https://www.efteling.com/nl/park/abonne ... gJ_pfD_BwE

je moet maar eens doorrekenen of je er voordeel uit kunt halen..



als je heidepark wilt pakken (noord duitsland, een vakantie) dan zou ik daar een abo pakken..
dan mag je weer gratis naar legoland en gardaland (grijnss gewoon van noord naar zuid afzakken naar het gardameer en alles onderweg meenemen :').. andersom is niet nuttig, gardaland is ook van merlin, maar geeft niet die benifits -O- )

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 13:13

Ik zit natuurlijk met mijn korting/gratis ivm rolstoel. :j we hebben wel gekeken naar eventuele combinaties maar het is gewoon niet lonend. Vooral omdat we naast pretparken nog meer dingen hebben die we leuk vinden, dan wordt het o we moeten naar een pretpark want anders... zo bevalt het beter en is het ook betaalbaar juist door de rolstoel. En geen moeten verplichtingen of wat ook. :j

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 16:37

karuna schreef:
Nee efteling kom ik zelden. Vind er niet veel aan als je niet van achtbanen houd. Geen abbonementen meer maar we gaan hier en daar gewoon heen. :D maar thripsdrill staat wel op de lijst inmiddels :j


Volgens mij haal jij walibi en de Efteling door elkaar. :+

Second to the right, and straight on till morning


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: x_spekkie_x, Zandro1304, Zoe_97 en 101 bezoekers