Vraag het teamlid: SplashIsLief

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Vraag het teamlid: SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-18 10:21

*Bokt.nl
Bokt community

In "Vraag het teamlid" stellen we maandelijks een aantal vragen aan een teamlid, zodat jullie een beeld krijgen van de persoon achter het kleurtje. Hebben jullie een teamlid over wie je meer wil weten? stuur dan een pb naar Banjer.

Deze keer beantwoordt Bezwaarcommissielid SplashIsLief een aantal vragen. Wil je haar grootste blunder weten, wat ze met paarden heeft of welke foto's ze het leukst vindt om te maken? Je leest het hieronder.
Afbeelding
SplashIsLief en Splash tijdens een springwedstrijd in 2004.

* Hoe lang ben je al teamlid?
Sinds 13 augustus 2015 ben ik lid van de bezwaarcommissie. En sinds 1 november 2016 ben ik coördinator van het evenemententeam.

* Wat is het leukst aan teamlid zijn?
Ik vind het een eer om een steentje bij te kunnen dragen aan een forum waar ik heel veel plezier aan heb (gehad). Inmiddels ben ik al 14 jaar lid van Bokt en in die tijd heb ik zoveel meegemaakt, geleerd, mensen leren kennen etc. en daarom is Bokt voor mij heel waardevol. Ik vind het fijn om bij te kunnen dragen aan een beter en gezelliger Bokt. Ik vind de afwisseling tussen de verschillende taken erg leuk. Als bezwaarcommissie kijken we van diverse kanten naar een 'dossier'. Dit is iets wat me heel goed past en ook terug komt in mijn werk. Ik vind het ook leuk om binnen het team af en toe advocaat van de duivel te zijn zodat we een weloverwogen beslissing kunnen nemen. Daarnaast vind ik het heel leuk om samen met het evenemententeam te kijken naar mogelijkheden voor leuke nieuwe logo's of andere leuke acties (bijv. de kerstwens). Ik ben er vooral om de deadlines te bewaken, maar het is leuk als mensen weer enthousiast zijn over een mooi logo of een actie!

Last but not least vind ik het erg mooi om te zien hoe betrokken de teamleden zijn en we iedere keer op nieuw proberen er iets moois van te maken. Ik ben blij daar onderdeel van uit te mogen maken.

* Wat is je grootste blunder?
Ehm.... ik ben wel eens vergeten een speciaal logo naar Bart te sturen waardoor het niet online kwam. :o

* Kan je omschrijven hoe een dag als Lid Bezwaarcommissie eruit ziet?
Ons werk is heel erg afhankelijk van de vraag van gebruikers. Wij ondernemen pas actie als wij door een gebruiker worden aangeschreven (los van het feit dat we achter de schermen ook meedenken over beleidszaken).

De bezwaarcommissie houdt zich kortweg bezig met 3 soorten zaken; bezwaren tegen sancties die zijn opgelegd door het moderator team, verzoeken tot terugkeer en misgelopen transacties op de markt. Bij alle zaken kijken we naar het dossier wat er al ligt (waar hebben de moderators hun sanctie op gebaseerd en/of welke informatie hebben we vanuit de Bokker(s) zelf). Daarna vragen we meestal meer informatie op bij of het moderator team of bij de Bokker(s). Als we alle informatie hebben verzameld vormen we onafhankelijk van elkaar een mening en kijken we waar onze meningen overlappen of juist afwijken. Uiteindelijk hakken we dan de knoop door.
Afbeelding
SplashIsLief en Tenuta tijdens oefencross Renswoude, 2017.

* Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker? Oftewel: is Bokt voor jou alleen "werk" of ook nog wel leuk tijdverdrijf?
Ik ben nog steeds op Bokt te vinden als gewone gebruiker. Ik lees regelmatig topics. Wel merk ik dat ik aanzienlijk minder reageer dan "vroeger". Dat heeft met meerdere dingen te maken; ik word ouder en wijzer en hoef niet meer elke discussie aan te gaan of overal mijn mening over te uiten ( :)) ).

* Welke gebeurtenis op Bokt is jou altijd bijgebleven?
Op een gegeven moment waren er allerlei acties om geld in te zamelen. Heel Bokt leek er mee bezig te zijn; lessen, fotoshoots, spullen. Alles werd verkocht voor het goede doel.

* Je doet werk voor een paardenforum. Wat is jouw relatie met paarden?
Ik rijd al 21 jaar paard. De eerste jaren op de manege (Zilfia's Hoeve in Houten) en vanaf begin 2000 ging ik een pony verzorgen - Splash (vandaar mijn Boktnaam) - die we een jaar later hebben gekocht. In 2005 werd Splash afgekeurd en hebben mijn ouders uiteindelijk besloten om er een paard bij te kopen - Tenuta. Splash overleed begin 2007. Nuut heb ik nog steeds en ik ben dan ook elke dag met veel plezier op stal! In al die jaren hebben we onwijs veel lol gemaakt en zijn we echt een team geworden; we hebben gedresseerd, endurance gereden, gesprongen en veel gecrosst. Op dit moment rijden we 3/4 keer per week 10-15 km op flink tempo door de Loonse en Drunese duinen en gaan we af en toe op pad voor leuke dingen (oefencrossje, TREC, springwedstrijdje, patrouille rit). We hebben nog steeds onwijs veel lol samen. <3
Afbeelding
SplashIsLief en haar vriend.

* Hoe ben je erbij gekomen rechten te gaan studeren? Wat leek je leuk aan deze studie en was het zoals je verwacht had?
Als kind vond ik onrecht al heel stom en was ik altijd bezig om mensen te helpen. Daarnaast is mijn vader ook jurist. Het leek een logische stap om rechten te gaan studeren. Ik wilde de wereld een beetje mooier maken en hoopte dat op juridisch vlak te kunnen doen. Het werk na mijn studie was niet helemaal wat ik er van verwacht had en daarom heb ik me afgelopen jaar afgevraagd of ik wel het juiste pad aan het bewandelen was. Ik wilde niet de eerste beste baan aannemen maar terug naar de vragen; Wie ben ik? Wat wil ik? Welke baan past daarbij? Uiteindelijk heb ik per 1 mei 2018 een nieuwe baan als verzuimcoördinator en ben ik heel erg benieuwd wat deze ontdekkingsreis gaat brengen!

* Je bent ook fotografe. Welke soort foto's vind je het leukst om te maken?
Ik vind het heel erg leuk om sportfoto's te maken. Het leuke daaraan vind ik het vastleggen van de passie voor sport en mensen die het beste uit zichzelf proberen te halen. Verder vind ik het heel erg leuk om foto's van mijn nichtjes en neefje te maken. Heerlijk die kleine blije guppen die helemaal opgaan in hun eigen wereld <3.

* Heb je nog tips voor (beginnende) hobbyfotografen?
Doe wat je leuk vindt en maak lol! Speel met je camera en probeer soms gewoon iets nieuws.

* Wil je nog iets kwijt aan de Bokkers?
Maak de wereld een beetje mooier! Deel eens een compliment uit, feliciteer iemand die je niet kent, lach eens naar een vreemde of geef eens iets weg. Samen moeten we er iets moois van maken en dat begint met hele kleine dingen.

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 12:36

Leuk! +:)+ <3 ;)

Anoniem

Re: Vraag het teamlid: SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 12:56

Jaaa <3 Leuk stuk!

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: Vraag het teamlid: SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 19:17

Mooi verhaal :)

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Re: Vraag het teamlid: SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 23:05

Leuk verhaal Anouk!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 10:30

Dank jullie wel :+:

Dankzij Miranda ben ik er achter dat de acties voor Azie waren :))

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Re: Vraag het teamlid: SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 10:34

Leuk stuk Anouk! En heel veel plezier met je nieuwe baan. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 10:35

O:)

Ben blij dat ik kon helpen :D Toen je er over begon, móest ik het weten _O-

Catnip

Berichten: 2337
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: Vraag het teamlid: SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 12:50

Wat een leuk stukje! :D

Charmaine
Berichten: 1413
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Vraag het teamlid: SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 14:21

Leuk stukje Anouk!

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 09:05

Charmaine schreef:
Leuk stukje Anouk!

Door jou ben ik ooit op Bokt terecht gekomen :))

Charmaine
Berichten: 1413
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: Vraag het teamlid: SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 19:46

Ja da's waar ook! Lang geleden alweer ;-)

pien_2010

Berichten: 43139
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 19:51

Leuk geschreven stuk!

Roosch

Berichten: 36638
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Vraag het teamlid: SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 19:53

Ah ja.. Bokt voor Azië. Fantastisch!

Leuk stuk, SIL!

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Vraag het teamlid: SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 17:14

Leuk stuk Anouk!

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Vraag het teamlid: SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 22:38

Wat een leuk stukje! :D

Wat moet ik me voorstellen bij VerzuimCoordinator?

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 11:56

Dank jullie wel <3


Wij hebben namens werkgevers contact met zieke medewerkers. Waar hebben ze last van, speelt er nog meer, hoe loopt het contact met de leidinggevende, wat doen ze om weer beter te worden, hebben ze ergens hulp bij nodig etc. Daarnaast bewaken we de wettelijke vereisten bij langdurige ziekte (opstellen plan van aanpak, oproepen voor de bedrijfsarts etc.).