Eper paardenvierdaagse 2018

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 12:38

Tis toch niet te hopen dat Rhino roet in het eten gaat gooien volgende maand :(:)


paxine

Berichten: 2256
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Tollebeek (NOP)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 12:57

KarinLF schreef:
Tis toch niet te hopen dat Rhino roet in het eten gaat gooien volgende maand :(:)


Nou idd dat was precies wat ik dacht......er komen natuurlijk wel heel veel paarden bij elkaar uit alle windstreken

Voor hippe haaksels en leuke trends!
http://www.haakselsentrends.nl/

carolina1278

Berichten: 4327
Geregistreerd: 09-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 13:03

Ik hoop het ook niet..

Verlang niet al te zeer naar succes, doe gewoon wat je graag doet en waarin je gelooft en het succes komt vanzelf!
B+17 / L1+18 / L2+11 / M1+30 / M2 +19 / Z1+4 / SGM Klasse 1 + 13

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 15:18

Nou ja laten we maar niet op de zaken vooruit lopen, maar fingers crossed

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 16:06

KarinLF schreef:
Tis toch niet te hopen dat Rhino roet in het eten gaat gooien volgende maand :(:)


Precies wat ik vanmorgen dacht..

Spoiler:
kiekeboe

EliseXJoelle

Berichten: 2340
Geregistreerd: 13-11-07
Woonplaats: Sliedrecht

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 09:25

Hoe gaan de voorbereidingen bij iedereen? Nog maar 2 weekjes tot de 4daagse.

Mijn pony staat in mooie conditie, loopt de rondes van 12km op zn sloffen en komt topfit terug (staat ook 24/7 buiten). Helaas door werk red ik in de avond niet om lange ritten van 20km te maken :( Maar gezien de energie en looplust die mijn pony over heeft na een rit verwacht ik geen problemen.

De Osteopaat en Hoefsmid komen nog voor een check, ook de zadelmaker komt nog een controle doen (rijd momenteel boomloos omdat het dressuurzadel niet goed meer lag)

Falco ~ Puck ~ Nyomi <3

Josien_

Berichten: 8963
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 09:43

Hier gaat het goed hoor! Minder 20+km ritten kunnen maken als ik had gewild, maar tot nu toe loopt ze alles prima. Hoefsmid en zadelmaker zijn hier ook al geweest :) .
Volgende week weer een leuke toertocht van 25+km op de planning en dan hebben we ook weer de vele paarden en karretjes in het bos gezien.

Ik heb er enorm veel zijn in :D .

"Welsh Cobs are like patato chips, you can't have just one!" /3 =:)

paxine

Berichten: 2256
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Tollebeek (NOP)

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 09:56

Euhm...........wandelschoenen zijn ingelopen :')
Ben nu bezig een leuk verkleed iets te verzinnen voor de intocht. Kom er echt niet uit, enige wat ik kan verzinnen in zilver is disco. Maar dat zal iedereen wel doen haha!

Voor hippe haaksels en leuke trends!
http://www.haakselsentrends.nl/

EliseXJoelle

Berichten: 2340
Geregistreerd: 13-11-07
Woonplaats: Sliedrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 11:30

paxine schreef:
Euhm...........wandelschoenen zijn ingelopen :')
Ben nu bezig een leuk verkleed iets te verzinnen voor de intocht. Kom er echt niet uit, enige wat ik kan verzinnen in zilver is disco. Maar dat zal iedereen wel doen haha!


sterkte met wandelen!

Ik heb ook lang zo gezeten inderdaad. Inmiddels ven ik er uit, ik zoek alleen nog een passende rijbroek en zilveren linten voor om het hoofdstel

Falco ~ Puck ~ Nyomi <3

Bix
Berichten: 678
Geregistreerd: 05-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 15:01

Weet iemand wanneer het boekje ong komt?

:¨·.·¨:
`·. Pinkeltje en Reus ❤

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33749
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 15:23

Ik ben er ook, zonder paard maar met camera! Ga foto's maken als vrijwilliger voor de organisatie zeg maar haha. :D Beetje ervaring op doen met fotografie en tussen de paardenmensen zijn! :D Er doen namelijk veeeel mensen mee die ik ken. ;)


Sure_lee

Berichten: 10351
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-18 15:27

Leuk Marly!

Josien_

Berichten: 8963
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 16:16

MarlindeRooz schreef:
Ik ben er ook, zonder paard maar met camera! Ga foto's maken als vrijwilliger voor de organisatie zeg maar haha. :D Beetje ervaring op doen met fotografie en tussen de paardenmensen zijn! :D Er doen namelijk veeeel mensen mee die ik ken. ;)

Dan moeten we eigenlijk eindelijk eens meeten he :Y) .

Boekje kwam vorig jaar de eerste week van juni. Denk dat hij na het weekend er zal zijn?

"Welsh Cobs are like patato chips, you can't have just one!" /3 =:)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33749
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 17:15

Josien_ schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik ben er ook, zonder paard maar met camera! Ga foto's maken als vrijwilliger voor de organisatie zeg maar haha. :D Beetje ervaring op doen met fotografie en tussen de paardenmensen zijn! :D Er doen namelijk veeeel mensen mee die ik ken. ;)

Dan moeten we eigenlijk eindelijk eens meeten he :Y) .

Boekje kwam vorig jaar de eerste week van juni. Denk dat hij na het weekend er zal zijn?

Eigenlijk wel hé ;)

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 18:08

Hier worden ook veel kilometers gemaakt! Ook tochten van 20 km, Troy heeft energie over!

Zadel is gecheckt, aanstaande woensdag komt hij weer vierkant op de ijzers te staan, en de da komt nog even luisteren naar zijn hart en longen ed.

Troy en ik zijn er klaar voor

ingaa

Berichten: 1160
Geregistreerd: 14-03-10
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 20:16

Hier ook de zadelmaker en hoefsmid gehad, dry needling afspraak voor na die tijd staat ook al voor Beth. Komt er nou ook nog een masseur naar de 4 daagse?
Ze had helaas een klein dipje maar is er gelukkig weer helemaal, gelukkig een goede basisconditie dus verwacht geen problemen met de vierdaagse.
Wij gaan van zondag tot zondag. Meer mensen die er maandag al zijn en het leuk vinden dan een rit te maken? Wij staan op camping Livonia met de paardjes.

Ben benieuwd of er nog extra veterinaire controle komt ivm de Rhino hier in omstreken. Hoop dat iedereen zijn paard voor en tijdens de 4 daagse goed in de gaten houd.

Dinkytoy's Elisabeth
Lini Louise

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 20:33

Hier helaas niet goed.. Ik heb 2 paarden, een kan sowieso niet mee want die loopt kreupel rechtsachter. De ander heeft begin deze maand een enorme wond opgelopen dus niet kunnen trainen :(
Baal zo hard! Wilde zo graag mee doen!! We gaan zeer waarschijnlijk wel, dan maar een weekje vakantie houden en als het lukt een paar kleine stukjes meerijden.. Het is niet anders ;(

Enzo Alano

Volg ons op Instagram! @andalusianenzo

Sure_lee

Berichten: 10351
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-18 21:00

Ah das minder leuk floor! Maar wel gezellig als jullie toch komen. Misschien kun je ook met iemand op de kar mee?

marije1109

Berichten: 1131
Geregistreerd: 07-02-13
Woonplaats: Kraggenburg

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:04

Zadelmaker, check.
Hoefsmid, check.

We oefenen wel maar het valt niet mee om het te combineren met mijn gezin en nieuwe baan.

Maakt me ook altijd onzeker, zijn we er wel klaar voor. Hoe weet ik of het zo is.....hoe maak ik mezelf gek

Life is good, Marie mijn topper!

Dabo

Berichten: 11125
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 23:32

ingaa schreef:
Hier ook de zadelmaker en hoefsmid gehad, dry needling afspraak voor na die tijd staat ook al voor Beth. Komt er nou ook nog een masseur naar de 4 daagse?
Ze had helaas een klein dipje maar is er gelukkig weer helemaal, gelukkig een goede basisconditie dus verwacht geen problemen met de vierdaagse.
Wij gaan van zondag tot zondag. Meer mensen die er maandag al zijn en het leuk vinden dan een rit te maken? Wij staan op camping Livonia met de paardjes.

Ben benieuwd of er nog extra veterinaire controle komt ivm de Rhino hier in omstreken. Hoop dat iedereen zijn paard voor en tijdens de 4 daagse goed in de gaten houd.


Ja, Marjan Brandon (Zirano heet ze hier op bokt) komt. Afspraken zijn al te maken bij haar, en op de eper zelf bij mij in de tent :-)

[I Narbella, mijn dressuurdraver (eindstand) L2+7] <3 <klik>
[www.dabo-design.nl] <klik> Voor al je Biothane (bitloos) hoofdstellen, halsters, teugels..
Maar ook voor hondenlijnen, halsbanden, tuigjes enzzz!

Otti1977

Berichten: 3039
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 23:54

marije1109 schreef:
Zadelmaker, check.
Hoefsmid, check.

We oefenen wel maar het valt niet mee om het te combineren met mijn gezin en nieuwe baan.

Maakt me ook altijd onzeker, zijn we er wel klaar voor. Hoe weet ik of het zo is.....hoe maak ik mezelf gek

Dat heb ik ook hoor Marije..

L_Rivaldo

Berichten: 4717
Geregistreerd: 17-12-07
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 07:16

Dit jaar heb ik ook veel minder getraind. Eigenlijk rijd ik maar 2x per week. Dat is echt weinig voor hun doen. Hopelijk loopt tum ontspannen de routes dan moet dit wel lukken maar zo stuiterend vraagt het wel veel van hem. Hos vaak rijden jullie?

carolina1278

Berichten: 4327
Geregistreerd: 09-10-05

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 07:34

Hier paard ook in topconditie en we trainen naast de tochten in het bos dagelijks van 10-20 km ook voor de Z1 2x per week en hij heeft inderdaad altijd energie te over..

Hopelijk niet dit weer dan, want hij heeft er geen last van, maar ik wel :)

Verlang niet al te zeer naar succes, doe gewoon wat je graag doet en waarin je gelooft en het succes komt vanzelf!
B+17 / L1+18 / L2+11 / M1+30 / M2 +19 / Z1+4 / SGM Klasse 1 + 13

Roosyes
Berichten: 758
Geregistreerd: 02-10-08

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 07:57

Hier echt veel minder training als andere jaren. Het is voor ons veel te warm. Hopelijk kunnen we gewoon rustig aan doen, dan komt het ook wel goed.

:¨·.·¨:
`·. Yessie, Jella & Sylvy :+:.

Josien_

Berichten: 8963
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Eper paardenvierdaagse 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 08:13

Haha ik hoop ook niet op zulke hoge temperaturen.
Hij zegt nu nog zo'n 21 graden en half bewolkt maar droog voor de vierdaagse, maar dat is zo ver vooruit niet te voorspellen natuurlijk. Al zou ik daar heel tevreden mee zijn :D .

Wij rijden 3 á 4 keer in de week. In de maanden maart en april zat ik tussen 2 banen in en hebben we wel veel gereden, maar voornamelijk dressuurmatig en wat crosswedstrijdjes.

"Welsh Cobs are like patato chips, you can't have just one!" /3 =:)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers