Doorgeefstokje van de maand mei: P

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88044
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Doorgeefstokje van de maand mei: Piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 07:36

Wat een leuk stuk is het geworden!

VanHuisUit

Berichten: 6679
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 11:20

Pien heeft me destijds met het overlijden van mijn merrie Rizanta gesteund en dat vond ik toen zo lief! Had haar een beetje uit het oog verloren op bokt, leuk om weer wat van je te lezen Pien :*

rocymax

Berichten: 6484
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 13:55

Wat is het een leuk stuk geworden Pien, erg fijn om te lezen. Ik vond het vooral herkenbaar dat je als kind fantaseerde over een zwart paardje. Dit deed ik zelf ook nl als kind, ik droomde er ook altijd van dat ik op "mijn paard" naar huis gallopeerde. :)

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 13:59

Nou Pien, als dat je vakantiehuisje is, dan wil ik wel weten hoe je echt woont.... :j :P

pien_2010

Berichten: 43278
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 21:22

Jullie reacties zijn hartverwarmend, dank jullie wel. Volgende week reageer ik op iedereen als ik weer een computer heb.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Doorgeefstokje van de maand mei: Piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 02:30

Leuk geschreven! Ken je ook niet persoonlijk, maar wel van je lieve pb's. Het enige minder leuke is dat ik stinkend jaloers wordt van jouw leven als goden in Frankrijk.....:) Maar dat is positief.

NikkiDeKerf

Berichten: 15276
Geregistreerd: 13-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 09:08

Wat leuk om te lezen. Ik vind je altijd heel fijn in de communicatie en je berichten (en dat herinner ik me ook van toen je nog moderator was) en die open en warme manier van communiceren komt hier ook weer terug in de tekst. Mooi! :)

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Doorgeefstokje van de maand mei: Piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 17:53

Leuk Pien! Ik ken je van het emigratietopic, waar ik het helaas al snel allemaal niet meer kon bijbenen, dus weer verdwenen ben.

Maar erg mooi om te dit te lezen.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132056
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Doorgeefstokje van de maand mei: Piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 11:29

Leuk stukje inderdaad!

Ook leuk dat je het stokje door hebt gegeven aan Karl. Hij is jarenlang mod en later ook nog een hele tijd hoofdmod geweest en ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe het nu met hem gaat :)

Monique1963

Berichten: 8637
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Doorgeefstokje van de maand mei: Piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 22:47

Pientje, wat leuk en herkenbaar om te lezen!

xChanelx
Berichten: 1921
Geregistreerd: 05-04-13

Re: Doorgeefstokje van de maand mei: Piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 12:02

Wat een mooi stuk zeg! Erg leuk om te lezen.
Je valt me altijd op door hoe prettig jij je mening kunt geven, met respect voor de ander, zonder je te laten verleiden om van jouw gedachtegang af te wijken. Dat zouden meer mensen moeten doen :j

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 14:18

Allemaal hele terechte complimenten voor jou Pien!

We hebben destijds toen we allebei nog een groen jasje hadden altijd heel fijn samengewerkt op onze fora :j altijd veel ruimte voor de persoonlijke touch en de drive om zaken op een fijne manier op te pakken. Mooi mens :*

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Doorgeefstokje van de maand mei: Piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 16:47

Wat mooi om te lezen dat het allemaal gelukt is met de gite, en dat je er ook echt van kan genieten. Ik hoop dat je levende have ook snel weer mag herstellen, toch gezelliger :) Valt de gite in de praktijk een beetje mee? Is toch altijd spannend: je hebt een droom, en dan moet je maar zien of je hem ook kan leven.

pien_2010

Berichten: 43278
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 13:21

Donc, we zijn weer terug van vakantie en zoals beloofd reageer ik nu uitgebreider op jullie allemaal. Van achter naar voren omdat dit nu eenmaal het gemakkelijkste werkt voor mij:

Prrrr schreef:
Valt de gite in de praktijk een beetje mee?
De gîte de la Fermette gaat echt super. Voor volgend jaar zijn de boekingen zelfs al begonnen en dit jaar zaten we in februari al vol vanaf 27 april tot en met 22 september (met een weekje over in september) :oo . Jij hebt ooit geschreven Prrr iets in de trant dat je kunt zien dat het huis met zoveel liefde is gemaakt. Dat is ook wat de gasten ons terug geven. Het is mijn "kindje" en ik ben er heel gek mee ook al is het erg veel werk. Maar ook leuk. De hoge reviews, leuke gasten en uiteraard ook de inkomsten, maken al het werk meer dan goed. Ook al zal niemand ooit rijk worden van een gîte. }> Dank je wel Prrr voor je reactie.

Amaryllis schreef:
altijd veel ruimte voor de persoonlijke touch en de drive om zaken op een fijne manier op te pakken. Mooi mens
Het was heerlijk om met jou een team te vormen. We waren een goed geoliede tandem en het compliment van "mooi mens" :o geef ik van harte aan je terug. Dank je wel voor je stukje.

xChanelx schreef:
.
Je valt me altijd op door hoe prettig jij je mening kunt geven, met respect voor de ander, zonder je te laten verleiden om van jouw gedachtegang af te wijken.
Dat is een heel groot compliment xChanelx, temeer daar ik graag ook op die manier communiceer. Dank je wel!

Monique1963 schreef:
Pientje, wat leuk en herkenbaar om te lezen!
:* Mootje

Oscar schreef:
Leuk stukje inderdaad!

Ook leuk dat je het stokje door hebt gegeven aan Karl
Dank je Oscar. Waarschijnlijk neemt Karl het stokje over. Ik ben daar erg blij mee en ook wel heel benieuwd naar. Ik verwacht namelijk dat hij er ook zijn best voor gaat doen. :j

MoniqueT schreef:
Maar erg mooi om te dit te lezen.
MoniqueT, je wordt inderdaad gemist in het emigratie topic. Dank je wel voor je reactie.

NikkiDeKerf schreef:
Wat leuk om te lezen. Ik vind je altijd heel fijn in de communicatie en je berichten (en dat herinner ik me ook van toen je nog moderator was) en die open en warme manier van communiceren komt hier ook weer terug in de tekst. Mooi! :)
Dank je wel NikkiDeKerf, ik ken jou vooral van mooie foto reportages. Dus als je ooit paar dagen bij ons op het terrein in de caravan wil zitten laat maar weten. Je mag je hier helemaal uitleven op de paarden met je talent :D

superpony schreef:
maar wel van je lieve pb's.
Lief van je Superpony omdat terug te geven.

Indestal schreef:
Nou Pien, als dat je vakantiehuisje is, dan wil ik wel weten hoe je echt woont.... :j :P
Hahahaha dat zal dan wel tegenvallen Indestal zie hieronder. Op dit moment is het wel veel leuker vanwege allerlei bloemen enz. ervoor.
Afbeelding

rocymax schreef:
Ik vond het vooral herkenbaar dat je als kind fantaseerde over een zwart paardje.
:D ;) Ik fantaseerde heel wat af over mijn zwarte paardje en hij was een vast onderdeel van mijn kinderjeugd. Leuk Astrid dat jij dat ook had.

VanHuisUit schreef:
Pien heeft me destijds met het overlijden van mijn merrie Rizanta gesteund en dat vond ik toen zo lief! Had haar een beetje uit het oog verloren op bokt, leuk om weer wat van je te lezen Pien :*
Aaach wat lief. Ja paard verliezen is toch ook wel heel erg heftig! Dank je wel voor je lieve stukje.

Amanda schreef:
Wat een leuk stuk is het geworden!
Dank je wel Amanda.

Barramundi schreef:
maar eens…. Kom ik ook op visite!
Barra, je kunt dan ook bij ons op het terrein hoor. Voor bepaalde mensen maken we daarvoor graag een uitzondering, maar je woont wel heel erg ver weg. Leuk je stukje Barra, dank je wel!

Rocamor schreef:
Wat een leuk stukje. Met plezier gelezen. En wat een gave locatie hebben jullie!
Dank je wel Rocamor! We zijn zelf ook erg blij met onze gave locatie maar zo mooi als in de gîte wonen wij niet hoor.

Mri schreef:
Als teamlid was je een van mijn favoriete collega's.
Ik heb veel gehad aan jullie tips toen tijdens de verbouwing en dat was inderdaad een heel leuk verbouwingstopic (Ik vertrek in het geschreven woord :D ). Dank je wel voor je compliment. Het moderator team indertijd (ik weet namelijk niet hoe dat nu is, daar ik daar totaal geen zicht meer op heb), was een heel fijn team en ik kan me jou ook nog goed herinneren hoor Mri!!

Palmera schreef:
Een warm en verstandig mens met haar hart op de juiste plek, zo ken ik je in het emigratie-topic.
:o Lief, dank je wel.

nardxash schreef:
Je warmte die je schrijft met je berichten zijn echt mooi om te lezen.
Dank je wel Nardxash, ja we hebben de liefde voor onze kleine Pyrenese bergpaardjes gemeen <3

[***] schreef:
Leuk stuk Pien! :D Blijf je vakantiehuis prachtig vinden en natuurlijk je mooie paarden niet te vergeten.
Dank je wel [***].

Jes schreef:
Leuk stukje pien!

Lizy ik dacht ook dat ik gek werd :+
Hahahaha, tja ik werd vlak voor ons vertrek benaderd of ik het doorgeefstokje wilde overnemen. Mijn 1ste reactie was :oo , ik heb geen tijd hiervoor en toen ben ik er toch voor gegaan want vond het ook een hele eer om het stokje te krijgen.
Dank je Jes!

A_nouk schreef:
Pien, lief mens dat je bent
:o :* Lieve Anouk!

justkid schreef:
Leuk stukje Pien!
Dank je en ik zwaai naar je terug :evaw: :evaw:

linnie050 schreef:
Leuk stuk!
Hoop dat het herstel voorspoedig verloopt.
Dank je Linnie50, en tot nu toe gaat het wandelen en revalideren goed. Dus we hopen weer. Wie weet over een jaar er weer op.

missfalki schreef:
En het advies, wat goed bruikbaar is, vaak ook in andere situaties ;)
Dank je wel daarvoor!

Graag gedaan Karin en wat een leuk stukje heb je geschreven. Ik ken het kleine huis op de prairie niet meer herinneren. Grappig. Dank je wel.

missfalki schreef:
En een super, geweldig en prachtig oortjes topic <3
Daar ben ik nog steeds trots op. Dat was toen een enorm werk, maar met lieve Hercule een geweldig iets om te doen. Het topic is toen ook een geweldig topic geworden iets dat ik totaal niet verwacht had.

assebassie schreef:
Leuk Pien, mooie antwoorden, ik ken je (helaas) niet persoonlijk maar kom je vaak tegen in volg topics en deel je liefde voor de Merens, dank zij jou geniet ik daar nog meer van _/-\o_ .
Onze paardjes zijn geweldig Assiebassie en die van jou is ook zo mooi. Ik hoop dat je ze kunt houden!! Dank je wel voor je leuke stukje.

pipo schreef:
Je bent gewoon een (h)eerlijk mens! ( en je man ook). En je paardjes zijn ook gaaf.
Ik moest enorm lachen om je fantasie uit je jeugd... geweldig!!
Dank je wel Pipo. Dat geldt ook voor jou want het was heerlijk om je bij ons te hebben.

Lizy je aftakeling begint echt niet!! }>

Nissima schreef:
Leuk Pien! Wat ben je toch een leuk mens. Zo lief hoe je over je (overigens echt ontzettend leuke) man schrijft <3
Dank je wel Nissima. Onze gezamenlijke vakantie was erg leuk. Ik mis je in het emigratie topic :o

Dank je wel Linda_

Emj_23 schreef:
+ 2 Ik lees (stil) mee in een aantal topics waar ik jou tegenkom. Altijd vriendelijk en met wijs commentaar. Ik hoop ook ooit mijn soortgelijke dromen waar te maken. Leuk om te lezen dat het jou gelukt is.
Lief van je Emj_23. Dromen zijn er eerst om te bedenken en dan om ze tot uitvoering te brengen ook al lijkt dat onmogelijk. Liever een keer iets gedroomd en nagejaagd dat mislukt is als dat je later terugkijkend zegt: "had ik maar....". Dromen najagen gaat soms met angst gepaard daar in ons geval zekerheden losgelaten werden. Maar het is heel goed uitgepakt. Dat wens ik jou ook toe!

TinGu schreef:
Ik ken je ook niet persoonlijk, maar voor mij ben je altijd een soort "madre familias" van bokt. En dat is zeker als compliment bedoelt!
Hier heb ik vreselijk om moeten lachen, want behalve een heel lief compliment is het ook erg grappig temeer daar ik mezelf absoluut niet als een "madre familas" beleef. Dus je hebt me ook verrast :o

lizy29 schreef:
Maar leuk geschreven Pien. +:)+ binnenkort moeten we maar weer eens afspreken en bijpraten.
Dank je wel Lizy. Ja lijkt me leuk, want we komen graag op kraam bezoek bij Idefix <3 . Wordt vervolgd dus!

Maflinger_S schreef:
Wat een leuk topic. Ik ken je niet maar je schrijft altijd zo enthousiast en liefdevol over je leven en de personen en dieren die daarin een een prominente rol spelen.

Dank je wel Maglinger_S wat een leuke reactie, ja ik hou veel van ons leven waarin de zwarte Prins en Prinses inderdaad een belangrijke rol spelen }>

Mavelle schreef:
Leuk om te lezen. Ik ken je trouwens vooral van je lieve warme woorden in topics waar dat nodig is.
Dank je wel Mavelle. Inderdaad doe ik in sommige topics echt mijn best om een beetje te steunen. Sommige topics waar we in zaten waren zo verschrikkelijk verdrietig, dan probeer ik er ook echt voor te gaan. Meer kunnen we immers niet doen hier op Bokt. Fijn dat dit soms lijkt te lukken.

Murosch schreef:
Ik heb je niet daadwerkelijk ontmoet maar toch wel een beetje leren kennen voor en achter de schermen en ik vind je zo'n warme en lieve persoonlijkheid. Veel mensen mochten willen dat ze zoals jij waren :*
Dat is volkomen wederzijds lieve Murosch!

Hanafubuki schreef:
Wat een heerlijk interview om te lezen :+: Pien is een van de liefste mensen die ik heb mogen ontmoeten de afgelopen jaren. Kijk uit naar ons bezoek over twee weken!
Daar moeten we gauw contact over hebben lieve Jans. Wanneer dat precies is. 2 juni zijn we er niet want dan hebben we een huwelijk (kunnen jullie gerust hier zijn hoor) en 8 juni hebben we voor ons huwelijksfeest van onze franse vrienden een overnachting in een heus chateau aangeboden gekregen (kunnen jullie ook hier zijn hoor). Dus gauw maar eventjes appen wanneer precies hoe en wat! Enne Jans, je bent zelf ook een heel lief mens en je hebt een tof gezin!

Zo wat een reacties allemaal. Ik heb het gevoel dat ik door een heel warm bad ben gehaald door jullie. Heel bijzonder vind ik dat en had ik totaal niet verwacht :o Dus dank hiervoor.

Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Re: Doorgeefstokje van de maand mei: Piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 17:51

Nou Pien, jij bent zo'n warm persoon!
Zelfs je geschreven communicatie straalt liefde en warmte uit. Een hele bijzondere gave als je het mij vraagt.

Soms vind ik het wel jammer dat je zo verweg woont. Ik heb erg prettig pb contact met je gehad en zou je graag laten zien waar ik nu (mede dankzij jou) sta. Ik "ken" jou alleen via bokt maar dat voelt niet zo.

Altijd als ikeen bericht van jou zie dank denk ik weer: wat een mooi mens <3

Jennyxx

Berichten: 3042
Geregistreerd: 11-10-06
Woonplaats: Bij de duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:09

Wat een leuk stuk heb je geschreven, Pien. Ik heb je niet persoonlijk ontmoet, maar je een beetje leren kennen hier op bokt en achter de "andere schermen". En ik deel de mening van anderen hier. Ik vind je een warme vrouw. Recht door zee met een eigen mening, en tegelijkertijd zo respectvol naar de mening van een ander. Goed in communiceren, vriendelijk en met humor :D

pien_2010

Berichten: 43278
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Doorgeefstokje van de maand mei: Piendumaitre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-18 08:47

Mri de afstand valt wel mee, je bent welkom! En je bent waar je bent dankzij jezelf. Ik heb een kleine handreiking mogen doen en dat was een hele eer.
Ha Jennyxx, wij kennen elkaar inderdaad. Dank je wel.