[Info] Tattoo's 13

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mariska88

Berichten: 813
Geregistreerd: 30-04-09

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 07:49

Nee Google maar eens op rob holterman
Hij maakt echt hele mooie tattoo's!
Ik ben fan (mja hem ken ik ook nog van vroeger ;))

jasz

Berichten: 2221
Geregistreerd: 11-11-10
Woonplaats: Bij Alkmaar

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 08:40

Ik heb foto's gemaakt van mn arm, best lastig om dat zelf te doen :+ dus het zijn een beetje wazige foto's geworden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Siers83

Berichten: 7348
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 08:58

Mooi die vrouw zeg!


Ik heb mijn zodiac maandag laten zeyten. Ding ziet er nu echt niwt uit. Dik aan t vervellen.

Afbeelding

Amado
Berichten: 1328
Geregistreerd: 22-01-15

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 09:43

Ik mag 28 augustus :D duurt nog even dus

Wat een mooie tattoo’s!

Nightingale
Berichten: 1096
Geregistreerd: 11-03-11

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 16:07

Ik begon een aantal weken terug dit topic te lezen omdat ik het leuk vond om andermans creaties te bekijken. Ik heb zelf weinig met tattoos en zat er totaal niet over te denken er zelf een te nemen. Maar nu na 280 pagina's inspiratie begint het toch wel een beetje te kriebelen... Dat had ik echt niet verwacht bij mezelf dus dat zegt wel iets over hoe mooi sommige dingen zijn die hier voorbij komen!

Het heeft totaal geen haast en ik laat het ook nog lekker even sudderen voorlopig, maar op dit moment speel ik met het idee van een klein vosje aan de binnenkant van mijn enkel. Qua grootte niet veel meer dan 5x3 cm zeg maar. Hebben jullie enig idee hoeveel detail je daarin kwijt kan zonder dat het heel snel lelijk wordt?

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 16:34

Ik zag deze laatst bij snip art. Is denk ik wel iets groter dan wat jij wil.
https://www.instagram.com/p/BiP0AlKnOL4/

Ik zit te denken aan mijn 3e tattoo. Wil graag mijn 2 honden en ratjes en daarmee mijn liefde voor dieren vastleggen. Maar weet nog niet hoe. Wil niet echt een portret en ook niet te groot.op mijn onder arm onder mijn andere tattoo.

Supervixen

Berichten: 12834
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 17:10

Nightingale schreef:
Ik begon een aantal weken terug dit topic te lezen omdat ik het leuk vond om andermans creaties te bekijken. Ik heb zelf weinig met tattoos en zat er totaal niet over te denken er zelf een te nemen. Maar nu na 280 pagina's inspiratie begint het toch wel een beetje te kriebelen... Dat had ik echt niet verwacht bij mezelf dus dat zegt wel iets over hoe mooi sommige dingen zijn die hier voorbij komen!

Het heeft totaal geen haast en ik laat het ook nog lekker even sudderen voorlopig, maar op dit moment speel ik met het idee van een klein vosje aan de binnenkant van mijn enkel. Qua grootte niet veel meer dan 5x3 cm zeg maar. Hebben jullie enig idee hoeveel detail je daarin kwijt kan zonder dat het heel snel lelijk wordt?


Dit is wel echt heel mini, als je op pinterest zoekt op small fox tattoo kom je er wel een aantal tegen.

Chantalla

Berichten: 1427
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 19:14

Stille meelezer met een kleine vos tattoo hier. Mijne is klein gehouden, maar dan ook zonder detail. Als je er meer details in wilt, is iets groter waarschijnlijk wel aan te raden. Foto is wel iets groot daarentegen :+
Afbeelding

Nightingale
Berichten: 1096
Geregistreerd: 11-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 21:27

Vind die van jou wel heel mooi Chantalla! Heel subtiel :)

Ik zat zelf een beetje aan zoiets te denken - een andere plek en het liefst maar eentje, maar dit soort stijl vind ik heel mooi. Maar misschien is dit zo'n moeilijk idee dat binnen een paar jaar uitgelopen is, dat is zonde natuurlijk.
Afbeelding

Edit: dit is misschien nog wel een beter voorbeeld qua plaatsing en grootte:

Afbeelding

Fem

Berichten: 12512
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 11:03

Nou... Ik ben er hoor... Spannend!

mylittlejoy

Berichten: 3291
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Zoetermeer

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 11:54

Die schildpadjes zijn echt ubercute! Zoiets zou ik echt in a heartbeat laten zetten, haha!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 11:55

Fem schreef:
Nou... Ik ben er hoor... Spannend!


Succes!!

Is dit een belaade stijl of gewoon heel slecht of allebei ik weet het even niet.

Afbeelding

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 12:46

Lau schreef:
Fem schreef:
Nou... Ik ben er hoor... Spannend!


Succes!!

Is dit een belaade stijl of gewoon heel slecht of allebei ik weet het even niet.

[ [url=m/ZJwlJx.png]Afbeelding[/url] ]

Dit is een magische taise tattoo zeker niet slecht en vol can kracht! grappige is dat de unalom die je erbij zie in deze tattoo dus traditioneel is gezet. Zoals hij bedoelt is dus.
Echt erg dat slecht te noemen hoor zoek betekenis maar eens op boedistische monikken zitten er vol mee
In ieder geval is het die stijl dus
Laatst bijgewerkt door Willl65 op 22-05-18 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 12:49

jasz schreef:
Ik heb foto's gemaakt van mn arm, best lastig om dat zelf te doen :+ dus het zijn een beetje wazige foto's geworden.

[ [url=m/BQJnhs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OcDkxP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gUpgh0.jpg]Afbeelding[/url] ]


Just curious: Waar is het design/elementen op gebasseerd?

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 13:26

Willl65 schreef:
Lau schreef:

Is dit een belaade stijl of gewoon heel slecht of allebei ik weet het even niet.

[ [url=m/ZJwlJx.png]Afbeelding[/url] ]

Dit is een magische taise tattoo zeker niet slecht en vol can kracht! grappige is dat de unalom die je erbij zie in deze tattoo dus traditioneel is gezet. Zoals hij bedoelt is dus.
Echt erg dat slecht te noemen hoor zoek betekenis maar eens op boedistische monikken zitten er vol mee
In ieder geval is het die stijl dus


Naja, die drie dingetjes bovenin ogen vrij rommelig als je niet weet dat dat zo hoort (blijkbaar). Zijn totaal niet gelijk/ symmetrisch. Net zoals de bobbeltjes op de staarten van de tijgers. Die “8-kant” tussen de tijgers heeft allemaal verschillende lijndiktes. Ik heb er geen verstand van (dat moge duidelijk zijn), maar als ik dit zie denk ik dus dat het gezet is door iemand die niet goed is in lijnen zetten.

Anoniem

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 13:42

Traditionele Thaise tatoeages worden ook niet met een modern apparaat gezet waar je makkelijk strak mee kan lijnen, maar met een stok met een puntje eraan en een andere stok om erop te slaan ;) Vrij logisch dus, dat het niet zo rete strak is als we in NL bv zien.

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 13:45

Emmaa_ schreef:
Traditionele Thaise tatoeages worden ook niet met een modern apparaat gezet waar je makkelijk strak mee kan lijnen, maar met een stok met een puntje eraan en een andere stok om erop te slaan ;) Vrij logisch dus, dat het niet zo rete strak is als we in NL bv zien.

Ah kijk, weer wat geleerd!!

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 14:27

Emmaa_ schreef:
Traditionele Thaise tatoeages worden ook niet met een modern apparaat gezet waar je makkelijk strak mee kan lijnen, maar met een stok met een puntje eraan en een andere stok om erop te slaan ;) Vrij logisch dus, dat het niet zo rete strak is als we in NL bv zien.

Inderdaad en traditionele tattoo’s hoeven niet inkmaster ogen naar gekeken te worden die tatoo staat bol van kracht .

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 14:33

Laatst een heel boek gelezen waarbij traditionele tattoos (op die wijze gezet) een belangrijke rol spelen. Alleen dan wel Japanse tattoos:

Aanrader!

Afbeelding

Anoniem

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 15:13

Er zijn veel verschillende tradities rondom tattoos maar het staat in ieder geval overal redelijk centraal dat het naast versiering van het lichaam op een manier anders dan die van ons ook nog een hele grote spirituele waarde heeft. Een of andere NL'se presentator heeft op tv een traditionele Thaise tattoo laten zetten en die raakte helemaal in trance, het is zo achterlijk pijnlijk dat het bijna een spirituele ervaring wordt zeg maar.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 15:17

Interessant! Nooit geweten!

jasz

Berichten: 2221
Geregistreerd: 11-11-10
Woonplaats: Bij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 17:18

Courses schreef:
jasz schreef:
Ik heb foto's gemaakt van mn arm, best lastig om dat zelf te doen :+ dus het zijn een beetje wazige foto's geworden.

[ [url=m/BQJnhs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OcDkxP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gUpgh0.jpg]Afbeelding[/url] ]


Just curious: Waar is het design/elementen op gebasseerd?


Het is naar een schilderij van Gustav Klimt, een heel bekende Oostenrijkse schilder. Zoek maar in mn berichten, daar heb ik het schilderij ook staan
Edit: in het schilderij staat de vogel linksboven, dat pastte natuurlijk niet op mijn arm, maar ik wilde die er graag bij. Die zit dus onderop, dat blauw-groene is het lichaam van de vogel, onder zit zn kop.

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 19:15

Ik kruip even onder mijn meeleest steen vandaan om mijn nieuwe trots te showen! Vanmiddag laten zetten door een gastartiest bij Salon Serpent in Amsterdam. Heel blij mee!! Hij symboliseert Rwanda, country of a thousand hills, en de zon is ook van de Rwandese vlag. En ook een beetje 'achter de bergen schijnt de zon'.


Afbeelding


Ontzettend gave plaat van Klimt hierboven! Heel gaaf! Was al benieuwd hoe die er uiteindelijk uit zo komen te zien want had zo m'n bedenkingen daarbij, maar echt heel mooi gedaan!

jasz

Berichten: 2221
Geregistreerd: 11-11-10
Woonplaats: Bij Alkmaar

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 19:30

Thnx! Ja het zetten was ook heel spannend, in elk stukje zitten zo veel kleuren, dus tijdens het zetten vroeg ik me echt af wat het ging worden uiteindelijk :+

Zijn jullie ook altijd zo zenuwachtig als een tattoo gaat vervellen? Ik ben altijd bang dat bepaalde details verloren gaan. Bij mn andere drie tattoos had ik dat ook, maar die zaten niet de hele tijd in mn blikveld :')

Nightingale
Berichten: 1096
Geregistreerd: 11-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 20:01

Tutti_Frutti schreef:
Ik kruip even onder mijn meeleest steen vandaan om mijn nieuwe trots te showen! Vanmiddag laten zetten door een gastartiest bij Salon Serpent in Amsterdam. Heel blij mee!! Hij symboliseert Rwanda, country of a thousand hills, en de zon is ook van de Rwandese vlag. En ook een beetje 'achter de bergen schijnt de zon'.


[ [url=m/8rohID.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, supergaaf! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent :D Wat waren je bedenkingen aanvankelijk?

Wat vinden jullie van dit werk? https://www.instagram.com/koningtattoo/