[FOTO] Sphynx

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

[FOTO] Sphynx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-18 19:21

Sphynx
Nu Yadah steeds meer went aan haar nieuwe huisje, kan ik rustig aan nieuwe dingetjes uitproberen op het gebied van fotografie.

Mijn focus ligt de laatste tijd op fotograferen met tegenlicht maar dan zonder verlies van details. Yadah bleef gisteren mooi stil liggen waardoor ik rustig wat heb kunnen uitproberen.

01.
Afbeelding

02.
Afbeelding

03.
Afbeelding

Toen had ze geen zin meer.

Bedankt voor het kijken en opbouwende feedback is altijd welkom. :)

maaikemuis
Berichten: 5273
Geregistreerd: 16-06-06
Woonplaats: Het randje van Almere

Re: [FOTO] Sphynx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 19:24

Die oren!!!! Geweldig met dat tegenlicht. Het lijkt wel een beetje of ze bezeten is met van die duivelsoortjes.

De eerste foto vind ik de mooiste van de serie. De laatste is ook heel gaaf, de blik van de kat daar vind ik heel mooi alleen had ik dan persoonlijk de neus en oren ook scherp willen zien.

Koper

Berichten: 30234
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 19:30

maaikemuis schreef:
De eerste foto vind ik de mooiste van de serie. De laatste is ook heel gaaf, de blik van de kat daar vind ik heel mooi alleen had ik dan persoonlijk de neus en oren ook scherp willen zien.

Ik vind de tweede juist het best. Heel subtiel licht door het oorpluis en beter gekozen compositie dan de eerste foto.

Erg mooi geworden TS. Leuke kat ook :)

Enjoy_

Berichten: 609
Geregistreerd: 09-06-07
Woonplaats: Heemstede

Re: [FOTO] Sphynx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 19:36

Ik vind dan juist die gaap foto erg leuk!

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-18 19:37

Bedankt beiden. :)

Jullie benoemen precies de dingen die ik individueel goed vind met de verbeterpunten. Bij de derde twijfelde ik voornamelijk vanwege de focus op het oog, dat die eruit springt of alles inderdaad.

Met die oortjes had ik al leuke ideeën ja, ik heb ook een infrarood lamp wellicht kan ik daar nog iets mee. :P

Die met de gaap was inderdaad goed getimed.

The_Cat

Berichten: 7285
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: [FOTO] Sphynx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 07:15

Leuke foto's. 1 en 4 zijn men favoriet wel! De achtergrond is dat gewoon in je huis of heb je ze ergens voor geplaatst? Vind het ongelooflijk leuk

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-18 07:50

Bedankt, dat zijn mijn verduisteringsgordijnen, ze doen het best wel goed als achtergrond inderdaad. :) O:)

En de ena laatste is voor het raam. :)