stekelharig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 18:43

shetje144 schreef:
MaiNat schreef:
Mijne is een President van Strobes x Paulus van de Blikhalm x Joliet van Spuitjesdom
Ze is nu 32 jaar! Haar moederskant is zwart gefokt en vaderskant vos, misschien daarom stekelharig! Hierbij een foto van gisteren (geschoren)

[ [url=m/wfej8V.jpg]Afbeelding[/url] ]
mooi geschoren! leuk halstertje! waar heb je die vandaan? ze ziet er nog goed uit voor en 32 jarige hoor! zou je misschien een foto kunnen sturen van haar vachr meer ingezoomd want zo is het erg onduidelijk, want ze lijk zo eerder een palomino:)


Foto van jaren terug! In haar geschoren vacht is het lastig te zien. Het halster heb ik ook al jaren bij Faunaland vandaan!

Afbeelding

MimixDaina

Berichten: 207
Geregistreerd: 10-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-18 18:51

daar zie je het goed ja! net zo als mijn shet! ik neem aan dat het halster er niet meer te krijgen is _O-

MaiNat
stokpaard connaisseur

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Re: stekelharig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 18:59

Ik weet het niet, ik heb hem denk ik al z'n 7 jaar!

shetlandfan
Berichten: 2354
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Ergens in NL.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 18:14

Aan de TS, is de vader van jouw shet soms Varwick v.d. Nijkampshoeve?

Dat is de enigste goedgekeurde hengst bij het NSPS die als perlino op papier stond. Was overigens fout, want die hengst was een isabel/mushroom. Kwam uit een zwarte vader x Vos moeder dus genetisch onmogelijk een perlino.

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 18:26

Ik heb ook 2 stekelharige shetjes. De ene is vosstekelharig en de ander e vosbontstekelharig, hoge witte benen en een zwarte en witte stip op zn kont :+

MimixDaina

Berichten: 207
Geregistreerd: 10-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-18 20:11

shetlandfan schreef:
Aan de TS, is de vader van jouw shet soms Varwick v.d. Nijkampshoeve?

Dat is de enigste goedgekeurde hengst bij het NSPS die als perlino op papier stond. Was overigens fout, want die hengst was een isabel/mushroom. Kwam uit een zwarte vader x Vos moeder dus genetisch onmogelijk een perlino.
vgm wel maar zal zondag kijken

MimixDaina

Berichten: 207
Geregistreerd: 10-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-18 21:38

shetje144 schreef:
shetlandfan schreef:
Aan de TS, is de vader van jouw shet soms Varwick v.d. Nijkampshoeve?

Dat is de enigste goedgekeurde hengst bij het NSPS die als perlino op papier stond. Was overigens fout, want die hengst was een isabel/mushroom. Kwam uit een zwarte vader x Vos moeder dus genetisch onmogelijk een perlino.
vgm wel maar zal zondag kijken
ja is haar vader Varwick v.d. Nijkampshoeve. haar moeder is een vos (wendolien van het achterdijk vgm) dus zou het genetisch wel kunnen dat ze stekelharig is?(snap niet zo veel van dat genetische gebeuren XD)