kennen jullie dat?mixed emotions?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 21:30

ik heb vandaag echt zo'n dag dat het niet helemaal slecht gaat maar dat het ook niet goed gaat.allemaal van die kleine dingetjes die gewoon niet leuk zijn,maar ook weer niet zo erg dat ik er een echt baaldag van kan maken,nee ik heb echt van die gemengde gevoelens,aan de ene kant is het alellemaal niet zo erg maar aan de andere kant zijn er een paard dingetjes gebeurt waarvan ik best wel uit mijn doen ben.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 21:38

Och lieverd ik ken het gevoel Verdrietig

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 21:59

ikke ook. Soms heb je een dag, dan trek je je de kleinste dingetjes aan. Terwijl je op een andere, betere, dag er niets van aan zou trekken.
Ik voel me er soms erg onzeker bij. Maar dat duur soms niet langer als een dag of 2.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-01 22:04

pfffieuw dacht al dat ik de enige was Knipoog
mijn dagen kun je in drie categorieen verdelen
1.super-dolblij-dag
2.mixed-emotions-dag
3.super-baal-baal-baal-dag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 22:41

Ik gooi dat altijd maar op hormonen, dan kun je er tenminste nog iets de schuld van geven. Maar je bent echt niet de enige. En als je elke dag zo Haha! zou moeten rondlopen zou je ook doodmoe worden volgens mij.
Morgen is er weer een dag, zet hem op!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 22:47

Dat heb ik ook, van die dagen dat ik echt gek wordt van mezelf, dan zit ik overal over te piekeren en overal doemscenario's bij te bedenken.....

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 23:07

Komt mij ook allemaal heel bekend voor!! Ik ben aan de ene kant ook wel geneigd tot doemdenken, aan de andere kant kan ik ook weer heel blij worden van kleine dingetjes. Is echt per dag verschillend!

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 23:15

Ik ben vrij stabiel, nou ja was, t zit me nu ff heel erg mee in mijn leven, maar goed.

Hmmm k heb t ook wel hoor, inzitten over kleine dingetjes, je daar poedersuiker om voelen, en dan weer van hele kleine dingetjes euforisch worden, net als Maart

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 23:19

ik heb ook vaak dat er een hoop nare dingen gebueren maar ook een hoop toch wel heel fijne dingen en als iemand dan vraagt van hoe was je dan is dat dus echt niet uit te drukken wan ik weet het zelf niet eens..
vond ik het nou een fijne dag of juist niet.. en dan heb ik ook vaak zon zwaare wisselstemming van het ene op het andere moment kan mn bui dan volledig omslaan,
ben ik suuuper vrolijk en iemand zegt iets rots ofzo wat eigenljk gewoon plagerig ofweetikveelwhoe is bedoeld en dan zou ik daar normaal op door lachen maar op zo'n moment word ik dan echt chagereinig van een klein dingetje, en dan echt chagereinig!
ik ben dan gewoon 'emotioneel gevoelig' alles kan me raken op zo'n moment.. iet grappigs en ik lig helemaal dubbel, maar als 1 sec erna eist anders gebeurt zit ik zo te janken
heel vermoeiend zo'n dag

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 23:56

ik ken het maar al te goed...
tis zelfs ooit zo erg dat ik me al klote voel als ik te laat uit mn bed kom, terwijl ik van plan was lekker veel te doen...
Ach ja, denk even aan tinkie en dan komt het weer goed.... Of ga lekker fotootjes maken en stuur ze naar mij en lees van alle bokkers hoe super je schatje is!!!

Hopen dat het morgen weer een nummer 1 dag is! Lachen
Liefs, Kim

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 09:38

Hebben vrouwen dit nou vaker dan mannen of kunnen mannen het gewoon beter verbergen?

BTW: Ik ken het maar al te goed... Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 09:46

Ja, toch hormonen geloof ik.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 10:31

ikke heb t nu ff met het halen van mn diploma..
aan de ene kant blij..blij..blij..
maar aan de andere kant toch best wel Verdrietig

toen ik aan de pil zat (microgynon) had k te helemaaaaaaal..
dan was ik vet vrolijk aan de telefoon.. dan hing k op en opeens janken.. (om de meest belachelijke dingen ufcurse)

tja..
ik gooi t ook altijd maar op de hormonen!! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 10:37

Ben je echt 'gezakt'gezakt, of heb je nog een kans via een her?