Welke hengst voor Desperado x Metall x Darwin

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Luca1968
Berichten: 190
Geregistreerd: 04-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-18 16:24

Ze is gisteren geïnsemineerd met Blue Hors Fifty Cent (Franziskux x Donnerball). Deze hengst werd door Blue Hors voorgesteld op de hengstenshow bij De IJzeren Man te Weert en ik was er direct helemaal weg van (en niet alleen ik!). Geweldige mooie hengst met zeer goede en correcte bewegingen, heel veel souplesse en balans en uit een zeer goede moederlijn!
Nu hopen dat ze drachtig is!
Afbeelding



Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Welke hengst voor Desperado x Metall x Darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 19:43

Knappe hengst ook hoor, ik ga hem eens opzoeken.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

misterA
Berichten: 3122
Geregistreerd: 17-01-07

Re: Welke hengst voor Desperado x Metall x Darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 12:11

Hij kan het karakter, rijdbaarheid en instelling verbeteren. Wat achterbeen betreft, met name de buiging in de gewrichten en ondertreden in de galop heb ik nog mn bedenkingen.

Luca1968
Berichten: 190
Geregistreerd: 04-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-18 12:22

misterA schreef:
Hij kan het karakter, rijdbaarheid en instelling verbeteren. Wat achterbeen betreft, met name de buiging in de gewrichten en ondertreden in de galop heb ik nog mn bedenkingen.


De bedenkingen die je hebt, zijn die o.b.v. zijn afstamming of heb je de hengst zelf zien lopen? Het is voor mij ook kijken hoe deze combi uitpakt maar de merrie zelf heeft een zeer goed achterbeengebruik en in het lijntje waar zij uitkomt is dit goed verankerd. Ik vind het vooral leuk om een hengst te gebruiken, en daarmee de gok, waar niet iedereen achteraan loopt.

Volgend jaar hoop ik het resultaat te laten zien!

voyou

Berichten: 655
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 08:37

Is je merrie drachtig?
Mijn Desperado is drachtig van Furst jazz. Ik geloof dat daar wel iedereen achteraan loopt. Hoorde dat hij het druk heeft.

Luca1968
Berichten: 190
Geregistreerd: 04-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-18 10:37

voyou schreef:
Is je merrie drachtig?
Mijn Desperado is drachtig van Furst jazz. Ik geloof dat daar wel iedereen achteraan loopt. Hoorde dat hij het druk heeft.


Ja, ze is drachtig na slechts 1x insemineren! Erg blij mee. Ook ik had Fürst Jazz aanvankelijk in gedachten voor haar maar uiteindelijk gezwicht voor Fifty Cent.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 bezoekers