Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 13:41

Ik denk bij Jimmy idd dat het de setjes zijn, mensen vinden dat schattig. Bright zn fotos met bandages, dekentjes etc doen het ook beter, maar ik ben daar te beroerd voor :')

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 15:30

Hier gaat het eindelijk weer beter! In 1.5 dag 18 volgers erbij na wekenlang elke keer maar 1 of zelfs niks erbij.
Ik ben er ook wel veel tijd aan kwijt, ik wil graag veelzeggende foto's plaatsen die wat in dezelfde stijl zijn. Ik vertel er ook vaak wat bij en ik wil zelf ook liken en reageren bij anderen.

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 16:54

Jimmy en Bright (en jullie andere knapperds) zijn ook gewoon te knap <3
[***], ik vind jouw pony’s ook erg leuk en je posts ook :j

Hier nu 650 volgers op instagram :oo Ik maak elke keer als ik bij Luna ben wel een foto van haar en vaak post ik dan ook gewoon een foto van wat we die dag gedaan hebben (wandelen, longeren, mennen, etc.). Of als ze een nieuw halster of nieuwe deken heeft dat bijvoorbeeld & af en toe sleep ik m’n camera mee (ik fotografeer graag) en dan maak ik eens foto’s van Luna.

Maar vaak is het dus gewoon een post van wat we die dag hebben gedaan, gooi er ook snel een instagram filter over (camera foto’s bewerk ik meestal wel in photoshop) en that’s it. Post lekker waar ik zin in heb. Doe wel wat moeite, maar niet dat ik aan het plannen ben wat voor foto’s ik dan en dan moet gaan posten en niet elke week een hele fotoshoot bijvoorbeeld :)

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 17:13

Ik vind Luna dr account wel leuk, maar ik like meestal jouw foto's ook en reageer ook wel regelmatig,
Luna is gewoon zo schattig <3

Ik maak nu ook wel random story's van m'n ponies want die doen het best goed, hebben ze altijd echt wel een hoop kijkers op en het kost mij nog geen minuuut om te doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 19:03

Dank je kirsten4 :)
De tekst ga ik toch wel minder moeite voor doen denk ik, die lezen de mensen toch niet (of ze doen er niks mee maar dat komt op hetzelfde neer) :+

Foto's moet ik nog even kijken maar denk dat ik ook gewoon ga posten wat ik op dat moment leuk vind, niet kijken naar welke pony om mijn feed mooi te houden bv.


Die verhalen heb ik nog niks mee gedaan, zou niet weten hoe het werkt. Kijk ook nooit naar verhalen van anderen. Levert dat ook meer volgers op als je veel verhalen plaatst? Wat is de meerwaarde? Of het verschil?

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 19:07

Nah ik denk niet dat ik er meer volgers mee krijg, maar heb toch meestal wel 4 a 500 mensen die m´n story bekijken iedere keer dat ik iets neerzet (niet te vaak en meestal maar 1 per keer), dus als het zoveel bekeken word zullen ze het wel leuk vinden, anders stoppen ze vanzelf met kijken denk ik. :)

Doe meestal ook simpele dingen als een kort filmpje als ze in stal aan het eten zijn, of als ze aan het spelen zijn, of een rondje aan de longe.

Ja, gewoon niet teveel over nadenken, lekker posten wat je leuk vind op dat moment! :)

Lisitano

Berichten: 4934
Geregistreerd: 05-09-12

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 22:08

Via mijn stories leer je mijn honden beter kennen en zie je waar we wandelen en wat ze zoal uitvreten onderweg. Welke spellen we doen, hoe ik hen train en als we even knuffelen. Wat op mijn feed verschijnt komt echt van mijn fotografie. Mijn volgers bekijken mijn stories ook veel :j

kirsten4

Berichten: 2902
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Overijssel

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 22:23

Ik doe ook wel regelmatig iets in m’n verhaal & vind dat bij anderen ook leuk! De ene dag doe ik 1 foto of filmpje in m’n verhaal, de andere dag een stuk meer. Ligt er maar net aan :D

Gianti

Berichten: 10941
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Almere

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 22:27

ik moet nu veel plaatsen en vind dat echt wel heel lastig :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 11:10

Hoezo moet je veel plaatsen?


Hier is mijn nieuwe account begonnen ... gewoon gemaakt zoals ik het wil en ik post foto's zoals ik het leuk vind, van dingen die we dagelijks doen. Wat bijpassende tags erbij gezocht en nu zien we wel wat er komt, of niet 8-)


De stories ga ik nog eens bekijken, maar weet nog niet of ik dat wat vind :+

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 11:28

[***] schreef:
Hoezo moet je veel plaatsen?


Hier is mijn nieuwe account begonnen ... gewoon gemaakt zoals ik het wil en ik post foto's zoals ik het leuk vind, van dingen die we dagelijks doen. Wat bijpassende tags erbij gezocht en nu zien we wel wat er komt, of niet 8-)


De stories ga ik nog eens bekijken, maar weet nog niet of ik dat wat vind :+



Moet ik potjandorie weer aan je nieuwe naam wennen -O- :') Nee geintje. Ik zou er vooral niet bij na gaan denken en gewoon lekker gaan plaatsen.

Ik lees trouwens maar weinig wat er bij een foto staat, ik ben een echte kijker en niet zo een lezer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 11:36

Snorry :P De pony's zijn nog gewoon hetzelfde hoor 8-)
Vraag me af hoeveel mensen het zouden zien dat er een nieuwe naam is _O-


Zelf heb ik dat ook, dat kijken ipv lezen :j Daarom dat ik ook niet meer zoveel moeite ga doen, gewoon plaatsen als ik wat over de foto te vertellen heb en als het gewoon een leuke foto is dan zet ik er enkel de naam bij ofzo.



Ben ook meteen maar mijn mobiel aan het opruimen qua foto's, en dan ga ik vanaf vandaag opnieuw beginnen. Want ik heb hele mappen met tig foto's die misschien eens op instagram kunnen en als ik dat dan open dan begint het al te duizelen omdat ik niet weet wat ik moet/wil plaatsen :+


Hoe doen jullie dat eigenlijk? Want instagram slaat de foto's ook op, maar deze zijn ander formaat & al dan niet bewerkt. Dus de originele zijn ook wel handig om te bewaren, maar als die gewoon in mijn foto-map blijven staan weet ik soms niet meer of ik ze al eens geplaatst heb of niet :') Is daar nog ergens een handigheid in?

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 11:45

Ik heb bijna 1000 posts maar ik weet nog wel wat ik wel of niet geplaatst heb. :+
Ik verwijder overigens eens in de zoveel tijd het mapje met instagram foto's van mijn mobiel.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 11:53

Ik heb teveel van hetzelfde :+
In de zin van hetzelfde gebied, maar dan toch net wat anders, alleen zie je dat niet altijd zo goed op een klein formaatje ... Nu zal het misschien wel beteren nu ik niet meer alleen wandel-foto's ga posten, maar toch. Ik heb liever wat meer structuur dan een map met 1000en foto's in waar ik uit kan kiezen, haha.

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 11:57

Ja precies dan snap ik het, dat zou ik ook niet onthouden denk ik. :P

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 12:01

En wat ik ook moet leren is meteen weggooien wat toch niet gebruikt gaat worden ... Zeg maar 5 foto's van ongeveer hetzelfde moment waarvan ik dan niet kan kiezen welke en dus blijven ze maar alle 5 staan. Dat moet ik toch eens gaan leren :Y)

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 12:12

Oh daar ben ik zelfs al te laks voor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 12:31

Ik ga daar vanaf nu mee beginnen ... alweer ... 8-)
Ben nu alles op een externe harde schijf aan het gooien ("ruimen we later wel op" :o ) en dan begin ik vanaf vandaag met een schone lei ...

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 13:15

Oh ik denk dat jij echt zoveel te ingewikkeld en teveel nadenkt over je account, ik word al moe als ik het lees :') :')

Althans, dat is mijn mening. We doen het voor de leuk he, vergeet dat niet. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 13:18

:P Maar mijn probleem is dat ik een structuur-mens ben, en als ik een foto wil plaatsen en ik open een map en daar staan 1000 ongeorganiseerde foto's in waartussen ik de weg niet meer vind dan is mijn plezier al voorbij en zie ik het niet meer zitten :')

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 13:19

Joscaa schreef:
Oh ik denk dat jij echt zoveel te ingewikkeld en teveel nadenkt over je account, ik word al moe als ik het lees :') :')

Althans, dat is mijn mening. We doen het voor de leuk he, vergeet dat niet. _O-


Ik ben dat wel met Josca eens.
Ik denk dat je het vooral lekker los moet laten allemaal. Al plaats je 3 dagen dezelfde foto's achter elkaar, wat maakt jou dat uit?

Het gaat er imo niet om dat je zo veel mogelijk volgers krijgt ( en ja natuurlijk is dat leuk, ik vind dat ook leuk om bij te houden ) Maar doe het gewoon voor je zelf.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 13:22

Klopt ergens, al is dat "voor jezelf doen" ook maar relatief .. want dan kan je net zo goed een foto-dagboek bijhouden op je computer ;) Je doet het toch om te laten zien aan anderen en dan is het wel fijn als de anderen dat ook leuk vinden om te zien.

mirriejj

Berichten: 3602
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 13:24

[***] schreef:
Klopt ergens, al is dat "voor jezelf doen" ook maar relatief .. want dan kan je net zo goed een foto-dagboek bijhouden op je computer ;) Je doet het toch om te laten zien aan anderen en dan is het wel fijn als de anderen dat ook leuk vinden om te zien.


Als ik voor me zelf spreek. Ik ben echt laks met zulke dingen. Ik mieter alle foto's op een hoop en doe er dan niets meer mee.
Eerst plaatste ik regelmatig albums op facebook, gewoon alleen zichtbaar voor me zelf. Maar ik vind het bij instagram vooral leuk om het in een feed terug te zien en ook bij andere mini's te kunnen kijken.
En natuurlijk is dat ook leuk als andere je foto's zien, daar heb je helemaal gelijk in.

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 15:09

Tuurlijk is het leuk als de mensen die je volgen het ook leuk vinden, maar ik zet er gewoon op wat ik zelf leuk vind en wat ik zelf schattige foto´s vind. En natuurlijk moet je het helemaal zelf weten, als jij er graag zoveel over na wilt enken en er veel moeite voor wilt doen, ben ik echt de laatste die je tegen houdt! Maar vergeet gewoon niet dat je het doet omdat je het zelf leuk vind :) Op mijn eigen account plof ik ook alles neer wat ik op dat moment wil, en soms plaats ik weken niks. Daar haal ik ook nooit zoveel likes en mn followers hangen een beetje hoger en lager dan de 800, maar dat maakt me niet uit.

TessJazz
Berichten: 2043
Geregistreerd: 28-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 15:32

Afbeelding

Heb dit account natuurlijk nog een aantal dagen! Maar gaat best goed! Echt Fijn:)