leuke en goedkope online adresjes gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

leuke en goedkope online adresjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-18 11:50

Hallo,

Mijn dochter rijd sinds vorig jaar zomer. Ik heb toen hiervoor laarzen, rijbroek en cap gekocht voor full pull prijzen op aanbeveling van verkoopster. Achteraf beetje spijt hiervan. Zelf heb ik natuurlijk online ook gekeken, maar zie even de bomen door het bos niet meer. Met merken ben ik ook onbekend. Wat is het verschil. Ik zocht voor mijn volgende aankopen leuke en betaalbare online adresjes.

Hopelijk kunnen jullie mij hiervoor een beetje op weg helpen.

Groet Gerjonie

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 11:54

Als eerste ruitersport is duur.

Afwachten van kortingsacties bij decathlon divoza en epplejeck is een optie.

Bespaar geen geld op een cap. Jouw dochter heeft maar 1 hoofd. Wees er zuinig op.

Laarzen of jodhpurs geen leer maar rubber. Spaart ook al geld uit.

Rijbroeken eigen merk divoza (mondoni) voldoen ook prima en zijn niet zo duur als pikeur bijvoorbeeld.


Zweepjes kun je prima tweedehands via marktplaats kopen.
Laatst bijgewerkt door leestmee op 30-04-18 11:58, in het totaal 1 keer bewerkt

itske
Berichten: 721
Geregistreerd: 03-12-04

Re: leuke en goedkope online adresjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 11:56

net wat leestmee schrijft, niet besparen op een cap.
Met marktplaats is ook niet mis

ladypaard

Berichten: 3737
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 12:03

Decathlon is altijd leuk om mee te beginnen. Of als je niet zo heel vaak rijdt.
Cap heb je al (hopelijk een goed passende) Ervaring leert dat als je daar op gaat besparen en cap net niet helemaal lekker zit bij kind, dat je steeds aanvaringen daarmee krijgt. En never 2dehands.

eplejeck heeft om de zoveel tijd wel korting. En facebookgroepen in de gaten houden zie je goede broeken en laarzen voor leuke prijzen langskomen.
En natuurlijk kun je rustig rondkijken voor 2dehands. Vaak bij de kleine kinderen zijn ze er zo uit gegroeid.


edit: en ze hoeven natuurlijk niet alles te hebben ;)
hoeveel kinderen ik niet zie, met hun eerste wedstrijd volledig in nieuw wedstrijdtenue, met net een paar maand rijervaring... Hardstikke leuk, maar hoeft echt niet.

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: leuke en goedkope online adresjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 12:13

Kleding op marktplaats.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: leuke en goedkope online adresjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 12:15

Voor dochters in de groei is tweedehands een uitkomst, die kleding krijgt amper de tijd om te verslijten en uit de mode te raken :D

Cap altijd nieuw kopen en liefst in de winkel passen!
Er zijn zoveel verschillende maten en vormen :j

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-18 12:39

Dat ruitersport duur is begrijp ik. Maar meer betalen dan nodig is, vindt ik ook niet nodig. Ik heb net even gekeken op de cap staat Choplin, met glitter aan de voorkant. Alles is wel gepast voor het aanschaffen. Deze zit wel goed. Ik heb er € 69,95 voor betaald. Een broek van Harry Horse € 69,95 en een paar synthetische laarzen voor € 89,95.

jodhpurs was mijn voorkeur ook eigenlijk, daar kwam ze helemaal niet in en ook niet in maat groter.

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-18 12:42

ik heb net even op Decathlon en op eplejeck (sale) gekeken, jeetje dat zijn hele andere prijzen.

Naar zulke adresjes was ik op zoek naar.

Super!! Heel erg bedankt

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: leuke en goedkope online adresjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 12:48

Ik was toevallig van de week nog in de Decathlon in Apeldoorn en daar hadden ze een heel uitgebreid assortiment en je kon ook passen.
En inderdaad zoals al meerderen hebben gezegd, bespaar niet op een cap. Je hoofd is je meest kostbare bezit. En ook niet 2e hands want je weet nooit of ze er mee zijn gevallen.

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-18 12:57

DemDeempel schreef:
Ik was toevallig van de week nog in de Decathlon in Apeldoorn en daar hadden ze een heel uitgebreid assortiment en je kon ook passen.
En inderdaad zoals al meerderen hebben gezegd, bespaar niet op een cap. Je hoofd is je meest kostbare bezit. En ook niet 2e hands want je weet nooit of ze er mee zijn gevallen.



Een cap moet gewoon goed zijn. Deze wordt ook gewoon nieuw gekocht. Ze heeft nu een Choplin. Van te voren wel gepast in de winkel. Misschien dat er andere goede merkjes zijn.

Een overweging naar Apeldoorn is misschien de moeite waard. Ik had nog niet gezien dat het ook een echte winkel was.

Bedankt!!
Laatst bijgewerkt door gerjonie op 30-04-18 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt

DemDeempel

Berichten: 1073
Geregistreerd: 26-05-15

Re: leuke en goedkope online adresjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 12:59

Weet zelf niet of er meer goede betaalbare merken zijn maar ik was ook altijd iets rond die prijs kwijt dus ik denk dat die gewoon prima is.

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-18 13:09

DemDeempel schreef:
Weet zelf niet of er meer goede betaalbare merken zijn maar ik was ook altijd iets rond die prijs kwijt dus ik denk dat die gewoon prima is.



Dat was ook eigenlijk wat ik mij eigen af vroeg. Was ik eigenlijk ook heel erg benieuwd naar. Soms kan het ook tussen de oren zitten...heb ik de juiste prijs voor betaald en merken zijn bij mij verder onbekend.

Maar ben al een paar online adresjes rijker geworden. zie hierboven de reacties.

Telpeva

Berichten: 14713
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: leuke en goedkope online adresjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 14:05

Bij de epplejeck en divoza hebben ze ook regelmatig kortingsacties, vaak met bonnetjes van bijvoorbeeld 10% tot 25% korting. Toevallig is er net zo'n actie geweest met koningsdag dus dat is dan een beetje jammer, het duurt misschien even tot er een volgende actie is. Die acties wacht ik vaak af als ik iets duurders wil halen, zoals een jas of nieuwe rijbroek :) alle beetjes helpen!
Het huismerk van epplejeck vind ik ook best fijn trouwens, kost soms ook net even iets minder maar doet imo niet onder aan kwaliteit. Nog een merk met fijne prijs kwaliteit verhouding vind ik harry's horse

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-18 15:56

Telpeva schreef:
Bij de epplejeck en divoza hebben ze ook regelmatig kortingsacties, vaak met bonnetjes van bijvoorbeeld 10% tot 25% korting. Toevallig is er net zo'n actie geweest met koningsdag dus dat is dan een beetje jammer, het duurt misschien even tot er een volgende actie is. Die acties wacht ik vaak af als ik iets duurders wil halen, zoals een jas of nieuwe rijbroek :) alle beetjes helpen!
Het huismerk van epplejeck vind ik ook best fijn trouwens, kost soms ook net even iets minder maar doet imo niet onder aan kwaliteit. Nog een merk met fijne prijs kwaliteit verhouding vind ik harry's horse



Bedankt voor de tip. Ik zal de acties in de gaten houden. Vaak met speciale dagen of niet. Scheelt soms echt, vooral als je soms meer nodig bent.

Telpeva

Berichten: 14713
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: leuke en goedkope online adresjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 16:15

Ja klopt, soms hebben ze ook meerdere actie bonnen tegelijkertijd, zoals 25% korting op een rijbroek, 10% op een verzorgingsartikel, 20% op een artikel naar keuze en zo door.
Als ik een tip mag geven dan zou ik die websites opzoeken en lid worden van de nieuwsbrief, dan krijg je zulke acties ook via de mail binnen. Met enige regelmaat hebben ze ook wel een ladies night, dan is er ook weer korting (vaak krijg je dan in de winkel ook nog een goodiebag met wat kleine prulletjes als je meer als x bedrag uitgeeft), dat is alleen vaak wel erg druk.

ricojoreen

Berichten: 531
Geregistreerd: 23-07-13
Woonplaats: Emmen

Re: leuke en goedkope online adresjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 23:10

De Decathlon is inderdaad een leuke winkel, Agradi is ook wel leuk & geeft vaak kortingen (soms even op wachten)

xLianneeee

Berichten: 359
Geregistreerd: 03-03-14

Re: leuke en goedkope online adresjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 23:37

Ik vind eerlijk gezegd het geld wat je hebt betaald niet prijzig/duur.

Als ik opzoek ga naar koopjes (wat ook nog lekker zit, en een beetje kwalitatief is) kom ik ook rond dat uit (en meestal nog (veel) meer).

Ik wacht ook vaak de korting van epplejeck en divoza af. Vooral epplejeck heeft vaak 15% 20% keuze korting, btw vrij of 3 halen 2 betalen.

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: leuke en goedkope online adresjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 23:51

Agradi is vaak schijnkorting, de standaard prijzen zijn daar veel hoger dan elders. 40% korting bij Agradi is vaak maar 5% korting in werkelijkheid..

Divoza is wel een hele fijne winkel/webshop en heeft persoonlijk mijn voorkeur, bijna alle feestdagen hebben ze een code voor 25% korting op 1 artikel naar keuze. De eerstvolgende 25% actie is met Hemelvaartsdag, dat is dus al bijna! Schrijf je je in als klant dan spaar je punten voor een cadeaucheque, daarnaast krijg je dan met je verjaardag een kadobon twv €10. (Moet je dacht ik wel in dat jaar bij ze geshopt hebben), vanaf €50 rekenen ze geen verzendkosten en ze zijn snel met leveren.

EJ is ook een prettige soortgelijke webshop/winkel, ook daar geld hetzelfde met kortingen als bij Divoza.

Qua merk cap kan ik je het merk Harry’s Horse nog aanraden, betaalbare caps (helemaal tijdens een 25% kortingsactie bij Divoza of EJ) en prima kwaliteit, sommige zijn met stelknop zodat je ze groter kunt maken als je dochter groeit.

odilekk

Berichten: 488
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Midden in Overijssel

Re: leuke en goedkope online adresjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 00:04

Ben zelf fan van Ruitersport Ruinen Hebben veel spullen in diverse prijscategorieën en naar mijn ervaring goede kwaliteit.
Ook Decathlon is aan te raden, alleen vind ik het assortiment beperkt. Verder prima producten voor prima prijzen!

Telpeva

Berichten: 14713
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 10:01


Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110678
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: leuke en goedkope online adresjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 10:04

Even wachten tot er weer een Tentenkamp actie is.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: leuke en goedkope online adresjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-18 10:12

Agradi heeft nu 2x 40% korting.

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-18 10:26

Telpeva schreef:
Ja klopt, soms hebben ze ook meerdere actie bonnen tegelijkertijd, zoals 25% korting op een rijbroek, 10% op een verzorgingsartikel, 20% op een artikel naar keuze en zo door.
Als ik een tip mag geven dan zou ik die websites opzoeken en lid worden van de nieuwsbrief, dan krijg je zulke acties ook via de mail binnen. Met enige regelmaat hebben ze ook wel een ladies night, dan is er ook weer korting (vaak krijg je dan in de winkel ook nog een goodiebag met wat kleine prulletjes als je meer als x bedrag uitgeeft), dat is alleen vaak wel erg druk.



dat is ook een goede inschrijven op nieuwsbrieven. Je moet er maar net even aan denken. thanx !!

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-18 10:45

Jaime_ schreef:
Agradi is vaak schijnkorting, de standaard prijzen zijn daar veel hoger dan elders. 40% korting bij Agradi is vaak maar 5% korting in werkelijkheid..

Divoza is wel een hele fijne winkel/webshop en heeft persoonlijk mijn voorkeur, bijna alle feestdagen hebben ze een code voor 25% korting op 1 artikel naar keuze. De eerstvolgende 25% actie is met Hemelvaartsdag, dat is dus al bijna! Schrijf je je in als klant dan spaar je punten voor een cadeaucheque, daarnaast krijg je dan met je verjaardag een kadobon twv €10. (Moet je dacht ik wel in dat jaar bij ze geshopt hebben), vanaf €50 rekenen ze geen verzendkosten en ze zijn snel met leveren.

EJ is ook een prettige soortgelijke webshop/winkel, ook daar geld hetzelfde met kortingen als bij Divoza.

Qua merk cap kan ik je het merk Harry’s Horse nog aanraden, betaalbare caps (helemaal tijdens een 25% kortingsactie bij Divoza of EJ) en prima kwaliteit, sommige zijn met stelknop zodat je ze groter kunt maken als je dochter groeit.



Agradi zijn vaak de kortingen, zijn geen echte kortingen. Ik heb hier wel vaker iets besteld met korting en dan met een paar dagen later zie je de normale prijzen weer...komt vaak bijna overeen met de kortingsprijs. De standaard prijzen worden verhoogd in de acties. Dan lijkt hoge kortingen heel veel.

Als je weet wat normaal iets kost qua merk, dan kun je denk ik wel beter vergelijken. Ik weet nu al veel meer adresjes dan in het begin.

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-18 10:50

xLianneeee schreef:
Ik vind eerlijk gezegd het geld wat je hebt betaald niet prijzig/duur.

Als ik opzoek ga naar koopjes (wat ook nog lekker zit, en een beetje kwalitatief is) kom ik ook rond dat uit (en meestal nog (veel) meer).

Ik wacht ook vaak de korting van epplejeck en divoza af. Vooral epplejeck heeft vaak 15% 20% keuze korting, btw vrij of 3 halen 2 betalen.



Het kan ook tussen de oren zitten...heb ik de juiste prijs voor betaald en merken en kwaliteit ervan zijn bij mij verder niet bekend. Het is dan goed om te horen dat de prijzen die ik betaald heb dan niet echt prijzig zijn. koopjes jagen is ook gewoon leuk, maar wil wel weten waar.