Bokt diet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 10:10

Gaan we nog altijd verder?
Ik ben dit weekend in Aken geweest, en heb daar op junk-food geleefd }>
vanmorgen met m'n ogen dicht op de weegschaal, en ik kon echt met geen mogelijkheid onder de 65 kilos Huilen
Dus ik ga gewoon weer vrolijk verder...



LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 10:14

De eeuwige strijd! Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 10:32

Moet je Bridget Jones eens lezen. Help!! Mijn dagboek ziet er soms ook al zo uit, en ik ben nog lang geen dertig!!

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 10:52

ik was net bezig met een update van de laatste dagen. Ik ben nog wel bezig maar de weekenden zijn niet erg goed voor het volhouden.
Eens kijken.
donderdag: appel en wat fruitsla, broodje kaas, handje drop. 's avonds wat stokbrood kruidenboter en baracuda filet + glaasje port, koffie met 2 bonbons (lekker uit eten geweest)
vrijdag: 4 boterhammen vleeswaren, uitsmijter, friese duimpkes (koekjes).
zaterdag: 2 plakken peperkoek, kipfilet met spekjes in roomsaus met peertjes (weer lekker uit eten), glaasje whiskey. Plus wedstrijd Pablo (2 proeven).
Zondag: broodje kroket, kaasflapjes (bladerdeeg met gesmolten kaas, jummie), glas cognac. En groom op wedstrijd geweest (longeren, veel lopen etc).
Maandag: 4 boterhammen kaas, pakje crackers, appel, lasagne met salade en stokbroodje kruidenboter. 's avonds concert, 2 uur staan swingen.
Met eten verwatert het een beetje geloof ik, weer even volhouden tot de vakantie.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 13:19

Da's het leuke aan de film Bridget Jones, dat ze niet zo'n mager typ hebben genomen maar eentje met dijen! yeehaa! Haha!
Ik ben ook aan het lijnen (Zep, ik zit op 73 en moet onder de 70 wil ik mijn achterste in mijn beide wedstrijdbroek durven proppen). en zal bekennen dat ik aan de fatburners ben (hooguit 2 per dag hoor), ik ontbijt met yoghurt en cruesli, dan niks tot de lunch waar ik gewoon goed brood eet met beleg zoals kaas en ei, dan niks tot avondeten (tenzij collega of iemand op stal trakteert.... Verward ), degelijk avondeten en dan vooral daarna niks tot aan slapen! Als ik af moet vallen maak ik vaak zelf kippensoep: kipfilet + kruiden + groente + bouillonblokje! Een andere goede tip is een flagmatiek paard kopen (heb ik gehad en toen was ik slank!!!) maar daar is weer geen hol aan....

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 13:20

Da's het leuke aan de film Bridget Jones, dat ze niet zo'n mager typ hebben genomen maar eentje met dijen! yeehaa! Haha!
Ik ben ook aan het lijnen (Zep, ik zit op 73 en moet onder de 70 wil ik mijn achterste in mijn beide wedstrijdbroek durven proppen). en zal bekennen dat ik aan de fatburners ben (hooguit 2 per dag hoor), ik ontbijt met yoghurt en cruesli, dan niks tot de lunch waar ik gewoon goed brood eet met beleg zoals kaas en ei, dan niks tot avondeten (tenzij collega of iemand op stal trakteert.... Verward ), degelijk avondeten en dan vooral daarna niks tot aan slapen! Als ik af moet vallen maak ik vaak zelf kippensoep: kipfilet + kruiden + groente + bouillonblokje! En veel water drinken! Een andere goede tip is een flagmatiek paard kopen (heb ik gehad en toen was ik slank!!!) maar daar is weer geen hol aan....

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 13:45

Ik zit ook al tijden met het idee van eigenlijk zou ik eens mee moeten doen, volgende week begin ik ook en het komt er maar niet van.....zal ik nu maar beginnen dan? Met ingang van morgen dan maar?? Moet ik mezelf wel even een schop onder m'n kont geven...

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 13:50

Gister ochtend heb ik me nog gewogen en toen zat ik op de 62 Boos! Dat gewicht moet dus echt onder de 60 zakken, liefst 57 maar oooooh wat is dat moeilijk die paar kilo's Frusty .
Nu zit ik te hopen op veel zon en warme dagen Cool . Dan red ik het wel een paar dagen op tomaatjes en sla Vingers aflikken . Maar nu heb ik veel meer behoefte aan cokoskoeken, chocolade croissants en borden met macaroni Vingers aflikken .

Ineke2

Berichten: 33090
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 15:02

Ik zit met het tegenovergestelde probleem! Maar tis me gelukt!! Ik woog eerst 45 kilo en ben ik EINDELIJK na jaren eens 5 kilo aangekomen! Party!! Party!! Party!! Pling

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 15:37

Citaat:
Op 2001-06-19 13:50, schreef Jippie:
...en toen zat ik op de 62 Boos! Dat gewicht moet dus echt onder de 60 zakken, liefst 57...


Jippie, hoe lang ben jij dan? Ik ben 1.69 en je ideale gewicht schijnt -1.10 te zijn, in mijn geval dus 59 kilo. Heb ooit m'n gewicht van 68 naar 59 weten te brengen, maar toen voelde ik me echt een graatje... Weeg nu 64 en er mag op zich nog wel 2 kilo af, maar dat is niet zo dringend nodig, dan blijft er helemaal niets meer van mij over! Vork

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 15:49

Karin,

ik ben 1.65 en volgens de sportarts is mijn streefgewicht 54 kg en eigenlijk zelfs 50. Ik weeg nu 62 en er mag van mij echt nog wel wat af, maar ik kamp met hetzelfde probleem als Jippie. Zie overigens deze post http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 73&forum=2 voor mijn sportkeuring verslag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 15:59

tja het ideale gewicht Bloos Gaaaap . Ik heb er al veel boeken over gelezen en de wetenschappers zijn het onderling niet eens hoor. Zo heb ik eens een boek gelezen waarin je je ideale figuur moest bepalen aan de hand van de structuur van je botten waarbij je als uitgangspunt je 'borstomvang' gebruikt. Niet gemeten over je borsten maar net onder je oksels. Daar kwam dus uit dat mijn ideale gewicht op iets van 52 kg Verward zou zitten. Dat vind ik ook wel wat weinig mijn lengte is trouwens 1.70m maar als ik <60 weeg voel ik me prima Pling Cool .
Ik vind het toch maar een beetje gegis om aan de hand van je lengte je gewicht te bepalen. Niet iedereen heeft dezelfde bouw. Zo kan iemand van 1.70 er met 70 kg nog heel goed uitzien met een mooi strak lijf, terwijl een ander dan blubberarmen -benen en cellulitis krijgt.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 08:39

bij mij hangt het ook een beetje op een laag pitje... 't is nu de laatste week voor de vakantie. Woog vanmorgen net iets meer dan 72 kg, dus nog steeds 4 kilo lichter als bij aanvang.... Heb straks 2 wkn vakantie, hoop dat ik het wat rustig aan kan doen, en dan daarna met frisse moed verder!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-01 10:53

Hmm ik ben 162m en weeg 60 kg (tot vorig jaar mei was dat 54 kg maar toen brak ik mijn been en werd ik geopereerd en moest 12 wkn niks doen behalve eten Vork ), er was een tijd dat ik 45 kg woog..........maarja toen kwam het tijdperk dat ik ivm allergie Huilen een halfjaartje stopte met paardrijden en niet meer sportte. Van het rijden van 4 wedstrijdpony's per dag naar niks + extra eten tegen verveling Gaaaap . Achja ik doe er ook weinig aan nu hoor Schijnheilig . Ik woon op mezelf en heb 3 paarden te doen naast mijn fulltime baan dus koken schiet er vaak bij in en ja ik woon vlakbij een p*t*tzaak Vork dus ja...........

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Duran123, Huni, JoT, kaatje89, kvika, Roosch, Saaams, Selina, Verara, xoranlover, xSagan en 182 bezoekers