Gezocht: Osteopaat en instructeur in de Achterhoek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Gezocht: Osteopaat en instructeur in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-18 20:28

:wave:

Ik ben op zoek naar een goede osteopaat die aan huis komt.
In het verleden ben ik eens naar een dressuurstal geweest waar Ellen Kral kwam, daar was ik super tevreden over. Momenteel heb ik hier alleen geen vervoer voor dus zoek ik een osteopaat die aan huis komt.

Ook ben ik op zoek naar een instructeur die aan huis komt. In eerste instantie om ons als combi weer op gang te helpen, maar daarna eventueel ook echt op dressuurniveau.

Paard staat gestald in Silvolde, dus daar moeten deze mensen op locatie willen komen.

Ik hoor graag jullie ervaringen :j

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-18 20:33

Jeroen Duenk! 1000%. Wat een fijne man is dat. Is inmiddels bij mij 2x bij mn paard geweest (daarvoor al veel vaker bij de vorige eigenaresse) en weet ook precies wat mn paard heeft/had en hoe hij dat kan verhelpen. Leest de 'casus' even door maar hij weet het dan precies.

Kundig, heel rustig en erg vriendelijk. Ik ben fan :j

Heeft ook een mooi filmpje gedeeld op zn Facebook afgelopen week van een klant die hij geholpen heeft.

Laurahh

Berichten: 4200
Geregistreerd: 24-08-09
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-18 11:11

MerleSimone schreef:
Jeroen Duenk! 1000%. Wat een fijne man is dat. Is inmiddels bij mij 2x bij mn paard geweest (daarvoor al veel vaker bij de vorige eigenaresse) en weet ook precies wat mn paard heeft/had en hoe hij dat kan verhelpen. Leest de 'casus' even door maar hij weet het dan precies.

Kundig, heel rustig en erg vriendelijk. Ik ben fan :j

Heeft ook een mooi filmpje gedeeld op zn Facebook afgelopen week van een klant die hij geholpen heeft.


Ik zal hem eens opzoeken, bedankt!