Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
MarjanB schreef:Ik zou de discussie voor nu helemaal niet aan gaan. Mevrouw we zijn er mee bezig, ik snap dat het voor u vervelend is maar meer kan ik nu niet doen. En dan verder gaan met je werk en je supervisor nog even bellen met dat ze dus bezig blijft laat hem het maar oplossen
Kan ook zo zijn dat het iemand is die de boel probeert te beduvelen al is ze dan wel heel vastberaden haha
upendo schreef:Aangeven dat ze terug mag komen als de manager er is op die en die dag om die en die tijd. Jij kan haar niet helpen. Kan ze vier keer voor je neus staan en verkondigen wat ze wil verkondigen, jij hebt je aan de regels te houden. Als ze in discussie wil mag ze dat fijn doen met je leidinggevende..
Sclimpre schreef:Aan de klant haar gegevens vragen, zeggen dat jullie de camerabeelden gaan bekijken en dat jullie haar terug contacteren ten laatste op (datum). En dat dan doen ook natuurlijk
Citaat:de gegevens van de klant worden genoteerd en deze wordt opgebeld na het bekijken van de camerabeelden.
Jolynne schreef:Maar buiten de camerabeelden kun je toch ook opzoeken in het computersysteem? Hier kunnen kunnen we gewoon zoeken op diverse dingen, al dan niet gecombineerd met elkaar: uur, datum, welk bedrag, ticketnummer etc. Met alle plezier zal ik dit dan niet doen in jouw situatie, maar uit principe en beleid moet het wel.
Brainless schreef:Ibbel schreef:Heb je zelf het idee dat deze dame rookt (maw, is het aannemelijk dat ze sigaretten heeft gekocht)? Over het algemeen is het 3 meter in de rondte te ruiken dat iemand rookt nl
Dat geeft geen bewijs dat ze toen sigaretten heeft gekocht.